1 рік тому
Тут ви можете обговорити GoSlot! Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я багато грав на їхньому боці. Тепер, коли я попросив виплату 1500 євро, він промовчав. Коли я зв’язався з ними через 4 дні, вони попросили підтвердження адреси. Який я надіслав. З мінімальною адресою, а також новими витягами з податкової служби Швеції. Вони навіть не просили ніяких документів, але я повинен звернутися, щоб отримати відповідь ще раз про мої документи, які вони отримали 2 рази. я зіграв набагато більше ніж 1500 на їхньому сайті
I have played a lot on their side. Now when I requested payment of €1,500 it was silent. When I contacted them after 4 days they asked for proof of address. Which I sent in. With minimal address, as well as new extracts from the Swedish Tax Agency. They haven't even asked for any documents, but I have to contact to get an answer again about my documents that they received 2 times. i have played much much more than 1500 on their site
Jag har spelat mycket på deras sida. Nu när jag begärde utbetalning på 1500€ vart det tyst. När jag kontakta dem efter 4 dagar bad dem om proof of adress. Vilket jag skickat in. Med minimala adress, samt nya utdrag från skatteverket. Dem har inte ens frågat om några dokument, utan jag måste kontakta för att få svar igen om mina dokument som dem fått 2 gånger. jag har spelat mycket mycket mer än 1500 på deras sida
Чи прийняло казино якісь із цих документів? Початкова перевірка може зайняти більше часу, але це виглядає дещо неправильно.
Has the casino accepted any of those documents? The initial verification can be more time-consuming, but this feels kind of wrong.
Поперше. Перший учасник чату сказав, що у вас є всі документи. Потім, коли я не побачив жодного прогресу, я ЗВ’ЯЗАВСЯ з ними, друга особа тепер сказала, будь ласка, надішліть усі документи на support@scatters.com, це було трохи дивно, тому що я грав на goslot.com, я перевірив і побачив, що вони належать одній компанії . Я надіслав виписку зі шведського skatteverket, а також надіслав рахунок за картку TUI Visa. Мій паспорт. Третій сказав, що вам потрібно надіслати службу підтримки goslot, що я й зробив. Зараз відправив 4 рази. Сьогодні вони кажуть, що я надіслав МІЙ рахунок за телефон, що не відповідає дійсності, я надав державні документи. Я багато граю і рідко коментую сайти. Але це інше, вони затягують виплату
First of all. The first person in chat said you have all document set. Then when I didn't see any progress I CONTACTED them, the 2nd person now said please send all document to support@scatters.com, that was kinda strange cuz ive played on goslot.com I checked and saw they are owned by same company. Ive sent extract from swedish skatteverket, ive also send my TUI Visa card bill. My passport. The 3rd said you have to send to goslot support which I did. Now ive sent 4 times. Today they are saying ive sent in MY phone bill which is not true ive provided government documents. I play a lot and rarely I do any comment about sites. But this is something else, they are stalling the payment
Гаразд, це виглядає дивно.
Якщо ви боретеся з ними більше 14 повних днів — а я сподіваюся, що цього не станеться — я б подумав про те, щоб подати скаргу тут, на вашому сайті.
https://casino.guru/complaints
Ok, this feels weird.
If you struggle with them for more than 14 full days - and I hope you won't - I would think about submitting a complaint here on your site.
https://casino.guru/complaints
Ви буквально повинні переслідувати їх, щоб отримати відповідь, оскільки вони не дають жодних оновлень. Я все ще переслідую їх через 2 тижні, оскільки я зробив депозит у розмірі 20 євро банківським переказом, щоб перевірити, перш ніж зробити більший депозит.
Гроші ніколи не надходили на мій рахунок, продовжували видавати загальні виписки. Через 7 днів вони сказали мені, що звернулися до фінансової команди, але жодної відповіді. Потім мене попросили підтвердити мій обліковий запис, що я зробив з усіма документами тощо. Я повідомив, що перевірку було виконано в службу підтримки, але через 5 днів жодного підтвердження чи будь-якого оновлення.
Я щойно надіслав їм ще один електронний лист із запитанням, що сталося з грошима. Я знаю, що це невелика сума, але це все одно крадіжка, коли вони грають у цю гру.
Їхній сервіс надзвичайно жахливий. Я справді здивований, що вони мають рейтинг 8,2. Насправді я не здивований, коли бачу, що інші проходять через те саме. Слава Богу, це було лише 20 євро, хоча на цьому етапі я відмовився, але насправді отримаю свої гроші назад.
You literally have to chase them to get an answer as they don't give any updates whatsoever. I'm still chasing them after 2 weeks as I placed a 20 Eur deposit through bank transfer to see before I place a bigger deposit.
Money was never placed on my account, kept giving me generic statements. After 7 days they told me they flagged to the finance team, no response whatsoever. I was then asked to verify my account, which I did with all the documents etc. I notified support verification was done, in 5 days no acknowledgement or any update whatsoever.
I have just sent them yet another email asking what happened with the money. I know it's a small amount but it's still theft when they play this game.
Their service is extremely horrible. I'm actually surprised they have an 8.2 rating. I'm actually not surprised to see others going through the same. Thank goodness it was only 20 Euro although at this stage I gave up I will actually receive my money back.
Привіт! Оскільки ваші гроші не були зараховані на рахунок казино, ви намагалися зв’язатися з постачальником платіжних послуг? Цілком можливо, що проблема може виникнути і там.
Однак мені зрозуміло, що не приємно отримувати відповідь від казино.
У будь-якому випадку, чи можна було б спробувати запитати і повідомити нам, як справи?
Hi, since your money was not credited to the casino account, have you tried contacting the payment provider ? It is quite possible that the problem could occur there as well.
However, it is clear to me that it is certainly not pleasant to get no response from the casino.
Anyway, would it be possible to try to ask and let us know how it is ?
Я гнався за підтримкою клієнтів. Їхня остання відповідь сьогодні полягала в тому, що фінансова команда ще не оновила їх через 7 днів, що смішно. Revolut розглянула це питання, і вони також дали мені код підтвердження, надісланий їхнім банком, коли кошти були отримані в той же день.
Тепер вони сказали мені, що надіслали ще одне нагадування фінансовій команді та повідомлять мене якнайшвидше, оскільки вони мають обмежену інформацію. Немає відгуків через 7 днів, вони або блефують, або не мають уявлення про те, що сталося, і просто не хочуть цього визнавати. Мені дуже важко повірити, що ви не можете відстежити платіж, коли я надав реферальний код.
I have been chasing customer support. Their last reply today was that the finance team has not yet updated them after 7 days which is ridiculous. Revolut looked into the matter and they also gave me the confirmation code sent by their bank when the funds were received on the same day.
Now they told me that they sent another reminder to the finance team and will update me asap as they have limited information. No feedback after 7 days, they are either bluffing or have no idea what happened and they just don't want to admit that. I find it very hard to believe you can't track a payment when I provided the referral code.
Це насправді досить смішна ситуація. Чесно кажучи, я не можу багато додати, це було б лише відстроченням неминучого. Давайте подивимося правді в очі, ми повинні чекати, що буде далі.
Вибачте, я так ставлюсь до цього... До речі, чи згадували ми вам про функцію скарги? Це крок, який ви можете зробити, але я боюся, що він також може зайняти досить багато часу.
Знаєш, що? Прочитайте про це тут, якщо цей варіант вас цікавить:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Чомусь я відчуваю, що побажати вам удачі є в порядку! 🤞🤞🤞
This is actually quite a ridiculous situation. Honestly, there isn't much I can add, it would all be just delaying the inevitable. Let's face it, we have to wait for what comes next.
I'm sorry, this is how I feel about that... By the way, have we mentioned the complaint feature to you? It is a step you can take, yet it may also become quite time-consuming, I'm afraid.
You know what? Read about it here, if this option interests you:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Somehow I feel wishing you a stroke of luck is in order! 🤞🤞🤞
Я знаю про розділ скарг, але який сенс відкривати скаргу, коли вона буде йти по колу? Я даю їм ще один день, щоб перевірити, чи отримають вони так званий зворотній зв’язок від фінансів, але я думаю, що диво у Фатімі справді станеться, перш ніж вони справді потурбуються вирішити ситуацію.
I am aware about the complaint section but what's the point of opening a complaint when it will keep going round in circles? I am giving them another day to see if they get the so called feedback from finance but I think a miracle in Fatima would actually come before they actually bother to resolve the situation.
Добре, без проблем; давайте обговоримо скаргу, коли вам це дійсно потрібно. Очевидно, я сподіваюся, що це не так.
Але краще почекати на ваш подальший прогрес.
Я буду тут!
Fine, no problem; let's discuss the complaint once you really need it. Obviously, I hope this is not the case.
Yet, it's best to wait for your further progress.
I will be here!
Я надіслав їм останній електронний лист. Якщо вони не дадуть мені твердої гарантії протягом 24 годин, я відкриваю скаргу до вас. Мені набридла відсутність відповіді та порожні обіцянки з їхнього боку. Справа не в грошах, чесно кажучи, тому що 20 євро – це мізер. Йдеться про принцип, що це казино, швидше за все, робило те саме з іншими.
Вони катають мене, і я дуже розлючений.
I sent them a final email. If they don't give me a solid guarantee in 24 hours, I'm opening a complaint with you. I'm fed up with the lack of response and empty promises from their side. It's not about the money honestly because 20 Euro is a pittance. It's about the principle that this casino has most probably done the same with others.
They are taking me for a ride and I'm really pissed off at this point.
Тож я отримав останнє оновлення. Вони відповіли та сказали мені, що мені потрібно надіслати свої документи постачальнику платежів для перевірки. Чесно кажучи, ніколи про це не чув.
Вони не дали мені контакту чи електронної пошти, щоб надіслати це. Але вони сказали, що якщо я не надам документи протягом періоду часу, який вони не вказали, платіж буде повернуто на мій рахунок.
Тож я просто залишу все як є, і одного дня, сподіваюся, я отримаю сповіщення про те, що платіж отримано.
Я втомився з цим боротися.
So I got one final update. They did answer and told me that I need to send my documents to the payment provider for verification. Never heard of this to be honest.
They didn't give me a contact or email to send these to. But they did say if I don't provide the documents within a period of time, which they didn't specify, the payment will be reversed back to my account.
So I'm just going to leave it as it is and one day hopefully I receive a notification that the payment has been received.
I'm tired of fighting this.
Це не має жодного сенсу! Наскільки я можу судити, перевірка способу оплати (на стороні казино) здійснюється шляхом перевірки депозиту. Крім того, якщо я вирішу використовувати електронний гаманець, моя перевірка буде окремим процесом, який мені потрібно буде пройти. Але я ніколи не чув про ту версію, яку ви представили.
Отже, як ви знаєте, куди надсилати документи? Я, напевно, заблукав. І я б обов'язково подав скаргу. Це звучить як повний безлад.
It does not make any sense! As far as I can tell, verifying the payment method (on the casino's side) is done by the verification deposit. Alternatively, when I choose to use an e-wallet, my verification would be a separate process I need to pass. But I have never heard about the version you presented.
So, how do you know where to send your documents? I'm probably lost. And I would certainly submit the complaint. This sounds like a total mess.
Звучить як повний безлад. Ось чому я відмовився від того, щоб спробувати щось інше. Це точно не законна практика, і вони, ймовірно, зараз приховують свій безлад.
It does sound like a total mess. Hence why I gave up to actually try anything else. It's definitely not a legit practice and they're probably covering up their mess at this point.
Вибачте за наполегливість, але мушу ще раз сказати: я справді вважаю, що скарга обґрунтована.
Дайте нашій спеціалізованій групі зі скарг шанс провести розслідування; після всього, через що ти пройшов останнім часом, я б сказав, що втрачати нема чого.
I'm sorry to be persistent, but I have to say that again: I truly think the complaint is in order.
Give our dedicated Complaint Team a chance to investigate; after all you've been through lately, there's not much to lose, I'd say.
Я хочу і щоб моя ситуація була срібною давно. Зараз я без проблем граю на goslot. Єдиним недоліком був час виведення, який становить 48 годин, АЛЕ навіть те, що вони сортували для мене. Я зазвичай отримую гроші в той же день.
I want to and that my situation was silver long time ago. Im now playing on goslot without any problem. The only negative was the withdrawal time that is 48h BUT even that they sorted for me. I usually get paid same day now.
Я ціную вашу наполегливість. Вибачте за пізню відповідь, але хотів повідомити вам, що гроші надійшли на мій рахунок, тож щасливих днів 😀
I appreciate your persistence. Sorry for my late reply but wanted to let you know the money has reached my account so happy days 😀
Це чудове відчуття. Я дуже радий, що вам вдалося отримати свої гроші, і все пройшло добре. Не турбуйтеся про пізню відповідь, ми не маємо обмеження за часом, хе-хе. 😁
Якщо я можу запитати, це казино все ще буде місцем для вас, щоб грати, чи ви віддасте перевагу піти кудись ще після цього досвіду?
That's a great feeling. I'm really glad you managed to get your money and everything worked out well. Don't worry about the late reply, we don't have a time limit here hehe. 😁
If I may ask, will this casino still be the place for you to play or will you prefer to go somewhere else after this experience ?
Привіт, Яро,
Мені сподобалося казино, було кілька проблем, наприклад випадковий вихід із системи. Я також виграв хорошу суму, але, враховуючи їхній досвід роботи з клієнтами, ні.
По суті, щоб краще пояснити себе, щоразу, коли вони обіцяли мені повернутися, я мав переслідувати, як вони ніколи. Мені завжди давали загальні відповіді, і я ніколи не дотримувався обіцяних термінів. Востаннє я з ними спілкувався, коли вони сказали мені перевірити свої документи в Gumball Pay, їхньому платіжному провайдері, що є не лише незаконним через GDPR, але й абсолютною нісенітницею. Мені сказали, що якщо я цього не зроблю, мені повернуть гроші, тож я був упевнений, що дочекаюся, доки закінчиться термін дії, і отримаю гроші назад. З цікавості я перевірив рахунок і виявив, що гроші були внесені на мій рахунок у казино. Жодного підтвердження від служби підтримки клієнтів, жодних вибачень і бонусу, який я отримав за цей депозит, мені не надали. Я був начебто в порядку, я не можу зняти їх зараз, коли вони є в моєму обліковому записі, тому міг би також розіграти їх. На щастя, я виграв і все ще чекаю, поки відбудеться зняття. Досить смішно, коли я пишу це, мене попросили надати більше документів KYC, я вже зробив цей процес. Оскільки тепер вимагають виписку з банківського рахунку, хоча мені довелося пройти через це пекло.
Ні, точно не повернуся. Я спробую вирішити цю проблему, щоб отримати свої гроші та закрити рахунок. Жахливий досвід.
Hey Jaro,
I liked the casino, it had a couple of issues like logging me out randomly. I also won a good amount but given their experience with customer service, no.
Basically to explain myself better, every time they promised to get back to me, I had to chase as they never did. I was always given generic answers and never stuck to the promised deadlines. Last exchange I had with them was when they told me to verify my documents with Gumball Pay, their payment provider, which is not only illegal due to GDPR but absolutely nonsense. I was told if I don't the money would be returned to me, so I was like sure I'll wait until it expires and get my money back. Out of curiosity I checked the account and found that the money was deposited on my casino account. No confirmation whatsoever from customer service, no apology whatsoever and the bonus I had for that deposit was not given to me. I was like fine, I can't withdraw them now that they're in my account so might as well play them out. Luckily enough I won and am still waiting for the withdrawal to take place. Funnily enough as I'm writing this, I was asked for more KYC documents I had already done this process. Since now they are asking for a bank statement, even though I had to go through this hell.
No definitely not going back. I will try to resolve this to get my money and close the account. Terrible experience.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.