ФорумКазиноBetBeast Casino - загальне обговорення

BetBeast Casino - загальне обговорення

1 рік тому від SCATT3R
|
3915 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetBeast Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Випробував це щойно відкрите казино вчора ввечері та сьогодні вранці зі 100% бонусом за перший депозит, завдяки чому я міг пограти приблизно в 1000 разів більше своєї ставки. Слоти були мертві, і я вклав лише 36% у ставку. Навряд чи можна звинуватити казино в цьому, я думаю, але все одно поганий досвід.


Сайт виглядає та виглядає поспішно та невідшліфовано, і йому бракує належного сортування ігор. Ви не можете сортувати за постачальником і ви також не можете додати до вибраного. Були також деякі помилки та збої, наприклад, я постійно отримував спливаюче повідомлення про те, що мій рівень лояльності підвищився, але коли я перевірив це, я не отримав жодного бала за жодну програму лояльності. Ігровий процес також кілька разів переривався, що призвело до кількох перезавантажень.


Вітальний пакет набагато нижчий, ніж ви отримуєте в більшості казино. Звичайно, 100% – це завжди добре, але цей має максимальний ліміт виведення, якого легко можуть досягти гравці з вищими ставками, і зазвичай ви отримуєте приблизно 50-100 FS разом із бонусом за матч, але не маєте жодного додаткового обертання.

Вони проводять деякі внутрішні турніри, але більшість, здається, перебувають на стадії «незабаром». Крім того, під час гри в ігрові автомати Pragmatic символ трофейного турніру був там у лівому куті ігрового екрана, але повідомляв, що він неактивний.

Чудова річ полягає в тому, що вони пропонують версію слотів з вищим RTP. Наприклад, Big Bass Splash (Pragmatic/Reel Kingdom) становить 96,7%, Oktoberfest (NLC) — 96,75%, а Lucky Crew (BGaming) — 96%. Проте мій власний фактичний RTP на цих 3, приблизно після 2 тисяч обертань, що, правда, є невеликим розміром вибірки, склав 47%, 30% і 35%. Але знову ж таки, я не звинувачую в цьому казино.


Депозит MC пройшов справді гладко, і жодних комісій за нього також не було. Депозит і бонус були на моєму рахунку миттєво.


Я очікував трохи більшого від абсолютно нового казино Dama tbh, і сумніваюся, що скоро повернуся до них.


З повагою,


Маріус Ганссен

Норвегія

Автоматичний переклад.
SCATT3R
1 рік тому

Шановний Маріус.


Я звертаюся до VIP-підтримки Betbeast. Перш за все я хотів би подякувати вам за ретельний огляд, і ми дуже вдячні, що ви знайшли час, щоб випробувати наш бренд.


Щоб уточнити кілька моментів, ми знаємо про ігри та вибір постачальників. Ми вже позначили та будемо вносити зміни, щоб полегшити гравцям можливість класифікувати за постачальниками та вибирати свої улюблені ігри.


Як ви правильно зазначили, так, ми пропонуємо нашим гравцям RTP 97%. Ми хочемо дати найкращий досвід нашим гравцям.


Я хотів би запросити вас докладніше обговорити помилки та збої, а також розглянути підвищення рівня, оскільки бонуси нараховуються з кожним підвищенням рівня. Будь ласка, надішліть нам електронний лист на адресу vip@betbeast.com і давайте розберемося разом. Від нашого імені також буде запропоновано винагороду за лояльність.


Ми щойно запустили, тому, незважаючи на те, що ми працювали над усуненням проблем, деякі з них, на жаль, все одно пройдуть.



Автоматичний переклад.
Betbeast
1 рік тому

Привіт!

Б'юся об заклад, ви не стикалися з нашим спеціальним обліковим записом, розробленим для представників казино, чи не так?

Перегляньте умови, а потім зв’яжіться з нами, щоб завершити процес синхронізації.

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Я думаю, ти повинен мати один. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Я запитав, але мені ще не відповіли. Не хотів залишати рецензію Маріуса без відповіді. Буду виконувати кроки, велике спасибі 🙂


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Фінляндія має бути схваленою країною, де ви можете зареєструватися. Але коли я намагався зареєструватися, я не можу знайти код міста Фінляндії та не можу вибрати Фінляндію, коли ви намагаєтеся вказати місце свого проживання. Отже, чи може фін зареєструватися у вашому казино?

Автоматичний переклад.
Mij83
11 міс. тому

Привіт,


Так, у нашому казино є фінські гравці.


Дозвольте мені перевірити, у чому може бути проблема.


Ви також можете зв’язатися безпосередньо зі мною vip@betbeast.com

Автоматичний переклад.
BetBeast Casino
11 міс. тому

Я щойно перевірив. Коли ви вибираєте країну, вона відображається 5-ю.


Що стосується коду, ви просто пишете його на другій сторінці процесу реєстрації.


Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдасться зареєструватися або все ще виникають труднощі з реєстрацією.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Фінляндія має бути схваленою країною, де ви можете зареєструватися. Але коли я намагався зареєструватися, я не можу знайти код міста Фінляндії та не можу вибрати Фінляндію, коли ви намагаєтеся вказати місце свого проживання. Отже, чи може фін зареєструватися у вашому казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино вже намагається порадити вам і допомогти у вашій ситуації. Не могли б ви повідомити нам, чи все гаразд і чи вдалося вам зареєструватися? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

У мене були проблеми, пов'язані з перевіркою. Для ідентифікації я подала паспорт, але мені відмовили. Кажуть, це не потрібно. Щодо адреси, я подав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що зараз проживаю там, але я ввів неправильну адресу під час реєстрації. Чи можу я змінити його на правильний, оскільки він пройшов лише тому, що адреса не збігається? Це все моє питання; Вибачте, що забрав ваш час, і дякую за ваше терпіння. Моя електронна адреса 1533318668@qq.com .

З повагою,

Jiaheng

Австралія

Автоматичний переклад.
JiahengWang
7 міс. тому

Привіт,


Я бачу, що ви вже зв’язалися електронною поштою. Ми можемо вирішити проблему, не хвилюйтеся. Я зв’яжусь електронною поштою та вирішу проблему для вас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

У мене були проблеми, пов'язані з перевіркою. Для ідентифікації я подала паспорт, але мені відмовили. Кажуть, це не потрібно. Щодо адреси, я подав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що зараз проживаю там, але я ввів неправильну адресу під час реєстрації. Чи можу я змінити його на правильний, оскільки він пройшов лише тому, що адреса не збігається? Це все моє питання; Вибачте, що забрав ваш час, і дякую за ваше терпіння. Моя електронна адреса 1533318668@qq.com .

З повагою,

Jiaheng

Австралія

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вітаю! Я бачу, що казино негайно допомогло вам у вашій ситуації, тому, якщо вам вдасться вирішити її електронною поштою, повідомте нам про це. Я не думаю, що це буде важко, оскільки казино також написало, що ви можете вирішити проблему.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Тепер я підтвердив свій рахунок за допомогою Betbeast Casino. Дякую, хлопці🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт, Яро,


Все розсортовано. Це було важко, але нам вдалося все вирішити 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тепер я підтвердив свій рахунок за допомогою Betbeast Casino. Дякую, хлопці🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це те, що ми любимо чути, особливо в п'ятницю! 😉

Дякуємо за відгук і бережіть себе!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Яро,


Все розсортовано. Це було важко, але нам вдалося все вирішити 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт! Ми цінуємо вашу активну підтримку та відданість гравцям. 🐱‍🏍

молодець!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Пані та панове


Я б точно не радив використовувати це казино!!! Виграші не виплачуються. Постійно вимагають нові документи, що є чистим переслідуванням і свідчить про кримінальний характер цього казино. ID, виписки з банківського рахунку, банківські картки, все вже є.

Обслуговування клієнтів марне та грубе. Ймовірно, мені доведеться найняти адвоката, щоб взяти на себе повернення моїх грошей. Я граю 10 років, але такого безладу ще не відчував.

Автоматичний переклад.
tobiassss
5 міс. тому

Шановний Тобіас,


Будь ласка, надішліть мені свою електронну адресу користувача, щоб я міг розглянути це питання та зрозуміти, в чому проблема.


З найкращими побажаннями

BetBeast VIP

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Проблема в їхній кримінальній енергії. Їхня надзвичайно некомпетентна служба обслуговування клієнтів вимагає від мого банку підтвердження того, що банківська картка належить мені. На картці моє ім'я!!!

Вони також не хочуть обробляти мої зняття, кажучи, що «назви казино немає у виписці з банку». Це не моя вина, що вони списують кошти з мого рахунку під фальшивим іменем. Схоже, вони усвідомлюють незаконність своєї діяльності на німецькому ринку. Я написав вам електронний лист, але не хочу публікувати свій електронний лист тут.



Автоматичний переклад.
tobiassss
5 міс. тому

Як я вже сказав, надайте мені своє ім’я користувача, щоб я міг розглянути це питання. Тоді я зможу побачити, в чому проблема, і вирішити її.


Будь ласка, напишіть мені на vip@betbeast.com

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого