ФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від Lisaaa
|
26333 переглядів 153 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
Oluja
1 рік тому

О, дякую за пояснення 🙂.

Передайте мій теплий привіт вашій сестрі!

Гадаю, ми мало що можемо зробити без офіційної відповіді, хоча ми вдячні, що ви нас сповістили!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я попросив GreatWin видалити мій обліковий запис, і вони запропонували мені 400 євро кешбеку, щоб я не закривав свій обліковий запис. Потім я повідомив, що пропозиція прийнятна. У другій половині дня я накопичив виграш у розмірі близько 5000 євро, коли рахунок був просто закритий і більше ніколи не відкривався. Я зв’язався зі службою підтримки, яка грубо, серед іншого, сказала мені «ми не закриваємо облікові записи таким чином», ніби я щось вигадую, незважаючи на те, що я надіслав електронний лист, отриманий сьогодні вранці, і я прошу принаймні віддати мені виграш, але Я ліквідований. Я хочу мати свій виграш.

Автоматичний переклад.
msharon98
1 рік тому

привіт

Мені історія зовсім не подобається. Добре, що ви подали скаргу ! Я просто не розумію, з якої причини казино закрило ваш рахунок. Як я бачу, ти теж не маєш поняття, чи не так?

Наскільки я бачу, грубий також відмовився від наявності грошей на вашому рахунку в момент його закриття, тож я припускаю, що для цього теж має бути якась причина. Можливо, казино анулювало ваш баланс?

У вас є електронні листи з цього приводу?

Сподіваюся, ми скоро розберемося в цій ситуації!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Раніше я писав за порадою третьої особи, втративши понад 10 000 євро через свою ліцензію на Кюрасао, а не на німецьку, чи можна мені повернути мої депозити. Вони надіслали мені електронний лист із поясненням, що вони не можуть, і сказали мені, чи можуть вони кредитувати мені 400 євро, щоб знову спробувати удачу… Рахунок заблоковано вдень.

Автоматичний переклад.
msharon98
1 рік тому

Вибачте, я все ще не зовсім розумію...

Казино закрило ваш рахунок через пораду третьої особи? Казино не має ліцензії в Німеччині, але це навряд чи є причиною закривати ваш рахунок таким чином, але це також не є причиною для повернення коштів. Але повторюся, інформація для мене незрозуміла.

Сподіваюся, пізніше я знайду в скарзі якісь підказки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На моє повідомлення з проханням пояснити відповіли, що я звернувся до юридичної служби, чого я не зробив, повторюю, це була порада, якої я дотримувався саме через велику втрату, тоді я не знаю, чи це насправді так чи ні, але як тільки служба підтримки все з’ясувала та запропонувала кешбек у розмірі 400 євро, я прийняла пропозицію та сказала, що все добре. Але це не здається мені причиною закривати обліковий запис, між іншим профіль з vip 4 рівнем, тобто передостаннім. Не кажучи вже про грубість служби підтримки, яка також стверджує, що я раніше ігнорував їхні повідомлення, і навіть якби й був, я не думаю, що мені потрібно щоразу відповідати персоналу казино на пропозиції тощо, і це не робить мене «негідним» підтримки казино.

Автоматичний переклад.
msharon98
1 рік тому

А, я бачу - дякую за пояснення.

Отже, до кого ви офіційно зверталися і хто вам порадив це зробити, якщо можна так сміливо?

Я можу уявити, що казино було не дуже задоволене можливими «правовими позовами» з вашого боку – хто б, тому вони повернули вам ці 400 євро (чи справді це був кешбек, я б сказав «повернення») і закрили рахунок, щоб «позбутися порушників порядку».

Я знаю, як це звучить, давайте почекаємо, що про це скаже казино. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я розумію, але кешбек у розмірі 400 євро, щоб «знову спробувати удачу», все одно не надійшов би на мій банківський рахунок протягом дня... їх було зараховано на мій ігровий рахунок, і я грав. Проте, я повторюю, крім цього, підтримка також є досвідом, який варто забути

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У будь-якому разі ні, я не звертався до жодного юридичного відділу, я просто надіслав повідомлення, враховуючи правила Німеччини тощо щодо ліцензування, і, можливо, це теж буде неправильно, я не знаю, якщо я міг би отримати відшкодування лише величезного збитку в казино, мені дали зрозуміти, що це неможливо, і запропонували 400 євро, щоб «знову спробувати щастя», за їх словами.

Автоматичний переклад.
msharon98
1 рік тому

Ви впевнені, що вам повернули кешбек? Кешбек — це бонус, його не можна зняти негайно, ви повинні спершу сплатити його та виконати всі умови, тож я припускаю, що ви виконали умови — чи схвалено зняття?

Не могли б ви поділитися пов’язаною розмовою, яку ви мали з казино? Я хочу переконатися, що ми обоє говоримо про одне й те саме.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У будь-якому разі ні, я не звертався до жодного юридичного відділу, я просто надіслав повідомлення, враховуючи правила Німеччини тощо щодо ліцензування, і, можливо, це теж буде неправильно, я не знаю, якщо я міг би отримати відшкодування лише величезного збитку в казино, мені дали зрозуміти, що це неможливо, і запропонували 400 євро, щоб «знову спробувати щастя», за їх словами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, я не розумію цю частину "Я щойно надіслав повідомлення із запитанням про правила Німеччини тощо щодо ліцензування"

Знову ж таки, знімок екрана або електронна пошта допоможуть.

Нам слід зосередитися на кешбеку - або, краще сказати, на ваших виграшах на даний момент. Я буду чекати на ваше оновлення.

Як я бачу у вашій темі скарг, Ніку також знадобиться додаткова інформація.

Якщо ви не заперечуєте, дайте відповідь на його запитання за цим прямим посиланням .


Автоматичний переклад.
Horno12
1 рік тому

У вас є, наприклад, якісь ідеї? Не соромтеся втрутитися.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тримайтеся подалі від greatwin три рази в Lucky pahrao з виграшами суперспінів за умови відсутності виграшів і навіть сфотографуйтеся. Але в моєму процесі нічого не було, і час на фото це підтверджує. Службі підтримки потрібні дані, час і, але як я маю це розуміти? Там нічого немає. Підтримка заводить вас у чат, а жінка просто розривається, тому більше ніколи не грайте туди

Автоматичний переклад.
rolanddangel30
10 міс. тому

Привіт, чи можете ви опублікувати, що показує ваш знімок екрана? Ви якимось чином не змогли вирішити це питання, тому чат просто переривав вас?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Greatwin casino обіцяє виведення через 1-3 дні. Загалом чекаю виписки 10 днів. Першу спробу репатріації було скасовано через три дні. Згідно з інструкцією я здійснив репатріацію банківським переказом. Через чотири дні служба обслуговування клієнтів відповіла, що перше зняття було скасовано через тайм-аут постачальника платіжних послуг, і пообіцяла, що зараз, здається, все гаразд і що зняття буде оброблено якомога швидше. Минуло 6 днів після другого зняття, а гроші все ще не з’являються на моєму рахунку. Я також більше не отримую відповіді на мої електронні листи. У минулому зняття коштів в інших казино відбувалося дуже швидко, протягом годин і навіть хвилин на банківський рахунок. За останні кілька днів я отримав багато бонусних пропозицій від Greatwin на свою електронну пошту, але це всі контакти. Неймовірна діяльність!

Автоматичний переклад.
hoops7298
7 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Можливо, ви також намагалися перевірити у свого платіжного постачальника? Просто щоб переконатися, що проблема не на їхньому боці.🤷‍♀️ Ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб завершити процес перевірки та зняття коштів. Отже, якщо у вас усе ще виникає ця проблема навіть після цього терміну, не соромтеся зв’язатися з нами, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, Ромі! Дякую за відповідь! Мій обліковий запис не підтверджено, оскільки мене не просили підтвердити його. У моєму ігровому обліковому записі написано "Наразі ваш обліковий запис не потребує підтвердження". Я почав грати на Greatwin тільки в перший день виведення, тобто 6.3. Я вніс 60 євро, які мені вдалося використати багато разів, перш ніж прибуток став таким великим (500 євро), що я вирішив зняти гроші. Я нічого не перевіряв у постачальника платежів, тому що не знаю, що це таке. Чи можете ви порадити, як я дізнаюся, який постачальник платіжних послуг? Я зробив депозити за допомогою швидкого переказу та зняв згідно з інструкціями за допомогою банківського переказу. Тож служба обслуговування клієнтів Greatwin дала вказівки використовувати банківський переказ для зняття коштів, яких я виконав, а потім отримав відповідь на своє запитання, що все гаразд. Уже більше тижня я надсилаю запити в службу підтримки клієнтів про те, як мені діяти, щоб моє відкликання точно пройшло цей час, але я не отримав від них жодних контактів. На щастя, мій ігровий обліковий запис Greatwin все ще показує, що статус мого зняття означає "очікування". Тому я чекаю, чи щось станеться з казино.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
hoops7298
7 міс. тому

Схоже, казино може перевіряти або ви стоїте в черзі, і якщо вони до вас доберуться, я сподіваюся, вони дадуть вам гроші.

Стосовно постачальника платіжних послуг і того факту, що Ромі запитала, чи ви зв’язувалися з ними, чи все в порядку з їхнього боку, це означає, що коли вам потрібно отримати гроші на свій банківський рахунок, ви запитуєте банк, чи все в порядку з їхнього боку, і у них немає проблем.

Звичайно, я розумію, що цього разу чекати і не отримати відповіді – не найприємніше, але нічого іншого ми поки що не можемо зробити.

Тому вам потрібно зберігати холоднокровність і чекати повідомлень від казино та перевірити, на якому етапі ваше виведення коштів. Якщо пройде 14 днів, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти, але я вважаю, що в цьому не буде необхідності, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Яро!


Дякую за відповідь і пораду!


Вчора я отримав електронний лист від Greatwin, точно такий же, як і той, який я отримав раніше під час першого скасування. Тож моє друге зняття (500 євро) також скасовано! Служба підтримки клієнтів особисто зі мною не зв’язувалася з цього приводу. Я зробив депозити за допомогою швидкого переказу, тому вирішив цього разу спробувати зняти також за допомогою швидкого переказу. Цього разу я зняв лише 150 євро. Після зняття я, як і раніше, отримав автоматичне сповіщення на свою електронну пошту про те, що фінансовий відділ незабаром опрацює мій запит. Я не думаю, що я більше побачу свій виграш. Я розчарований. Ніколи раніше не було такого шоу з жодним казино, і жодна служба обслуговування клієнтів казино не була настільки мовчазною.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
hoops7298
7 міс. тому

Привіт. Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу тут, нашій команді. Вони спробують допомогти вам вирішити цю проблему. Для цього просто перейдіть за цим посиланням 👈. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого