8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Gangsta Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Постачальник ігор (evolution gaming) підтвердив технічні проблеми та відсутність грошей, але гангстерське казино відмовляється визнавати чи платити. Що я повинен зробити?
Gaming provider (evolution gaming) confirmed technical issues and missing money but gangsta casino refuses to admit or pay. What should i do?
У мене є 2 відкриті зняття більше ніж за 1 тиждень, і я завжди отримую ту саму відповідь: «Іноді можливі затримки в обробці платежів. Нам дуже шкода, що вам доводиться так довго чекати, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити цей процес ."
Ви щось знаєте про це казино? Це законно?
i have 2 open withdrawls more than 1 week and im getting always the same answer "Sometimes, there may be delays in processing payments. We are very sorry that you have to wait so long, and we are making every effort to speed up this process."
Do you know anything about that casino? Is it legit?
У мене є три відкриті зняття коштів, вони кажуть мені, що зняття залежить від статусу та суми, яку ви внесли, тому раптом виникла черга для зняття коштів, я не можу зрозуміти, як гуру може дати їм такий високий індекс безпеки, мені це здається дуже дивним
i have three withdrawls open they are telling me taht its that the withdraw depends on status and how much you have deposited so suddenly its an waiting line for withdrawls i cant understand how guru can give them so high saftey index its seems wery odd to mee
У мене є 2 відкриті зняття більше ніж за 1 тиждень, і я завжди отримую ту саму відповідь: «Іноді можливі затримки в обробці платежів. Нам дуже шкода, що вам доводиться так довго чекати, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити цей процес ."
Ви щось знаєте про це казино? Це законно?
i have 2 open withdrawls more than 1 week and im getting always the same answer "Sometimes, there may be delays in processing payments. We are very sorry that you have to wait so long, and we are making every effort to speed up this process."
Do you know anything about that casino? Is it legit?
Гей, це все, що тобі каже казино, чому ти ще не маєш свого виграшу на своєму рахунку? Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, і ви повільно наближаєтеся до цього часу. Тож я переглянув скарги, і казино виглядає добре, оскільки наразі вони вирішували всі. Отже, якщо ви пройшли цей час і не отримали готівку, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Але це ваші перші зняття коштів? Вам не потрібно було тут перевірятися?
Дайте мені знати, будь ласка. 🙂
Hey, that's all the casino tells you, why don't you have your winnings in your account yet ? I would like to add that we give casinos 14 days to send money to players and you are slowly approaching that time. So I have looked at the complaints and it looks good from the casino as they have resolved all of them so far. So if you get past that time and you don't get the cash, then you can contact us and we will try to assist you.
But are these your first withdrawals ? Didn't you need to verify here ?
Let me know, please. 🙂
У мене ще не було виграшу. Так, це моє перше зняття коштів із цього казино, я надіслав документи 24/08, а вони завершили перевірку 27/8.
I didn't have my winnings yet . Yes that's my first withdrawal from this casino , I sent the docs from 24/08 and they completed the verification at 27/8.
У мене є три відкриті зняття коштів, вони кажуть мені, що зняття залежить від статусу та суми, яку ви внесли, тому раптом виникла черга для зняття коштів, я не можу зрозуміти, як гуру може дати їм такий високий індекс безпеки, мені це здається дуже дивним
i have three withdrawls open they are telling me taht its that the withdraw depends on status and how much you have deposited so suddenly its an waiting line for withdrawls i cant understand how guru can give them so high saftey index its seems wery odd to mee
Привіт, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Якщо казино повідомило вам, що зняття коштів залежить від статусу, чого ви можете очікувати в цьому випадку? Чи є ліміт, який ви можете зняти через свій статус, чи це щось інше?
Спробуйте розповісти, як це у вашій ситуації.
Hi, how long are you waiting for your withdrawals ? If the casino told you that withdrawals depend on status, what can you expect in this case, did you ask ? Is there a limit that you can withdraw due to your status or is it something else ?
Try to tell me how it is in your situation.
У мене ще не було виграшу. Так, це моє перше зняття коштів із цього казино, я надіслав документи 24/08, а вони завершили перевірку 27/8.
I didn't have my winnings yet . Yes that's my first withdrawal from this casino , I sent the docs from 24/08 and they completed the verification at 27/8.
Отже, ви перевірені тим, що ви говорите. Спробуйте витримати і подивитися, що буде далі. 14 днів, які я вам згадав, і якщо казино не зможе виплатити вам гроші, ми спробуємо допомогти.
So you are verified by what you say. Try to hang on and see what happens next. The 14 days I mentioned to you and if the casino can't pay you out, then we'll try to help.
я зачекаю і зв’яжуся з вами, якщо вони не заплатять, я забрав свої зняття та спробував піднятися на їхній рівень VIP для швидшого зняття. Я майже втратив усе, але мені вдалося знову повернутися до трьох зняттів, максимум можна мати лише три зняття за раз зараз я перебуваю на рівні 1, скоро 2 на рівні 4, там написано, що зняття відбувається швидше, але, як ви сказали, максимум 2 тижні, тоді я не буду ризикувати своїми виграшами, з повагою, Крістіан
i will wait and contact you if they dont pay i took back my withdrawls and tryed to level up on their vip level for faster withdraw i almost lost everything but i managed to come back up to three withdralws again maximum can only have three withdrawls at a time i am currently on level 1soon 2 on level 4 it says faster withdralws but as you say 2 weeks maximum then i will not risk my winnings best regards christian
Привіт, мабуть, я б не надто прагнув перемоги та виходу на вищий рівень. Це може бути не зовсім так, як написано, і немає гарантії, що ви отримаєте гроші раніше. Я краще не ризикую отримати гроші, ніж втратити їх. Спробуйте побачити, чи казино заплатить вам першим, навіть якщо ви нижчий рівень. Якщо так, то, можливо, ви матимете більше впевненості, щоб піднятися на вищий рівень. Це моє бачення.
Звичайно, що б не сталося, обов’язково повідомте мене.
Hi, I probably wouldn't be too keen on winning and getting to a higher level. It may not always be exactly as written and there would be no guarantee that you would get the money early. I'd rather not risk getting the money than losing it. Try to see if the casino will pay you first, even if you are a lower level. If it does, then maybe you'll have more confidence to get to a higher level. That's my view.
Of course, whatever happens, be sure to let me know.
чи є у вас люди, які успішно знімають гроші в цьому казино? чому ти їх так високо оцінюєш?
do you have people that has goten succéfull withdraws at this casino? why do you rate them so high?
Чи можу я отримати електронний лист або інше, щоб зв’язатися з вами через 14 днів? Тому що нам уже 12 і ще нічого. Я впевнений, що навіть за 14 днів нічого не зміниться.
Can I have an email or something to contact with you at 14 days? Because we are already at 12 and still nothing . I am sure that even in 14 days nothing will change.
Привіт,
Ваше запитання одне з вічнозелених, тож дозвольте мені підказати вам відповідь – усе це написано у вкладці під назвою « Пояснення щодо індексу безпеки Gangsta Casino » 👈👈
Просто скористайтеся посиланням і перегляньте огляд, будь ласка. Є багато аспектів, які ми беремо до уваги. Усе це пояснюється в посібнику « Відгуки про казино Casino Guru – дізнайтеся про наш процес перегляду та рейтингу казино »
Вибачте, але я сьогодні поспішаю, якщо хочете, задавайте конкретні запитання, і ми докладемо всіх зусиль, щоб пояснити нашу методологію. По суті: індекс безпеки означає, наскільки ймовірно, що казино заплатить вам.
Hello,
Your question is one of the evergreens, so allow me to shoe you the answer- it is all written in the tab called "Safety Index of Gangsta Casino explained" 👈👈
Just use the link and browse the review, please. There are many aspects we get into consideration. Which are all explained in guide "Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process"
I'm sorry, but I'm in a hurry today, if you want, ask specific questions, and we will do our best to explain our methodology. Basicaly: the Safety Index means how likely the casino is to pay you.
Чи можу я отримати електронний лист або інше, щоб зв’язатися з вами через 14 днів? Тому що нам уже 12 і ще нічого. Я впевнений, що навіть за 14 днів нічого не зміниться.
Can I have an email or something to contact with you at 14 days? Because we are already at 12 and still nothing . I am sure that even in 14 days nothing will change.
Мені прикро це чути. Щоб подати скаргу, відвідайте розділ скарг:
https://casinoguru-int.com/en/complaints/all 👈
Настійно рекомендую також переглянути інструкції:
https://casinoguru-int.com/en/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Сподіваємось, їхня краща позиція призведе до швидкого вирішення проблеми.
I'm sorry to hear that. Please visit the complaint section to submit your complaint:
https://casinoguru-int.com/en/complaints/all 👈
I strongly recommend browsing the instructions too:
https://casinoguru-int.com/en/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Hopefully, their better standing will result in a prompt resolution for you!
вони шахраї, я закрив свій обліковий запис, ніколи не буду учасником цього казино, мені цікаво, як вони можуть мати такий високий бал на гуру хммм. я бачу публікації на інших сайтах казино, вони однакові, вони не платять або, можливо, іноді шахраї, якщо ви отримаєте свої гроші, закрийте їх після кращої удачі, Ліманнен закриє мій рахунок на guru також не довіряйте їм після цього я шукаю безпечні казино грати 8.4 – це дуже висока оцінка, і вони відправляють гравців у це казино, це жарт, і вони дають мені шанс казино 3.4, я виграв 1500 євро в перший день було перевірено того ж дня, гроші на банківському рахунку наступного дня після цього було 1 тиждень тому, тому я не під стендом є індекс безпеки
they are scammers i closed my account will never be a member at that casino i wonder how they can have so high score on guru hmmm. i see posts on other casino sites they are all the same they dont pay or maybe sometimes scammers if you do get your money close it after best of of luck liemannen will close my account on guru also dont trust them after this i look for safe casinos to play 8.4 is very high score and they send players to this casino its a joke and they give my chance casino 3.4 score i won 1500 euro first day was verified same day money on bank account the day after this was 1 week ago so i dont under stand there saftey index
Це нормально, що гравець десь має гірший досвід, а десь кращий. Це також може статися в казино з нижчим індексом безпеки, а погане може статися в казино з хорошим індексом безпеки. Це не дивно, але в довгостроковій перспективі головним чином казино з низьким рівнем схильні до проблем.
Наразі казино також вирішило всі свої скарги, тож якщо у вас є постійні проблеми, ви все одно можете подати скаргу, якщо у вас є гроші, але ви не можете їх зняти. Я твердо вірю, що це можна вирішити.
То що, вам буде цікаво?
It is normal that a player has a worse experience somewhere and a better one somewhere else. It can also happen in a casino with a lower safety index and a bad thing can happen in a casino with a good safety index. It's not unusual, but in the long run it's mainly that those casinos with a low one are prone to cause problems.
So far, the casino has also resolved all of its complaints, so if you have persistent issues, you can still file a complaint if you have money in there and you can't withdraw it. I strongly believe that this could be resolved.
So, what, would you be interested?
Не знімають 2 тижні, відмовляються від зняття з різних причин. Спочатку кажуть, що проблеми на стороні провайдера, хоча виведення на криптовалюту, якого іншого провайдера. Потім пишуть, що сума виведення вказана невірно, але виведення було згідно лімітів, які є у казино.
Я виграв 15 000 євро, тепер я боюся, що вони просто заблокують мій рахунок і все. Вони не хочуть зніматися
(
They don't withdraw for 2 weeks, they reject the withdrawal for various reasons. First they say there are problems on the provider's side, although the withdrawal is to cryptocurrency, what other provider. Then they write that the withdrawal amount is indicated incorrectly, but the withdrawal was according to the limits that the casino has.
I won 15,000€ now I'm afraid that they'll just block my account and that's it. They don't want to withdraw
(
Не выводят 2 недели, отклоняют вывод из-за разных причин. Сначала говорят проблемы на стороне провайдера, хотя вывод на криптовалюту, какой ещё провайдер. Потом пишут что сумма вывода указана не корректно, но вывод был по лимитам которые есть в казино.
ыиграл 15000€ теперь боюсь что аккаунт просто заблокируют и все. Не хотят выводить
(
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.