ФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Lisaaa
|
16213 переглядів 151 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
Oluja
1 рік тому

О, дякую за пояснення 🙂.

Передайте мій теплий привіт вашій сестрі!

Гадаю, ми мало що можемо зробити без офіційної відповіді, хоча ми вдячні, що ви нас сповістили!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт! Я попросив GreatWin видалити мій обліковий запис, і вони запропонували мені 400 євро кешбеку, щоб я не закривав свій обліковий запис. Потім я повідомив, що пропозиція прийнятна. У другій половині дня я накопичив виграш у розмірі близько 5000 євро, коли рахунок був просто закритий і більше ніколи не відкривався. Я зв’язався зі службою підтримки, яка грубо, серед іншого, сказала мені «ми не закриваємо облікові записи таким чином», ніби я щось вигадую, незважаючи на те, що я надіслав електронний лист, отриманий сьогодні вранці, і я прошу принаймні віддати мені виграш, але Я ліквідований. Я хочу мати свій виграш.

Автоматичний переклад.
msharon98
9 міс. тому

привіт

Мені історія зовсім не подобається. Добре, що ви подали скаргу ! Я просто не розумію, з якої причини казино закрило ваш рахунок. Як я бачу, ти теж не маєш поняття, чи не так?

Наскільки я бачу, грубий також відмовився від наявності грошей на вашому рахунку в момент його закриття, тож я припускаю, що для цього теж має бути якась причина. Можливо, казино анулювало ваш баланс?

У вас є електронні листи з цього приводу?

Сподіваюся, ми скоро розберемося в цій ситуації!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Раніше я писав за порадою третьої особи, втративши понад 10 000 євро через свою ліцензію на Кюрасао, а не на німецьку, чи можна мені повернути мої депозити. Вони надіслали мені електронний лист із поясненням, що вони не можуть, і сказали мені, чи можуть вони кредитувати мені 400 євро, щоб знову спробувати удачу… Рахунок заблоковано вдень.

Автоматичний переклад.
msharon98
9 міс. тому

Вибачте, я все ще не зовсім розумію...

Казино закрило ваш рахунок через пораду третьої особи? Казино не має ліцензії в Німеччині, але це навряд чи є причиною закривати ваш рахунок таким чином, але це також не є причиною для повернення коштів. Але повторюся, інформація для мене незрозуміла.

Сподіваюся, пізніше я знайду в скарзі якісь підказки.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

На моє повідомлення з проханням пояснити відповіли, що я звернувся до юридичної служби, чого я не зробив, повторюю, це була порада, якої я дотримувався саме через велику втрату, тоді я не знаю, чи це насправді так чи ні, але як тільки служба підтримки все з’ясувала та запропонувала кешбек у розмірі 400 євро, я прийняла пропозицію та сказала, що все добре. Але це не здається мені причиною закривати обліковий запис, між іншим профіль з vip 4 рівнем, тобто передостаннім. Не кажучи вже про грубість служби підтримки, яка також стверджує, що я раніше ігнорував їхні повідомлення, і навіть якби й був, я не думаю, що мені потрібно щоразу відповідати персоналу казино на пропозиції тощо, і це не робить мене «негідним» підтримки казино.

Автоматичний переклад.
msharon98
9 міс. тому

А, я бачу - дякую за пояснення.

Отже, до кого ви офіційно зверталися і хто вам порадив це зробити, якщо можна так сміливо?

Я можу уявити, що казино було не дуже задоволене можливими «правовими позовами» з вашого боку – хто б, тому вони повернули вам ці 400 євро (чи справді це був кешбек, я б сказав «повернення») і закрили рахунок, щоб «позбутися порушників порядку».

Я знаю, як це звучить, давайте почекаємо, що про це скаже казино. 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, я розумію, але кешбек у розмірі 400 євро, щоб «знову спробувати удачу», все одно не надійшов би на мій банківський рахунок протягом дня... їх було зараховано на мій ігровий рахунок, і я грав. Проте, я повторюю, крім цього, підтримка також є досвідом, який варто забути

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

У будь-якому разі ні, я не звертався до жодного юридичного відділу, я просто надіслав повідомлення, враховуючи правила Німеччини тощо щодо ліцензування, і, можливо, це теж буде неправильно, я не знаю, якщо я міг би отримати відшкодування лише величезного збитку в казино, мені дали зрозуміти, що це неможливо, і запропонували 400 євро, щоб «знову спробувати щастя», за їх словами.

Автоматичний переклад.
msharon98
9 міс. тому

Ви впевнені, що вам повернули кешбек? Кешбек — це бонус, його не можна зняти негайно, ви повинні спершу сплатити його та виконати всі умови, тож я припускаю, що ви виконали умови — чи схвалено зняття?

Не могли б ви поділитися пов’язаною розмовою, яку ви мали з казино? Я хочу переконатися, що ми обоє говоримо про одне й те саме.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У будь-якому разі ні, я не звертався до жодного юридичного відділу, я просто надіслав повідомлення, враховуючи правила Німеччини тощо щодо ліцензування, і, можливо, це теж буде неправильно, я не знаю, якщо я міг би отримати відшкодування лише величезного збитку в казино, мені дали зрозуміти, що це неможливо, і запропонували 400 євро, щоб «знову спробувати щастя», за їх словами.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вибачте, я не розумію цю частину "Я щойно надіслав повідомлення із запитанням про правила Німеччини тощо щодо ліцензування"

Знову ж таки, знімок екрана або електронна пошта допоможуть.

Нам слід зосередитися на кешбеку - або, краще сказати, на ваших виграшах на даний момент. Я буду чекати на ваше оновлення.

Як я бачу у вашій темі скарг, Ніку також знадобиться додаткова інформація.

Якщо ви не заперечуєте, дайте відповідь на його запитання за цим прямим посиланням .


Автоматичний переклад.
Horno12
9 міс. тому

У вас є, наприклад, якісь ідеї? Не соромтеся втрутитися.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тримайтеся подалі від greatwin три рази в Lucky pahrao з виграшами суперспінів за умови відсутності виграшів і навіть сфотографуйтеся. Але в моєму процесі нічого не було, і час на фото це підтверджує. Службі підтримки потрібні дані, час і, але як я маю це розуміти? Там нічого немає. Підтримка заводить вас у чат, а жінка просто розривається, тому більше ніколи не грайте туди

Автоматичний переклад.
rolanddangel30
3 міс. тому

Привіт, чи можете ви опублікувати, що показує ваш знімок екрана? Ви якимось чином не змогли вирішити це питання, тому чат просто переривав вас?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, Greatwin casino обіцяє виведення через 1-3 дні. Загалом чекаю виписки 10 днів. Першу спробу репатріації було скасовано через три дні. Згідно з інструкцією я здійснив репатріацію банківським переказом. Через чотири дні служба обслуговування клієнтів відповіла, що перше зняття було скасовано через тайм-аут постачальника платіжних послуг, і пообіцяла, що зараз, здається, все гаразд і що зняття буде оброблено якомога швидше. Минуло 6 днів після другого зняття, а гроші все ще не з’являються на моєму рахунку. Я також більше не отримую відповіді на мої електронні листи. У минулому зняття коштів в інших казино відбувалося дуже швидко, протягом годин і навіть хвилин на банківський рахунок. За останні кілька днів я отримав багато бонусних пропозицій від Greatwin на свою електронну пошту, але це всі контакти. Неймовірна діяльність!

Автоматичний переклад.
hoops7298
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Можливо, ви також намагалися перевірити у свого платіжного постачальника? Просто щоб переконатися, що проблема не на їхньому боці.🤷‍♀️ Ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб завершити процес перевірки та зняття коштів. Отже, якщо у вас усе ще виникає ця проблема навіть після цього терміну, не соромтеся зв’язатися з нами, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт, Ромі! Дякую за відповідь! Мій обліковий запис не підтверджено, оскільки мене не просили підтвердити його. У моєму ігровому обліковому записі написано "Наразі ваш обліковий запис не потребує підтвердження". Я почав грати на Greatwin тільки в перший день виведення, тобто 6.3. Я вніс 60 євро, які мені вдалося використати багато разів, перш ніж прибуток став таким великим (500 євро), що я вирішив зняти гроші. Я нічого не перевіряв у постачальника платежів, тому що не знаю, що це таке. Чи можете ви порадити, як я дізнаюся, який постачальник платіжних послуг? Я зробив депозити за допомогою швидкого переказу та зняв згідно з інструкціями за допомогою банківського переказу. Тож служба обслуговування клієнтів Greatwin дала вказівки використовувати банківський переказ для зняття коштів, яких я виконав, а потім отримав відповідь на своє запитання, що все гаразд. Уже більше тижня я надсилаю запити в службу підтримки клієнтів про те, як мені діяти, щоб моє відкликання точно пройшло цей час, але я не отримав від них жодних контактів. На щастя, мій ігровий обліковий запис Greatwin все ще показує, що статус мого зняття означає "очікування". Тому я чекаю, чи щось станеться з казино.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
hoops7298
1 місяць тому

Схоже, казино може перевіряти або ви стоїте в черзі, і якщо вони до вас доберуться, я сподіваюся, вони дадуть вам гроші.

Стосовно постачальника платіжних послуг і того факту, що Ромі запитала, чи ви зв’язувалися з ними, чи все в порядку з їхнього боку, це означає, що коли вам потрібно отримати гроші на свій банківський рахунок, ви запитуєте банк, чи все в порядку з їхнього боку, і у них немає проблем.

Звичайно, я розумію, що цього разу чекати і не отримати відповіді – не найприємніше, але нічого іншого ми поки що не можемо зробити.

Тому вам потрібно зберігати холоднокровність і чекати повідомлень від казино та перевірити, на якому етапі ваше виведення коштів. Якщо пройде 14 днів, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти, але я вважаю, що в цьому не буде необхідності, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро!


Дякую за відповідь і пораду!


Вчора я отримав електронний лист від Greatwin, точно такий же, як і той, який я отримав раніше під час першого скасування. Тож моє друге зняття (500 євро) також скасовано! Служба підтримки клієнтів особисто зі мною не зв’язувалася з цього приводу. Я зробив депозити за допомогою швидкого переказу, тому вирішив цього разу спробувати зняти також за допомогою швидкого переказу. Цього разу я зняв лише 150 євро. Після зняття я, як і раніше, отримав автоматичне сповіщення на свою електронну пошту про те, що фінансовий відділ незабаром опрацює мій запит. Я не думаю, що я більше побачу свій виграш. Я розчарований. Ніколи раніше не було такого шоу з жодним казино, і жодна служба обслуговування клієнтів казино не була настільки мовчазною.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
hoops7298
1 місяць тому

Привіт. Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу тут, нашій команді. Вони спробують допомогти вам вирішити цю проблему. Для цього просто перейдіть за цим посиланням 👈. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого