3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casombie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
100 євро сплачено... Коли я грав, я хотів знати, чи це авторитетне казино, і я попросив виплату, щоб перевірити, чи працює воно, перш ніж я сплачу більші суми і виграю, а потім не отримаю виплати. Мене запевнили, що платіж буде оброблено протягом 3 днів ... чекав 1 тиждень і завжди черговий привід. Нинішні виправдання — нібито технічні проблеми, які, як не дивно, існують лише при виплаті, але депозити працюють як завжди. Я ще трохи почекаю, а потім розгляну подальші кроки
100 euros paid in…. When I played I wanted to know if it was a reputable casino and I asked for a payout to see if it works before I pay in higher amounts and win and then don't get paid out. I was assured that the payment will be processed within 3 days ... have been waiting for 1 week and always another excuse. Current excuses are alleged technical problems that, strangely enough, only exist when paying out, but deposits work as always. I will wait a while longer then consider further steps
100 euro eingezahlt …. Gespielt wollte mich vegewissern ob es ein seriöses casino ist und habe eine Auszahlung beantragt um zu sehen ob es klappt bevor ich höhere beträge einzahle und gewinne und sie dann nicht ausgezahlt bekomme. Mir wurde versichert das die Auszahlung innerhalb 3 tage bearbeitet wird… warte jetzt seit 1 woche und immer eine andere ausrede. Aktuelle Ausrede sind angebliche technischen Probleme die merkwürdiger weise nur bei Auszahlung da sind aber Einzahlungen klappen wie immer . Ich werde noch bischen warten dan weitere Schritte in Betracht ziehen
Casombie — це нове казино, тому важко сказати, добре вони чи повернулися. У будь-якому випадку, це хороший підхід — спробувати зняти меншу суму, щоб побачити, як усе йде. Вам вдалося підтвердити свій рахунок в казино?
Casombie is a new casino so it's hard to say whether they're good or back. Anyway, it's a good approach to try withdrawing lower amount just to see how it goes. Have you managed to verify your account in the casino?
Перевірка не потрібна, оскільки це було зроблено на початку із запитом Schufa. Відповідно до заяви працівника, оплата може бути здійснена.
Я вже зробив 3 запити на виведення коштів протягом 2 тижнів, оскільки вони завжди чекають 3-4 дні, а потім їх скасовують з якоїсь дивної причини. Я знаю це з інших сумнівних казино, тому що за допомогою цього методу ви отримуєте час, щоб переконати гравця продовжити азартні ігри і втратити все. Причина нібито полягала в тому, що я вставив пробіли в Iban, через що не вдалося здійснити перенесення.
Я зробив додаткові скрреншоти, щоб довести, що порожніх місць немає. Поки що це виглядає як дуже сумнівне казино, оскільки досвід минулого показує, наприклад, що авторитетні казино також передають більші суми протягом 24 годин. Наприклад, євроказіно.
Потерплю ще трохи і повідомлю далі. Але я припускаю, що це буде знову скасовано з будь-якими виправданнями.
A verification is not necessary because it was done at the beginning with the Schufa query. According to the employee's statement, the payment could therefore be made.
I have already made the 3 withdrawal request for 2 weeks, as they always wait 3-4 days and then get canceled for some strange reason. I know this from other dubious casinos, because with the method time is gained to persuade the player to continue gambling and lose everything. The reason was allegedly I had inserted spaces in the Iban, which is why the transfer could not be made.
I made extra scrrenshots to prove that there are no empty spots. So far it looks like a very dubious casino, as experience from the past shows, for example, that reputable casinos also transfer higher amounts within 24 hours. E.g. europacasino.
I will be patient a little longer and will report further. But I assume that it will be canceled again with any excuses.
Eine Verifizierung ist nicht nötig da sie am Anfang mit der Schufaabfrage erfolgt ist. Die Auszahlung konnte somit laut der Aussage der Mitarbeiter erfolgen.
Habe seit 2 wochen jetzt schon die 3 auszahlungsanfrage gestellt, da sie immer 3-4 tage warten und dann mit irgendwelchen komischen Gründen storniert werden. Ich kenne das von anderen unseriösen casinos, da mit der Methode zeit gewonnen wird um den spieler doch noch dahin zu bewegen weiter zuzocken und alles zu verlieren. Die Begründung war angeblich hätte ich leerzeichen in die Iban eingefügt weshalb fie überweisung nicht erfolgen konnte.
Habe extra scrrenshots gemacht um zu beweisen das leerzeizen nicht vorhanden sind. Bis jetzt sieht es nach einem sehr unseriösen casino aus, da zum beispiel Erfahrungen aus der Vergangenheit zeigen das seriöse casinos auch höhere Beträge innerhalb 24 Stunden überweisen. Zb europacasino.
ich werde mich bischen gedulden noch und werde weiteres berichten. Ich gehe aber davon aus das es mit irgendwelchen ausreden wieder storniert wird.
Будь ласка, переконайтеся, що ви не втратите гроші, які ще є на рахунку. Якщо у вас є докази того, що те, що вони стверджують щодо IBAN, не відповідає дійсності, то варто також подати скаргу.
Please, just make sure you won't lose the money you still have on the account. If you have proof that what they claim about the IBAN isn't right, then it's worth submitting a complaint as well.
Привіт Міка,
у вас це коли-небудь виходило?
Я чекаю вже 2 тижні і завжди черговий привід
Hi Mika,
did it ever work out for you?
I've been waiting for 2 weeks and always another excuse
Hi Mika,
hat es denn bei dir überhaupt irgendwann geklappt?
ich warte seit 2 Wochen und immer eine andere Ausrede
Привіт
Що означає виправдання?
Я зробив запит на виведення 2x €500 протягом 4 днів. Я все ще чекаю, поки фінансовий відділ розгляне це. Я написав електронного листа до служби підтримки, і там сказали, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Я нічого не отримав щодо перевірки. Один взагалі потрібен?
Отже, згідно з інтернет-звітами тощо, сайт casombie є надійним і рекомендованим. Я припускаю, що вони виплатять, але відкладають це на довгий час в надії, що ви скасуєте і продовжите грати. На жаль, типові методи.
У вас є якісь новини?
З повагою
Hi
What does an excuse mean?
I have made a withdrawal request 2x €500 for 4 days. I'm still waiting for the finance department to process it. I wrote an email to the support and it said it usually takes 3 working days. I didn't get anything regarding verification. Is one even necessary?
So according to internet reports, etc., the casombie site is reliable and recommended. I assume they will pay out but put it off for a long time in the hope that you cancel and continue playing. Unfortunately typical methods.
Do you have any news?
Regards
Hallo
Was heißt denn ausrede ?
Ich habe seit 4 Tagen einen Auszahlungsantrag gestellt 2x 500€. Ich warte auch noch bis die Finanzabteilung es bearbeitet hat. Habe dem Support eine Email geschrieben und es hieß idr brauchen die 3 Werktage. Bzgl Verifizierung habe ich nichts bekommen. Ist denn überhaupt eine nötig ?
Also laut Internetberichten usw. Ist die Seite casombie seriös und zu empfehlen. Ich nehme an die werden schon auszahlen aber es lange hinauszögern in der Hoffnung dass man storniert und weiter spielt. Leider typische Methoden.
Gibt es bei dir Neuigkeiten.
Grüße
Завжди одне й те саме виправдання. Кажуть, що мій IBAN містить пробіли вже 3-й раз, тому його не можна виплатити. Смішно.
Always the same excuse. It is said that my IBAN contains spaces for the 3rd time, which is why it cannot be paid out. Ridiculous.
Eig immer dieselbe Ausrede. Bei mir sind angeblich schon zum 3. mal jetzt Leerzeichen in der IBAN enthalten weshalb nicht ausgezahlt werden kann. Lächerlich.
Ви подаєте заявку на виплату, а потім у якийсь момент отримуєте скасування та це повідомлення?
Через скільки днів прийде виправдання? Якщо ви завжди чекаєте 3 дні, то це.
У мене вже майже тиждень нічого не було. Суми залишаються там у вигляді платежу з опцією «скасувати».
У службі підтримки повідомили, що запитів на зняття коштів багато, іноді це може зайняти більше часу.
do you apply for the payout and then at some point you get a cancellation and this message?
After how many days does the excuse come? If you always wait 3 days then this.
I haven't had anything for almost a week now. The amounts are still there as a payment with the option "cancel".
The support said there are many withdrawals requested, it can sometimes take longer.
beantragst du die Auszahlung und dann kommt irgendwann Storno und diese Meldung?
Nach wie viele Tagen kommt die ausrede? Wartest du immer 3 Tage dann das.
Bei mir kam jetzt quasi eine Woche nix. Die Beträge sind da noch als Auszahlung mit der Option "abbrechen ".
Der Support meinte es sind viele Auszahlungen beantragt es kann manchmal länger dauern.
Привіт
Ви отримали гроші від casombie.
Hi
Did you get your money from casombie.
Hallo
Hast du dein geld von casombie erhalten.
Так точно. Ти чекаєш тиждень, поки вони скажуть, що щось не спрацювало, а потім чекаєш ще тиждень. Я не вношу туди жодної копійки, і я не розумію, як таке казино можна рекламувати та представляти як репутацію
Yes exactly. You wait a week for them to tell you something didn't work and then you wait another week for it. I won't deposit another penny there and I don't understand how a casino like this can be promoted and presented as reputable
Yes genau. Man wartet eine Woche darauf, dass sie einem sagen dass etwas nicht funktioniert hat um dann wieder eine Woche darauf zu warten. Ich werde dort keinen pfennig mehr einzahlen und kann auch nicht verstehen, wie man ein solches Casino promoten kann und als seriös ausgibt
Так, в Інтернеті вони класифікуються як серйозні. Ви зазвичай стикалися з хорошими казино зі швидкими, нескладними виплатами?
Так, яка ваша ідея з casombie зараз.
У разі потреби ви повинні зателефонувати їм або, можливо, юристу. Не може бути так, що ви виграєте, а вони не хочуть платити.
Вони базуються в Голландії тощо.
Огляди в Інтернеті, мабуть, купили їх усі.
Yes, they are classified as serious on the Internet. Have you generally experienced good casinos with fast, uncomplicated payouts?
Yes what is your idea with casombie now.
If necessary, you have to call them or possibly a lawyer. It can't be that you win and they don't want to pay out.
They are based in Holland etc.
Shit internet reviews must have bought them all.
Ja im Internet sind die als seriös eingestuft. Hast du denn generell mal gute casinos mit schneller unkomplizierter Auszahlung erlebt?
Ja was ist deine Idee mit casombie jetzt.
Notfalls muss man schauen die anrufen oder evtl Anwalt. Das kann ja nicht sein dass man mal gewinnt und die wollen nicht Auszahlen.
Die sind mit Sitz in Holland usw.
Scheiss internet Bewertungen bestimmt auch alle gekauft.
Привіт, лише порада: ми не можемо ефективно змінити рейтинг жодного казино, якщо всі гравці з проблемами просто говорять про це на форумі, але скарги не подано 🙂
Ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints/create
Hello, just a word of advice: We can't effectively change any casino's rating if all players with issues are just talking about it on the forum, but no complaint submitted 🙂
You can do so here: https://casino.guru/complaints/create
Для хороших казино з репутацією зазвичай потрібно перевіряти себе. Я довго грав у PlatinCasino. Ставка має бути останнім хітом, крипто-казино з виплатами за лічені секунди.
Я подав скаргу сюди через Гуру. Оскільки казино вказано тут, вони допоможуть вам там. Думаю, колись вони окупляться.
For reputable good casinos you usually have to verify yourself. I played at PlatinCasino for a long time. Stake is supposed to be the latest hit, a crypto casino with payouts in seconds.
I have filed a complaint here through Guru. Since the casino is listed here, they will help you there. I think they will pay off at some point.
Für seriöse Gute Casinos muss man sich meist verifizieren. Bei PlatinCasino habe ich lange gespielt. Stake soll ja nun der neuste Renner sein, ein krypto Casino mit Auszahlungen in Sekunden.
Ich habe hier über Guru eine Beschwerde eingereicht. Da das Casino hier gelistet ist, helfen sie da einem weiter. Irgendwann werden sie schon auszahlen denke ich.
привіт,
Вибачте за пізній відповідь. Тому я отримав свої гроші приблизно через 2 тижні, мушу додати, що вони відкладають їх свідомо чи несвідомо. Оскільки я вже знаю інші казино, наприклад N1 казино, яке дійсно виплачує протягом 24 годин, я б уникав цього казино. Казино, які роблять це, просто сумнівні і не заробляють ні цента. Я також закрив свій обліковий запис пізніше...трохи про відгуки вище...правда, що через 3 дні виплату раптово скасували через пробіли в iban...це сталося зі мною 3 рази, після чого я тиснув на він і один із фінансового відділу Отримали підказку чи інструкцію зробити це наступним чином... з ноутбуком... google chrome .. видалити всі файли cookie тощо, і тоді це дійсно спрацювало. Звісно, я не можу судити, чи це було насправді, чи це було навмисно використано як виправдання. Зрештою, цей процес мене настільки роздратував, що я більше не є їхнім клієнтом і не бачу від себе жодного цента. Для інших я можу сказати, наберіться терпіння ... завжди хакніть, і ви отримаєте свої гроші.
Успіхів та веселощів 😉
На ринку дійсно достатньо солідних казино, тому з такими C…
Hi there ,
sorry for the late reply. So I got my money about 2 weeks later, must add that they are delaying it consciously or unconsciously. Since I already know other casinos, e.g. N1 casino which really pays out within 24 hours, I would avoid this casino. Casinos that do this are simply dubious and don't earn a cent. I also closed my account afterwards...a bit about the feedback above...it's true that after 3 days the payout was suddenly canceled because of spaces in the iban...this happened to me 3 times, whereupon I put pressure on it and one from the finance department Got a hint or instructions to do it as follows... with laptop... google chrome .. delete all cookies etc. and then it really worked. Of course, I can't judge whether that was really the case or whether it was deliberately used as an excuse. Ultimately, the process annoyed me so much that I'm no longer a customer of theirs and don't see a cent from me anymore. For the others, I can say have patience ... always hack and you get your money.
Have fun and success 😉
There really are enough reputable casinos on the market, which is why it is not worth bothering with such C…
Hallo ,
sorry wegen der späten Rückmeldung. Also ich habe mein Geld ca 2 wochen später bekommen, muss hinzufügen das sie bewusst oder unbewusst es hinauszögern. Da ich bereits andere Casinos kenne, zb. N1 casino wo wirklich innerhalb 24 Stunden ausgezahlt wird, würde ich dieses Casino meiden. Casinos die so hantieren sind einfach unseriös und verdienen keinen cent. Habe in Anschluss auch mein Konto geschlossen…kurz zu den Feedbacks oben.. es stimmt das nach 3 Tagen plötzlich wegen leerzeichen in der iban die Auszahlung storniert wird.. dies ist bei mir 3 mal passiert woraufhin ich Druck gemacht habe und von der Finanzabteilung einen Hinweis bzw. Handlungsanweisungen bekommen habe es wie folgt auszuführen… mit laptop… google chrome .. alle cookies etc. Löschen und dann hat es wirklich auch geklappt. Kann natürlich nicht einstufen ob das wirklich so war oder bewusst als Ausrede Genutzt wurde. Letztendlich hat mich der Ablauf so sehr geärgert das ich kein Kunde mehr bei denen bin und von mir keinen cent mehr sehen. Für die anderen kann ich sagen Geduld haben … immer nachhacken und ihr bekommt euer Geld.
Viel Spaß und erfolg 😉
Es gibt wirklich genug seriöse Casinos auf dem Markt weshalb es sich nicht lohnt mit solchen C… sich rumzuärgern
Я думаю, що якщо вони стверджують, що все пов’язано з пробілами в IBAN, ви можете знову попросити зняття коштів, записати свій запит, щоб показати, який тип IBAN ви додали у форму, щоб потім ви могли використовувати його як підтвердження.
I think if they claim it's all about the spaces in IBAN, you could ask for the withdrawal again, record your request to show what kind of IBAN you added into the form so you can use it as a proof later.
Гаразд, так, я насправді читав хороші речі в Інтернеті, тому спробував казомбі. Тоді я також подам скаргу тут і чекаю, поки вони виплатять.
Okay, yes, I actually read good things on the internet, so I tried casombie. I will then also file a complaint here and wait until they pay out.
Okay ja ich habe auch im internet eigentlich gutes gelesen deswegen casombie ausprobiert. Ich werde dann auch hier eine Beschwerde einreichen und abwarten bis die auszahlen.
Привіт
Дякуємо за ваш відгук. Я радий, що все вдалося, і ти отримав свої гроші. Перевірка теж не була потрібна, чи не так? Ось що мені написала служба підтримки. Я не отримав анулювання чи щось таке. Тільки оплата не відбулася вже тиждень. Я буду терплячим і час від часу писатиму електронні листи, поки вони не виплатять. Саме по собі я вважаю, що казино досить непогане, тільки воно завжди дратує, звичайно. Мені цікаво, коли надійде виплата. Я скажу вам.
Hi
Thanks for your feedback. I'm glad it worked out and you got your money. A verification wasn't necessary either, was it? That's what the support wrote to me. I haven't received a cancellation or anything. Only the payment has not taken place for a week. I will be patient and write an email from time to time until they pay out. In itself, I find the casino quite good, only that it's always annoying, of course. I'm curious when the payout will come. I will tell you.
Hallo
Danke für dein Feedback. Freut mich dass es doch geklappt hat und du hast dein geld bekommen. Eine Verifikation war auch nicht nötig oder? So hat es der Support mir mal geschrieben. Ich habe bis her kein Storno oder so erhalten. Nur die Auszahlung hat seit einer Woche noch nicht stattgefunden. Ich werde mich gedulden und ab und an ne Email schreiben bis die auszahlen. An sich finde ich das casino ganz gut, nur dass ewige hinauszögern nervt natürlich. Bin gespannt wann die Auszahlung kommt. Ich werde es euch berichten.
Привіт, будемо чекати на хороші новини 🙂
Hello, we will be waiting for the good news 🙂
Гаразд, так, я насправді читав хороші речі в Інтернеті, тому спробував казомбі. Тоді я також подам скаргу тут і чекаю, поки вони виплатять.
Okay, yes, I actually read good things on the internet, so I tried casombie. I will then also file a complaint here and wait until they pay out.
Okay ja ich habe auch im internet eigentlich gutes gelesen deswegen casombie ausprobiert. Ich werde dann auch hier eine Beschwerde einreichen und abwarten bis die auszahlen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.