Схоже, казино може перевіряти або ви стоїте в черзі, і якщо вони до вас доберуться, я сподіваюся, вони дадуть вам гроші.
Стосовно постачальника платіжних послуг і того факту, що Ромі запитала, чи ви зв’язувалися з ними, чи все в порядку з їхнього боку, це означає, що коли вам потрібно отримати гроші на свій банківський рахунок, ви запитуєте банк, чи все в порядку з їхнього боку, і у них немає проблем.
Звичайно, я розумію, що цього разу чекати і не отримати відповіді – не найприємніше, але нічого іншого ми поки що не можемо зробити.
Тому вам потрібно зберігати холоднокровність і чекати повідомлень від казино та перевірити, на якому етапі ваше виведення коштів. Якщо пройде 14 днів, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти, але я вважаю, що в цьому не буде необхідності, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше. 🙂
It looks like the casino might be doing some checks or you're in the queue, and if they get to you, I'm hoping they'll give you the money.
Regarding the payment provider and the fact that Romi asked if you have contacted them, if everything is okay on their side, it means that when you have to get money into your bank account, you ask the bank if everything is alright on their side and they have no issues.
Of course I understand that it is not the most pleasant thing to wait and not get much of an answer this time, but there is nothing else we can do for now.
So you need to keep a cool head and wait to hear from the casino and check what stage your withdrawal is at. If 14 days pass, you can contact us and we will try to help you, but I believe that this will not be necessary and you will get your money as soon as possible. 🙂
Автоматичний переклад.