Привіт, тоді, здається, все вийшло. Але по відношенню до часу та роботи, які я витратив на 4000 норвезьких крон. Тоді я більше там не гратиму.
Hi, Then it seems that it has worked out. But in relation to the time and work that I have spent for NOK 4,000. Then I won't play there again.
Hei, Da ser det ut til at det har ordnet seg. Men i forhold til tid og arbeid som jeg har brukt for 4000,- Nkr. Så kommer jeg ikke til å spille der igjen.
Привіт,
справді чудова новина. Іноді я також очікую гіршого, особливо якщо є якісь скарги та погані відгуки.
Спокійне очікування іноді є найкращою стратегією. 😀
Hello,
great news indeed. Sometimes I also expect the worst especially if there are some complaints and bad reviews.
Calm waiting is sometimes the best strategy. 😀
Привіт, народ. Як ви отримали свої гроші? Мої застрягли, і вони продовжують вимагати більше документів, і незабаром усе про мене вкрадено. що я повинен зробити?
Hi guys. How did you get your money? Mine are stucked and they keep asking for more documents and soon everything about me is stolen. what should i do?
Привіт,
Я вважаю, що варто спробувати співпрацювати і надати всі необхідні документи, це найпростіше навіть в казино з сумнівною репутацією.
Чи є якісь документи, які ви зараз просто не можете надати в казино?
Hello,
I think that you should try to cooperate and provide all the necessary documents, this is the easiest way even in a casino with a questionable reputation.
Are there any documents you just can't present to the casino now?
Привіт Радка. Я дав їм усе для перевірки KYC, але тепер вони хочуть мою фотографію та моє посвідчення особи. Коли вони це отримують, вони можуть робити з цим усе. Чи отримаю я колись звідси свої гроші?
Hi Radka. I gave Them everything for KYC verification But now they want picture of me and my ID. When they get that they Can do everything with it. Will i ever get my money from here?
Привіт,
це, однак, досить стандартна вимога. Казино зазвичай просять гравців зробити селфі, де вони тримають ідентифікатор біля свого обличчя. Казино не мають розкоші зустрітися з вами особисто та перевірити ваше посвідчення особи у вашій присутності, щоб порівняти фото, розумієте?
Просто надайте це селфі в казино.
Hello,
this is, however, a pretty standard demand. Casinos usually ask players to make a selfie where they hold the ID next to their facese. The casinos don't have the luxury to meet you in person and check your ID in your presence to compare the photo, you see?
Just provide this selfie, to the casino.
Цей ivibet поганий, з учорашнього дня я намагаюся вивести готівку, а вони продовжують виправдовуватися...
Щоб отримати, вони отримують зараз вчасно, щоб здійснити платіж, який вони продовжують крутити
This ivibet is fucked up, since yesterday I've been trying to cash out and they keep making excuses...
To receive, they receive on time now to make the Payment they keep rolling
Esse ivibet ta foda, desde de ontem que estou tentando sacar e eles fica botando desculpas...
Para receber, recebem na hora agora pra fazer Pagamento ficam enrrolando
Привіт,
Вибачте за моє запитання, але ви помітили, що у казино насправді погана репутація ?
Тому ми радимо гравцям стежити за оглядами. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я думаю, це те, що вас турбує, чи не так?
Вибачте, але:
«Зверніть увагу, що ми рекомендуємо почекати принаймні 14 днів, поки ваше підтвердження/відкликання буде оброблено, особливо якщо це ваш перший запит».
Якщо можна, я рекомендую вам співпрацювати з казино, щоб ви швидше пройшли верифікацію.
Hello,
pardon my question but did you notice that the casino actually has a bad reputation?
That's why we advise players to keep an eye on the reviews. May I know whether your account has been fully verified? I guess that this is what bothers you right?
Sorry to say that but:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
If I may I recommend you cooperate with the casino so you will pass the verification sooner.
Тоді вам слід зосередитися на проходженні верифікації, незважаючи на погану репутацію, проходження KYC є обов’язковим.
Я перевірив скарги, і ви можете зробити те саме тут , і виявив, що зараз є лише одна невирішена скарга. В інших випадках гравцям платили в кінці:
Я сприйму це як хороший знак, давайте будемо позитивними. Повідомте мені, як проходить перевірка.
Then you should focus on passing the verification, no matter the bad reputation, passing the KYC is a must.
I checked the complaints, and you can do the same here, and found that there is only one unresolved complaint right now. In other cases, players were paid in the end:
I'll take it as a good sign, let's be positive. Let me know how the verification goes.
не платіть гроші, ivibet ймовірно збанкрутує... вони не проводять жодного виведення з 04.04.2023... ніхто, хто здійснив зняття після 04.04.2023, не отримав грошей...
do not pay money, ivibet propably will bankrupcy... they dont proceed single withdraw since 04.04.2023... nobody who made withdraw after 04.04.2023 did not get money...
Я припускаю, що відкритих скарг буде більше чотирьох. 🤔
Якщо ви знаєте когось із тих, хто очікує на зняття, було б добре надіслати їх усіх сюди. що ти думаєш?
I would assume there would be more than four open complaints. 🤔
If you know any persons with a pending withdrawal, would be good to send them all here. what do you think?
Я надсилаю всіх людей сюди або на askgamblers... не тому, що мені потрібна допомога, але я маю великий план xd "що ми бачимо, це залежить від того, що ми шукаємо" хе-хе алілуя!
i am sending all people here or on askgamblers... not because off help but i have big plan xd "wat we see is depend what we looking for" hehe alleluja!
Мене хвилювали не лише скарги, але, очевидно, кожен гравець із підозрою може подати таку.
Хочете пояснити великий план чи мені варто чекати фіналу? 🙂
I was not only concerned about complaints, but obviously, every player with suspicion is welcome to submit one.
Care to explain the big plan, or should I wait for the grand finale? 🙂
Мій друже, я кілька разів знімав кошти, і у мене не було жодних проблем.
My friend, I have done withdrawals several times and I did not have any problem.
Φιλε μου εχω κανει αναληψεις αρκετες φορες και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Привіт.
Ви можете бути конкретнішими, будь ласка? Перевірка почалася - хоча б?
Hello.
Can you be more specific, please? Has the verification started - at least?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.