ФорумКазиноBetvistas Casino - загальне обговорення

Betvistas Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Melissitha15
|
4170 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
10 міс. тому

У мене така ж проблема, казино мені не платить.

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що приходить

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, я не знаю, що відбувається, але я бачив, як Крістіна запитувала у вашій скарзі, чи можете ви підтвердити, чи отримали ви гроші чи ні. Чи можливо це? Зробити це можна за посиланням тут .

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене така ж проблема, казино мені не платить.

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, скільки часу триває ця ваша ситуація? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?

Однак я також помітив, що у вас є відкрита скарга до нас, і якщо протягом зазначеного часу нічого не зрушиться, ми втрутимося. Якщо ви хочете знати, чого очікувати, коли ви надсилаєте нам скаргу, ви знайдете корисну інформацію тут .

Я тримаю кулаки, і якщо у вас буде щось нове, не соромтеся давати мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро

Сьогодні за пару годин виповнюється 14 днів.

І Betvistas Casino не виплатило виграші, як я бачу, жодному гравцеві.

У моєму випадку я двічі вніс гроші, дотримуючись їхніх вимог, і досі немає можливості зв’язатися з кимось напряму в казино Betvistas.

Сподіваюся, ви можете щось зробити, хоча б поспілкуватися з кимось у казино.

Буду уважний до відповіді.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
RickRichard5
10 міс. тому

Я вважаю, що було б дуже доречно сказати Крістіні, що це триває вже 2 тижні у вашій скарзі.

Однак чи дало казино якусь причину, чому це триває довше, чи ви нічого не дізналися? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

Ну, подивимося, що можна зробити і куди дінеться ваша справа. Я дуже сподіваюся, що все владнається і ви отримаєте свої гроші. Обов’язково повідомте мені, якщо отримаєте якісь новини.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

І це майже місяць

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

А мені майже місяць

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Казино не повідомило жодної причини, фактично ви не можете зв’язатися з будь-ким у казино.

Існує група Telegram, куди вони направляють вас для будь-яких роз’яснень https://t.me/spinblizbot Але це лише бот, який не дуже корисний, насправді той самий бот повідомляє вам, що якщо ви хочете повернутися до сторінка та місце, де Він переведе вас на інший сайт, який точно такий самий, тільки з іншою назвою https://www.spinbliz.com/#/, але це та сама сторінка, і фактично вона спрямовує вас на той самий Telegram канал.

Насправді в каналі Telegram також є сторінка Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, на якій кілька людей скаржилися на платежі, які нікому так і не надійшли. На цій сторінці у FB також не можна ні з ким спілкуватися, але нещодавно, 6 січня, адміністратор цієї сторінки опублікував коментар, пов’язаний із скаргами, у якому англійською мовою написано, що будь ласка, припиніть публікувати речі про іноземне казино, яке не не маю що з ними робити.

«Кращий учасник адміністратора Адам Палмер

Для людей, які продовжують публікувати повідомлення про якесь закордонне казино spinbliz, ця сторінка Spin Blitz — сторінка азартних ігор у Великобританії, це не має нічого спільного з південноамериканським казино?

Тут ніхто не може допомогти вам із будь-якими проблемами казино.

Ця сторінка не обертається! Це Spin Blitz. Це не те саме».

Тому зв’язатися з будь-ким із Betvistas неможливо. Все виглядає як шахрайство.

Змінено Jaro 10 міс. тому
Причина: Несправне посилання
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

А мені майже місяць

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, вибачте, насправді ваша справа тягнеться досить довго. Чи можна оновити свою скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed і сказати Крістіні, що ви нічого не отримали?

Це, звичайно, було б корисно, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи та щоб скаргу не закрили через те, що ви не відповіли. Було б шкода, якщо можна вам допомогти.

Це може бути варіант, будь ласка?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Казино не повідомило жодної причини, фактично ви не можете зв’язатися з будь-ким у казино.

Існує група Telegram, куди вони направляють вас для будь-яких роз’яснень https://t.me/spinblizbot Але це лише бот, який не дуже корисний, насправді той самий бот повідомляє вам, що якщо ви хочете повернутися до сторінка та місце, де Він переведе вас на інший сайт, який точно такий самий, тільки з іншою назвою https://www.spinbliz.com/#/, але це та сама сторінка, і фактично вона спрямовує вас на той самий Telegram канал.

Насправді в каналі Telegram також є сторінка Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, на якій кілька людей скаржилися на платежі, які нікому так і не надійшли. На цій сторінці у FB також не можна ні з ким спілкуватися, але нещодавно, 6 січня, адміністратор цієї сторінки опублікував коментар, пов’язаний із скаргами, у якому англійською мовою написано, що будь ласка, припиніть публікувати речі про іноземне казино, яке не не маю що з ними робити.

«Кращий учасник адміністратора Адам Палмер

Для людей, які продовжують публікувати повідомлення про якесь закордонне казино spinbliz, ця сторінка Spin Blitz — сторінка азартних ігор у Великобританії, це не має нічого спільного з південноамериканським казино?

Тут ніхто не може допомогти вам із будь-якими проблемами казино.

Ця сторінка не обертається! Це Spin Blitz. Це не те саме».

Тому зв’язатися з будь-ким із Betvistas неможливо. Все виглядає як шахрайство.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я бачу, зв'язатися ні з ким неможливо, тому ви не отримали жодної відповіді від казино, чому виникла ця ситуація.

Однак у вас є відкрита скарга, тож ми побачимо, куди це піде, і чи вдасться нашій команді зв’язатися з казино.

Я також помітив, що у вас є скарга на Betvisa Casino, яке не є таким же казино, як Betvistas. Тоді з яким казино пов'язана ваша проблема? Я просто прошу уточнити.

На жаль, вибір цього казино був не найкращим, тому що вони мають досить низький індекс безпеки та пару попереджень. Я думаю, що незалежно від того, як це обернеться, ви точно будете обережні, де гратимете в майбутньому, тому що я б уникав такого казино і не ставив би тут депозит.

Ну, з іншого боку, ще нічого не втрачено, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони для мене нічого не вирішують

Автоматичний переклад.
Melissitha15
10 міс. тому

Чи контактуєте ви з казино і намагаєтесь запитати їх, у чому проблема з виведенням коштів? Чи є у них якісь технічні проблеми чи чому це займає так багато часу?

Що ж, ваша скарга все ще відкрита, але я думаю, що було б краще, якби ви опишіть більше, оскільки ми не можемо багато чого дізнатися з цих відповідей.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Моя справа триває з 20 грудня, коли я виграв, і мені не заплатили, я не можу ні з ким спілкуватися, ні з радниками, ні з ким.


Автоматичний переклад.
Melissitha15
9 міс. тому

Можливо, в цьому випадку було б добре, якби ви відповіли на всі запитання Крістіни в скарзі в одному пості. Якщо ви відповідаєте на одне з трьох, а потім знову відповідаєте через тиждень на наступне, ви просто подовжуєте час для команди на розслідування та зв’язок з казино. Тому намагайтеся стежити за тим, як розвиватиметься ваша скарга та відповідями Крістіни.

У всякому разі, ви ще нічого нового не почули? Вам взагалі ніхто з казино не відповів?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого