ГоловнаФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від Lisaaa
|
29 132 переглядів 153 відповідей |
|
1...7 8
9 міс. тому

Привіт, Ромі! Дякую за повідомлення та пораду! Я збираюся подати скаргу на Greatwin відповідно до вашої рекомендації. Однак я спробую ще один спосіб. Я також надішлю останній електронний лист до служби підтримки клієнтів Greatwin. Я повернуся до!

Автоматичний переклад.
hoops7298
9 міс. тому

Нічого страшного, чекаю на оновлення. Сподіваємось, не потрібно буде подавати скаргу.🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт! Мені не вдалося отримати свої гроші, хоча я спробував кілька різних методів виведення. Я також більше не отримував електронних листів від Greatwin. Я зіграв решту грошей зі свого ігрового рахунку та надіслав їм запит на закриття мого ігрового рахунку, але цього також не було зроблено. Потім я сам закрив решту можливих способів оплати. Я не збираюся скаржитися на це казино. Я просто забуду про це. Однак дякую вам, гуру казино, за ваші поради та доброзичливість! 🙂

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
hoops7298
8 міс. тому

Як мені відомо, більшість казино закривають ваш рахунок, лише якщо ви попросите про це через проблеми з азартними іграми. Мабуть, найкраще, як ви сказали, забути про це казино і рухатися вперед.

Ми завжди раді допомогти, тож якщо ми вам знадобимося в майбутньому, ми будемо поруч.😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вношу депозит у казино great win відповідно до рейтингу 8,8, а також методів депозиту та зняття. Депозит UPI доступний, але зняття UPI та банківський переказ недоступні. А також astro pay об’єднує свої численні облікові записи astropay. Netteller не працює в індійському депозиті. Все ще моє виведення коштів очікує на розгляд через їхню найгіршу систему виведення коштів. Я вношу депозит лише через огляд гуру казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь ласка, увімкніть для мене платежі через astropay

Автоматичний переклад.
Muppuri55555
8 міс. тому

Привіт, вам доведеться вирішити цю проблему за допомогою казино або Astropay. Вони написали у вашому електронному листі, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви повинні написати їм, і вони спробують вам допомогти. Якщо проблема пов’язана з казино, а не зі способом оплати, з іншого боку, спробуйте написати в службу підтримки казино, і вони зможуть вам допомогти.

Однак це єдина альтернатива, якою ви можете скористатися для зняття грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я спілкувався майже 20 разів у чаті казино, але жодної задовільної відповіді. Щоразу вони пропускають відповідь на моє запитання. Через деякий час моя зміна закінчилася, тоді ще один керівник почав спілкуватися з початком. Найгірше казино


Автоматичний переклад.
Muppuri55555
8 міс. тому

Хм, звичайно неприємно, якщо вам потрібно вирішити проблему, а казино вас ігнорує і не відповідає на ваші запитання або просто перекладає на когось іншого.

Тож добре, що ви подали скаргу, ми подивимося, куди вона піде, і, сподіваюся, її можна вирішити. Якщо ви маєте щось нове додати, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сьогодні я вношу кошти через netteller, а після ставок я також виводжу гроші на свій рахунок netteller. Коли буде досягнута сума, я не знаю. У разі будь-якої проблеми я зв'яжуся з вами.

Автоматичний переклад.
Muppuri55555
8 міс. тому

Звичайно. Я бачу, що ви спробували інший спосіб оплати, тому я сподіваюся, що це окупилося, і ви зможете зняти гроші. Однак я думаю, що вам також потрібно буде перевірити цей метод, тому це може зайняти деякий час.

У будь-якому разі я обов’язково буду тут, якщо у вас виникнуть тривалі проблеми.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, хтось може допомогти мені з цією проблемою або хтось стикався з такою ж проблемою - я не можу зняти свої кошти з Greatwin вже кілька тижнів. На початку служба підтримки клієнтів сказала, що я не ставив свої депозити. Кожного разу, коли вони сказали поставити суму, яку я робив, а потім та сама проблема, коли я отримую повідомлення про помилку зі зняттям коштів. Мій останній депозит був понад 2 тижні тому, і служба підтримки каже, що на нього не було зроблено ставки. Для контексту я вніс 100 євро і з того часу зробив ставки на 500 євро плюс ставки. Я не розумію, звідки служба підтримки клієнтів бере цифри, оскільки вони сказали, що 32 зі 100 були зроблені ставки). У цей момент я відчуваю, що вони просто хочуть, щоб я втратив усі свої виграші. Будь-яка допомога з цього питання буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.
Jim5678
6 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це проблема депозитних ставок, я правильно розумію? Відповідно до того, що я знайшов, це має бути 1x депозит правильний, чи у вас є інша інформація? Ви кажете, що ви це зробили, а потім, коли ви знімаєте, ви отримуєте повідомлення про помилку, і що це? Що тобі ще треба покласти гроші?

Однак, якщо ви намагаєтеся зняти свої кошти протягом кількох тижнів, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це тут, за цим посиланням .

Отже, що б вас зацікавило?

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого