2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bet2U Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Мене звати Сем, я представляю компанію, яка займається боротьбою з шахрайством. Шахрайство у сфері онлайн-транзакцій в Індії лише зростає. Ця проблема підштовхнула нас до створення окремого відділу, метою якого є опрацювання та вирішення проблем клієнтів, які стали жертвами. Кожен день ми отримуємо величезну кількість скарг на нашу Пошту, і ми намагаємося вчасно відреагувати і проінструктувати людину, що робити і куди звертатися в цьому випадку.
Я можу допомогти вам вирішити проблему!! Пишіть деталі на пошту: support@fntcyber.com
Hello. My name is Sam I represent an anti-scam company. Fraud in the field of online transactions in India is only increasing. This problem prompted us to create a separate department, the purpose of which is to process and solve the problems of clients who have become victims. Every day we receive a huge number of complaints about our Mail, and we try to respond in time and instruct the person what to do and where to go in this case.
I can help you solve the problem !! Please write details to the mail: support@fntcyber.com
Привіт.
Здається, я не зрозумів, з якими питаннями ви повинні допомогти. Чи пов’язано це з казино Bet2U?
Боюся, що ні.
Hello there.
It seems I failed to understand what issues you are supposed to help with. Is it related to the Bet2U Casino?
I fear it does not.
Як я міг зробити
Зараз більше 8 днів
Bet2u не виплачує мені 700 доларів США
Тепер у мене багато проблем у житті, тому що bet2u не оплачує моє зняття
How could I do
Now it over 8day
Bet2u not pay my withdrawal 700us
Now i have many problems in my life because bet2u not pay my withdrawal
Привіт! Мені прикро чути про цю ситуацію. Однак я бачу, що ви подали скаргу саме на це казино, і я вважаю, що це правильно. Я хотів би запитати, чи ваш обліковий запис повністю перевірений? Якщо я правильно розумію, чи були у вас успішні зняття коштів із казино?
Я також помітив, що ви намагалися з’ясувати причину скасування зняття коштів, але безуспішно. Я не думаю, що це професійно, якщо казино не може дати розумну відповідь на таке запитання. Однак я також бачив, що казино зазвичай не реагує на скарги інших гравців, тому я думаю, що в цьому випадку також буде важко.
Що стосується самого казино, ви бачили його індекс безпеки ? Це досить низько, і я думаю, що передумав би вкладати туди свої гроші. Якщо ви збираєтеся зробити депозит у майбутньому, обов’язково перевірте це, і я також рекомендую переглянути відгуки користувачів , які можуть бути корисними та ви можете дізнатися з них багато інформації.
Тим не менш, наша команда зробить усе можливе, щоб спробувати допомогти вам у скрутний час. Я сподіваюся, що ваша ситуація вдасться вирішити і ви отримаєте свої гроші назад. Схрещуємо пальці 🤞
Hi, I'm sorry to hear about this situation. However, I see that you have filed a complaint against this particular casino, which I think is the right thing to do. I would like to ask if your account is fully verified? If I understand correctly, have you had any successful withdrawals from the casino ?
I also noticed that you tried to find out the reason why your withdrawals were cancelled, but without success. I don't think it's professional if the casino can't provide a reasonable answer to a question like that. However, I've also seen that the casino usually doesn't respond to complaints from other players, so I think it's going to be difficult in this case as well.
As for the casino itself, have you seen its safety index? It's pretty low, and I think I'd change my mind about putting my money there. If you're ever going to deposit in the future, definitely check it out and I also recommend to look at the user reviews, which can be useful and you can learn a lot of information from them.
Nevertheless, our team will try to do everything possible to try to help you in your time of need. I hope that your situation can be resolved and that you will get your money back. Fingers crossed 🤞
Я був членом bet2u протягом багатьох років, зазвичай плачу гроші останнім часом, платив досить пізно, але заплатив цього разу, я відчуваю, що він буде обманювати гроші. Надіслав електронний лист, не відповів. Я відчуваю, що він, мабуть, обдурив мої гроші. Цього разу моє зняття ще не оброблено, він наче нічого не робить. Минуло 10 днів, я ніколи не думав, що одного дня це трапиться зі мною. Я регулярно граю в казино тут, ніколи не думав, що він буде невірним моїй чесності щодо казино.
I have been a bet2u member for many years, usually pay money lately, paid quite late but paid this time, I feel that he will cheat money. Sent an email, didn't reply. I feel that he probably cheated my money. This time my withdrawal has not yet been processed, it's like he's doing nothing. It's now 10 days I never thought that one day this would happen to me. I regularly play casinos here, never thought that he would be unfaithful to my honesty towards the casino.
Я розумію. Отже, коли ви говорите, що вони платили вам гроші, скільки часу займали ваші попередні зняття коштів?
Як я вже згадував раніше, у відгуках користувачів гравці мали подібні проблеми зі зняттям коштів, як і ви. Вони також намагалися отримати відповідь, але безуспішно. Я сподіваюся, що ваша ситуація закінчиться добре і матиме позитивний кінець, але я не впевнений, чи буде саме такий сценарій.
Наразі ми можемо лише чекати, чи зможе наша команда вирішити цю ситуацію, чи ви отримаєте нову інформацію від казино.
Якщо ви отримаєте відповідь від казино, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.
I understand. So when you say that they used to pay you money, how long did your previous withdrawals take ?
As I mentioned before, in the user reviews, players had similar problems with withdrawals as you have. They also tried to get an answer but were unsuccessful. I hope that your situation will turn out well and have a positive ending, but I am not sure if that will be the scenario.
For now, we can only wait to see if our team can resolve the situation or if you get any new information from the casino.
If you receive a reply from casino, please don't hesitate to update us.
Зазвичай 3_5 днів, але цього разу 10 днів і досі не вступили в рух, але я не впевнений, куди ми скаржимося на казино. Чи вийде? Я хочу знати, чому він досі не заплатив. Можливо, у нього була відповідь або це заспокоїло б мене, але він просто нічого не зробив і не відповів на жодне запитання. Ніби він має намір мене обдурити
Usually 3_5 days, but this time 10 days and still haven't entered the movement yet I'm not sure where we complaint the casino. Will it work? I want to know why he hasn't paid yet. It might have an answer or it would have reassured me, but he just didn't do anything and didn't answer any questions. It's like he intends to scam me
Я можу уявити, що ця ситуація, мабуть, засмучує, оскільки ви мали досвід, що здебільшого зняття здійснювалося протягом кількох днів.
Наша команда спробує з’ясувати, чому сталася така ситуація, але для цього їй потрібен час.
Щодо казино, яке не відповідає, мені дуже шкода, тому що я не думаю, що важко сказати, що відбувається, але з огляду на низький індекс безпеки, згаданий вище, я не здивований, що казино поводиться так.
У будь-якому випадку, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, як просувається справа. Спробуй бути трохи терплячим у цій ситуації, хоча я знаю, що це важко.
I can imagine that this situation must be frustrating, as you have had the experience that most of the time the withdrawal was made within a couple of days.
Our team will try to find out why this situation has happened, but they need some time to do so.
As for the casino not responding, I'm sorry, because I don't think it's hard to tell what's going on, but with the low safety index mentioned above, I'm not surprised that the casino is behaving like this.
Anyway, as I said, we will have to wait and see how the case progresses. Try to remain a little patient in this situation, even though I know it is difficult.
Я б сказав, що краще залишити вилучення недоторканим. Якщо казино не відповідає вам, я вважаю за краще бути дуже обережним. Скасувавши запит на виплату, ви можете продовжити рішення.
Дотримуйтеся скарги, бажаю вам успіху.
Говорячи про удачу, можливо, вам варто подумати про те, щоб знайти казино з кращим індексом безпеки ?
I would say it is better to keep the withdrawal untouched. If the casino does not respond to you, I would prefer to be very careful. By canceling the payout request, you may prolong the solution.
Stick with the complaint, I wish you luck.
Speaking about luck, should you consider finding a casino with a better safety index, perhaps?
Що ж, стежте за довірою до казино, якщо хочете спробувати нове казино. Не поспішайте та проведіть деякі дослідження, перш за все, ви самі повинні залишатися в безпеці.
Ми зробимо все можливе, але поганий вибір неможливо повернути.
Крім того, не покладайтеся на свій виграш, це небезпечна звичка. Будь ласка, грайте лише на гроші, які можете дозволити собі програти.
А поки бажаю тобі гарного кінця!
Well, keep an eye on the casino's credibility when you want to try out a new casino. Take your time, and do some research, it is up to you to stay safe in the first place.
We will do everything we can, but the poor choice can't be taken back.
Furthermore, do not rely on your winnings, it is a dangerous habit. Play only with money you can afford to lose, please.
For now, I wish you a good ending!
Казино Bet2U пропонує зручний дизайн веб-сайту, що полегшує гравцям навігацію різними ігровими розділами. Що стосується акцій і бонусів, Bet2U Casino, як відомо, пропонує привабливі вітальні пакети, депозитні бонуси, кешбек винагороди та безкоштовні обертання як новим, так і існуючим гравцям. Гравці можуть спілкуватися з професійними дилерами в режимі реального часу, граючи в класичні настільні ігри, такі як рулетка, блекджек і баккара. Гарний досвід 🙂
Bet2U Casino offers a user-friendly website design, making it easy for players to navigate through the various gaming sections. Regarding promotions and bonuses, Bet2U Casino has been known to offer enticing welcome packages, deposit bonuses, cashback rewards, and free spins to both new and existing players. Players can engage with professional dealers in real-time while playing classic table games like roulette, blackjack, and baccarat. Good Experience 🙂
Я дуже сподіваюся, що ви не це маєте на увазі, припиніть рекламувати казино та вставляти скопійовані чи сфабриковані «статті»:
https://casino.guru/Bet2U-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I really hope you don't mean that, stop promoting casinos and inserting copied or fabricated "articles":
https://casino.guru/Bet2U-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Тепер bet2u заблокує мою електронну пошту
Я можу надіслати лист, але bet2u заблокує
Зазвичай, коли я надсилаю лист до казино, я отримую автоматичну відповідь, але 2 тому я не отримав
Now bet2u block my email
I can send mail but bet2u block
Usually when i send mail to casino i will receive automatic response mail but 2ago i did not receive
Можливо, ви хочете допомогти гравцеві, який цього потребує?
Коли ви говорите «хороший досвід», крім реклами поганого казино...
Care to help out the player in need, perhaps?
When you say "Good experience" aside from promoting a bad casino...
Тепер bet2u заблокує мою електронну пошту
Я можу надіслати лист, але bet2u заблокує
Зазвичай, коли я надсилаю лист до казино, я отримую автоматичну відповідь, але 2 тому я не отримав
Now bet2u block my email
I can send mail but bet2u block
Usually when i send mail to casino i will receive automatic response mail but 2ago i did not receive
Я б не сказав, що це означає, що вашу електронну пошту було заблоковано. Але я погоджуюсь, що це не дуже хороший знак, якщо розглядати ситуацію в цілому, то жахливий рейтинг відповідає вашому досвіду. Вибачте за це.
Зачекайте, стежте за розвитком скарги – вона ще не закінчилася! 🙏
I would not say this means your email was blocked. But I agree it is not a good sign, when we consider the situation as a whole, the terrible rating fits your experience. I'm sorry for that.
Just hold on, on keep an eye on the complaint's development - it's not over yet! 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.