ГоловнаФорумКазиноBetiBet Casino - загальне обговорення

BetiBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від schittko91
|
6 852 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Не грайте в слоти в цьому казино підтасовано. Я грав на 7000 норвезьких крон і нічого не виграв, і я роблю це на різних типах слотів, повірте мені, підтасовано, і часом, коли я заморозив Джокер на заморозці слотів Joker, я просто почав грати в новий раунд без надання я Freeze Joker, бонусне обертання, повірте мені, у мене це на vscreen recorder, добре, мій телефон, новіші, грайте в слоти на betibet.com

Автоматичний переклад.
ramazankoruk7
1 рік тому

Привіт, якщо ви записали це, я б сказав, що ви можете завантажити його на YouTube або деінде і, можливо, показати постачальнику ігор? Якщо постачальник підтвердить, що з грою щось не так, ви можете просто передати цю інформацію казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З 20.3. Я не отримую суми 5x1000,-€.

Мене завжди тільки втішають і гальмують.

Інша більша сума також має бути виплачена. Як я можу отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
kaaschaffrath
1 рік тому

Виходячи з вашої історії роботи з казино , я б сказав, що виплати просто затримуються. Не можу сказати чому, казино має пояснити краще. Хоча, здається, це лише питання часу.

Чи можу я дізнатися, який спосіб оплати ви вибрали? Це той самий, яким ви користуєтеся зазвичай?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні отримали відшкодування заборгованості


Автоматичний переклад.
kaaschaffrath
1 рік тому

Це чудова новина! Дякую, що поділились. Сподіваюся, ви відчули полегшення.

Ви збираєтеся залишатися з BetiBet, чи закінчили з ними? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

залишайся з bebet

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

Я виграв певну суму на BetiBet.

Зараз я трохи почитав.

Гра на сайті незаконна чи ні?

Тому що я не хочу проблем з владою.

Автоматичний переклад.
HerrLaube
7 міс. тому

У нашому огляді цього казино сказано, що вони приймають гравців з вашої країни. Чи існує якесь законодавство, яке забороняє вам грати там?🤷‍♀️ Завжди краще перевіряти таку інформацію заздалегідь, щоб уникнути проблем у майбутньому.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекав на виплату 1000€ 4 дні


Коли я отримаю виплату, я повідомлю вам.


Автоматичний переклад.
Mebest
3 міс. тому

Привіт, тоді я почекаю і побачу, як це вийде. Потрібно було перевіряти чи ні? Це ваше перше зняття?

Я з нетерпінням чекаю вашої відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я дуже задоволений Betibet Casino, великий вибір ігор, дуже хороше обслуговування клієнтів, Віто завжди дуже милий і доброзичливий, чудово.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я дуже задоволений Betibet Casino, великий вибір ігор, дуже хороше обслуговування клієнтів, Віто завжди дуже милий і доброзичливий, чудово.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви можете написати про свій досвід у цьому казино у відгуках користувачів, якщо хочете. Опишіть там все, щоб допомогти іншим зрозуміти, як працює це казино.

Ось посилання , за яким його можна подати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тут я можу лише порадити проти цього, мені було б цікаво знати, як цей Casio отримує 8.9.-


По-перше, депозит просто двічі списується з рахунку. Тоді він не зараховується, це займе 3-5 днів! Для ТРАНСФЕРУ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ!!!


Потім ви чекаєте, як повний ідіот, поки вони нарешті покладуть гроші на ваш рахунок, що займає 1 1/2 дня!!!!!!! Майте на увазі, що це ПЕРЕДАЧА В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ.


тоді вони просто хочуть повернути половину подвійного депозиту... ні, потрібно поставити 3 рази, тому я радий, що не вніс 1000, тоді 2000 пішло б. Неймовірно!!


і для перевірки вам потрібно зробити селфі з аркушем паперу в руці з написом «Hello Betibet». Спочатку я подумав, що він намагається мене обдурити!!


Якщо ви втратите гроші, НІКОЛИ не робіть депозит знову!!! Зняття коштів, безсумнівно, працюватиме так само, тому вам навіть не потрібно вигравати

Автоматичний переклад.
bluezoo
3 тиж. тому

доброго дня тобі!

Очевидно, це був жахливий досвід, і ситуація з самого початку здавалася незвичайною, тому я можу частково зрозуміти затримку. Я б припустив, що казино не здійснює транзакції напряму, тому затримка зазвичай спричинена стороннім постачальником платежів, який керує всіма вхідними та вихідними транзакціями від імені казино. Але я вважаю, що звичайного гравця не дуже цікавить передісторія.

Чи можете ви, наприклад, сказати, що служба підтримки добре подбала про вас під час вирішення проблеми?

Коли йдеться про фотографування, тримаючи аркуш паперу, це свого роду додаткова практика перевірки, і, незважаючи на звичну точку зору, це дуже поширене явище.

Я б сказав, що набагато краще надіслати пару фотографій, ніж бути непідтвердженим, тому що казино не має впевненості щодо ваших особистих даних - що є найпоширенішою причиною такого запиту.

Добре, що зрештою все обійшлося якось добре. Можливо, вам буде цікаво дізнатися, що таке може статися навіть у найкращих казино і його важко виміряти. Отже, індекс безпеки базується на різних аспектах? Не соромтеся переглянути подробиці на вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки». 👈


Я чудово розумію, що дивно бачити такий високий бал, але як тільки ви зрозумієте, як він обчислюється, я думаю, що це матиме набагато більше сенсу. Ви хочете знати більше? З радістю відповім на ваші запитання!



Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

нічого не вийшло, просто вимагають 20 документів на виплату, техпідтримка АБСОЛЮТНО некомпетентна, фото СМІШНЕ, чи можна завищити рахунок? НІ


17 селфі було відхилено, тепер я здаюся


8,9 для цього мотлоху, навіть не 0,9

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я виправляю 45 відхилених фотографій

Автоматичний переклад.
bluezoo
2 тиж. тому

Привіт. Я уявляю, що ви виснажені. І все-таки, якщо ви настільки впевнені, що казино вирішило проблему неправильно, чи не проти подати ще одну скаргу?

Хоча я ціную ваші зусилля, я б стверджував, що кількість зображень не є єдиним фактором, який визначає нікчемність казино. Чи всі малюнки були однаковими? Чи всі вони мали однаковий формат і якість?


Як щодо того, щоб натомість подати скаргу та надати всі фотографії посереднику? Можливо, ці фотографії були не єдиною проблемою, тому скарга — це хороший шлях. Нехай вам допоможуть фахівці.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого