ФорумКазиноBitsler Casino - загальне обговорення

Bitsler Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Oakport
|
5540 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я буду спілкуватися більше часу, але вони не можуть повернути мої гроші, тому я прошу його для адміністратора

Але вони не можуть відповісти, коли я кажу про підключення до адміністратора

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що це просто непорозуміння. Насправді ми, адміністратори, щодня перевіряємо форум; вам не потрібно спілкуватися частіше, ніж ви можете. Просто не надсилайте електронні листи із запитами про хід розгляду скарги; ми не будемо оновлювати вас таким чином.

Щоб стежити за скаргою, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

Як я бачу, Томас має шість днів, щоб відповісти. Будь ласка, будьте терплячі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Треба також сказати, що такі скріншоти не потрібні. З моєї точки зору, оператор чату просто не розуміє вашого занепокоєння. Вибачте, але я теж був би збентежений.

До речі, чому ви хочете звернутися до адміністратора казино? Випадково є якась технічна проблема? В іншому випадку краще слово було б менеджером, я лише здогадуюсь.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти


Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ого, тепер я знаю цього бітслера та гуру казино

Підтримуйте ж, щоб ви не могли мені допомогти

Ви також підтримуєте bitsler, думаю, ви також.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти


Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Але Томас не може зв’язати вас з адміністратором казино. Я правильно розумію, що це те, про що ви просите?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ого, тепер я знаю цього бітслера та гуру казино

Підтримуйте ж, щоб ви не могли мені допомогти

Ви також підтримуєте bitsler, думаю, ви також.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми не підтримуємо Bistler Casino, але ми намагаємося розібратися в тому, що відбувається, і наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Тому потрібно набратися терпіння і чекати розвитку подій, а не робити поспішних висновків.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

підтримка не може допомогти, тому я кажу для підключення адміністратора, я прошу адміністратора про мої гроші або повернення

Але підтримка казино також шахрай, вони не можуть відшкодувати мої гроші та не можуть не зв’язати мене з адміністратором bitsler

Тоді як підключити bitsler Admin

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

В порядку

Автоматичний переклад.
neeru8432
11 міс. тому

Здається, я пояснив, що ви, швидше за все, шукаєте менеджера. Чи можете ви нагадати мені, будь ласка, чому ви переконані, що маєте право на відшкодування?

На мою думку, ваш обліковий запис було використано не за призначенням, і в більшості випадків казино не несе за це відповідальності, якщо ви не доведете, що хтось із казино це зробив. Я знаю, що це звучить так, як це звучить; з іншого боку, гравець відповідає за дані для входу в обліковий запис. На даний момент мені цікаво побачити, куди спрямована скарга.

Крім того, ця ситуація зазвичай викладається в термінах. Ви, можливо, перевірили правила?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вже це кажу

Я не можу повідомити своє ім'я або пароль

Або я не можу грати

Bitsler Casino Чит зі мною

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Бітслер чини зі мною погано

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Отже, мої втрачені гроші формують Бітслер, тому я прошу його повернути або відшкодувати мої втрачені гроші

Автоматичний переклад.
neeru8432
11 міс. тому

Ну хіба це не так?

Ви написали це:

«Думаю, Бітслер чи будь-який інший

Зламати мій акаунт"

Ви також згадали, що ваш баланс зник. Вибачте, але якщо ви звинуватили працівників казино в такому шахрайстві або проявили неввічливість під час спілкування з ними, не дивно, що вони заблокували чат.

Те, як ви взаємодіяли з оператором чату, майже неможливо зрозуміти, взявши до уваги скріншоти... Це майже як спамити їх без ознаки сенсу . 🙁

Мені здається гарною ідеєю спроба знайти когось, хто може допомогти вам із письмовою англійською .

Ви знаєте таку людину?

Сподіваюся, ви розумієте мою думку. 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знаю, що підтримка відповідає мені, але коли я не можу задовольнити його Рішення, тоді я кажу більше часу, щоб підключити мене до адміністратора, а потім чому б не дати мені відповідь і чому б не підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.