ГоловнаФорумКазиноBetiBet Casino - загальне обговорення

BetiBet Casino - загальне обговорення

 від schittko91
|
7 990 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BetiBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Очікування виплати 45 днів. Не знаю

Автоматичний переклад.
schittko91

На жаль, це ще одна скарга , пов’язана зі ставками на спорт, тому ми не можемо вам допомогти. мені шкода

Автоматичний переклад.
schittko91

Брат, у мене така ж проблема. Що ти зробив ?

Автоматичний переклад.

Тебе я все ще чекаю Вже 2 місяці. у вас ще є гроші і що ми робимо...

Автоматичний переклад.
faweanbi199

Привіт,


Я думаю, що ви обидва повинні перевірити посилання, які я надіслав іншому гравцеві в тій же ситуації.

Перегляньте розмову тут .


Автоматичний переклад.
schittko91

Привіт,

а також одна порада щодо відповідних місць для скарг, пов’язаних зі ставками на спорт.

Переглянути тут

Будь ласка, дайте нам знати, чи це допомагає.

Автоматичний переклад.

Привіт, я виграв 55 000 у казино на betibet, і я чекав уже багато років. Я отримую лише стандартні повідомлення.

Автоматичний переклад.
FischmitI93

Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , що чудово. Зараз скарга очікує на розгляд. Коли ви подали запит на зняття? Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт. Звичайно, я піддаюся таким великим сумам. Я вже подав заявку на перші виплати 31 грудня, але їх було відхилено з лицемірних причин. Зараз я подав ранню скаргу через Інтернет (багато скарг і абсолютно кепські відгуки) в надії, що це допоможе. Я повністю підтверджений і також отримав підтвердження електронною поштою.

Автоматичний переклад.
FischmitI93

Чи можу я знати, які це можуть бути лицемірні причини? Не знайшов навіть у скарзі .

Я маю на увазі, що у випадку вищих сум - як у вашому випадку, це нормально, що будуть проводитися певні додаткові перевірки. Казино просто має переконатися, що все було правильно та точно. Ми надаємо казино 14 повних днів для обробки перевірки та виплати, тому я думаю, що вам слід трохи почекати та припинити гру зі своїм балансом.

Автоматичний переклад.

Коли я розмовляю з іншими гравцями, вони також пишуть, що через 6-10 тижнів у них все ще немає грошей. Це вас лякає, особливо тому, що зараз знову 83 тисячі. Я не знаю, незалежно від того, наскільки велика сума, я чекав довше 48 годин на часткову виплату! Luckydays був найкращим прикладом тут.. найкраща виплата!

Автоматичний переклад.
Radka

Сьогодні, як і кожного дня, я запитав, чи нарешті обробляється виплата. Зрештою, тепер знову 80 тис. У мене є скріншоти, де я доводжу, що я заплатив 1 січня! І 2 електронні листи! Сьогодні в чаті мені пишуть, що я ще не питав.. так багато з цього не жарт!

Автоматичний переклад.
FischmitI93

Вибачте, оператор чату сказав, що ви ще не подали заявку на відкликання, так? Ну, ви можете побачити зняття коштів у вашій касі?

У будь-якому випадку, що ви "виплатили за 1 січня"? Напевно, проблема перекладача, я думаю. Будь ласка, ви подали заявку на відкликання 1 січня?

Автоматичний переклад.

Вчора ввечері на моє запитання, як у мене виплата, прийшла відповідь зі служби підтримки, її немає! Але я маю 2 електронні листи, які підтверджують зняття, і в моєму профілі вказано, що очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.
FischmitI93

І я припускаю, що ви не отримали пояснення про те, що тим часом сталося з вилученням, чи не так?

Це добре, що ви подали скаргу , але пам’ятайте, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб виконати перевірку рахунку (зі скарги я знаю, що фінансовий відділ щось перевіряє) і продовжити виплату.

Однак мені не вдалося знайти, коли ваш обліковий запис було вперше підтверджено.

Я сподіваюся, що ви не втратите баланс, будь ласка, не грайте, поки справа не буде вирішена. 🙏

Автоматичний переклад.

у живих іграх із вищим rtp, як-от баккара чи крепс, ставки понад 100 євро не приймаються, навіть за реальні гроші, рулетка та інші працюють нормально, я не розумію причини! "www.bingobonga.com", на тій же адміністрації, також має цю особливість, цікаво, чи не відповідає умовам бонусу!

Автоматичний переклад.
denilson781

Привіт,

ти намагався запитати про це в казино? Я думаю, що це буде найкраще.

Дайте нам знати, що вони говорять напевно.

Автоматичний переклад.
Radka

так, і він завжди повідомляє про певну проблему з браузером і пропускає деякі процедури, як-от очищення файлів cookie! як у чаті, так і електронною поштою, дивно, що це відбувається лише з цими іграми на всіх провайдерах, дуже сумнівно.

Автоматичний переклад.
denilson781

Привіт,

Насмілюсь сказати, що це, очевидно, технічна проблема, і я б спробував отримати доступ до казино - ігор також за допомогою іншого браузера. У моїй пізній пам’яті є багато смішних «помилок», спричинених файлами cookie, тому це має сенс, оскільки Ну. 🤔


Ви знаєте, що оператори служби підтримки казино чи живого чату не є фахівцями, тому я розумію, що вони спочатку запропонували ці рішення. Кожного разу, коли у мене виникають проблеми навіть із нашим веб-сайтом, я роблю ті самі кроки, видалення файлів cookie зазвичай вирішує проблему.


Якщо ви отримуєте якусь помилку щодо браузера, було б добре знати, що саме вона говорить, і спробувати діяти відповідно. Я забув вас запитати, чи виникають у вас ці проблеми під час користування мобільним або іншим типом пристрою?


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого