Ні, я отримував інші попередні відкликання, але ще не цей, і це займає більше часу, ніж зазвичай, і хоча я пишу їм, вони не відповідають
No, I have received other previous withdrawals, not this one yet and it is taking longer than normal and although I write to them they do not respond
No, he recibido otros retiros anteriores este aún no y está tardando más de lo normal y aunque les escribo no contestan
Дякую тобі. Я бачу, що гравець перед вами отримав зняття коштів через місяць, тому я сподіваюся, що вам також не доведеться чекати так довго. Я вже згадував про 14 днів, тому тримайте мене в курсі, як це відбувається.
Надзвичайно дратує, що казино вам не відповідає, але ніхто не може їх змусити.
Коли ви отримаєте кошти, принаймні, ви зможете вирішувати на основі таких речей, грати ви там чи ні. 😕
Thank you. I see that the player before you received a withdrawal after a month, so I hope you won't have to wait that long either. I already mentioned 14 days, so keep me updated on how it's going.
It is extremely annoying that the casino doesn't answer you, but nobody can force them.
When you get the funds at least you will be able to decide on the basis of such things whether you will play there or not. 😕
Дуже дякую я вам скажу
Thank you very much I will tell you
Muchas gracias ya te contaré
Ні за що, я буду з нетерпінням чекати. 🙂
You're welcome, I'll be eagerly awaiting. 🙂
Привіт Джаро, минуло 14 днів, а я нічого не отримав, ні відповіді, ні депозиту.
Hello Jaro, 14 days have passed and I have not received anything, neither a response nor the deposit.
Buenas Jaro ya pasaron los 14 días y no recibí nada ni contestación ni el ingreso
Привіт, у такому випадку я рекомендую вам подати скаргу і сподіваюся, що ви зможете отримати від нас допомогу. Я нічого не обіцяю, але ви нічого за це не дасте, і результат може бути позитивним.
Шкода, що у вас немає відповіді, тому що було б корисно прояснити ситуацію, але все одно.
Просто натисніть на це посилання та надішліть скаргу. ⬅️
Якщо у вас є щось нове, обов'язково дайте мені знати.
Hello, in that case I recommend you to open a complaint and I hope that you will be able to get help from us. I make no promises, but you won't give anything for it and the outcome can be positive.
It's a pity you don't have any answer because it would certainly be useful to clarify the situation but whatever.
Just click on this link and file a complaint. ⬅️
If you have something new, definitely let me know.
Привіт Джаро, сьогодні я отримав платіж від зірок казино після 1 місяця очікування, дякую за допомогу
Hello Jaro, today I received the payment from cazino stars after 1 month waiting, thanks for the help
Buenas Jaro hoy recibí el pago de cazino stars después de 1 mes esperando gracias por la ayuda
Все добре, що добре закінчується. ☘️🎉
Вітаю, і мені приємно, що ви прийшли сюди з позитивними новинами. 1 місяць, звичайно, не найкращий час очікування, але, з іншого боку, ви отримали свої гроші, і це, мабуть, найважливіше.
Я хотів би знати, чи залишишся ти грати тут після всього цього. У мене є припущення, але, можливо, все буде навпаки.
У будь-якому випадку, нехай у вас все буде добре в майбутньому, і я сподіваюся, що нічого подібного більше не повториться. 🙂
All is well that ends well. ☘️🎉
Congratulations and I'm pleased you came here with positive news. 1 month is certainly not the best waiting time but on the other hand you got your money and that is probably the most important.
I would like to know if you will stay and play here after all this. I have my guess but maybe it will be other way around.
Anyway, may you do well in the future and I hope nothing like this will happen again. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.