ФорумКазиноBet2U Casino - загальне обговорення

Bet2U Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
5807 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
atheodorou92
2 дн. тому

Мені дуже цікаво, що буде далі, тому що протягом тривалого часу ніхто не зв’язувався з нами, щоб отримати гроші, або я не бачив жодних вирішених випадків, і казино нам не відповідало.

Якщо у вас є щось нове, не могли б ви оновити мене? Принаймні для мене було б великим сюрпризом, якби це вийшло добре.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Вони не знають, що тобі дадуть відповідь! особливо в чаті вони говорять вам те саме знову і знову! Мені доводиться чекати, і ми перепрошуємо за затримку! вони хочуть, щоб ви втратили гроші! Я повідомлю вас, коли з’являться новини! Дякую за відповідь!

Автоматичний переклад.
atheodorou92
2 дн. тому

Це досить класична відповідь, я бажаю вам успіху, хоча я не даю цьому особливого шансу. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Я думаю, що у них є чат-бот! Ті самі відповіді

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Що ви думаєте робити? скасувати зняття та зробити його знову?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Це досить класична відповідь, я бажаю вам успіху, хоча я не даю цьому особливого шансу. 😕

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

І інша думка: коли я зробив депозит, вони дали мені електронний лист, щоб надіслати гроші туди! Чи це законно?

Автоматичний переклад.
atheodorou92
20 год. тому

Звичайно, я б не відмовлявся від скасування коштів, тому що це абсолютно не допоможе. Це може просто продовжити його, але оскільки я давно не бачив, щоб гравець отримував гроші від казино, і чимало з них мали таку саму проблему, як і ви, я думаю, що в цьому випадку я реаліст, що це цілком можливо, ви не побачите грошей.

Що стосується запитання, казино надіслало вам електронний лист із проханням надіслати депозит куди? З якою метою це робити?

Звичайно, я більше нічого не вношу в казино і, ймовірно, забуду про це якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
20 год. тому

Для депозиту через Skrill вони дають мені електронну пошту, щоб надіслати гроші туди! Депоз був чудовим! Проблема – зняття коштів!😅

вони ще нічого не продовжили через технічну проблему!

у мене є електронна пошта

Автоматичний переклад.
atheodorou92
17 год. тому

Але я не дуже розумію, куди відправляти депозит, у казино чи куди?

Що стосується виведення коштів, я розумію, що це проблема, лише час покаже, чи виплатять вам гроші чи ні.

Також не соромтеся поділитися електронною поштою, можливо, я дізнаюся більше.

Автоматичний переклад.
16 год. тому

Я надіслав сюди гроші, і через 2 хвилини вони нормально надійшли на мій рахунок file

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого