ГоловнаФорумКазиноGoSlot! Casino - загальне обговорення

GoSlot! Casino - загальне обговорення

1 рік тому від farre1981
|
4 842 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити GoSlot! Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я багато грав на їхньому боці. Тепер, коли я попросив виплату 1500 євро, він промовчав. Коли я зв’язався з ними через 4 дні, вони попросили підтвердження адреси. Який я надіслав. З мінімальною адресою, а також новими витягами з податкової служби Швеції. Вони навіть не просили ніяких документів, але я повинен звернутися, щоб отримати відповідь ще раз про мої документи, які вони отримали 2 рази. я зіграв набагато більше ніж 1500 на їхньому сайті

Автоматичний переклад.
farre1981
1 рік тому

Чи прийняло казино якісь із цих документів? Початкова перевірка може зайняти більше часу, але це виглядає дещо неправильно.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поперше. Перший учасник чату сказав, що у вас є всі документи. Потім, коли я не побачив жодного прогресу, я ЗВ’ЯЗАВСЯ з ними, друга особа тепер сказала, будь ласка, надішліть усі документи на support@scatters.com, це було трохи дивно, тому що я грав на goslot.com, я перевірив і побачив, що вони належать одній компанії . Я надіслав виписку зі шведського skatteverket, а також надіслав рахунок за картку TUI Visa. Мій паспорт. Третій сказав, що вам потрібно надіслати службу підтримки goslot, що я й зробив. Зараз відправив 4 рази. Сьогодні вони кажуть, що я надіслав МІЙ рахунок за телефон, що не відповідає дійсності, я надав державні документи. Я багато граю і рідко коментую сайти. Але це інше, вони затягують виплату

Автоматичний переклад.
farre1981
1 рік тому

Гаразд, це виглядає дивно.

Якщо ви боретеся з ними більше 14 повних днів — а я сподіваюся, що цього не станеться — я б подумав про те, щоб подати скаргу тут, на вашому сайті.

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви буквально повинні переслідувати їх, щоб отримати відповідь, оскільки вони не дають жодних оновлень. Я все ще переслідую їх через 2 тижні, оскільки я зробив депозит у розмірі 20 євро банківським переказом, щоб перевірити, перш ніж зробити більший депозит.


Гроші ніколи не надходили на мій рахунок, продовжували видавати загальні виписки. Через 7 днів вони сказали мені, що звернулися до фінансової команди, але жодної відповіді. Потім мене попросили підтвердити мій обліковий запис, що я зробив з усіма документами тощо. Я повідомив, що перевірку було виконано в службу підтримки, але через 5 днів жодного підтвердження чи будь-якого оновлення.


Я щойно надіслав їм ще один електронний лист із запитанням, що сталося з грошима. Я знаю, що це невелика сума, але це все одно крадіжка, коли вони грають у цю гру.


Їхній сервіс надзвичайно жахливий. Я справді здивований, що вони мають рейтинг 8,2. Насправді я не здивований, коли бачу, що інші проходять через те саме. Слава Богу, це було лише 20 євро, хоча на цьому етапі я відмовився, але насправді отримаю свої гроші назад.


Автоматичний переклад.
casplayer
1 рік тому

Привіт! Оскільки ваші гроші не були зараховані на рахунок казино, ви намагалися зв’язатися з постачальником платіжних послуг? Цілком можливо, що проблема може виникнути і там.

Однак мені зрозуміло, що не приємно отримувати відповідь від казино.

У будь-якому випадку, чи можна було б спробувати запитати і повідомити нам, як справи?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я гнався за підтримкою клієнтів. Їхня остання відповідь сьогодні полягала в тому, що фінансова команда ще не оновила їх через 7 днів, що смішно. Revolut розглянула це питання, і вони також дали мені код підтвердження, надісланий їхнім банком, коли кошти були отримані в той же день.


Тепер вони сказали мені, що надіслали ще одне нагадування фінансовій команді та повідомлять мене якнайшвидше, оскільки вони мають обмежену інформацію. Немає відгуків через 7 днів, вони або блефують, або не мають уявлення про те, що сталося, і просто не хочуть цього визнавати. Мені дуже важко повірити, що ви не можете відстежити платіж, коли я надав реферальний код.

Автоматичний переклад.
casplayer
1 рік тому

Це насправді досить смішна ситуація. Чесно кажучи, я не можу багато додати, це було б лише відстроченням неминучого. Давайте подивимося правді в очі, ми повинні чекати, що буде далі.

Вибачте, я так ставлюсь до цього... До речі, чи згадували ми вам про функцію скарги? Це крок, який ви можете зробити, але я боюся, що він також може зайняти досить багато часу.

Знаєш, що? Прочитайте про це тут, якщо цей варіант вас цікавить:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Чомусь я відчуваю, що побажати вам удачі є в порядку! 🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю про розділ скарг, але який сенс відкривати скаргу, коли вона буде йти по колу? Я даю їм ще один день, щоб перевірити, чи отримають вони так званий зворотній зв’язок від фінансів, але я думаю, що диво у Фатімі справді станеться, перш ніж вони справді потурбуються вирішити ситуацію.


Автоматичний переклад.
casplayer
1 рік тому

Добре, без проблем; давайте обговоримо скаргу, коли вам це дійсно потрібно. Очевидно, я сподіваюся, що це не так.

Але краще почекати на ваш подальший прогрес.

Я буду тут!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав їм останній електронний лист. Якщо вони не дадуть мені твердої гарантії протягом 24 годин, я відкриваю скаргу до вас. Мені набридла відсутність відповіді та порожні обіцянки з їхнього боку. Справа не в грошах, чесно кажучи, тому що 20 євро – це мізер. Йдеться про принцип, що це казино, швидше за все, робило те саме з іншими.

Вони катають мене, і я дуже розлючений.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я отримав останнє оновлення. Вони відповіли та сказали мені, що мені потрібно надіслати свої документи постачальнику платежів для перевірки. Чесно кажучи, ніколи про це не чув.

Вони не дали мені контакту чи електронної пошти, щоб надіслати це. Але вони сказали, що якщо я не надам документи протягом періоду часу, який вони не вказали, платіж буде повернуто на мій рахунок.

Тож я просто залишу все як є, і одного дня, сподіваюся, я отримаю сповіщення про те, що платіж отримано.

Я втомився з цим боротися.

Автоматичний переклад.
casplayer
1 рік тому

Це не має жодного сенсу! Наскільки я можу судити, перевірка способу оплати (на стороні казино) здійснюється шляхом перевірки депозиту. Крім того, якщо я вирішу використовувати електронний гаманець, моя перевірка буде окремим процесом, який мені потрібно буде пройти. Але я ніколи не чув про ту версію, яку ви представили.

Отже, як ви знаєте, куди надсилати документи? Я, напевно, заблукав. І я б обов'язково подав скаргу. Це звучить як повний безлад.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звучить як повний безлад. Ось чому я відмовився від того, щоб спробувати щось інше. Це точно не законна практика, і вони, ймовірно, зараз приховують свій безлад.

Автоматичний переклад.
CasinoPlayer
1 рік тому

Вибачте за наполегливість, але мушу ще раз сказати: я справді вважаю, що скарга обґрунтована.

Дайте нашій спеціалізованій групі зі скарг шанс провести розслідування; після всього, через що ти пройшов останнім часом, я б сказав, що втрачати нема чого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу і щоб моя ситуація була срібною давно. Зараз я без проблем граю на goslot. Єдиним недоліком був час виведення, який становить 48 годин, АЛЕ навіть те, що вони сортували для мене. Я зазвичай отримую гроші в той же день.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ціную вашу наполегливість. Вибачте за пізню відповідь, але хотів повідомити вам, що гроші надійшли на мій рахунок, тож щасливих днів 😀

Автоматичний переклад.
CasinoPlayer
1 рік тому

Це чудове відчуття. Я дуже радий, що вам вдалося отримати свої гроші, і все пройшло добре. Не турбуйтеся про пізню відповідь, ми не маємо обмеження за часом, хе-хе. 😁

Якщо я можу запитати, це казино все ще буде місцем для вас, щоб грати, чи ви віддасте перевагу піти кудись ще після цього досвіду?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, Яро,


Мені сподобалося казино, було кілька проблем, наприклад випадковий вихід із системи. Я також виграв хорошу суму, але, враховуючи їхній досвід роботи з клієнтами, ні.


По суті, щоб краще пояснити себе, щоразу, коли вони обіцяли мені повернутися, я мав переслідувати, як вони ніколи. Мені завжди давали загальні відповіді, і я ніколи не дотримувався обіцяних термінів. Востаннє я з ними спілкувався, коли вони сказали мені перевірити свої документи в Gumball Pay, їхньому платіжному провайдері, що є не лише незаконним через GDPR, але й абсолютною нісенітницею. Мені сказали, що якщо я цього не зроблю, мені повернуть гроші, тож я був упевнений, що дочекаюся, доки закінчиться термін дії, і отримаю гроші назад. З цікавості я перевірив рахунок і виявив, що гроші були внесені на мій рахунок у казино. Жодного підтвердження від служби підтримки клієнтів, жодних вибачень і бонусу, який я отримав за цей депозит, мені не надали. Я був начебто в порядку, я не можу зняти їх зараз, коли вони є в моєму обліковому записі, тому міг би також розіграти їх. На щастя, я виграв і все ще чекаю, поки відбудеться зняття. Досить смішно, коли я пишу це, мене попросили надати більше документів KYC, я вже зробив цей процес. Оскільки тепер вимагають виписку з банківського рахунку, хоча мені довелося пройти через це пекло.


Ні, точно не повернуся. Я спробую вирішити цю проблему, щоб отримати свої гроші та закрити рахунок. Жахливий досвід.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого