2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetiBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Брат, у мене така ж проблема. Що ти зробив ?
Bro i have the same problem. What have you done ?
Bro ich hab das gleiche Problem. Was hast du jetzt gemacht ?
Привіт,
Я думаю, що ви обидва повинні перевірити посилання, які я надіслав іншому гравцеві в тій же ситуації.
Hi,
I think you should both check the links I sent to another player in the same situation.
Привіт,
а також одна порада щодо відповідних місць для скарг, пов’язаних зі ставками на спорт.
Будь ласка, дайте нам знати, чи це допомагає.
Hello there,
and one tip about the proper places for complaints related to sports betting for you as well.
Let us know whether it helps, please.
Привіт, я виграв 55 000 у казино на betibet, і я чекав уже багато років. Я отримую лише стандартні повідомлення.
Hey I won 55,000 in the casino on betibet and I've been waiting for ages now. I only get standard messages.
Hei ich hab 55.000 im Casino auf betibet gewonnen und warte nun auch seit Ewigkeiten. Bekomm auch nur Standard Nachrichten.
Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , що чудово. Зараз скарга очікує на розгляд. Коли ви подали запит на зняття? Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Hi, I see you have submitted the complaint, what is great. The complaint is waiting for the review now. When did you ask for the withdrawal? Is your account fully verified please?
Привіт. Звичайно, я піддаюся таким великим сумам. Я вже подав заявку на перші виплати 31 грудня, але їх було відхилено з лицемірних причин. Зараз я подав ранню скаргу через Інтернет (багато скарг і абсолютно кепські відгуки) в надії, що це допоможе. Я повністю підтверджений і також отримав підтвердження електронною поштою.
Hello. Of course, I submit to such large sums. I already applied for the first payouts on December 31st, but these were rejected for hypocritical reasons. I have now filed an early complaint through the internet (lots of complaints and absolutely lousy reviews) in the hope that it will help. I am completely verified and have also received the confirmation by e-mail.
Hallo. Natürlich reiche ich bei solch hohen Summen ein. Ich habe am 31.12 schon die ersten Auszahlungen beantragt aber diese wurde aus scheinheiligen Gründen abgelehnt. Ich habe nun durch das Internet (viele Beschwerden und absolut miese Bewertungen) frühzeitig Beschwerde eingereicht in der Hoffnung es hilft. Verifiziert bin ich komplett und habe auch die Bestätigung per Mail bekommen.
Чи можу я знати, які це можуть бути лицемірні причини? Не знайшов навіть у скарзі .
Я маю на увазі, що у випадку вищих сум - як у вашому випадку, це нормально, що будуть проводитися певні додаткові перевірки. Казино просто має переконатися, що все було правильно та точно. Ми надаємо казино 14 повних днів для обробки перевірки та виплати, тому я думаю, що вам слід трохи почекати та припинити гру зі своїм балансом.
May I know what hypocritical reasons those can be? Could not find it even in the complaint.
I mean in case of higher sums - like in your case, it is normal that some sort of further checks will be made. The casino simply has to make sure that all was correct and accurate. We allow casinos 14 full days to process the verification and the payout, so I guess you should wait a bit and stop playing with your balance.
Коли я розмовляю з іншими гравцями, вони також пишуть, що через 6-10 тижнів у них все ще немає грошей. Це вас лякає, особливо тому, що зараз знову 83 тисячі. Я не знаю, незалежно від того, наскільки велика сума, я чекав довше 48 годин на часткову виплату! Luckydays був найкращим прикладом тут.. найкраща виплата!
When I talk to other players, they also write that after weeks (6-10) they still have no money. That scares you, especially since it's 83k again at the moment. I don't know it no matter how high the amount is that I waited longer than 48 hours for a partial payout! Luckydays was the best example here.. best payout!
Wenn ich mit anderen Spielern rede schreiben diese ebenfalls das sie nach Wochen (6-10) weiterhin kein Geld haben. Das macht einem Angst besonders da es momentan wieder 83k sind. Ich kenne es nicht egal wie hoch der Betrag ist das ich länger wie 48 Stunden auf eine Teil Auszahlung gewartet habe! Luckydays war hier das beste Beispiel.. beste Auszahlung!
Сьогодні, як і кожного дня, я запитав, чи нарешті обробляється виплата. Зрештою, тепер знову 80 тис. У мене є скріншоти, де я доводжу, що я заплатив 1 січня! І 2 електронні листи! Сьогодні в чаті мені пишуть, що я ще не питав.. так багато з цього не жарт!
Today, like every day, I asked if a payout was finally being processed. After all, it's now 80k again.. I have screenshots where I prove that I paid out on January 1st! And 2 emails! Today the chat writes me that I haven't asked one yet.. so much of that's not a joke!
Heute hab ich wie jeden Tag nachgefragt ob den eine Auszahlung endlich bearbeitet wird. Immerhin sind es mittlerweile wieder 80k.. ich habe Screenshots wo beweisen das ich am 01.01 ausgezahlt habe! Und 2 Mails! Heute schreibt mir der Chat ich hätte noch keine gestellt.. soviel von das ist keine verarsche!
Вибачте, оператор чату сказав, що ви ще не подали заявку на відкликання, так? Ну, ви можете побачити зняття коштів у вашій касі?
У будь-якому випадку, що ви "виплатили за 1 січня"? Напевно, проблема перекладача, я думаю. Будь ласка, ви подали заявку на відкликання 1 січня?
Sorry, the chat operator said that you have not yet submitted a withdrawal, right? Well, can you see the withdrawal in your cashier?
Anyway, what did you "paid out in January 1st"? Probably a translator issue I guess. Did you submit the withdrawal on the 1st of January, please?
Вчора ввечері на моє запитання, як у мене виплата, прийшла відповідь зі служби підтримки, її немає! Але я маю 2 електронні листи, які підтверджують зняття, і в моєму профілі вказано, що очікує на розгляд.
Yesterday evening when I asked how my payout was, the answer came from support, there was none! But I have 2 emails confirming a withdrawal and it says pending in my profile.
Gestern Abend auf meine Nachfrage wie es um meine Auszahlung steht kam die Antwort vom Support da wäre keine! Ich habe aber 2 Mails mit der Bestätigung einer Abhebung und im Profil steht es auf ausstehend.
І я припускаю, що ви не отримали пояснення про те, що тим часом сталося з вилученням, чи не так?
Це добре, що ви подали скаргу , але пам’ятайте, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб виконати перевірку рахунку (зі скарги я знаю, що фінансовий відділ щось перевіряє) і продовжити виплату.
Однак мені не вдалося знайти, коли ваш обліковий запис було вперше підтверджено.
Я сподіваюся, що ви не втратите баланс, будь ласка, не грайте, поки справа не буде вирішена. 🙏
And I presume that you have not received an explanation saying what happened with the withdrawal in the meantime, right?
It's good that you submit a complaint, just mind that we give the casino 14 full days to fulfill the account verification (I know from the complaint that the finance department is checking something) and to proceed with the payout.
I failed to find when was your account initially verified, though.
I hope that you will not lose the balance, please do not play until the matter is settled. 🙏
у живих іграх із вищим rtp, як-от баккара чи крепс, ставки понад 100 євро не приймаються, навіть за реальні гроші, рулетка та інші працюють нормально, я не розумію причини! "www.bingobonga.com", на тій же адміністрації, також має цю особливість, цікаво, чи не відповідає умовам бонусу!
in live games with higher rtp like baccarat or craps, bets greater than 100 eur are not accepted, even using real money, roulette and others are working normally, I don't understand the reason! "www.bingobonga.com", on the same administration, also has this peculiarity, I wonder if it does not comply with the bonus terms!
Привіт,
ти намагався запитати про це в казино? Я думаю, що це буде найкраще.
Дайте нам знати, що вони говорять напевно.
Hello,
did you try to ask the casino about that? I guess that it would be best.
Let us know what they say for sure.
так, і він завжди повідомляє про певну проблему з браузером і пропускає деякі процедури, як-от очищення файлів cookie! як у чаті, так і електронною поштою, дивно, що це відбувається лише з цими іграми на всіх провайдерах, дуже сумнівно.
yes, and it always reports some problem with the browser, and passes some procedures like clearing cookies! both in chat and by email, strange that it only happens with these games on all providers, very doubtful.
Привіт,
Насмілюсь сказати, що це, очевидно, технічна проблема, і я б спробував отримати доступ до казино - ігор також за допомогою іншого браузера. У моїй пізній пам’яті є багато смішних «помилок», спричинених файлами cookie, тому це має сенс, оскільки Ну. 🤔
Ви знаєте, що оператори служби підтримки казино чи живого чату не є фахівцями, тому я розумію, що вони спочатку запропонували ці рішення. Кожного разу, коли у мене виникають проблеми навіть із нашим веб-сайтом, я роблю ті самі кроки, видалення файлів cookie зазвичай вирішує проблему.
Якщо ви отримуєте якусь помилку щодо браузера, було б добре знати, що саме вона говорить, і спробувати діяти відповідно. Я забув вас запитати, чи виникають у вас ці проблеми під час користування мобільним або іншим типом пристрою?
Hello,
I dare to say this is obviously a technical issue, and I would try accessing the casino - games by using a different browser as well, I have lots of funny "bugs" in my late memory caused by cookies, so it does make sense as well. 🤔
You know the casino support or live chat operators are not it specialists, hence I understand that they suggested these solutions at first. Every time I have a problem even with our website, I'm taking the same steps, erasing the cookies usually solves the issue.
If you're getting some error about the browser, would be good to know what exactly it says and try to act accordingly. I forgot to ask you, do you experience these issues while using mobile or another kind of device?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.