Лише час покаже, чи це допоможе, але важливо пам’ятати, що коли ви скасовуєте виведення коштів і вводите новий, час знову відраховується від нещодавно введеного виведення, тому теоретично ви дасте казино трохи часу, щоб повідомити вам знову те саме.
Тож спробуйте почекати кілька днів, і якщо нічого не станеться, я б подав скаргу, хоча єдиний ефект, який це матиме, – це, як я вже згадував раніше, і це зниження індексу безпеки.
Чи в казино немає грошей, чи воно закриється, я не впевнений, і я не маю такої інформації, у всякому разі, я б не здивувався.
Я б хотів, щоб це вийшло добре.
Only time will tell if this will help, but it is important to remember that whenever you cancel a withdrawal and enter a new one, the time is again counted from the newly entered withdrawal, so theoretically you would give the casino some time to tell you the same thing again.
So try to wait a couple of days and if nothing happens, then I would file a complaint even though the only effect it will have is as I mentioned before and that is the reduction of the safety index.
Whether the casino has no money or whether it will close I am not sure and I do not have such information, anyway I would not be surprised at all.
I wish it would turn out well.
Автоматичний переклад.