9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cosmobet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене з ними велика проблема. Вже більше тижня я не можу підтвердити свій обліковий запис, коли я подав документи, мене підтвердили, але коли я подав запит на зняття коштів, мою перевірку було відхилено, і мені сказали, що немає NIN пропуски дозволені, я пішов отримати нове посвідчення особи через це, і мені знову відмовили та сказали написати купу інформації на папері та зробити селфі разом із моїм посвідченням особи, зробив це, і мені знову відмовили, оскільки я використав водійські права, коли я цього не зробив, тепер вони знову відхилили мою перевірку, сказавши, що тип ідентифікатора, який я використав, не може бути прийнятий, оскільки він вимагає спеціальної перевірки, все це здається мені шахрайством, якщо ви справді можете допомогти, я хочу Оскільки на даний момент я не знаю, що ще робити, оскільки мені 8 разів відмовляли у перевірці, мені просто потрібно видалити свої 90 доларів і забути про веб-сайт.
I have a big issue with them, For over a week now, i have been unable to get my account verified, when i submitted my documents, I was verified but when i requested for withdrawal, my verification was rejected and I was told no NIN slips allowed, I went to get a new ID because of this and I was rejected again and told to write a bunch of information on a paper and take a selfie with it alongside my ID card, did that and was rejected again that i used a drivers license when I did not, now tey have rejected my verificaton again saying that the type of ID i used can't be accepted because it requires special verification, all this seems like a fraud to me, if you really can help I will like that because at this point I don't know what else to do as I have been rejected for verification 8 times, I just need to remove my $90 and forget about the website.
Це справді складний процес!
Найкраще було б налаштувати дзвінок для підтвердження; набагато легше розвіяти всі можливі сумніви, якщо дзвінок обробляється належним чином. Те, що ви описали, залишає занадто багато місця для непорозумінь або затримок, яких можна уникнути, я так думаю.
Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center? Це безкоштовна функція, яку ми пропонуємо гравцям у складних ситуаціях, і я переконаний, що ви повинні її спробувати. Це посилання має допомогти вам зрозуміти його призначення 👈
Вас це цікавить?
That's a really challenging process to go through!
It would be best to set up a verification call instead; it is much easier to clear out all possible doubts if the call is handled properly. What you described leaves too much space for misunderstandings or avoidable delays, that's what I think.
Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? It's a free feature we offer players in difficult situations, and I'm convinced you should try that. This link should help you understand its purpose 👈
Are you interested in this?
У мене також виникли проблеми з перевіркою, я надіслав їм усі необхідні документи, але мені було відмовлено. Ті самі документи, які я використовував на інших сайтах, пройшли б за лічені хвилини. Тепер я не чув від них деякий час.. і це було просто мінімум 35 доларів США для зняття litecoin...
I also had veification issues with the, i sent them all the enccessary dcouments but was rejected, the same documents i used on other sites would have passed within minutes.. now i havent heard from them in some time..and it was just the minimum withdraw of 35 usd litecoin...
Привіт. Я прочитав у вашій скарзі 👈, що насправді все вирішилося і ви отримали свої гроші. Це так? У цьому випадку я дуже радий, що все закінчилося добре. Скільки часу знадобилося в кінці? Наступного разу ми будемо тут, якщо вам знадобиться допомога. 🙂
Hello there. I have read in your complaint 👈, that actually everything was resolved and you have received your money. Is that right? In that case I am really glad everything turned out well. How long did it take at the end? We'll be here, next time, if you need any assistance. 🙂
Це справді гарна новина, і вам добре за оновлення у вашій скарзі. 👌
Сінгапур є відносно екзотичним напрямком, тому дозвольте мені поставити вам запитання: який спосіб оплати ви вважаєте найнадійнішим? 🤔
That is really good news and good on you for the update in your complaint. 👌
Singapore is a relatively exotic destination, so let me ask you a question: Which payment method do you consider the most reliable? 🤔
Хоча це не оптимально, це не надто страшно. У мене є кілька незавершених місяців, які я зробив би все, щоб отримати протягом тижня. Вітаємо з отриманням платежу!
While not optimal, that's not too terrible. I have a few pending months that I would have done anything to get within a week. Congrats on getting your payment!
Привіт, як ви думаєте, у вас також є незавершені зняття коштів у цьому казино чи ви говорите про казино wagerinox? Якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами.
У всякому разі, я думаю, що це цілком нормально, тому що чекати цього гравця було зовсім недовго. Деякі гравці чекають набагато довше, і у вас є досвід цього. 😥
Дай мені знати, як справи.
Hi, do you think you have pending withdrawals in this casino as well or are you talking about wagerinox casino ? If you have any problems here, you know you can contact us.
Anyway, I think it's quite alright, because it wasn't such a long time to wait at all for that player. Some players wait much longer and you have experience with that. 😥
Let me know how it is.
I made a deposit of $300! After some time, I ordered a withdrawal of $190! Account successfully verified. But I never received my funds! My account is blocked! I was told to apply for a withdrawal after 6 months!!!!! This is not even a profit, but only a part of my deposits!!!! Be careful! These are fraudsters who do not want to withdraw funds and only accept deposits!!!
Я вніс депозитів 300$! Через деякий час замовив зняття коштів 190$! Акаунт успішно верифікував. Але свої кошти я так і не отримав! Мій акаунт заблоковано! Мені сказали звернутися за виведенням коштів через 6 місяців!!!!! Це навіть не виграш а всьго частина моїх депозитів!!!! Будьте обережні! Це шахраї які не хочуть виводити кошти а тільки приймають депозити!!!
Привіт, дуже неприємно, як довго ви чекали грошей. Після 6 місяців я б не сподівався, що все вийде добре. Ще сумніше, коли ти насправді нічого не виграв, як кажеш.
У будь-якому випадку, яка причина була у казино, щоб не виплатити вам гроші? Чому вони заблокували ваш обліковий запис, чи знайшли ви причину?
У будь-якому випадку, оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, ви отримаєте свої гроші.
Дайте мені знати, коли у вас буде оновлення.
Hello, it's quite unpleasant how long you've been waiting for the money. After 6 months, I wouldn't have hoped it would turn out well. It's even sadder when you haven't actually won anything as you say.
Anyway, what reason did the casino have for not paying you the money ? Why did they block your account, did you get a reason ?
Either way, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will get your money.
Let me know when you have an update.
О, біда, я думав, що ми в цій темі. Це повідомлення стосувалося Wagerinox. Я не можу повністю оцінити це казино, оскільки, на жаль, я ще не зробив жодного депозиту. І я навчився не рекомендувати жодне казино, якщо я не подав запит на зняття коштів. Саме тоді ми зможемо дійсно визначити, чи можна довіряти казино.
Oh, my bad, I thought we were on that thread. That message was regarding Wagerinox. I can't fully judge this casino as I have yet to come out ahead with any deposit sadly. And I've learned to not recommend any casino that I've not submitted a withdrawal request. That's when we can truly determine if the casino can be trusted.
Я думаю, що багато гравців так думають. Напевно, я був би такої ж думки, якби грав у казино, тому що якщо постійно виникають проблеми з виведенням грошей, то я б теж нікому не радив. Звичайно, інші речі важливі, але ця одна з найкращих. Дякую за роз'яснення. 🙂
I think a lot of players think like that. I would probably be of a similar opinion if I played in casinos, because if there are constant problems with withdrawing money then I wouldn't recommend it to anyone either. Of course other things are important but this is one of the top ones. Thanks for the clarification. 🙂
привіт
Якщо бути абсолютно чесним з вами, я вважаю дуже малоймовірним знайти двох гравців з Нігерії в одній темі щодо одного казино, які опублікували б таку оцінку.
Чи потрібно говорити, що обидва облікові записи мають однакові дані?
Фальшиві розмови, фальшиві дописи та неупереджені відгуки користувачів не вітаються тут у цій спільноті.
Якщо ви спробуєте щось із цього ще раз, ваші облікові записи буде назавжди заблоковано.
Зверніть увагу на правила 👈, яких ви зобов'язані дотримуватися.
Hey there,
to be completely honest with you, I find it highly unlikely to find two players from Nigeria in the same thread concerning one casino posting such an appraisal.
Do I have to say that both accounts share the same details?
Fake conversations, fake posts, and unbiased user reviews are not welcome here in this community.
Should you attempt any of those once more, your accounts will be permanently banned.
Note the rules 👈 to which you are obliged to adhere.
Будь ласка, зверніть увагу на свою мову, ми б не хотіли, щоб вам було заборонено доступ до цього форуму.
Please mind your language, we wouldn't like you to be restricted from this forum.
Хороший простий сайт, на якому можна грати з великою різноманітністю постачальників слотів і міні-ігор. Гарний вибір варіантів депозиту та зняття коштів
Nice simple site to play on with a wide variety of slot providers and mini games. Good variety of deposit and withdraw options
Привіт, я бачу, що у вас є слова похвали про казино. Який постачальник слотів вам найбільше подобається і який спосіб ви використовуєте для виведення коштів? Скільки часу потрібно, щоб гроші надійшли на ваш рахунок? 😉
Hello, I see you have words of praise for the casino. Which slot provider do you like best and what method do you use to withdraw ? How long does it take for the money to arrive in your account ? 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.