Оновлення справи з Тобіасом:
Гравця попросили надати підтвердження його IBAN і депозиту. Я переглянув документи, які він надіслав, і знайшов один конкретний документ, який, на мою думку, мав бути затверджений. Я надіслав запит платіжному офіцеру для повторної перевірки. Я також повідомив гравцеві, що оскільки він має онлайн-банківську програму, щоб запитувати виписку щодо конкретного платежу. Він стверджує, що не може і повинен чекати до липня, щоб отримати червневу заяву. Я ніколи не зустрічав такого випадку, оскільки всі банківські додатки та випадки, які я мав з гравцями, вони завжди надавали виписку, яку ми запитували, просто завантажуючи виписку для цього платежу, яка завжди надається безкоштовно. Він стверджує, що отримання такої заяви коштуватиме йому 20 євро.
У виписці, яку він завантажив, немає переліку депозитів, зроблених у певний день, і номер IBAN також не збігається, тому, хоча він стверджує, що надіслав виписку щодо цих платежів, він цього не зробив. Я вручну перевірив і порівняв IBAN для обох рахунків, але вони не збігаються, що є чіткою ознакою того, що наданий виписка належить до іншого облікового запису, який він намагався пройти, щоб повернути перевірку, яка вимагається законом.
Стосовно його заяв про те, що платежі не є законними або здійснюються під вигаданим іменем, я запропонував йому знайти платіжну організацію, яка показує, що платежі, які обробляються, є законними, а не такими, як він заявляє.
Сказавши це, я повністю відданий тому, щоб обробити його зняття 45 євро. Після того, як питання буде вирішено, є велика ймовірність, що його обліковий запис буде закрито через його агресивний тон і звинувачення, кинуті на нашу адресу. Це буде розглянуто мною особисто, обговорено з моїм начальством і, можливо, також з Гуру казино, перш ніж я прийму рішення.
Я сподіваюся, що це оновлення дає кришталево чітке уявлення про поточну ситуацію. Незважаючи на те, що команда обслуговування клієнтів не впоралася з цією справою найкращим чином, це було адресовано їм, я повністю відданий тому, щоб його підтвердження було оброблено якомога швидше, а його зняття було здійснено на його рахунок, оскільки ці гроші належать його.
Я буду постійно оновлювати тему, щойно з’являться нові новини.
Update on the case with Tobias:
The player was asked to provide confirmation of his IBAN and deposit. I reviewed the docs he sent and I found one particular document that in my opinion should have been approved. I have sent a request to the payment officer to double check. I also informed the player that since he has an online bank app to request a statement for the particular payment. He claims he can't and has to wait till July to get the June statement. I never met such a case as with all banking apps and cases I had with players they always provided the statement we had requested by simply downloading the statement for that payment which is always provided free of charge. He claims it will cost him 20 Eur to get such a statement.
The statement he uploaded doesn't list the deposits made on the particular day and the IBAN doesn't match either so even though he claims he sent a statement for those payments, he didn't. I manually checked and compared the IBANs for both accounts and they don't match, which is a clear sign that the statement provided belongs to a different account that he tried to pass to turn around verification that is required by law.
With regards to his statements claiming that the payments are not legal or under a false name, I invited him to look up the payment entity which shows that the payments being processed are legal and not as he claims.
Having said that, I'm fully committed to get his 45 Euro withdrawal processed. After the matter is resolved, there is a strong possibility that his account will be closed due to his aggressive tone and accusations thrown at us. This will be reviewed personally by me, discussed with my superiors and probably also with Casino Guru before I make the decision.
I hope this update provides a crystal clear image of the current situation. Even though the customer service team didn't handle the matter in the best manner, this has been addressed to them, I'm fully committed to get his verification processed as fast as possible and his withdrawal done to his account as that money belongs to him.
I will keep the thread updated once I have more news.