ФорумКазиноBitsler Casino - загальне обговорення

Bitsler Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Oakport
|
7343 переглядів 59 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я буду спілкуватися більше часу, але вони не можуть повернути мої гроші, тому я прошу його для адміністратора

Але вони не можуть відповісти, коли я кажу про підключення до адміністратора

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це просто непорозуміння. Насправді ми, адміністратори, щодня перевіряємо форум; вам не потрібно спілкуватися частіше, ніж ви можете. Просто не надсилайте електронні листи із запитами про хід розгляду скарги; ми не будемо оновлювати вас таким чином.

Щоб стежити за скаргою, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

Як я бачу, Томас має шість днів, щоб відповісти. Будь ласка, будьте терплячі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Треба також сказати, що такі скріншоти не потрібні. З моєї точки зору, оператор чату просто не розуміє вашого занепокоєння. Вибачте, але я теж був би збентежений.

До речі, чому ви хочете звернутися до адміністратора казино? Випадково є якась технічна проблема? В іншому випадку краще слово було б менеджером, я лише здогадуюсь.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти


Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ого, тепер я знаю цього бітслера та гуру казино

Підтримуйте ж, щоб ви не могли мені допомогти

Ви також підтримуєте bitsler, думаю, ви також.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але Томас не адмін, і Томас не може мені допомогти


Тож я сказав йому, що для підключення до адміністратора вони кажуть мені, чому не можуть підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але Томас не може зв’язати вас з адміністратором казино. Я правильно розумію, що це те, про що ви просите?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ого, тепер я знаю цього бітслера та гуру казино

Підтримуйте ж, щоб ви не могли мені допомогти

Ви також підтримуєте bitsler, думаю, ви також.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми не підтримуємо Bistler Casino, але ми намагаємося розібратися в тому, що відбувається, і наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Тому потрібно набратися терпіння і чекати розвитку подій, а не робити поспішних висновків.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

підтримка не може допомогти, тому я кажу для підключення адміністратора, я прошу адміністратора про мої гроші або повернення

Але підтримка казино також шахрай, вони не можуть відшкодувати мої гроші та не можуть не зв’язати мене з адміністратором bitsler

Тоді як підключити bitsler Admin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
neeru8432
1 рік тому

Здається, я пояснив, що ви, швидше за все, шукаєте менеджера. Чи можете ви нагадати мені, будь ласка, чому ви переконані, що маєте право на відшкодування?

На мою думку, ваш обліковий запис було використано не за призначенням, і в більшості випадків казино не несе за це відповідальності, якщо ви не доведете, що хтось із казино це зробив. Я знаю, що це звучить так, як це звучить; з іншого боку, гравець відповідає за дані для входу в обліковий запис. На даний момент мені цікаво побачити, куди спрямована скарга.

Крім того, ця ситуація зазвичай викладається в термінах. Ви, можливо, перевірили правила?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже це кажу

Я не можу повідомити своє ім'я або пароль

Або я не можу грати

Bitsler Casino Чит зі мною

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бітслер чини зі мною погано

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, мої втрачені гроші формують Бітслер, тому я прошу його повернути або відшкодувати мої втрачені гроші

Автоматичний переклад.
neeru8432
1 рік тому

Ну хіба це не так?

Ви написали це:

«Думаю, Бітслер чи будь-який інший

Зламати мій акаунт"

Ви також згадали, що ваш баланс зник. Вибачте, але якщо ви звинуватили працівників казино в такому шахрайстві або проявили неввічливість під час спілкування з ними, не дивно, що вони заблокували чат.

Те, як ви взаємодіяли з оператором чату, майже неможливо зрозуміти, взявши до уваги скріншоти... Це майже як спамити їх без ознаки сенсу . 🙁

Мені здається гарною ідеєю спроба знайти когось, хто може допомогти вам із письмовою англійською .

Ви знаєте таку людину?

Сподіваюся, ви розумієте мою думку. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що підтримка відповідає мені, але коли я не можу задовольнити його Рішення, тоді я кажу більше часу, щоб підключити мене до адміністратора, а потім чому б не дати мені відповідь і чому б не підключити мене до адміністратора

Автоматичний переклад.
neeru8432
1 рік тому

Вибачте за мою наполегливість, але чи знаєте ви когось, хто міг би допомогти вам із письмовою англійською?

Я дійсно не можу зрозуміти, вибачте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу сказати про Радхіку, що ти не можеш мені допомогти

Службі підтримки казино Bitsler я кажу, що вони не можуть мені допомогти

Я не можу сказати за вас, що ви не можете мені допомогти


Ти допомагаєш мені

І служба підтримки bitsler не може мені допомогти

Автоматичний переклад.
neeru8432
1 рік тому

В порядку. Я впевнений, що Томаш докладе всіх зусиль! Удачі тобі. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, пане Томас, що відбувається з моєю скаргою?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого