Привіт, Яро,
Мені сподобалося казино, було кілька проблем, наприклад випадковий вихід із системи. Я також виграв хорошу суму, але, враховуючи їхній досвід роботи з клієнтами, ні.
По суті, щоб краще пояснити себе, щоразу, коли вони обіцяли мені повернутися, я мав переслідувати, як вони ніколи. Мені завжди давали загальні відповіді, і я ніколи не дотримувався обіцяних термінів. Востаннє я з ними спілкувався, коли вони сказали мені перевірити свої документи в Gumball Pay, їхньому платіжному провайдері, що є не лише незаконним через GDPR, але й абсолютною нісенітницею. Мені сказали, що якщо я цього не зроблю, мені повернуть гроші, тож я був упевнений, що дочекаюся, доки закінчиться термін дії, і отримаю гроші назад. З цікавості я перевірив рахунок і виявив, що гроші були внесені на мій рахунок у казино. Жодного підтвердження від служби підтримки клієнтів, жодних вибачень і бонусу, який я отримав за цей депозит, мені не надали. Я був начебто в порядку, я не можу зняти їх зараз, коли вони є в моєму обліковому записі, тому міг би також розіграти їх. На щастя, я виграв і все ще чекаю, поки відбудеться зняття. Досить смішно, коли я пишу це, мене попросили надати більше документів KYC, я вже зробив цей процес. Оскільки тепер вимагають виписку з банківського рахунку, хоча мені довелося пройти через це пекло.
Ні, точно не повернуся. Я спробую вирішити цю проблему, щоб отримати свої гроші та закрити рахунок. Жахливий досвід.
Hey Jaro,
I liked the casino, it had a couple of issues like logging me out randomly. I also won a good amount but given their experience with customer service, no.
Basically to explain myself better, every time they promised to get back to me, I had to chase as they never did. I was always given generic answers and never stuck to the promised deadlines. Last exchange I had with them was when they told me to verify my documents with Gumball Pay, their payment provider, which is not only illegal due to GDPR but absolutely nonsense. I was told if I don't the money would be returned to me, so I was like sure I'll wait until it expires and get my money back. Out of curiosity I checked the account and found that the money was deposited on my casino account. No confirmation whatsoever from customer service, no apology whatsoever and the bonus I had for that deposit was not given to me. I was like fine, I can't withdraw them now that they're in my account so might as well play them out. Luckily enough I won and am still waiting for the withdrawal to take place. Funnily enough as I'm writing this, I was asked for more KYC documents I had already done this process. Since now they are asking for a bank statement, even though I had to go through this hell.
No definitely not going back. I will try to resolve this to get my money and close the account. Terrible experience.