10 міс. тому
Так, заява очікує і ще 60 євро залишилося на рахунку
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
0
Так, заява очікує і ще 60 євро залишилося на рахунку
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
Його sf…… ганьба, це те, що це є незалежно від того, скільки грошей кожен з нас чекає.
Проблема полягає в тому, що все ще повинні бути гравці, від яких вони харчуються, оскільки вони все ще дуже оперативні.
Мені важко, що вони раптом почнуть платити нам після цього так званого «відставання», яке є BS через те, що це маленьке казино.
Its s f…… shame thats what this is no matter how much money each of us is waiting for.
Problem is that there must still be players that they feed from since they are still very much operational.
I find it hard that they all of a sudden will start paying us after this so called "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino.
Тепер я знову можу отримати доступ до сайту. Я не розумію, що сталося. Однак я не отримав відповіді на жодне зі своїх електронних листів, ані від HouseOfSpins, ані від Turbospins... Невдовзі я повинен отримати відповідь від UKGC, я буду тримати вас у курсі.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Що це за шахрайство BS.
Це невелике казино, і для виведення цих сум не потрібно більше 3 тижнів!
Чи можна якось дізнатися, чи дійсно хтось отримав гроші від цього казино???
What a BS scam this is.
They are a small casino and should not take 3+ weeks to cashout these amounts!
Is there anyway to know if someone actually has been paid by this casino???
Привіт, якщо у вас виникли проблеми, я рекомендую вам обов’язково подати скаргу, оскільки ви давно не бачили своїх грошей.
Хоча інколи це може здаватися непотрібним, але якщо казино не відповідає, а ваша скарга залишається невирішеною, казино буде оштрафовано. Тож у таких випадках завжди доцільно подати його.
Щодо того, чи хтось отримував гроші, я ще не зустрічав реальних ситуацій, щоб це було, як ви бачите. 🙁
Hi, if you have a problem I would recommend that you definitely file a complaint as it has been quite a long time since you haven't seen your money.
Although it may seem unnecessary sometimes, if the casino does not respond and your complaint remains unresolved, the casino will be penalized. So it's always a good idea to go ahead and file it in cases like this.
As for whether someone got paid, I haven't come across any actual situations where that has happened yet, as you can see. 🙁
Це таке велике шахрайство, я сподіваюся, що незабаром усі відчують сильний біль, усі ці гроші, які вони з’їдять у нас, знищать життя та покоління!!!!!!
Генеральний директор казино, який вам потрібен, щоб отримати краще життя, яке ви розбили!!!!!
Thay are such big SCAM I hope thay all will feel a hard pain soon all that money thay eat from us will destroy there life and generations!!!!!!
Ceo of the casino you need to get a better life you busterd !!!!!
Мені шкода, що ви всі маєте поганий досвід роботи з цим казино. Я бачив, що ваша скарга не була розглянута, оскільки казино не доклало зусиль. Єдине, що добре в такому випадку, це те, що казино принаймні отримує чорні бали за таку поведінку. Однак я знаю, що іноді це невелика латка для гравців, коли вони втрачають свої гроші.
Мені, напевно, не потрібно говорити вам, що найкраще уникати цього казино та більше не грати тут.
I am sorry that you all have bad experiences with this casino. I saw that your complaint was unresolved because the casino didn't make an effort. The only good thing in such a case is that the casino at least gets black points for such behaviour. However, I know that sometimes it is a small patch for the players when they lose their money.
I probably don't need to tell you that the best thing to do is to avoid this casino and not play here anymore.
Тепер я знову можу отримати доступ до сайту. Я не розумію, що сталося. Однак я не отримав відповіді на жодне зі своїх електронних листів, ані від HouseOfSpins, ані від Turbospins... Невдовзі я повинен отримати відповідь від UKGC, я буду тримати вас у курсі.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Тож добре, що хоча б цю маленьку проблему вирішено.
У будь-якому випадку, я не вважаю, що це правильно, коли казино ігнорує гравців, але, як ми бачимо, ви не єдиний у цьому випадку.
Що стосується відповіді від UKGC, я обов’язково почекаю і побачу, що вони придумають. Сподіваюся, це будуть хороші новини. Удачі.
So it's good that at least this small issue has been solved.
Anyway, I don't think it's right when the casino ignores players, but as we can see you are not the only one in this case.
As for the answer from UKGC, I will definitely wait and see what they come up with. I hope it will be good news. Good luck.
Ласкаво просимо.
Ви можете подати скаргу тут за цим посиланням .
Що ж, якщо казино продовжить справлятися з ситуацією, як і раніше, я боюся, що це не вирішиться, але, як я вже сказав, принаймні воно отримає чорні точки, що буде попередженням для інших гравців, оскільки це казино вже має низький індекс безпеки.
