10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betvistas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у вас є досвід роботи з Betvistas Casino?
Hi, do you you have any experience with Betvistas Casino?
Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з виведенням коштів, яке незабаром відбудеться.
У будь-якому випадку, чи повідомили вам у казино причину, чому у вас виникають проблеми з виведенням коштів і чому це триває так довго?
Я помітив, що це казино не найкращий вибір, оскільки його індекс безпеки досить низький.
Однак, оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, як це вийде.
А поки нам доведеться чекати нової інформації.
Hey, we are giving casinos 14 days to sort out the withdrawal, which is coming soon.
Anyway, did the casino tell you the reason why you are having problems with your withdrawal and why it is taking so long ?
I noticed that this casino was not the best choice because its safety index is quite low.
However, since you have a complaint, our team will try to help you and we will see how it turns out.
In the meantime, we will have to wait for new information.
Хтось може підказати мені, як вивести кошти з цього казино. Я намагаюся вивести гроші, і мені повідомляється, що я повинен запросити 3 друзів, перш ніж завершити процес виведення коштів. Я ніколи не чув про це раніше, і я повинен приєднатися більше до 1000 казино, дякую
Can anyone tell me how to withdraw from this casino I try to withdraw and it tells me I have to invite 3 friends before I can finish the withdraw process. I have never heard of that before and I must be joined more yhen a 1000 casinos thanks
Гей, це звучить мені безглуздо. Ви ніколи не повинні обумовлювати виведення коштів у казино запрошенням інших людей. Звучить як шахрайство для мене. Крім того, казино має досить низький індекс безпеки та багато попереджень і працює без ліцензії, що, ймовірно, перешкодило б мені робити тут депозит.
У будь-якому випадку, чи можу я запитати, як довго ця ситуація триває?
Однак у цьому випадку я бподав скаргу за цим посиланням, оскільки вважаю, що це нестандартна практика.
Що ти думаєш ?
Hey, that sounds silly to me. You should never make a casino withdrawal conditional on inviting other people. Sounds like a scam to me. Also, the casino has a pretty low safety index and a lot of warnings and operates without a license, which would probably discourage me from depositing here.
Anyway, may I ask how long this situation has been going on?
However, I would file a complaint on this link in this case because I think it is not standard practice.
What do you think ?
Єдине, що я хочу знати, це те, що це несправедливість, тому що вони чекають на оплату, але якщо ви відразу опублікуєте баланс
The only thing I want to know is that it is an injustice because they wait for payment but if you immediately post a balance
No mas kiere saber k procede es una injusticia por k esperan al pago pero si uno inmediatamente pone saldo
Саме завдяки Casino Guru я дізнався про це казино, і в своєму огляді вони буквально згадали «Ми не знайшли жодних відповідних скарг щодо цього казино».
Тож я довірився Casino Guru, а потім зареєструвався, зробив депозит, виграв, запросив людей і не можу зняти гроші.
Я вимагаю, щоб ви поспілкувалися з ними, щоб вирішити ситуацію, оскільки я бачу, що у багатьох із нас вона є.
Ви можете принаймні видалити цю сторінку зі свого списку або щось зробити
Дякую тобі.
It was thanks to Casino Guru that I found out about this Casino, and in their review they literally mentioned "We have not found any relevant complaints about this casino."
So I trusted Casino Guru and then I signed up, deposited, won, invited people and I can't make any withdrawals.
I demand that you communicate with them to resolve the situation as I see that many of us have it.
You could at least remove that page from your list or do something
Thank you.
Fue gracias a Casino Guru que conocí este Casino, y en su reseña mencionar textualmente "No hemos encontrado quejas relevantes sobre este casino."
Por lo cual confíe en Casino Guru y entonces me inscribí, deposité, gané, invite gente y no puedo realizar ningún retiro.
Exijo que ustedes se comuniquen con ellos para resolver la situación que veo que somos muchos los que lo tenemos.
Al menos podrían quitar esa página de su lista o hacer algo
Gracias.
І крім того, вони платять нам, чому ми повинні втратити свої інвестиції
And besides that they pay us why we have to lose our investment
Y aparte que nos paguen por que tenemos que perder nosotros nuestra inversion
Єдине, що я хочу знати, це те, що це несправедливість, тому що вони чекають на оплату, але якщо ви відразу опублікуєте баланс
The only thing I want to know is that it is an injustice because they wait for payment but if you immediately post a balance
No mas kiere saber k procede es una injusticia por k esperan al pago pero si uno inmediatamente pone saldo
Насправді я ввічливо прошу вас оновити свою скаргу, оскільки зараз ваша черга. Не соромтеся використовувати це зелене посилання 👈
Команда розгляду скарг спробує вам допомогти.
Actually, I ask you politely to update your complaint since it is your turn now. Feel free to use this green link 👈
The Complaint Team will try to help you out.
Саме завдяки Casino Guru я дізнався про це казино, і в своєму огляді вони буквально згадали «Ми не знайшли жодних відповідних скарг щодо цього казино».
Тож я довірився Casino Guru, а потім зареєструвався, зробив депозит, виграв, запросив людей і не можу зняти гроші.
Я вимагаю, щоб ви поспілкувалися з ними, щоб вирішити ситуацію, оскільки я бачу, що у багатьох із нас вона є.
Ви можете принаймні видалити цю сторінку зі свого списку або щось зробити
Дякую тобі.
It was thanks to Casino Guru that I found out about this Casino, and in their review they literally mentioned "We have not found any relevant complaints about this casino."
So I trusted Casino Guru and then I signed up, deposited, won, invited people and I can't make any withdrawals.
I demand that you communicate with them to resolve the situation as I see that many of us have it.
You could at least remove that page from your list or do something
Thank you.
Fue gracias a Casino Guru que conocí este Casino, y en su reseña mencionar textualmente "No hemos encontrado quejas relevantes sobre este casino."
Por lo cual confíe en Casino Guru y entonces me inscribí, deposité, gané, invite gente y no puedo realizar ningún retiro.
Exijo que ustedes se comuniquen con ellos para resolver la situación que veo que somos muchos los que lo tenemos.
Al menos podrían quitar esa página de su lista o hacer algo
Gracias.
Вибачте за ваші проблеми, але ви не в змозі висувати вимоги. Особливо, якщо ви виберете лише одну частину вкрай поганого огляду казино, щоб зробити це своїм аргументом – спробуйте ще раз тут 👈
Ви помітили?
«Згідно з нашими дослідженнями та оцінками, казино Betvistas є меншим онлайн-казино з точки зору прибутку. Дохід казино є важливим фактором, оскільки у великих казино не повинно виникати проблем із виплатою великих виграшів, тоді як менші казино можуть потенційно мати труднощі, якщо тобі вдається вигравати дуже багато.
Betvistas Casino має підроблену ліцензію. Казино діє так, ніби у нього є ліцензія, однак після детальнішої перевірки ми виявили, що вона або більше не діє, або перенаправляє на підроблений веб-сайт, який намагається імітувати ліцензію від справжнього органу ліцензування».
Загальне значення його індексу безпеки НИЗЬКЕ . Мені дуже шкода, що ви сприйняли це як причину для рекомендації.
Незважаючи на ці факти, я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти. 🙏
Зважаючи на цю інформацію:
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів , ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Тримайте Крістіну в курсі, будь ласка.
I'm sorry for your issues, but you are in no position to make demands. Especially if you pick just a single part of an utterly bad casino review to make it your argument - try that again right here 👈
Have you noticed?
"According to our research and estimates, Betvistas Casino is a smaller online casino revenue-wise. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.
Betvistas Casino has a fake license. The casino acts like it has a license, however, upon closer inspection we found out it's either not valid anymore, or it redirects to a fake website that tries to imitate a license from a real licensing authority."
The total value of its safety index is LOW. I'm terribly sorry you took that as a reason for a recommendation.
Despite these facts, I hope we will be able to help you. 🙏
Minding this information:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Keep Kristina posted, please.
Мені прикро це бачити. Можливо, будь-яке додаткове спілкування?
I'm sorry to see that. Any additional communication, perhaps?
Звичайно, було б доцільніше, якби ви відповіли на запитання чимось іншим, ніж «як», тому що я абсолютно нічого в цьому не розумію. Чи можете ви спробувати ще раз, будь ласка?
It would certainly be more appropriate if you answered the question with something other than "as" because I understand absolutely nothing of it. Can you try again, please ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.