1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Betflare Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт Я вперше з подібним стикаюся. Це нормально і хтось мав інформацію про це? як це працює
Hey. This is the first time I've encountered something like this. Is this normal and has anyone had any information about this? How does it work?
Hej. pierwszy raz się spotkałem z takim działaniem. Czy to normalne i czy ktoś miał takie informacje ? Jak to przebiega ?
Немає нічого незвичайного в тому, що іноді казино це робить. Це трапляється щоразу, коли постачальнику ігор потрібно перевірити, чи все в порядку з вашим ігровим процесом.
На жаль, точних термінів для цього немає, тому що кожен випадок індивідуальний, і його потрібно розслідувати.
Сподіваюся, це триватиме недовго, тому, будь ласка, повідомляйте нам про перевірки. І якщо вам потрібна наша допомога, ми тут для вас.
Чи можу я запитати, будь ласка, в якому казино ви це випробували?
It is nothing unusual that sometimes the casino will do this. It happens whenever a game provider needs to check if everything was okay regarding your gameplay.
Unfortunately, there is no exact timeframe for this because every case is individual, and they need to investigate it.
I hope that it won't last long, so please keep us updated regarding the checks. And if you need our help, we're here for you.
May I ask at which casino you experienced this, please?
Привіт.
Дякуємо, що звернулися до нас. Я вважаю, що часові рамки, надані казино, досить щедрі, якщо не сказати оптимістичні. Я б, звичайно, спробував прийняти поточну ситуацію. Ви не можете вживати жодних дій до завершення розслідування, тому зберігайте самовладання та уникайте стресу. 🙏
Будь ласка, повідомте нам, як все пройшло! Ми хочемо переконатися, що все було проведено чесно та неупереджено.
Hello.
Thank you for getting back to us. I believe the time frame the casino provided is quite generous, if not optimistic. I would certainly try to accept the current situation. You cannot take any action until the investigation concludes, so maintain your composure and avoid becoming stressed. 🙏
Make sure to let us know how it went, please! We want to ensure that everything was conducted fairly and impartially.
УВАГА!!! БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ НОВИЙ НИЗЬКИЙ МАКСИМАЛЬНИЙ ЛІМІТ ВИГРАШУ
Подробиці тут:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ATTENTION!!! WITHOUT WARNING NEW LOW MAXIMUM WIN LIMIT
Details here:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ACHTUNG!!! OHNE VORWARNUNG NEU GERINGES MAXIMAL GEWINNLIMIT
Details hier:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
Через два тижні вони відповіли, що все добре. Відтоді нічого подібного більше не повторювалося.
дякую та найкращі побажання
After two weeks they wrote back saying everything was fine. Since then, nothing like this has happened again.
thanks and best regards
Po dwóch tygodniach odpisali że wszystko ok. Od tego czasu już nic takiego nie miało miejsca.
dzieki i pozdrawiam
Дякуємо за це оновлення; приємно це чути.
Thank you for this update; it is nice to hear that.
У мене є обліковий запис у цьому казино, я граю вже давно, я досяг 11-го рівня VIP, який дає мені 25 євро на день народження, які я отримав зазвичай, без депозитного бонусу, і на новий рік 25 євро . Я зв’язався з чатом, і там написано, що для мене немає бездепозитного бонусу, це неправильно, мені потрібна допомога від гуру, тому що в обліковому записі чітко вказана сума, і коли я її отримаю, велике вам спасибі.
I have an account at this casino, I have been playing for a long time, I have reached the 11th level VIP which gives me 25 euros for my birthday, which I got normally, no despoit bonus, and for the new year, 25 euros. I contacted the chat and it says that there is no no despoit bonus for me, this is not correct, I want some help from the guru because the account clearly says the amount and when I get it, thank you very much.
Έχω κάνει λογαριασμό σε αυτό το casino αρκετό καιρό έχω παίξει έχω φτάσει στο 11 level vip που μου δίνει 25 ευρώ για τα γενέθλια που τα πήρα κανονικά no despoit bonous και για το νέο έτος 25 ευρώ μηλησα με το chat και λέει πως δεν υπάρχει no despoit bonous για μένα αυτό δεν είναι σωστό θέλω μια βοήθεια από το guru γιατί στο λογαριασμό το λέει καθαρά το ποσό και πότε το παίρνω ευχαριστώ πολύ
Привіт,
Хоча я вважаю, що бонус є важливою частиною вашого досвіду в казино, я не впевнений, що ми можемо вимагати бонус для вас. Чи, можливо, я щось не помітив? Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
Even though I imagine the bonus is an important part of your casino experience, I'm not convinced we are in a position to request a bonus for you. Did I perhaps overlook anything? Kindly let me know.
Дякую за відповідь, бонус важливий, так, але він говорить мені, що я не маю на нього права - це винагорода за те, що я зробив оборот, це незаконно за умов, коли в казино є VIP-програма, якщо я Я не помиляюся - я зв'язався з VIP-відділом електронною поштою, вони мені не відповіли, я думаю, ви можете мені допомогти, якщо розумієте, що я говорю.
Thank you for answering me, the bonus is important, yes, but it tells me that I am not entitled to it - it is a reward that I made a turnover, it is illegal under the conditions when a casino has a VIP program if I am not mistaken - I contacted the VIP department via email, they have not answered me, I believe you can help me if you understand what I am saying exactly.
Ευχαριστώ που μου απαντήσατε το μπόνους είναι σημαντικό ναι αλλά μου λέει πως δεν το δικαιούμαι - είναι επιβράβευση που έκανα τζίρο είναι παράνομο βάσει προϋποθέσεων όταν ένα casino έχει vip πρόγραμμα αν δεν κάνω λαθος- μηλησα μέσω email με το τμήμα vip δεν μου έχουν απάντηση πιστεύω πως μπορείτε να με βοηθήσετε αν έχετε καταλάβει τι σας λέω ακριβως
Чесно кажучи, казино повністю залежить від того, чи надаватиме вони бонус своїм гравцям, кому і коли. Це не в наших руках, і ми ніяк не можемо вплинути на їх рішення.
Можливо, спробувати зв'язатися з ними знову? 🤔
To tell you the truth, it is completely up to the casino whether they give a bonus to their players, to whom, and when. It is out of our hands, and we are not able to influence their decision in any way.
Maybe try to contact them again? 🤔
Дуже дякую, я розумію, мені потрібно було грати, щоб отримати новорічний бонус, вони мені не сказали, але як тільки я зробив депозит, вони дали мені 25 євро, мені довелося грати більше 3 місяців , у будь-якому випадку, дуже дякую
Thank you very much, I understand, I had to play to get the new year bonus, they didn't tell me, but as soon as I made a deposit, they gave me the 25 euros, I had to play for over 3 months, anyway, thank you very much
Ευχαριστώ πολύ το καταλαβαίνω έπρεπε να παίξω για να μου δώσει το μπόνους της νέας χρονιάς δεν μου το είπαν αλλά μόλις έκανα κατάθεση μου το έδωσαν τα 25 ευρώ είχα να παίξω πάνω από 3 μήνες πάντως σας ευχαριστώ πολυ
Так, іноді необхідно робити депозити серед бонусів, інакше казино зазвичай не надає їх гравцям. Але поки все в порядку і вирішено, я щасливий.
Якщо у вас є інший досвід, не соромтеся поділитися ним.
Yes, sometimes it is necessary to make deposits among the bonuses otherwise the casino usually does not provide them to the players. But as long as everything is in order and solved, then I am happy.
If you have any other experience don't hesitate to share.
Привіт, у мене був дивний досвід. Я грав 12.01.2025 з бонусом 200/100. Я вніс 50 євро. Я грав кілька годин. Я зробив два хороші виграші на понад 200 євро. Але я зрозумів, що коли я вийшов з гри, грошей на моєму рахунку трохи мало. Я нічого не сказав. У підсумку я програв. Бонус закінчився. Наступного дня я входжу в обліковий запис і бачу 25 євро та активований бонус 200/100 попереднього дня. Моє запитання: це проблема з казино чи провайдером? Браво казино, яке дало мені гроші, але це законно. Я не знаю, що у всьому цьому відбувається. Тому я й питаю. Заздалегідь дякую.
Hello, I had a strange experience. I played on 1/12/2025 with a 200/100 bonus. I deposited 50 euros. I played for several hours. I made two good wins of over 200 euros. But I realized that when I left the game, the money was a little low in my account. I didn't say anything. I ended up losing. The bonus ended. The next day, I log into my account and see 25 euros and the 200/100 bonus from the previous day activated. My question is, is this a problem with the casino or the provider? Well done to the casino that gave me the money, but it's legal that it did this. I don't know what's going on in all this. That's why I'm asking. Thanks in advance.
Γεια σας είχα μια περίεργη εμπειρία έπαιξα την 1/12/2025 ένα μπόνους 200/100 έβαλα 50 ευρώ έπαιξα αρκετές ώρες έκανα δύο καλές νίκες πάνω από 200 ευρώ - αλλά κατάλαβα πως όταν βγήκα από το παιχνίδι τα χρήματα ήταν ποιο λίγα στο λογαριασμό μου δεν είπα κάτι τελικά έχασα τελείωσε το μπόνους, την επόμενη μέρα μπαίνω στο λογαριασμό μου και βλέπω 25 ευρώ και ενεργοποιημένο το μπόνους 200/100 της προηγούμενης ημέρας, η ερώτηση μου είναι αυτό πρόβλημα του casino η του παρόχου μπράβο στο casino που μου έδωσε τα χρήματα αλλά αυτό είναι νόμιμο που έκανε δεν ξέρω τι γίνεται σε όλο αυτό για αυτό σας ρωτάω ευχαριστώ εκ των προτέρων
Привіт, можливо, було б добре опублікувати тут бонус, з яким ви грали, щоб я міг зрозуміти, у чому сенс.
Крім того, якщо ви не впевнені, я обов’язково зв’яжусь із чатом/службою підтримки, щоб переконатися, що все гаразд. Мабуть, це було б найрозумніше, оскільки вони повинні мати можливість відповісти вам і прояснити ситуацію.
Ви можете спробувати?
Hi, maybe it would be good to post here the bonus you played with so I can see what's the point.
Also, if you're not sure, I'd definitely contact live chat/support to make sure everything is ok. That would probably be the most sensible thing to do because they should be able to answer you and clarify the situation.
Can you try?
Я зіграв бонус 200/100, він був виданий з 31.12.2024, діє до 01.02.2025, спеціальний бонус на новий рік, я грав 01.01.2025, я втратив бонус, він минув, і наступного дня я увійшов у свій обліковий запис і знайшов бонус, активований на 25 євро. Те, що я прошу, це справа провайдера, компанії. У компанії кажуть, що провайдер надав некоректне оновлення.
I played a 200/100 bonus, it was issued from 31/12/2024, valid until 2/1/2025, a special bonus for the new year, I played on 1/1//2025, I lost the bonus, it expired, and the next day I logged into my account and found the bonus activated with 25 euros. What I'm asking is a matter for the provider, the company. The company says that the provider did not provide the correct update.
Έπαιξα ένα μπόνους 200/100 το είχε βγάλει από τις 31/12/2024 σε ισχύ μέχρι τις 2/1/2025 ειδικό μπόνους για το νέο έτος έπαιξα 1/1//2025 έχασα το μπόνους εληξε και την επόμενη μέρα μπήκα στο λογαριασμό και βρήκα ενεργοποιημένη το μπόνους με 25 ευρώ αυτό που ρωτάω είναι θέμα παρόχου η εταιρίας η εταιρία λέει πως δεν έγινε ενημέρωση σωστή από τον παραχο
Дякую за роз'яснення. Тож я, напевно, поставив би в чаті чітке запитання, а саме: чи є у мене бонус і він дійсний, чи це просто помилка, і якщо так, нехай вони видалять його, щоб він вас не спантеличив.
Поки ситуація не вирішиться, точно не беріть більше бонусів, щоб уникнути проблем.
Напевно так би я вчинив.
Well thanks for the clarification. So I would probably ask the chat a clear question and that is whether I have the bonus and it is valid or it is just a mistake and if so let them remove it so that it does not confuse you.
Until the situation is resolved definitely don't take any more bonuses into it to avoid any trouble.
That's probably how I would do it.
Я відіграв бонус, але в підсумку нічого не отримав. Я запитав, що саме сталося. Це говорить мені, що гроші були неправильно пораховані. Звісно, я в порядку з цією компанією, але ця послуга безперечно дивна, і я більше не отримаю бонус. Я не хочу реальних грошей або бонусів без вимог до ставок. Все одно дуже дякую.
I played the bonus, but in the end I didn't get anything. I asked what exactly happened. It tells me that the money wasn't counted correctly. Of course, I'm okay with this company, but this service is definitely strange and I won't get a bonus again. I don't want real money or a bonus without wagering requirements. Thank you very much anyway.
Το έπαιξα το μπόνους τελικά δεν έβγαλα κάτι ρώτησα τι ακριβώς έγινε μου λέει πως δεν μετρήθηκαν τα χρήματα σωστά βέβαια με την εταιρία αυτή είμαι οκ αλλά σίγουρα πόλη αυτή η εμπηρεια είναι κάπως περίεργη και δεν θα ξαναπάρω μπόνους δεν θέλω καλύτερα πραγματικά λεφτά η χωρίς απαιτήσεις στηχιματισμου μπόνους ευχαριστώ πολύ παντως
Я не звинувачую вас. Отже, якщо це було неправильно підраховано і казино визнало це, вони повинні зробити крок, щоб це виправити. Я сподіваюся, що так і це не буде назавжди.
Якщо щось станеться знову, обов’язково повідомте їм.
I don't blame you. So if it wasn't counted correctly and the casino admitted to it, then they should make a move to fix it. I hope they do and it won't be permanent.
If something happens again, definitely let them know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.