ФорумКазиноBetBeast Casino - загальне обговорення

BetBeast Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від SCATT3R
|
3425 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Оновлення справи з Тобіасом:


Гравця попросили надати підтвердження його IBAN і депозиту. Я переглянув документи, які він надіслав, і знайшов один конкретний документ, який, на мою думку, мав бути затверджений. Я надіслав запит платіжному офіцеру для повторної перевірки. Я також повідомив гравцеві, що оскільки він має онлайн-банківську програму, щоб запитувати виписку щодо конкретного платежу. Він стверджує, що не може і повинен чекати до липня, щоб отримати червневу заяву. Я ніколи не зустрічав такого випадку, оскільки всі банківські додатки та випадки, які я мав з гравцями, вони завжди надавали виписку, яку ми запитували, просто завантажуючи виписку для цього платежу, яка завжди надається безкоштовно. Він стверджує, що отримання такої заяви коштуватиме йому 20 євро.


У виписці, яку він завантажив, немає переліку депозитів, зроблених у певний день, і номер IBAN також не збігається, тому, хоча він стверджує, що надіслав виписку щодо цих платежів, він цього не зробив. Я вручну перевірив і порівняв IBAN для обох рахунків, але вони не збігаються, що є чіткою ознакою того, що наданий виписка належить до іншого облікового запису, який він намагався пройти, щоб повернути перевірку, яка вимагається законом.


Стосовно його заяв про те, що платежі не є законними або здійснюються під вигаданим іменем, я запропонував йому знайти платіжну організацію, яка показує, що платежі, які обробляються, є законними, а не такими, як він заявляє.


Сказавши це, я повністю відданий тому, щоб обробити його зняття 45 євро. Після того, як питання буде вирішено, є велика ймовірність, що його обліковий запис буде закрито через його агресивний тон і звинувачення, кинуті на нашу адресу. Це буде розглянуто мною особисто, обговорено з моїм начальством і, можливо, також з Гуру казино, перш ніж я прийму рішення.


Я сподіваюся, що це оновлення дає кришталево чітке уявлення про поточну ситуацію. Незважаючи на те, що команда обслуговування клієнтів не впоралася з цією справою найкращим чином, це було адресовано їм, я повністю відданий тому, щоб його підтвердження було оброблено якомога швидше, а його зняття було здійснено на його рахунок, оскільки ці гроші належать його.


Я буду постійно оновлювати тему, щойно з’являться нові новини.

Автоматичний переклад.
BetBeast Casino
3 міс. тому

Це ще раз показує, що VIP-сервіс абсолютно неактуальний і, на жаль, не піддається критиці. Я давно скасував вищезгадане зняття 45 євро. У мене немає проблем чекати до липня, щоб зняти кошти, щоб я міг надати казино виписку з банківського рахунку. Служба підтримки клієнтів була особливо чутливою до моєї думки про те, що пропонування їхніх послуг на німецькому ринку є незаконним. Казино не має ліцензії на німецький ринок, тому їхні послуги є незаконними. Вони негайно погрожували закрити мій обліковий запис, що знову ж таки свідчить про те, що служба підтримки хоче уникнути об’єктивної дискусії.

Я не сподіваюся отримати жодного цента зі свого виграшу від цього провайдера.

Автоматичний переклад.
tobiassss
3 міс. тому

Шановний Тобіас,


У мене немає проблем із показом електронних листів, у яких я сказав те саме, що згадав тут. Також я маю доступ до ваших чатів з агентами служби підтримки клієнтів, де ви використовували вульгарні слова, щоб образити агента.


Ви отримаєте гроші, як я обіцяв, ми процвітаємо, забезпечуючи справедливе ставлення до всіх наших гравців. Для цієї скарги не має значення те, чи залишиться ваш обліковий запис відкритим. Зарозумілість і грубість, з якою ви звернулися до мене у своїх електронних листах і в чаті, вже дає достатньо підстав для закриття облікового запису.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення 3:


Всі документи перевірені. Я щойно попросив Тобіаса розмістити WL, щоб він міг отримати свої гроші.


Крім того, після обговорення іншого питання Тобіас вибачився, і хоча я розумію, що в таких ситуаціях може вирувати гнів, я погодився прийняти його вибачення та переслав його також агенту, про якого йдеться.


Я сподіваюся, що Тобіас також зможе надати оновлення зі свого боку, щоб вирішити цю ситуацію. Ще раз присилаю свої глибокі вибачення за те, що така ситуація вийшла з-під контролю. Його обліковий запис також не буде закрито після того, як все розвинеться. Тобіас із задоволенням продовжує залишатися частиною нашої спільноти, а щодо майбутніх проблем він може напряму зв’язатися зі мною, щоб допомогти йому.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я можу це підтвердити. Шкода, що ситуація настільки накалилася. Але все розібрано, рахунок верифікований і я можу виводити гроші.

Автоматичний переклад.
tobiassss
3 міс. тому

Раді допомогти. У вас є моя електронна пошта. Не соромтеся зв’язатися, коли вам буде потрібно.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я можу це підтвердити. Шкода, що ситуація настільки накалилася. Але все розібрано, рахунок верифікований і я можу виводити гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я радий, що зрештою це було вирішено, і я, звичайно, радий, що казино зіткнулося з цим і не проігнорувало вас. Важливо, щоб ви могли виводити кошти та були підтверджені, тому відтепер я твердо вірю, що це буде тільки краще.

Я бажаю вам удачі, і коли у вас буде додатковий досвід, не соромтеся поділитися ним з нами. 🙂

Я також повідомив Томасу в скарзі , що він може закрити її, і все було вирішено.

Автоматичний переклад.
BetBeast Casino
3 міс. тому

Привіт BetBeast,


Я не знаю передісторії і просто читаю. Однак я можу з абсолютною впевненістю сказати, що казино Dama NV дійсно дуже суворі щодо перевірки, і я хотів би поділитися своїм досвідом.


У мене були подібні проблеми з перевіркою в інших казино Dama NV, як описано тут. Одного разу навіть довелося відкрити скаргу на іншій відомій платформі, тільки тоді казино Dama NV відреагувало на мою користь. До цього від мене вимагали документи, яких у моїй країні в такому вигляді немає.


Банківські виписки не однакові, залежно від банку! І мої банківські виписки також надаються мені в узагальненій формі щомісяця. Я не можу щодня переглядати та завантажувати свої банківські виписки. У моїй країні (Німеччина) ви можете вибрати, чи хочете ви отримувати звіти в Інтернеті чи роздрукувати їх на терміналі. Якщо ви обираєте онлайн-версію, вам завжди доведеться чекати до наступного місяця, щоб отримати банківські виписки, а потім ви не зможете роздрукувати їх на терміналі, оскільки можливий лише один варіант.


Казино Dama NV хотіло отримати від мене PDF-файл із переказом, моїм іменем, адресою та точним часом переказу. Мій банк не видає файли такого типу. Тоді казино зажадало отримати від мого банку довідку про те, що рахунок належить мені, незважаючи на банківські виписки та банківську картку, де чітко видно мої дані, що зберігаються в казино.


Але казино наполягало на цьому сертифікаті, і так, клієнт банку повинен сплатити комісію за спеціальні запити - це не брехня, а правда.

На щастя, казино поступилося після того, як я подав скаргу, і прийняло мої документи, як я їх надав. Чому б не зробити так? І я вже мав такий досвід у 3 казино постачальника, якого ви тут представляєте.


Отже, шановний представник BetBeast, не завжди шукайте провину та помилку в гравці, подивіться також на себе 🙂 вітаю

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого