Починалося досить добре, а закінчилося так. Але я беру до уваги вашу думку, оскільки ви не мали хорошого досвіду, і в основному все ще виникають деякі проблеми. Здається, що кожен гравець оцінює плюси і мінуси казино, і в цьому випадку мінуси переважають.
Щодо вашого виведення та додаткової перевірки, я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим процесом. Якщо нічого не вийде, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.
Додаткове запитання в контексті KYC: скільки часу знадобилося для перевірки облікового запису, коли ви сказали, що це пекло?
It started out pretty good and ended up like this. But I take your opinion into consideration because you have not had a good experience and basically it is still going through some problems. Every player seems to evaluate the pros and cons for the casino and in this case the cons seem to prevail.
Regarding your withdrawal and additional verification, I would like to point out that we give casinos 14 days to sort out this process. If nothing goes well, please let us know and we will try to help.
A follow-up question in the context of KYC, how long did it take to verify the account when you said it was hell ?