ГоловнаФорумКазиноCasombie Casino - загальне обговорення

Casombie Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Mika4040
|
18 892 переглядів 75 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casombie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

100 євро сплачено... Коли я грав, я хотів знати, чи це авторитетне казино, і я попросив виплату, щоб перевірити, чи працює воно, перш ніж я сплачу більші суми і виграю, а потім не отримаю виплати. Мене запевнили, що платіж буде оброблено протягом 3 днів ... чекав 1 тиждень і завжди черговий привід. Нинішні виправдання — нібито технічні проблеми, які, як не дивно, існують лише при виплаті, але депозити працюють як завжди. Я ще трохи почекаю, а потім розгляну подальші кроки

Автоматичний переклад.
Mika4040
3 р. тому

Casombie — це нове казино, тому важко сказати, добре вони чи повернулися. У будь-якому випадку, це хороший підхід — спробувати зняти меншу суму, щоб побачити, як усе йде. Вам вдалося підтвердити свій рахунок в казино?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Перевірка не потрібна, оскільки це було зроблено на початку із запитом Schufa. Відповідно до заяви працівника, оплата може бути здійснена.


Я вже зробив 3 запити на виведення коштів протягом 2 тижнів, оскільки вони завжди чекають 3-4 дні, а потім їх скасовують з якоїсь дивної причини. Я знаю це з інших сумнівних казино, тому що за допомогою цього методу ви отримуєте час, щоб переконати гравця продовжити азартні ігри і втратити все. Причина нібито полягала в тому, що я вставив пробіли в Iban, через що не вдалося здійснити перенесення.


Я зробив додаткові скрреншоти, щоб довести, що порожніх місць немає. Поки що це виглядає як дуже сумнівне казино, оскільки досвід минулого показує, наприклад, що авторитетні казино також передають більші суми протягом 24 годин. Наприклад, євроказіно.


Потерплю ще трохи і повідомлю далі. Але я припускаю, що це буде знову скасовано з будь-якими виправданнями.

Автоматичний переклад.
Mika4040
3 р. тому

Будь ласка, переконайтеся, що ви не втратите гроші, які ще є на рахунку. Якщо у вас є докази того, що те, що вони стверджують щодо IBAN, не відповідає дійсності, то варто також подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Mika4040
2 р. тому

Привіт Міка,

у вас це коли-небудь виходило?

Я чекаю вже 2 тижні і завжди черговий привід

Автоматичний переклад.
Kellninho
2 р. тому

Привіт

Що означає виправдання?

Я зробив запит на виведення 2x €500 протягом 4 днів. Я все ще чекаю, поки фінансовий відділ розгляне це. Я написав електронного листа до служби підтримки, і там сказали, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Я нічого не отримав щодо перевірки. Один взагалі потрібен?

Отже, згідно з інтернет-звітами тощо, сайт casombie є надійним і рекомендованим. Я припускаю, що вони виплатять, але відкладають це на довгий час в надії, що ви скасуєте і продовжите грати. На жаль, типові методи.

У вас є якісь новини?

З повагою

Автоматичний переклад.
Onelove
2 р. тому

Завжди одне й те саме виправдання. Кажуть, що мій IBAN містить пробіли вже 3-й раз, тому його не можна виплатити. Смішно.

Автоматичний переклад.
Kellninho
2 р. тому

Ви подаєте заявку на виплату, а потім у якийсь момент отримуєте скасування та це повідомлення?

Через скільки днів прийде виправдання? Якщо ви завжди чекаєте 3 дні, то це.

У мене вже майже тиждень нічого не було. Суми залишаються там у вигляді платежу з опцією «скасувати».

У службі підтримки повідомили, що запитів на зняття коштів багато, іноді це може зайняти більше часу.


Автоматичний переклад.
Mika4040
2 р. тому

Привіт


Ви отримали гроші від casombie.


Автоматичний переклад.
Onelove
2 р. тому

Так точно. Ти чекаєш тиждень, поки вони скажуть, що щось не спрацювало, а потім чекаєш ще тиждень. Я не вношу туди жодної копійки, і я не розумію, як таке казино можна рекламувати та представляти як репутацію

Автоматичний переклад.
Kellninho
2 р. тому

Так, в Інтернеті вони класифікуються як серйозні. Ви зазвичай стикалися з хорошими казино зі швидкими, нескладними виплатами?

Так, яка ваша ідея з casombie зараз.

У разі потреби ви повинні зателефонувати їм або, можливо, юристу. Не може бути так, що ви виграєте, а вони не хочуть платити.

Вони базуються в Голландії тощо.

Огляди в Інтернеті, мабуть, купили їх усі.

Автоматичний переклад.
Onelove
2 р. тому

Привіт, лише порада: ми не можемо ефективно змінити рейтинг жодного казино, якщо всі гравці з проблемами просто говорять про це на форумі, але скарги не подано 🙂

Ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Onelove
2 р. тому

Для хороших казино з репутацією зазвичай потрібно перевіряти себе. Я довго грав у PlatinCasino. Ставка має бути останнім хітом, крипто-казино з виплатами за лічені секунди.

Я подав скаргу сюди через Гуру. Оскільки казино вказано тут, вони допоможуть вам там. Думаю, колись вони окупляться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


Вибачте за пізній відповідь. Тому я отримав свої гроші приблизно через 2 тижні, мушу додати, що вони відкладають їх свідомо чи несвідомо. Оскільки я вже знаю інші казино, наприклад N1 казино, яке дійсно виплачує протягом 24 годин, я б уникав цього казино. Казино, які роблять це, просто сумнівні і не заробляють ні цента. Я також закрив свій обліковий запис пізніше...трохи про відгуки вище...правда, що через 3 дні виплату раптово скасували через пробіли в iban...це сталося зі мною 3 рази, після чого я тиснув на він і один із фінансового відділу Отримали підказку чи інструкцію зробити це наступним чином... з ноутбуком... google chrome .. видалити всі файли cookie тощо, і тоді це дійсно спрацювало. Звісно, я не можу судити, чи це було насправді, чи це було навмисно використано як виправдання. Зрештою, цей процес мене настільки роздратував, що я більше не є їхнім клієнтом і не бачу від себе жодного цента. Для інших я можу сказати, наберіться терпіння ... завжди хакніть, і ви отримаєте свої гроші.


Успіхів та веселощів 😉

На ринку дійсно достатньо солідних казино, тому з такими C…

Автоматичний переклад.
Kellninho
2 р. тому

Я думаю, що якщо вони стверджують, що все пов’язано з пробілами в IBAN, ви можете знову попросити зняття коштів, записати свій запит, щоб показати, який тип IBAN ви додали у форму, щоб потім ви могли використовувати його як підтвердження.

Автоматичний переклад.
Kellninho
2 р. тому

Гаразд, так, я насправді читав хороші речі в Інтернеті, тому спробував казомбі. Тоді я також подам скаргу тут і чекаю, поки вони виплатять.

Автоматичний переклад.
Mika4040
2 р. тому

Привіт

Дякуємо за ваш відгук. Я радий, що все вдалося, і ти отримав свої гроші. Перевірка теж не була потрібна, чи не так? Ось що мені написала служба підтримки. Я не отримав анулювання чи щось таке. Тільки оплата не відбулася вже тиждень. Я буду терплячим і час від часу писатиму електронні листи, поки вони не виплатять. Саме по собі я вважаю, що казино досить непогане, тільки воно завжди дратує, звичайно. Мені цікаво, коли надійде виплата. Я скажу вам.


Автоматичний переклад.
Onelove
2 р. тому

Привіт, будемо чекати на хороші новини 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гаразд, так, я насправді читав хороші речі в Інтернеті, тому спробував казомбі. Тоді я також подам скаргу тут і чекаю, поки вони виплатять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, не соромтеся надсилати скаргу, коли відчуваєте, що вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого