8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cazino Stars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахраям знадобилося 20 днів, щоб зібрати 1197 євро, і вони постійно виправдовуються, нічого не інвестуйте, оскільки вони шахраї.
Сьогодні вони більше не приймають іспанських гравців після того, як їх засудили, вони небезпечні.....
Scammers took 20 days to collect €1,197 and they continually give me excuses, don't invest anything since they are scammers.
Today they no longer accept Spanish players after denouncing them, they are dangerous.....
Estafadores llevo 20 días para cobrar 1197€ y me dan continuamente escusas,no invirtais nada ya que son unos estafadores.
Hoy ya no aceptan jugadores españoles a partir de denunciarles,son peligrosos.....
Не знаю що й думати, як дуже швидко внести, а як вивести... Чекаю виведення з 10 числа минулого місяця.
Завжди тисячі виправдань. Якщо я не отримаю платіж цього тижня, я повідомлю.
I don't know what to think, how to deposit very quickly, and how to withdraw... I've been waiting for a withdrawal since the 10th of last month.
Always a thousand excuses. If I don't receive payment this week, I'm going to report.
No se que pensar,como depositar pues muy rápido.i como retirar...llevo esperando retirada desde día 10 de mes pasado.
Siempre mil de escusas.Si está semana no recibo el pago,voy a denunciar.
Привіт! Я думаю, ви чекали досить довго, тому я без вагань повідомлю про це та подам нам скаргу, якщо ви зацікавлені.
Ви можете знайти посилання тут, і наша команда спробує вам допомогти.
У будь-якому разі, які виправдання використовує казино, щоб не платити вам? Чи вдалося вам переконатися в цьому самостійно чи це було непотрібно? Ви грали з бонусом чи ні?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, I think you've waited long enough, so I wouldn't hesitate to report and lodge a complaint with us if you're interested.
You can find the link here and our team will try to help you.
Anyway, what excuses does the casino use for not paying you ? Have you been able to verify it yourself or was it not necessary ? Did you play with the bonus or not?
I'll be waiting for your answer.
Я вимагаю свій виграш уже 14 днів, і вони мені нічого не сказали.
Це повідомлення надсилається мені багато разів..
Платежі адмініструються нашим фінансовим відділом автономно. Цілком ймовірно, що сьогодні він не буде доступний, оскільки ми відправили запит, але ще не отримали відповіді
I've been claiming my winnings for 14 days now and they haven't told me anything.
This message is sent to me many times..
Payments are administered autonomously by our Finance Department. It is likely that it will not be available today, since we have sent the request but have not yet received a response
Llevo ya 14 días reclamando mis ganancias y no me dicen nada.
Este mensaje me lo envían muchas veces..
Los pagos son administrados de manera autónoma por nuestro Departamento de Finanzas. Es probable que para el día de hoy no esté disponible, dado que hemos enviado la solicitud pero aún no hemos obtenido una respuesta
Я вимагаю свій виграш уже 14 днів, і вони мені нічого не сказали.
Це повідомлення надсилається мені багато разів..
Платежі адмініструються нашим фінансовим відділом автономно. Цілком ймовірно, що сьогодні він не буде доступний, оскільки ми відправили запит, але ще не отримали відповіді
I've been claiming my winnings for 14 days now and they haven't told me anything.
This message is sent to me many times..
Payments are administered autonomously by our Finance Department. It is likely that it will not be available today, since we have sent the request but have not yet received a response
Llevo ya 14 días reclamando mis ganancias y no me dicen nada.
Este mensaje me lo envían muchas veces..
Los pagos son administrados de manera autónoma por nuestro Departamento de Finanzas. Es probable que para el día de hoy no esté disponible, dado que hemos enviado la solicitud pero aún no hemos obtenido una respuesta
Чи повністю ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино, і це ваша перша спроба вивести гроші?
Будь ласка, повідомте нам, якщо ви зацікавлені в поданні скарги, щоб наша команда могла детальніше вивчити вашу справу.
Is your account fully verified at this casino, and is this your first withdrawal attempt?
Please let us know if you're interested in filing a complaint, so our team can have a deeper look into your case.
Мій обліковий запис повністю перевірено. Це моє перше зняття. Виконую всі умови. Чекаю з 10 травня. Він перестав відповідати.
My account is completely verified. It is my first withdrawal. I comply with all conditions. I have been waiting since May 10. He stopped answering me.
Mi cuenta completamente verificada.es mi primer retiro.cumplo con todos condiciones.estoy esperando desde día 10 de mayo.me dejo de contestar.
Мій обліковий запис повністю перевірено. Це моє перше зняття. Виконую всі умови. Чекаю з 10 травня. Він перестав відповідати.
My account is completely verified. It is my first withdrawal. I comply with all conditions. I have been waiting since May 10. He stopped answering me.
Mi cuenta completamente verificada.es mi primer retiro.cumplo con todos condiciones.estoy esperando desde día 10 de mayo.me dejo de contestar.
Дякуємо, що відповіли та надали додаткові відомості в цьому випадку.
Як уже запропонував Яро раніше, було б, ймовірно, дуже добре, щоб ви подали скаргу тут, щоб наша команда мала можливість вивчити це глибше та зробити все можливе, щоб допомогти.
Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили.
Thank you for answering and providing some more details in this case.
As Jaro has already suggested before, it would be probably really good for you to file a complaint here, so our team will get a chance to look into it deeper and do everything possible to help.
Please let us know how you have decided.
чудово Я бачу, що ви подали скаргу, і наша команда зараз її розглядає. Найближчим часом ви будете проінформовані про подальші дії. Будь ласка, будьте терплячі.
Great. I can see that you have submitted a complaint and it is currently under review from our team. Shortly, you will be informed about the next steps. Please be patient.
Добрий ранок. Здається, моя проблема вирішена. Вчора казино повідомило мене, що здійснило переказ. Сьогодні я вже отримав своє перше зняття. У цій частині вже все вирішено. Мені потрібно зробити ще 2 зняття. Але спочатку я вже маю!
Good morning. It seems that my problem is resolved. Yesterday the casino notified me that it made a transfer. Today I already received my first withdrawal. In this part everything is already solved. I only need to make 2 more withdrawals. But first I already have it!
Buenas días.Patece que mi problema está resuelta.Ayer casino me notificado que hizo transferencia.Hoy ya recibí mi primer retiro.en está parte está ya todo solucionado.Solo me falta hacer 2 retiros más.pero primero ya tengo!
Це дуже гарні новини. Я сподіваюся, що так буде й надалі. Будь ласка дайте нам знати.
That's some pretty good news. I hope it'll continue to go this way. Please let us know.
Я тиждень чекав 400 євро, які я зняв, щоб увійти, і немає можливості, скільки б я не писав їм електронною поштою, вони не звертають уваги, і чат кожного разу, коли я приходжу до розмови, говорить мені, що попереду 2, і коли настає моя черга, вони закривають його і нічого немає можливості зв'язатися
I've been waiting for a week for €400 that I withdrew to come in and there's no way, no matter how much I write to them by email, they don't pay attention and the chat every time I get in to talk tells me that there are 2 ahead of me and when it's my turn they close it and nothing there is no way to contact
Llevo una semana esperando que me ingresen 400 € que retiré y no hay manera por más que les escribo por correo no hacen caso y el chat cada vez que me meto para hablar me pone que hay 2 por delante y cuando me toca lo cierran y nada no hay manera de contactar
Привіт, хоча я розумію ваше розчарування, і ви, мабуть, незадоволені службою підтримки, якщо вона нічого не скаже вам, спробуйте деякий час потерпіти.
Тиждень був би для мене на межі, і я б хвилювався, але я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що їм потрібно, і надіслати гроші гравцеві. Якщо цього не станеться і ви не отримаєте це, ви можете повідомити мене, і ми спробуємо допомогти.
У будь-якому випадку, чи були у вас якісь успішні зняття тут у минулому? Потрібно було перевіряти чи ні?
Дай мені знати.
Hi, although I understand your frustration and you must be unhappy with the support if it doesn't tell you anything more, try to be patient for a while.
A week would be on the edge for me and I would be getting worried, but I should add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and send the money to the player. If that doesn't happen and you don't get it, you can let me know and we'll try to help.
Anyway, have you had any successful withdrawals here in the past ? Was it necessary to verify or not ?
Let me know.
Так, я вже зробив кілька, і все добре, але цей пройшов довше, ніж зазвичай
Yes I have done several already and everything is fine but this one has passed longer than usual
Si hice varios ya y todo bien pero este ha pasado más tiempo de lo habitual
Отже, ви вже отримали гроші згідно з тим, що ви написали, я правильно розумію? Іноді вам просто потрібно бути терплячими, тому що казино потребують часу.
Чекаю підтвердження.
So you have already received the money according to what you wrote, do I understand correctly ? Sometimes you just have to be a bit patient because casinos take time.
I'm waiting for confirmation.
Так. Я вже отримав першу суму. Хоча це тривало довго, майже місяць. Тепер чекаю другого. Я подав запит 13 червня. Насправді його потрібно було зробити протягом 7 робочих днів відповідно до законодавства про казино
Yes. I already received the first withdrawal. Although it took a long time, almost a month. Now I have been waiting for the second one. I requested it on June 13. In reality it should be made in 7 business days according to casino law
Si.Primer retiro ya recibí.aun que tardó una barbaridad,casi un mes.ahora llevo esperando el segundo.que lo solicité el día 13 de junio.en realidad debería ser realizado en 7 días laborales según el ley de casino
Ні, я отримував інші попередні відкликання, але ще не цей, і це займає більше часу, ніж зазвичай, і хоча я пишу їм, вони не відповідають
No, I have received other previous withdrawals, not this one yet and it is taking longer than normal and although I write to them they do not respond
No, he recibido otros retiros anteriores este aún no y está tardando más de lo normal y aunque les escribo no contestan
Так. Я вже отримав першу суму. Хоча це тривало довго, майже місяць. Тепер чекаю другого. Я подав запит 13 червня. Насправді його потрібно було зробити протягом 7 робочих днів відповідно до законодавства про казино
Yes. I already received the first withdrawal. Although it took a long time, almost a month. Now I have been waiting for the second one. I requested it on June 13. In reality it should be made in 7 business days according to casino law
Si.Primer retiro ya recibí.aun que tardó una barbaridad,casi un mes.ahora llevo esperando el segundo.que lo solicité el día 13 de junio.en realidad debería ser realizado en 7 días laborales según el ley de casino
Ну, мабуть, у казино так не буде, і мені цікаво, як довго ви чекатимете цього разу. У будь-якому випадку, хороша новина полягає в тому, що ви вже отримали своє перше зняття, тож ми почекаємо та побачимо, що станеться з наступним.
Я твердо вірю, що це буде раніше, але я не буду випереджати ситуацію.
Повідомте мене, коли надійдуть гроші.
Well, apparently it's not going to be like that at the casino and I wonder how long you'll be waiting this time. Anyway, the good news is that you've already got your first withdrawal, so we'll wait and see what happens with the next one.
I firmly believe that it will be sooner, but I won't get ahead of the situation.
Let me know when the money arrives.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.