привіт Ми не чули про жодні проблеми, і я можу отримати доступ до сайту звідси . 🤔
Можливо, спробуйте запитати про це службу підтримки та повідомте нам відповідь, будь ласка.
Hey. We didn't hear about any issues, and I can access the site from here. 🤔
Maybe try to ask the support about it and let us know the answer, please.
Будь-хто мав проблеми з виграшем і виграшами, які не додавались на баланс, а потім, коли ви перевіряли історію транзакцій на підтвердження, я не можу знайти нічого про великі виграші, але ваш баланс високий. Я також не можу перевірити та відкликати, оскільки вони сказали, що не приймають скріншоти документації. 3 дні я пробую з ними і ні до чого. Сказати мені, що вся історія транзакцій записується лише протягом 1 тижня, тому до того часу, коли я отримаю докази, вона буде повністю видалена, і я не зможу нічого довести. Усі транзакції містять невеликі виграші, але транзакції з більшими виграшами відсутні. Тоді я відкрив свій обліковий запис у wkd
Anyone had any bother with winning and winnings not being added to balance then when u check Ur transaction history for proof I can not find anything on large wins but ur balance is high. I also can not verify and withdraw as they said they do not accept screenshots of documentation. 3 days I am trying with them and getting nowhere. Telling me that all transaction history is only recorded for 1 week so by the time I get it proved it will be deleted altogether and I will not be able to prove anything. All transaction is there of small winnings but transactions of larger winnings are missing. I only opened my account with then at wkd
Я бачу, що ви успішно подали скаргу тут, і Нік чекає на вашу відповідь із додатковими відповідями. Щоразу, коли можете, оновлюйте його, будь ласка.
Чи може він переглядати вашу історію ігор у вашому обліковому записі, щоб ви могли перевірити її та подивитись, чи не виникла якась технічна проблема?
Чи контактуєте ви з казино, і чи намагаються вони вирішити цю проблему?
I can see that you have successfully submitted a complaint here, and Nick is waiting for your response with some additional answers. Whenever you can, update him, please.
Is it able to see your game history in your account so you can check it and have a look if there was some kind of technical issue, perhaps?
Are you in contact with the casino, and are they trying to solve this issue?
Привітальний бонус не був зарахований на мій рахунок, мабуть, через «технічну проблему». Я мав почекати, але через годину бонусу все ще не було, тому я грав без нього. Я відразу закрив рахунок, так швидко я все роблю. ГАНЬБА
The welcome bonus was not credited to my account, apparently because of a "technical problem". I was supposed to wait, but after an hour there was still no bonus, so I played without it. I closed the account straight away, that's how quickly I do things. DISGRACE
Mir wurde der Welcome Bonus nicht gut geschrieben, angeblich wegen eines "Technischen Problems". Ich sollte warten, aber da nach einer Stunde noch kein Bonus da war, habe ich ohne gespielt. Ich habe das Konto gleich wieder geschlossen, so schnell geht das bei mir. UNVERSCHÄMTHEIT
Мені дуже прикро за цей досвід, але, на жаль, такі речі трапляються.
Ви зверталися до служби підтримки пізніше чи просто вирішили більше там не грати?🤔
I am really sorry for this experience, but this things happen, unfortunately.
Did you contact the support later on, or you just decided not to play there again?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.