ФорумКазиноBet2U Casino - загальне обговорення

Bet2U Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
7182 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4
atheodorou92
1 місяць тому

Мені дуже цікаво, що буде далі, тому що протягом тривалого часу ніхто не зв’язувався з нами, щоб отримати гроші, або я не бачив жодних вирішених випадків, і казино нам не відповідало.

Якщо у вас є щось нове, не могли б ви оновити мене? Принаймні для мене було б великим сюрпризом, якби це вийшло добре.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони не знають, що тобі дадуть відповідь! особливо в чаті вони говорять вам те саме знову і знову! Мені доводиться чекати, і ми перепрошуємо за затримку! вони хочуть, щоб ви втратили гроші! Я повідомлю вас, коли з’являться новини! Дякую за відповідь!

Автоматичний переклад.
atheodorou92
1 місяць тому

Це досить класична відповідь, я бажаю вам успіху, хоча я не даю цьому особливого шансу. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я думаю, що у них є чат-бот! Ті самі відповіді

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ви думаєте робити? скасувати зняття та зробити його знову?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це досить класична відповідь, я бажаю вам успіху, хоча я не даю цьому особливого шансу. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І інша думка: коли я зробив депозит, вони дали мені електронний лист, щоб надіслати гроші туди! Чи це законно?

Автоматичний переклад.
atheodorou92
1 місяць тому

Звичайно, я б не відмовлявся від скасування коштів, тому що це абсолютно не допоможе. Це може просто продовжити його, але оскільки я давно не бачив, щоб гравець отримував гроші від казино, і чимало з них мали таку саму проблему, як і ви, я думаю, що в цьому випадку я реаліст, що це цілком можливо, ви не побачите грошей.

Що стосується запитання, казино надіслало вам електронний лист із проханням надіслати депозит куди? З якою метою це робити?

Звичайно, я більше нічого не вношу в казино і, ймовірно, забуду про це якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Для депозиту через Skrill вони дають мені електронну пошту, щоб надіслати гроші туди! Депоз був чудовим! Проблема – зняття коштів!😅

вони ще нічого не продовжили через технічну проблему!

у мене є електронна пошта

Автоматичний переклад.
atheodorou92
1 місяць тому

Але я не дуже розумію, куди відправляти депозит, у казино чи куди?

Що стосується виведення коштів, я розумію, що це проблема, лише час покаже, чи виплатять вам гроші чи ні.

Також не соромтеся поділитися електронною поштою, можливо, я дізнаюся більше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надіслав сюди гроші, і через 2 хвилини вони нормально надійшли на мій рахунок file

Автоматичний переклад.
atheodorou92
1 місяць тому

Гаразд, тож, наскільки я розумію, з ваших слів депозит був добрим і швидким. Виведення коштів є проблемою, але якщо вам продовжують говорити про технічні проблеми, як я вже згадував, я не вважаю це проблемою, також враховуючи, що казино має низький рейтинг і нічого не вирішує. Напевно, це було б дивом, якби вони вам заплатили, але я не хочу змусити вас думати, що вони не могли вам заплатити. Мені це просто здається нереальним.

Звичайно, я б більше не вносив нічого в казино і не грав там.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, з депозитом все гаразд! Я відправляю їх Станіславу Мануйловицю в обліковий запис Skrill! Я намагався поговорити з paymentpro2u, але нічого!

Автоматичний переклад.
atheodorou92
4 тиж. тому

Напевно більше нічого не надсилайте, бо мені це здається шахрайством. Якщо ви надсилаєте платіж у казино, там, ймовірно, не буде конкретного імені. Крім того, якщо хтось хоче отримати від вас інформацію, нікому не діліться нею. 

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Ні, я не буду робити нічого подібного! але, брате, я дуже втомився! Я надсилаю кілька електронних листів до служби підтримки, але вони не відповідають! У чаті (?) вони говорили мені те саме кожного разу! Я не знаю, що робити! Я надсилаю електронний лист також постачальнику pragmatic play, тому що я виграв там, можливо, щось зробити

Автоматичний переклад.
atheodorou92
4 тиж. тому

Я співчуваю тобі і відчував би те саме, що й ти, якби був у твоєму становищі. Я міг би подати на вас скаргу, але це лише допомогло б казино ще більше знизити індекс безпеки, але, ймовірно, не більше, оскільки вони не спілкуються з нами та не відповідають нам.

Як ви думаєте, ви б це зробили чи не варто? Я думаю, що в таких випадках, якщо індекс безпеки знизити ще більше, навіть якщо він вже досить низький, інші гравці, ймовірно, відштовхнуться і не будуть грати в такому казино.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Почекаю ще кілька днів! може в них немає грошей? вони закриються? чому у них так багато провайдерів для казино? Я дам вам знати, велике спасибі! можливо, я скасую транзакцію і зроблю це невеликими сумами

Автоматичний переклад.
atheodorou92
4 тиж. тому

Лише час покаже, чи це допоможе, але важливо пам’ятати, що коли ви скасовуєте виведення коштів і вводите новий, час знову відраховується від нещодавно введеного виведення, тому теоретично ви дасте казино трохи часу, щоб повідомити вам знову те саме.

Тож спробуйте почекати кілька днів, і якщо нічого не станеться, я б подав скаргу, хоча єдиний ефект, який це матиме, – це, як я вже згадував раніше, і це зниження індексу безпеки.

Чи в казино немає грошей, чи воно закриється, я не впевнений, і я не маю такої інформації, у всякому разі, я б не здивувався.

Я б хотів, щоб це вийшло добре.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Тільки подивіться! З ранку я намагаюся з ними поговорити file Т filefile

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

7 днів, брате

Автоматичний переклад.
atheodorou92
4 тиж. тому

Мені це також сказали вчора

«Ми запевняємо вас, що за жодними нашими діями не стоїть злий умисел».

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого