ФорумКазиноBitsler Casino - загальне обговорення

Bitsler Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Oakport
|
5531 переглядів 44 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bitsler Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано Oakport видалено адміністратором Radka
Опубліковано Radka видалено
Опубліковано lean10vazq видалено адміністратором Magda
Причина: Спам
1 рік тому

Чому ви відмовилися від моєї думки щодо цього казино? Ви співучасники цього шахрайства в казино?????

соромно так я навів всі можливі аргументи на мою думку що ти мені відмовив ... коротше продовжуй рекламувати це афера це добре ....


це шахрайське казино,


коли ти весь час програєш і не маєш шансів виграти, звичайно, це шахрайство, усе робиться для того, щоб ти програв....

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт, ми точно не є співучасниками казино.

Ваш відгук користувача було відхилено, оскільки ви описали в ньому переважно те, що ви втратили свій депозит. Крім того, якщо ви задаєте питання, на нього неможливо відповісти, тому ви правильно вчинили, прийшовши на форум, тому що відгуки призначені для огляду казино.

Отже, якщо ви оцінюєте казино, не згадуючи лише про те, що ви продовжуєте програвати, я без проблем погоджуся, якщо ви напишете новий. У довгостроковій перспективі казино завжди має перевагу над гравцем, про що варто пам’ятати. Отже, якщо у вас є досвід просто програшу, чи не було б розумніше не грати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає питання про втрату, це занадто легко, що ви говорите???

проблема в тому, що неможливо виграти, машини під контролем, тому ми програємо, це просто, тому я попереджаю людей про свій досвід тут, але вам це, звичайно, не підходить...

фактично ви рекламуєте сумнівні ліцензовані казино... це проблема, він контролює їхні машини, щоб ми програвали.


програш є частиною гри, але постійно програвати, тому є проблема... але, з іншого боку, я завжди бачу, що виграють ті самі люди, ти вважаєш це нормальним для мене ні

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт.

Хоча я ціную ваше попередження, дуже важливо завжди пам’ятати, що в довгостроковій перспективі завжди виграють казино. Таким чином, розглядати будь-яке казино виключно на підставі того, що ви програли, здається, скажімо так, недоречним. Як ви думаєте, ви розумієте цю думку?

Знаєте, ми вважаємо, що гідний відгук користувача повинен містити більше деталей, а не припущення, що ви занадто легко програли. Тому я хотів би попросити вас також розглянути інші аспекти казино. Як одна з причин відмови говорить:

" Здається, ви не згадали, чому казино таке погане, окрім того факту, що ви програли. Казино завжди мають перевагу над гравцями, тому у всіх казино часто гравець втрачає депозит. Будь ласка, напишіть новий відгук з більш детальною інформацією, щоб вона була більш корисною для інших гравців. Відгуки користувачів не повинні служити помстою казино, де ви втратили свій депозит ".

Сподіваюся, я допоміг вам побачити те, що більш застосовно до справедливого підходу. Мені спало на думку, чи читали ви цей посібник про дисперсію RTP і ймовірність програшу чи виграшу?

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance


Автоматичний переклад.
Опубліковано piotrevensen видалено
zor75
11 міс. тому

Так, ви маєте рацію, це шахрайство. Я вніс більше 800 доларів, і я не можу грати, після того, як я відкрив свій обліковий запис, а потім покажу свій бланк. Потім я звернувся в службу підтримки, вони не можуть мені допомогти. Я кажу йому, що мій обліковий запис зламано і хтось втратив мій обліковий запис, тоді підтримка не може мені допомогти, і коли я кажу «Зв’язати мене з адміністратором», вони не можуть мені відповісти

І не можу переслати свою скаргу адміністратору

Тож ви знаєте, що це лише злом чи шахрайство

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
neeru8432
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас теж не найкращий досвід роботи з цим казино. Але ваш рахунок у казино весь час показує 0, а ваші гроші просто зникли?

Я вважаю, що якщо казино зовсім не допомагає, і ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, то це правильно, що ви подали скаргу . Я також помітив, що ви надіслали Томасу необхідну інформацію на його електронну пошту, тому мені цікаво, куди ми врешті потрапимо.

Дайте нам знати, якщо почуєте щось нове.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я втратив свої гроші на своєму рахунку, я не можу грати

Я вніс $, і після того, коли я перевірив депозит, я показав, що я отримав, але через кілька днів я побачив, що на моєму рахунку незавершено 00

Я не можу робити ставки


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Не тільки 800$.

Сер, загальна сума грошей становить 1090 доларів

395,7 +425,9 +45,9 +225,3 $ file

Автоматичний переклад.
neeru8432
11 міс. тому

Гаразд, а що станеться, коли ви перевірите історію ігор? Хтось грав з балансом? Ви це бачите?

Я б сказав, що варто перевірити. Ви можете зробити це для мене, будь ласка?

Крім того, ви абсолютно впевнені, що ваш пароль і логін надійно зберігаються, щоб ніхто інший, який має доступ до вашого пристрою, не міг ними скористатися? Я запитую, тому що обидві функції «запам’ятати пароль» або «залишатися в системі» чудово руйнують безпеку.

Будь ласка, дайте мені знати. 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Коли я вносив там депозит, потім показував свій бланс, через деякий час я чекав свій рахунок, а потім показував мій бланс 00

file показати це в історії гри

Але я не знаю, як показати, що я не можу грати і я не можу зняти гроші

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

І я не можу нікому повідомити своє ім’я чи пароль

Бітслер знає, що сталося

Я думаю, що bitsler шахрайство зі мною, тоді вони не можуть мені допомогти та не можуть зв’язати мене з адміністратором file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file вони бачили моє смс, але не відповідають і не можуть зв’язати мене з адміністратором

Автоматичний переклад.
neeru8432
11 міс. тому

Отже, історія, яку ви показуєте на першому знімку екрана, де показано ігри Boom and dace, тож що означають ці цифри?

Що стосується пароля, не повідомляйте його нікому та зберігайте його при собі.

Щодо чату, я думаю, що це дуже сумно, коли вони просто обривають вас весь час. Але на останньому скріншоті від адміністратора написано: «Будь ласка, зверніть увагу на те, що ми поділилися з вами вище», чим конкретно вони з вами поділилися або що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file вони бачили моє смс, але не відповідають і не можуть зв’язати мене з адміністратором

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я щойно натрапив на електронний лист, який ви нам надіслали.

Прошу вас вести спілкування з адмінами виключно на форумі. Я чи будь-який інший член команди спільноти не надсилатиме вам особистих сповіщень щодо вашої скарги. Ми є іншою частиною Casino Guru. Я сподіваюся, ви розумієте. 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я буду спілкуватися більше часу, але вони не можуть повернути мої гроші, тому я прошу його для адміністратора

Але вони не можуть відповісти, коли я кажу про підключення до адміністратора

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.