You're welcome.
You can file a complaint here on this link.
Well, if the casino continues to handle the situation as it has been, I'm afraid it won't be resolved, but as I said, at least it will get black points, which will be a warning to other players, as this casino already has a low safety index.
Я щойно отримав відповідь від UKGC:
«Схоже, що ви не грали в азартні ігри за ліцензією, яку вони мають у нас. Деякі гральні компанії матимуть більше однієї ліцензії на азартні ігри. Вони можуть мати у нас ліцензію на проведення азартних ігор і рекламну діяльність у Великій Британії. Але вони також можуть мати окремий для надання азартних ігор за межами Великобританії.
На веб-сайті грального бізнесу буде докладніше про ліцензію. Зазвичай це відображається внизу головного екрана.
Радимо запитати, під якою ліцензією ви грали в азартні ігри. Потім ви повинні слідувати правильному процесу розгляду скарг. Ви знайдете це в їхніх умовах на веб-сайті.
Якщо ви грали в азартні ігри за ліцензією Великобританії, вам все одно потрібно буде дотримуватися процесу подання скарг. Це тому, що ми не маємо законних повноважень брати участь у розгляді індивідуальних скарг"
Не знаю, що й думати, я ще не відповіла на них. Якщо я правильно зрозумів цей електронний лист, HouseOfSpins має ліцензію у Великобританії?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Привіт. Відповідно до цього, так:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Я думаю, що ця реєстрація не може бути підробкою, але їхня вулиця може бути. Я думаю, що уряд не підтверджує адресу, тому що зараз все електричне. Я вже запитав у бізнес-парку, чи є компанія під назвою vouchervawe, але хто здивувався, я не отримав відповіді.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Спілкуйтеся з «Новою людиною»
Джара
Ласкаво просимо на наш сайт. Якщо вам потрібна допомога, просто дайте відповідь на це повідомлення, ми онлайн і готові допомогти.
22:07
22:07
Мені потрібні дані вашої ліцензії
22:07
Через 25 днів це смішно
Привіт
22:07
22:07
Які дані вашої ліцензії?
22:08
Ніде не згадується
Ми в живій підтримці не обробляємо зняття коштів і не маємо на них впливу.
Зараз я передав це у фінансовий відділ. Колеги мають відставання в обробці і намагаються якомога швидше надолужити.
22:08
22:08
Я нічого не говорив про відкликання
Будь ласка, надішліть електронний лист сюди support@houseofspins.com
22:09
Дякую
22:09
22:09
Я вже 10 разів
22:09
Немає відповіді на вашу ліцензію
Я не маю доступу до цієї електронної пошти
22:09
Хтось відповість вам якнайшвидше
22:09
Дякую
22:09
22:09
Чому так важко надати інформацію про ліцензію
Будь ласка, надішліть електронний лист
22:10
22:10
Вже 10-й раз не відповідають!
Хтось відповість вам якнайшвидше
22:10
22:11
Ви хоч читаєте
22:12
Чи можете ви відповісти чимось іншим, ніж своїми автоматичними відповідями
Вибачте, але що ви маєте на увазі?
22:12
я не розумію вас
22:12
22:12
Я 3 рази запитую вашу ліцензійну компанію
Будь ласка, надішліть електронний лист
22:12
22:12
Я тричі казав, що вони не відповідають на мої електронні листи
22:12
І це я відправляв уже 10 разів
Хтось тобі відповість
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Я щойно отримав відповідь від UKGC:
«Схоже, що ви не грали в азартні ігри за ліцензією, яку вони мають у нас. Деякі гральні компанії матимуть більше однієї ліцензії на азартні ігри. Вони можуть мати у нас ліцензію на проведення азартних ігор і рекламну діяльність у Великій Британії. Але вони також можуть мати окремий для надання азартних ігор за межами Великобританії.
На веб-сайті грального бізнесу буде докладніше про ліцензію. Зазвичай це відображається внизу головного екрана.
Радимо запитати, під якою ліцензією ви грали в азартні ігри. Потім ви повинні слідувати правильному процесу розгляду скарг. Ви знайдете це в їхніх умовах на веб-сайті.
Якщо ви грали в азартні ігри за ліцензією Великобританії, вам все одно потрібно буде дотримуватися процесу подання скарг. Це тому, що ми не маємо законних повноважень брати участь у розгляді індивідуальних скарг"
Не знаю, що й думати, я ще не відповіла на них. Якщо я правильно зрозумів цей електронний лист, HouseOfSpins має ліцензію у Великобританії?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Дякуємо за відповідь. Це майже загальна відповідь, яку ви отримали.
Однак це казино має підроблену ліцензію, тому воно не має ліцензії. Це означає, що згідно з тим, що вам написав UKGC і що ми маємо на нашому веб-сайті, вам нікуди подати скаргу з точки зору влади.
Thank you for your reply. It's pretty much the general answer you got.
However, this casino has a fake license, so it is not licensed. This means that according to what the UKGC wrote to you and what we have on our website, you have nowhere to lodge a complaint as far as authority is concerned.
Привіт. Відповідно до цього, так:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Я думаю, що ця реєстрація не може бути підробкою, але їхня вулиця може бути. Я думаю, що уряд не підтверджує адресу, тому що зараз все електричне. Я вже запитав у бізнес-парку, чи є компанія під назвою vouchervawe, але хто здивувався, я не отримав відповіді.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Спілкуйтеся з «Новою людиною»
Джара
Ласкаво просимо на наш сайт. Якщо вам потрібна допомога, просто дайте відповідь на це повідомлення, ми онлайн і готові допомогти.
22:07
22:07
Мені потрібні дані вашої ліцензії
22:07
Через 25 днів це смішно
Привіт
22:07
22:07
Які дані вашої ліцензії?
22:08
Ніде не згадується
Ми в живій підтримці не обробляємо зняття коштів і не маємо на них впливу.
Зараз я передав це у фінансовий відділ. Колеги мають відставання в обробці і намагаються якомога швидше надолужити.
22:08
22:08
Я нічого не говорив про відкликання
Будь ласка, надішліть електронний лист сюди support@houseofspins.com
22:09
Дякую
22:09
22:09
Я вже 10 разів
22:09
Немає відповіді на вашу ліцензію
Я не маю доступу до цієї електронної пошти
22:09
Хтось відповість вам якнайшвидше
22:09
Дякую
22:09
22:09
Чому так важко надати інформацію про ліцензію
Будь ласка, надішліть електронний лист
22:10
22:10
Вже 10-й раз не відповідають!
Хтось відповість вам якнайшвидше
22:10
22:11
Ви хоч читаєте
22:12
Чи можете ви відповісти чимось іншим, ніж своїми автоматичними відповідями
Вибачте, але що ви маєте на увазі?
22:12
я не розумію вас
22:12
22:12
Я 3 рази запитую вашу ліцензійну компанію
Будь ласка, надішліть електронний лист
22:12
22:12
Я тричі казав, що вони не відповідають на мої електронні листи
22:12
І це я відправляв уже 10 разів
Хтось тобі відповість
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Схоже, ви навіть нікуди не дінете, тому що згідно з нашим сайтом у них підроблена ліцензія. Тому я не дивуюся, що вони вам не відповідають, бо не мають жодної інформації. Тож надсилати їм електронні листи про ліцензію, ймовірно, буде марним.
Однак я запитав свого колегу, що ви можете зробити, щоб допомогти вам у контексті подання скарги, оскільки ви сказали, що це не працює для вас. Ви використовуєте VPN? Тому що якщо ви це зробите, було б гарною ідеєю вимкнути його. Крім того, ви можете спробувати іншу IP-адресу, наприклад, спробувати використати мобільні дані.
Якщо ви це зробите, дайте мені знати, чи вдалося вам це налаштувати.
It looks like you won't even get anywhere, because according to our website they have a fake license. So I'm not surprised that they don't answer you because they don't have any information. So sending them emails about the license will probably be useless.
However, I asked my colleague what you could do to help you in the context of submitting a complaint, since you said that it doesn't work for you. Do you use a VPN ? Because if you do, it would be a good idea to turn it off. Alternatively, you could try another IP address, for example, try using mobile data.
If you do that, let me know if you managed to set it up.
Я мав на увазі, що власник зареєстрований у Великобританії!
Яро: чи можеш ти чесно відповісти: це казиногуру просто громадське місце чи, можливо, звідки ти береш гроші? З реклами чи, можливо, з різних казино?
I meant that owner is registered in UK!
Jaro: can you answer honestly: is this casinoguru just community place or where do you get money maybe? From ads or maybe from different casinos?
Я бачу, що ця розмова ходить по колу 🙁
Не хочу бути різким, але неважливо, звідки власник. Крім того, це казино підробляє свою ліцензію, тож чого ви прагнете досягти, запитуючи клерка чату? Чесна відповідь?
Що стосується другого запитання, не соромтеся переглядати ці пояснення, тому що ми задаємо це питання час від часу, але пояснення залишається.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
До речі, ви коли-небудь бачили рекламу на нашому сайті? 🙂
I see this conversation is running in circles 🙁
I don't want to be harsh, but it doesn't matter where the owner comes from. Furthermore, this casino is faking its license, so what do you seek to achieve by asking the chat clerk? An honest answer?
To the second question, feel free to browse these explanations because we are asking this question from time to time, yet the explanation remains.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
By the way, have you ever seen any ads on our website? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.