Я буду спілкуватися більше часу, але вони не можуть повернути мої гроші, тому я прошу його для адміністратора
Але вони не можуть відповісти, коли я кажу про підключення до адміністратора
I will chat more time but they can't Refund my Money so I say him for Admin
But they can't reply when I say for connecting to admin
Я думаю, що це просто непорозуміння. Насправді ми, адміністратори, щодня перевіряємо форум; вам не потрібно спілкуватися частіше, ніж ви можете. Просто не надсилайте електронні листи із запитами про хід розгляду скарги; ми не будемо оновлювати вас таким чином.
Щоб стежити за скаргою, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
Як я бачу, Томас має шість днів, щоб відповісти. Будь ласка, будьте терплячі.
I think this is just a misunderstanding. Actually, we admins check the forum daily; there is no need for you to chat more often than you can. Just do not send emails asking about the progress of the complaint; we won't update you like that.
To keep an eye on the complaint, use this link instead: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
As I can see, Tomas has six days to respond. Please be patient.
Треба також сказати, що такі скріншоти не потрібні. З моєї точки зору, оператор чату просто не розуміє вашого занепокоєння. Вибачте, але я теж був би збентежений.
До речі, чому ви хочете звернутися до адміністратора казино? Випадково є якась технічна проблема? В іншому випадку краще слово було б менеджером, я лише здогадуюсь.
I must also say that such screenshots are not necessary. From my point of view, the chat operator simply does not understand your concern. I'm sorry to say that, but I would be confused too.
By the way, why do you wish to contact an admin from the casino? Is there some sort of technical issue, by chance? Otherwise, the better word would be manager, I'm just guessing.
Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти
Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти
Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Ми не підтримуємо Bistler Casino, але ми намагаємося розібратися в тому, що відбувається, і наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Тому потрібно набратися терпіння і чекати розвитку подій, а не робити поспішних висновків.
We don't support Bistler Casino, but we do try to get to the bottom of what's going on and our complaints team will do our best to help you. Therefore, you need to be patient and wait for developments and not jump to conclusions.
підтримка не може допомогти, тому я кажу для підключення адміністратора, я прошу адміністратора про мої гроші або повернення
Але підтримка казино також шахрай, вони не можуть відшкодувати мої гроші та не можуть не зв’язати мене з адміністратором bitsler
Тоді як підключити bitsler Admin
support can't help so I say for Connecting admin I ask to admin for my money or refund
But casino support also Cheater they can't Refund my money and couldn't not connecting me with bitsler admin
Then how to connect bitsler Admin
Здається, я пояснив, що ви, швидше за все, шукаєте менеджера. Чи можете ви нагадати мені, будь ласка, чому ви переконані, що маєте право на відшкодування?
На мою думку, ваш обліковий запис було використано не за призначенням, і в більшості випадків казино не несе за це відповідальності, якщо ви не доведете, що хтось із казино це зробив. Я знаю, що це звучить так, як це звучить; з іншого боку, гравець відповідає за дані для входу в обліковий запис. На даний момент мені цікаво побачити, куди спрямована скарга.
Крім того, ця ситуація зазвичай викладається в термінах. Ви, можливо, перевірили правила?
I think I explained that you are most likely seeking a manager. Can you remind me why you are convinced you are entitled to a refund, please?
The way I see it, your account was misused, and in most cases, the casino is not responsible for that unless you prove someone from the casino is. I know it sounds how it sounds; on the other hand, the player is responsible for the account login details. At this point, I'm interested to see where the complaint is heading, though.
Furthermore, this situation is usually stated in terms. Have you checked the rules, perhaps?
Ну хіба це не так?
Ви написали це:
«Думаю, Бітслер чи будь-який інший
Зламати мій акаунт"
Ви також згадали, що ваш баланс зник. Вибачте, але якщо ви звинуватили працівників казино в такому шахрайстві або проявили неввічливість під час спілкування з ними, не дивно, що вони заблокували чат.
Те, як ви взаємодіяли з оператором чату, майже неможливо зрозуміти, взявши до уваги скріншоти... Це майже як спамити їх без ознаки сенсу . 🙁
Мені здається гарною ідеєю спроба знайти когось, хто може допомогти вам із письмовою англійською .
Ви знаєте таку людину?
Сподіваюся, ви розумієте мою думку. 🙏
Well, isn't this the case?
You wrote this:
"I think bitsler or any other
Hack my account"
You also mentioned that your balance has vanished. I'm sorry to say that, but if you accused the casino's employees of such fraud or became impolite while dealing with them, no wonder they blocked the chat.
The way you interacted with the chat operator is almost impossible to comprehend, minding the screenshots... It is almost like spamming them without a sign of sense. 🙁
Trying to find someone who can help you with written English seems like a good idea to me.
Do you know such a person?
I hope you understand my point. 🙏
Я знаю, що підтримка відповідає мені, але коли я не можу задовольнити його Рішення, тоді я кажу більше часу, щоб підключити мене до адміністратора, а потім чому б не дати мені відповідь і чому б не підключити мене до адміністратора
I know That support reply me but when I can't setisfy his Solution then I say more time that Connect me with admin then Why not give me Reply and why not Connecting me with admin
Вибачте за мою наполегливість, але чи знаєте ви когось, хто міг би допомогти вам із письмовою англійською?
Я дійсно не можу зрозуміти, вибачте.
Forgive me for my persistence, yet do you know anyone who could help you with written English?
I really fail to understand, I'm sorry.
Я не можу сказати про Радхіку, що ти не можеш мені допомогти
Службі підтримки казино Bitsler я кажу, що вони не можуть мені допомогти
Я не можу сказати за вас, що ви не можете мені допомогти
Ти допомагаєш мені
І служба підтримки bitsler не може мені допомогти
I can't say for Radhika that you can't help me
I say for Bitsler casino support that they can't help me
I can't say for you that you can't help me
You help me
And bitsler support can't help me
В порядку. Я впевнений, що Томаш докладе всіх зусиль! Удачі тобі. 🤞🤞
Ok. I'm sure Tomas will do his best! Good luck to you. 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.