ГоловнаФорумКазиноBet2U Casino - загальне обговорення

Bet2U Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Radka
|
11 641 переглядів 66 відповідей |
|
1 2 34

Я живу в чаті

Він порадив мені знімати 100 доларів США за раз після отримання грошей, а потім знову зняти кошти краще, ніж одноразово знімати 700 доларів США.

Як ви думаєте

Автоматичний переклад.
kamenrider

Я хотів би сказати, що це все ще частина прогресу, і, схоже, гроші будуть на вашому рахунку.

Я згоден, що ця межа досить низька.

Це було встановлено спеціально для вас, чи це встановлено загально для всіх?


Автоматичний переклад.

Я спробував це Він не був зацікавлений платити мені. Донедавна я з ним знову розмовляв. Він зізнався Лаве, що не планував платити мені. Тепер, якщо я раптом зніму гроші, мені доведеться трохи почекати, не знаючи, коли я отримаю гроші. Якщо я подам вам скаргу, мені доведеться чекати ще 2 тижні, поки ви її розглянете. Я вважаю, що це шахрайство, щоб обманом змусити мене скасувати зняття коштів і лише запобігти вашому втручанню. Я дуже ціную, що ви мені допомогли.

Автоматичний переклад.
kamenrider

Вибачте, але казино не зацікавлене у вирішенні скарг гравців. Ми називаємо це «Політикою відсутності реакції». Я вважаю, що вам не слід скасовувати будь-яке активне виведення коштів, але, чесно кажучи, ми нічим не можемо допомогти вам отримати гроші. Ви повинні почати грати в більш пристойних казино, щоб бути краще захищеними.

Наразі я можу додати небагато – мені дуже шкода!

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, bet2u майже не обробляв моє зняття протягом тижня, мені потрібна допомога з цим, у мене є фотографії та повідомлення з розмов, які показують, що вони не мають рішення.

Автоматичний переклад.
patrickr123

Привіт. Чи можу я запитати, яка причина необробки виведення коштів, можливо, ви отримали пояснення від служби підтримки? Не могли б ви надати нам більше деталей, щоб ми могли краще зрозуміти, у чому проблема? На жаль, коли справа доходить до цього казино, оскільки вони не бажають з нами співпрацювати, що ви можете бачити також в інших випадках (пости вище), у нас тут зв’язані руки. Наша команда завжди намагається допомогти в кожній справі, але, на жаль, цього разу не майте великих надій.

Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.

Вітаю, я виграв 2181 євро на цьому сайті bet2u у настільних іграх і подав запит на зняття коштів, і досі мої виграші не надійшли на мій гаманець Skrill. Вони дуже запізнилися.

Автоматичний переклад.
abdo1234s

Привіт, як довго ви чекали на зняття коштів? Казино дало вам причину? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим, тому я запитую.

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис казино?

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, я подав заявку на відкликання 3 дні тому. Я виграв не за власні гроші

Автоматичний переклад.
abdo1234s

Це означає, що ви виграли бонус, так? На якому етапі ваше зняття все ще очікує або його успішно надіслано казино? Ви виконали всі умови бонусу? Ви підтвердили свій рахунок у казино?

Вибачте, що ставлю так багато запитань, але вони важливі, тому було б непогано, якби ви змогли відповісти на всі.

Я також хотів би сказати, що я поки що залишився б терплячим, якби з вашого боку все було добре, тоді ми побачимо, як поведе себе казино.

Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати, і якщо нічого не зміниться протягом згаданих 14 днів, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Ні, ти не розумієш, що я маю на увазі. Я отримав кредит, а не бонус. Я вніс 100 євро, зробив ставку на ігри в казино та виграв 2181 євро

Автоматичний переклад.
abdo1234s

Вибачте, я хотів знати, чи ви виграли від якогось бонусу, але я неправильно написав. Я запитав, бо ти це сказав. «Я виграв не своїми грошима». Тоді на які гроші ви грали?

У будь-якому випадку, що стосується вашого вилучення, ви все ще нікуди не дійшли і у вас немає нової інформації? Також було б корисно, якби ви відповіли на мої інші запитання. У вас вже є перевірений рахунок казино?

Автоматичний переклад.

Спочатку я поставив 5 євро на ігри в казино, а потім пішов у рулетку й поставив 15 євро. Через деякий час я зіграв у рулетку, поставив 50 євро і виграв. Так, мій обліковий запис перевірено протягом тривалого часу.

Автоматичний переклад.
abdo1234s

Гаразд, оскільки ви не грали з бонусом і поклали гроші в настільні ігри, скільки часу ви чекаєте на виведення?

Все ще немає нової інформації від казино? Чи запитуєте ви їх про статус вашого вилучення? Я вже згадував, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес надсилання грошей, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати нам скаргу.

Тож дайте нам знати, де ви знаходитесь.

Автоматичний переклад.

Ви подали запит на відкликання 13.03.2024

Автоматичний переклад.

Я шкодую, що грав у цьому казино, тому що це група злодіїв

Автоматичний переклад.
abdo1234s

Добре, тоді спробуйте зв’язатися зі службою підтримки, щоб переконатися, що ви все ввели правильно та на якому етапі перебуває ваше виведення. Я б теж трохи нервував, тому що більше тижня – це не найменше.

Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, ви можете звернутися до нас і, як я вже сказав, подати скаргу.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку хлопці

Хтось знімав з bet2u?

Автоматичний переклад.
atheodorou92

Привіт, я не хочу вас розчаровувати, але я бачив індекс безпеки цього казино. Це дуже погано, і, судячи зі скарг, які я також бачив, очевидно, гравці не отримали свої гроші, а казино не співпрацює з нами та не відповідає.

У вас там гроші? Ви не можете зняти?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт! Я чекаю, щоб продовжити платіж! Я чекаю 4 дні! Я зняв через Skrill, і сьогодні вони надіслали мені електронний лист і сказали, що у них технічна проблема

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого