2 р. тому
Тут ви можете обговорити GreatWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я отримав виграш понад 200 євро у безкоштовних обертаннях, але він просто не був зарахований на мій баланс.
Я звернувся до служби підтримки, але у мене було відчуття, що ніхто не хоче про це подбати. Мене відстрочили, і я мав просто почекати, доки це проясниться.
I had a win of over €200 in free spins and it just wasn't credited to my balance.
I contacted the support but I had the feeling that nobody wanted to take care of it. I was put off and should just wait until it was clarified.
Ich habe in Freispielen ein Gewinn von über 200€ gehabt und es wurde einfach nicht meinen Saldo gutgeschrieben.
ich habe mich an den Support gewandt aber ich hatte das Gefühl dass sich keiner drum kümmern wollte. Ich wurde vertröstet und soll einfach warten bis es geklärt wurde.
Мені цікаво, ви грали ще спіни після того, як це сталося, чи ні? Якщо ви перестали грати, казино може легко знайти проблемний раунд гри.
Тоді зазвичай процес надсилає ігровий раунд із точним часом і датою постачальнику гри, і постачальник гри повинен провести розслідування. Іноді потрібні тижні, поки казино не отримає результат від постачальника ігор.
I'm wondering, have you played more spins after that happened or not? If you stopped playing, then the problematic game round could be found very easily by the casino.
Then the usually process is that they send the game round including exact time and date to the game provider and the game provider must do the investigation. It sometimes takes weeks until the casino receives a result from the game provider.
Я зробив близько 4 обертів, перш ніж помітив це.
однак слід сказати, що мій раунд безкоштовних обертань або мій виграш навіть не відображаються під час гри, що, на мою думку, робить усе ще складнішим.
Ну вже майже 1 тиждень..
I did about 4 spins before I noticed it.
however, it has to be said that my free spins round or my win is not even displayed in the course of the game, which makes everything even more difficult I guess.
Well it's almost 1 week now..
Ich habe ca 4 spins gemacht bis es mir aufgefallen ist.
allerdings muss man dazu sagen dass im Spielverlauf nichtmals meine Freispielrunde angezeigt wird bzw. mein Gewinn, was alles noch schwieriger macht schätz ich.
naja jetzt ist fast 1 Woche rum..
Привіт,
чи можете ви знайти виграш у своїй історії ігор? Я б сказав, що це дуже допомогло б.
Hello,
can you find the win in your gaming history, please? It would help a lot I'd say.
Ні, це проблема. Ні те, що у мене були фріспіни, ні прибуток не видно на курсі. Я також отримав електронний лист сьогодні, що вони не можуть опублікувати відсутній прибуток. Я просто розлючений і шокований
No that's the problem. Neither that I had free spins nor the profit can be seen in the course. I also got the email today that they couldn't post a missing profit. I'm just mad and shocked
Nein das ist das Problem. Weder das ich freispiele hatte noch der Gewinn ist im Verlauf zu sehen. Habe heute auch die email bekommen dass die kein fehlenden Gewinn Gestellen konnten. Ich bin einfach nur sauer und geschockt
Що ж, є правило, не впевнений, чи застосовує його також казино Greatwin, але воно досить поширене. Це правило говорить, що у разі будь-яких збоїв або помилок під час ігрової сесії, казино не виплачує виграш. Не кажу, що це саме наша ситуація, мені це просто спадає на думку.
Будь ласка, будь ласка, поділіться отриманою відповіддю? Бажано англійською мовою або просто скопіюйте та вставте в публікацію, щоб можна було автоматично перекласти.
Я хотів би побачити реакцію казино.
Дякую.
Well, there is a rule, not sure whether the Greatwin Casino applies it as well, but it's pretty common. This rule says that in case of any glitches or bugs appear during the gameplay session, the casino will not pay the winnings. Not saying this is exactly our situation, it just comes to my mind.
Would you be so kind and share the reply you got, please? Preferably in English, or just copy and paste it to the post so it can be auto-translated.
I would like to see the casino's reaction.
Thank you.
Я отримав спортивний бонус у розмірі 80 євро від Greatwin, і правила бонусу були 6 x 80 євро, що в моєму математичному розумі виходить у 480 євро. Я почав вигравати, використовуючи бонус, і загалом я зробив 16 ставок на загальну суму майже 1400 євро. Гроші, які я виграв після того, як дотримувався їхніх правил, ніколи не конвертувалися в справжні гроші. Область підтримки не відповідає на жодні електронні листи, які я надсилаю, і це ганьба. За ці роки я використовував чимало сайтів, і цей, мабуть, найгірший на мільйон миль. Сервер завжди ламається, і щоразу, коли спробувати зняти гроші, виникає проблема. Якщо хтось знає, як зв’язатися з регулятором, я буду вдячний за інформацію. Повірте мені, я не незадоволений, але я б сказав усім людям, які мають обліковий запис у цій компанії, триматися подалі, тому що я обіцяю вам, що вони не зроблять ваш досвід щасливим. «Вас попередили»
I received a Sports Bonus of €80 from Greatwin and the rules of the Bonus were 6 x €80 which in my mathematical brain works out at €480. I started winning using the bonus and in total I placed 16 bets totalling nearly €1,400. The money I won after I adhere to their rules would never convert into real money. The Support area won't respond to any emails I send which is a disgrace. I have used quite a number of sites over the years and this has to be the worst by a million miles. The server is always breaking down and everytime to try to withdraw money there is a problem. If anyone knows how to contact the regulator I would appreciate the information. Believe me I'm not a disgruntled individual but I would tell all the people who have an account with this company to stay away because I promise you they won't make your experience s happy one. " You've been Warned"
Привіт,
чи правильно я розумію, що максимальна сума виведення складала 6-кратний депозит, будь ласка? Ми не пропонуємо цей бонус, тому ми повинні запитати вас про умови.
У мене також таке відчуття, що ви робите ставку на спорт, чи я помиляюся? Я хочу сказати, що це варто подати скаргу, на жаль, ми не займаємося ставками на спорт, тому я не хочу витрачати ваш час, пропонуючи скаргу, якщо вона не стосується ігор у казино.
Ось ліцензія:
Відвідайте веб-сайт і знайдіть валідатор, який можна знайти тут, у нижньому колонтитулі:
- просто натисніть на логотип Antillephone NV (другий зліва)
Зрештою ви повинні побачити, що ліцензія дійсна, і якщо ви прокрутите вниз донизу, ви побачите, що контактна електронна адреса: certria@gaminglicences.com
Hello there,
do I understand correctly that the maximum cashout was 6x deposit, please? We do not offer this bonus so have to ask you about the conditions.
I also get the feeling that you bet on sports, or am I mistaken? My point is that it could be worth a complaint, sadly we do not deal with sports betting, so I do not want to waste your time by suggesting the complaint if it is not about casino games.
Here is the license:
Visit the website and look for the validator, which can be found here in the footer:
- just click the Antillephone N.V. logo (the second from the left side)
In the end, you should see that the license is valid and if you scroll down to the bottom, you'll find that the contact email is: certria@gaminglicences.com
Не проблема взагалі.
Отже, це питання, пов’язане зі ставками на спорт, чи не так? 😔
No problem at all.
So it is a sports betting-related issue, isn't t? 😔
Вибачте, я забув сказати, що це тема спорту. Дякуємо за ваші швидкі відповіді, оскільки вони дуже вдячні. Greatwin не відповість, скільки б разів я не надсилав електронний лист. Все одно, дякую!!
Sorry I forgot to say it was a Sports issue. Thanks fir your prompt replies as they are most grateful. Greatwin will not respond no matter how many times I send an email. Thanks anyway!!
Вибачте, я забув сказати, що це тема спорту. Дякуємо за ваші швидкі відповіді, оскільки вони дуже вдячні. Greatwin не відповість, скільки б разів я не надсилав електронний лист. Все одно, дякую!!
Sorry I forgot to say it was a Sports issue. Thanks fir your prompt replies as they are most grateful. Greatwin will not respond no matter how many times I send an email. Thanks anyway!!
Привіт Paul98122,
Я сподівався, що ми зможемо допомогти, тому побоявся, що це не про ігри в казино 🙁.
Чи збираєтеся ви передавати проблему до органу ліцензування? Чесно кажучи, я б не покладав на це великих надій.
Hello Paul98122,
I was hoping we could help so I was afraid it was not about casino games 🙁.
Are you going to escalate the problem to the licensing authority? Honestly, I would not put too many hopes in that.
Привіт Радка. Ймовірно, ви маєте рацію, бачачи, що регулятор знаходиться на Кюрасао. Це просто неправильно, що вони можуть зійти з рук і нічого не повернути. Я сподіваюся, що клієнти казино не мають проблем, які маю я.
Hi Radka. Your probably right seeing the regulator is in Curacao. It's just not right that they can get away with it and no comeback on them. I hope the Casino customers don't have the problems I'm having.
Це несправедливо, я знаю, але таке буває.
Давай спробуємо ще раз, я кажу:
Я сам виключив себе з Powbet кілька місяців тому. Я створив новий обліковий запис у Greatwin, які, як я вважаю, є дочірніми веб-сайтами за тією самою ліцензією.
Мені просто цікаво, чи маю я справу з Greatwin щодо можливості створити обліковий запис, коли я сам виключився з їхнього дочірнього сайту? Чи можу я подати заяву про повернення вкладів?
I had self excluded myself from Powbet a few months back. I created a new account with Greatwin who are I believe sister websites under the same license.
I am just wondering have I a case to take up with Greatwin in regards to been able to set up an account when I have self excluded from their sister site? Can I raise a request for return of deposits?
Привіт,
Я б сказав, що дочірнє казино може не бути поінформованим про те, що ви виключені з іншого місця. На жаль, зараз немає способу самовиключитися з кожного казино.
Крім того, поки ваш обліковий запис не буде перевірено, казино насправді не знає, що це ви, тому воно не може перевірити, чи є ви самовиключеними. Ви можете попросити казино перевірити вас, перш ніж робити депозит, я вважаю, що це гарне рішення.
Що ти думаєш про це?
Hello,
I'd say, that the sister casino may not be informed that you are excluded elsewhere. Sadly there is no way how to self-exclude from every casino at the moment.
Furthermore, until your account is verified the casino does not truly know that it's you, so it can't check whether you are or not self-excluded. You can ask the casino to verify you before making a deposit, I believe this is a good solution.
What do you think about that?
Після того, як вони перевірять мене та виявлять, що я виключений із їхнього дочірнього казино. Чи можу я подати скаргу, щоб отримати відшкодування депозитів у дочірньому казино, у якому я зареєструвався?
Я б подумав, що казино відповідає за те, щоб клієнт не реєструвався на будь-яких дочірніх веб-сайтах через самовиключення як pg? Подробиці, які я надав, точно такі ж, як я надав їх дочірньому сайту? Отже, як його не можна виявити, як інші веб-сайти?
Once they verify me and find that I am self excluded on their sister casino. Can I look to raise a complaint to get a refund of deposits for the sister casino in which I signed up to?
I would have thought it is the casinos responsibility to ensure the customer does not sign up to any sister websites due to self excluding as a pg? The details I have provided are the exact same as I provided to their sister site? So how can't it be detected like other websites can ?
Після того, як вони перевірять мене та виявлять, що я виключений із їхнього дочірнього казино. Чи можу я подати скаргу, щоб отримати відшкодування депозитів у дочірньому казино, у якому я зареєструвався?
Я б подумав, що казино відповідає за те, щоб клієнт не реєструвався на будь-яких дочірніх веб-сайтах через самовиключення як pg? Подробиці, які я надав, точно такі ж, як я надав їх дочірньому сайту? Отже, як його не можна виявити, як інші веб-сайти?
Once they verify me and find that I am self excluded on their sister casino. Can I look to raise a complaint to get a refund of deposits for the sister casino in which I signed up to?
I would have thought it is the casinos responsibility to ensure the customer does not sign up to any sister websites due to self excluding as a pg? The details I have provided are the exact same as I provided to their sister site? So how can't it be detected like other websites can ?
Проблема полягає в тому, що немає центрального реєстру, у якому кожне казино могло б позначати самовиключених гравців, тому інші казино, навіть дочірні казино, можуть перевірити, чи гравець раніше самовиключився чи ні.
Деякі казино, якими володіє або керує одна група, можуть ділитися деякими деталями всередині групи, але з міркувань безпеки я б не сприймав це як стандарт.
Чи знаєте ви, що ми працюємо над таким інструментом? Дізнайтеся більше тут, будь ласка .
Дозвольте мені процитувати тут:
«Зрештою, гравці не повинні просто покладатися на відповідальні варіанти азартних ігор, інструменти блокування, інтернет-фільтри чи інші параметри, описані в цій статті, щоб допомогти їм у боротьбі з азартною залежністю. Це може бути корисним для багатьох гравців, але недостатньо, щоб допомогти у серйозних випадках, оскільки ці засоби не є на 100% ефективними, і кожен із них можна обійти тим чи іншим способом.Якщо ви справді хочете раз і назавжди припинити грати в азартні ігри, дізнайтеся більше про те , як лікувати та подолати проблеми з азартними іграми ."
Ви вже грали зі своїм депозитом?
The problem is that there is no central register where every casino can flag self-excluded players, so other casinos, even the sister casinos can check whether the player has previously self-excluded himself or not.
Some casinos owned or run by the same group can share some details within the group, but in case of safety, I would not take that as a standard.
Did you know that we're working on such a tool? Learn more here, please.
Allow me to quote here:
"Finally, players should not simply rely on responsible gambling options, blocking tools, internet filters or other options described in this article to help them with their battle against gambling addiction. These can be useful for many players, but will not be sufficient to help in serious cases, as these tools are not 100% effective, and every single one of them can be bypassed in one way or another. If you really want to stop gambling once and for all, learn more about How to Treat and Overcome Problem Gambling."
Have you already played with your deposit, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.