Хм, я не знаю, що відбувається, але я бачив, як Крістіна запитувала у вашій скарзі, чи можете ви підтвердити, чи отримали ви гроші чи ні. Чи можливо це? Зробити це можна за посиланням тут .
Hmm, I don't know what's going on, but I saw Kristina asking in your complaint if you could confirm whether you got the money or not. Would that be possible ? You can do so on this link here.
Привіт, скільки часу триває ця ваша ситуація? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?
Однак я також помітив, що у вас є відкрита скарга до нас, і якщо протягом зазначеного часу нічого не зрушиться, ми втрутимося. Якщо ви хочете знати, чого очікувати, коли ви надсилаєте нам скаргу, ви знайдете корисну інформацію тут .
Я тримаю кулаки, і якщо у вас буде щось нове, не соромтеся давати мені знати.
Hi, how long has this situation of yours been going on ? We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you verified your casino account yet ?
However, I also noticed that you have an open complaint with us and if nothing moves forward within the mentioned time, we will intervene. If you would like to know what to expect when you open a complaint with us, you will find useful information here.
I'll keep my fingers crossed and if you have anything new, don't hesitate to let me know.
Привіт Яро
Сьогодні за пару годин виповнюється 14 днів.
І Betvistas Casino не виплатило виграші, як я бачу, жодному гравцеві.
У моєму випадку я двічі вніс гроші, дотримуючись їхніх вимог, і досі немає можливості зв’язатися з кимось напряму в казино Betvistas.
Сподіваюся, ви можете щось зробити, хоча б поспілкуватися з кимось у казино.
Буду уважний до відповіді.
Дякую тобі.
Hello Jaro
Today marks 14 days in a couple of hours.
And the Betvistas Casino has not paid the winnings from what I see to any player.
In my case, I deposited money twice following their requirements and still, there is no way to communicate directly with someone at Betvistas casino by any means.
I hope you can do something at least communicate with someone at the Casino.
I will be attentive to the response.
Thank you.
Hola Jaro
Hoy ya se cumplen 14 dias en un par de horas.
Y el Casino Betvistas no a pagado las ganancias por lo que veo a ningun jugador.
En mi caso, yo deposite dinero 2 veces siguiendo sus requisitos y aun asi, no hay manera de comunicarse directamente con alguien del casino Betvistas por ningun medio.
Espero puedan hacer algo al menos comunicarse con alguien del Casino.
Estare atento a la respuesta.
Gracias.
Я вважаю, що було б дуже доречно сказати Крістіні, що це триває вже 2 тижні у вашій скарзі.
Однак чи дало казино якусь причину, чому це триває довше, чи ви нічого не дізналися? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?
Ну, подивимося, що можна зробити і куди дінеться ваша справа. Я дуже сподіваюся, що все владнається і ви отримаєте свої гроші. Обов’язково повідомте мені, якщо отримаєте якісь новини.
I think it would be very appropriate to tell Kristina that it has been going on for 2 weeks in your complaint.
However, did the casino give any reason why it's been going on longer or did you not find out anything ? Have you already verified your account with the casino ?
Well, let's see what can be done and where your case goes. I'm really hoping that everything gets sorted out and you get your money. Be sure to let me know if you get any news.
Казино не повідомило жодної причини, фактично ви не можете зв’язатися з будь-ким у казино.
Існує група Telegram, куди вони направляють вас для будь-яких роз’яснень https://t.me/spinblizbot Але це лише бот, який не дуже корисний, насправді той самий бот повідомляє вам, що якщо ви хочете повернутися до сторінка та місце, де Він переведе вас на інший сайт, який точно такий самий, тільки з іншою назвою https://www.spinbliz.com/#/, але це та сама сторінка, і фактично вона спрямовує вас на той самий Telegram канал.
Насправді в каналі Telegram також є сторінка Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, на якій кілька людей скаржилися на платежі, які нікому так і не надійшли. На цій сторінці у FB також не можна ні з ким спілкуватися, але нещодавно, 6 січня, адміністратор цієї сторінки опублікував коментар, пов’язаний із скаргами, у якому англійською мовою написано, що будь ласка, припиніть публікувати речі про іноземне казино, яке не не маю що з ними робити.
«Кращий учасник адміністратора Адам Палмер
Для людей, які продовжують публікувати повідомлення про якесь закордонне казино spinbliz, ця сторінка Spin Blitz — сторінка азартних ігор у Великобританії, це не має нічого спільного з південноамериканським казино?
Тут ніхто не може допомогти вам із будь-якими проблемами казино.
Ця сторінка не обертається! Це Spin Blitz. Це не те саме».
Тому зв’язатися з будь-ким із Betvistas неможливо. Все виглядає як шахрайство.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Привіт, вибачте, насправді ваша справа тягнеться досить довго. Чи можна оновити свою скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed і сказати Крістіні, що ви нічого не отримали?
Це, звичайно, було б корисно, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи та щоб скаргу не закрили через те, що ви не відповіли. Було б шкода, якщо можна вам допомогти.
Це може бути варіант, будь ласка?
Hi, I'm so sorry, actually your case has been dragging on for quite a long time. Would it be possible to update your complaint on this link: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed and tell Kristina that you didn't get anything ?
It would certainly be useful so that she can move on with your case and so that the complaint doesn't close because you didn't reply. It would be a pity if it is possible to help you.
Would that be an option, please?
Казино не повідомило жодної причини, фактично ви не можете зв’язатися з будь-ким у казино.
Існує група Telegram, куди вони направляють вас для будь-яких роз’яснень https://t.me/spinblizbot Але це лише бот, який не дуже корисний, насправді той самий бот повідомляє вам, що якщо ви хочете повернутися до сторінка та місце, де Він переведе вас на інший сайт, який точно такий самий, тільки з іншою назвою https://www.spinbliz.com/#/, але це та сама сторінка, і фактично вона спрямовує вас на той самий Telegram канал.
Насправді в каналі Telegram також є сторінка Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, на якій кілька людей скаржилися на платежі, які нікому так і не надійшли. На цій сторінці у FB також не можна ні з ким спілкуватися, але нещодавно, 6 січня, адміністратор цієї сторінки опублікував коментар, пов’язаний із скаргами, у якому англійською мовою написано, що будь ласка, припиніть публікувати речі про іноземне казино, яке не не маю що з ними робити.
«Кращий учасник адміністратора Адам Палмер
Для людей, які продовжують публікувати повідомлення про якесь закордонне казино spinbliz, ця сторінка Spin Blitz — сторінка азартних ігор у Великобританії, це не має нічого спільного з південноамериканським казино?
Тут ніхто не може допомогти вам із будь-якими проблемами казино.
Ця сторінка не обертається! Це Spin Blitz. Це не те саме».
Тому зв’язатися з будь-ким із Betvistas неможливо. Все виглядає як шахрайство.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Я бачу, зв'язатися ні з ким неможливо, тому ви не отримали жодної відповіді від казино, чому виникла ця ситуація.
Однак у вас є відкрита скарга, тож ми побачимо, куди це піде, і чи вдасться нашій команді зв’язатися з казино.
Я також помітив, що у вас є скарга на Betvisa Casino, яке не є таким же казино, як Betvistas. Тоді з яким казино пов'язана ваша проблема? Я просто прошу уточнити.
На жаль, вибір цього казино був не найкращим, тому що вони мають досить низький індекс безпеки та пару попереджень. Я думаю, що незалежно від того, як це обернеться, ви точно будете обережні, де гратимете в майбутньому, тому що я б уникав такого казино і не ставив би тут депозит.
Ну, з іншого боку, ще нічого не втрачено, і ми побачимо, що ми можемо зробити.
I see, so it is not possible to contact anyone, therefore you did not get any answer from the casino why this situation arose.
However, you have an open complaint so we will see where this goes and if our team manages to contact the casino.
I also noticed that you have a complaint against Betvisa Casino, which is not the same casino as Betvistas. Then to which casino is your problem related ? I'm just asking to clarify.
Unfortunately, the choice of this casino was not the best, because they have a pretty low safety index and a couple of warnings. I think that no matter how it turns out you will definitely be careful where you play in the future because I would avoid such a casino and not deposit here.
Well, on the other hand nothing is lost yet and we'll see what we can do.
Чи контактуєте ви з казино і намагаєтесь запитати їх, у чому проблема з виведенням коштів? Чи є у них якісь технічні проблеми чи чому це займає так багато часу?
Що ж, ваша скарга все ще відкрита, але я думаю, що було б краще, якби ви опишіть більше, оскільки ми не можемо багато чого дізнатися з цих відповідей.
Are you in any contact with the casino and try to ask them what is the problem with the withdrawal ? Do they have any technical problems or why is it taking them so long ?
Well, your complaint is still open, but I think it would be better if you describe more because we can't learn much from these answers.
Моя справа триває з 20 грудня, коли я виграв, і мені не заплатили, я не можу ні з ким спілкуватися, ні з радниками, ні з ким.
My case has been going on since December 20th when I won and I have not been paid, I cannot communicate with anyone or advisors, no one.
Mi caso viene desdeel20 de diciembre que gane y no me an pagado no puedo comunicarme con nadie ni asesores nadie
Можливо, в цьому випадку було б добре, якби ви відповіли на всі запитання Крістіни в скарзі в одному пості. Якщо ви відповідаєте на одне з трьох, а потім знову відповідаєте через тиждень на наступне, ви просто подовжуєте час для команди на розслідування та зв’язок з казино. Тому намагайтеся стежити за тим, як розвиватиметься ваша скарга та відповідями Крістіни.
У всякому разі, ви ще нічого нового не почули? Вам взагалі ніхто з казино не відповів?
Perhaps in this case it would be good if you answered all of Kristina's questions in complaint in one post. If you reply to one of the three and then reply again a week later to the next one, you are just prolonging the time for the team to investigate and contact the casino. So try to keep an eye on how your complaint develops and the responses from Kristina.
Anyway, you still haven't heard anything new ? No one from the casino has responded to you at all ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.