ФорумКазиноBet2U Casino - загальне обговорення

Bet2U Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
3710 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому

Я живу в чаті

Він порадив мені знімати 100 доларів США за раз після отримання грошей, а потім знову зняти кошти краще, ніж одноразово знімати 700 доларів США.

Як ви думаєте

Автоматичний переклад.
kamenrider
9 міс. тому

Я хотів би сказати, що це все ще частина прогресу, і, схоже, гроші будуть на вашому рахунку.

Я згоден, що ця межа досить низька.

Це було встановлено спеціально для вас, чи це встановлено загально для всіх?


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я спробував це Він не був зацікавлений платити мені. Донедавна я з ним знову розмовляв. Він зізнався Лаве, що не планував платити мені. Тепер, якщо я раптом зніму гроші, мені доведеться трохи почекати, не знаючи, коли я отримаю гроші. Якщо я подам вам скаргу, мені доведеться чекати ще 2 тижні, поки ви її розглянете. Я вважаю, що це шахрайство, щоб обманом змусити мене скасувати зняття коштів і лише запобігти вашому втручанню. Я дуже ціную, що ви мені допомогли.

Автоматичний переклад.
kamenrider
9 міс. тому

Вибачте, але казино не зацікавлене у вирішенні скарг гравців. Ми називаємо це «Політикою відсутності реакції». Я вважаю, що вам не слід скасовувати будь-яке активне виведення коштів, але, чесно кажучи, ми нічим не можемо допомогти вам отримати гроші. Ви повинні почати грати в більш пристойних казино, щоб бути краще захищеними.

Наразі я можу додати небагато – мені дуже шкода!

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, bet2u майже не обробляв моє зняття протягом тижня, мені потрібна допомога з цим, у мене є фотографії та повідомлення з розмов, які показують, що вони не мають рішення.

Автоматичний переклад.
patrickr123
2 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, яка причина необробки виведення коштів, можливо, ви отримали пояснення від служби підтримки? Не могли б ви надати нам більше деталей, щоб ми могли краще зрозуміти, у чому проблема? На жаль, коли справа доходить до цього казино, оскільки вони не бажають з нами співпрацювати, що ви можете бачити також в інших випадках (пости вище), у нас тут зв’язані руки. Наша команда завжди намагається допомогти в кожній справі, але, на жаль, цього разу не майте великих надій.

Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вітаю, я виграв 2181 євро на цьому сайті bet2u у настільних іграх і подав запит на зняття коштів, і досі мої виграші не надійшли на мій гаманець Skrill. Вони дуже запізнилися.

Автоматичний переклад.
abdo1234s
2 міс. тому

Привіт, як довго ви чекали на зняття коштів? Казино дало вам причину? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим, тому я запитую.

Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ні, я подав заявку на відкликання 3 дні тому. Я виграв не за власні гроші

Автоматичний переклад.
abdo1234s
2 міс. тому

Це означає, що ви виграли бонус, так? На якому етапі ваше зняття все ще очікує або його успішно надіслано казино? Ви виконали всі умови бонусу? Ви підтвердили свій рахунок у казино?

Вибачте, що ставлю так багато запитань, але вони важливі, тому було б непогано, якби ви змогли відповісти на всі.

Я також хотів би сказати, що я поки що залишився б терплячим, якби з вашого боку все було добре, тоді ми побачимо, як поведе себе казино.

Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати, і якщо нічого не зміниться протягом згаданих 14 днів, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, ти не розумієш, що я маю на увазі. Я отримав кредит, а не бонус. Я вніс 100 євро, зробив ставку на ігри в казино та виграв 2181 євро

Автоматичний переклад.
abdo1234s
1 місяць тому

Вибачте, я хотів знати, чи ви виграли від якогось бонусу, але я неправильно написав. Я запитав, бо ти це сказав. «Я виграв не своїми грошима». Тоді на які гроші ви грали?

У будь-якому випадку, що стосується вашого вилучення, ви все ще нікуди не дійшли і у вас немає нової інформації? Також було б корисно, якби ви відповіли на мої інші запитання. У вас вже є перевірений рахунок казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спочатку я поставив 5 євро на ігри в казино, а потім пішов у рулетку й поставив 15 євро. Через деякий час я зіграв у рулетку, поставив 50 євро і виграв. Так, мій обліковий запис перевірено протягом тривалого часу.

Автоматичний переклад.
abdo1234s
1 місяць тому

Гаразд, оскільки ви не грали з бонусом і поклали гроші в настільні ігри, скільки часу ви чекаєте на виведення?

Все ще немає нової інформації від казино? Чи запитуєте ви їх про статус вашого вилучення? Я вже згадував, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес надсилання грошей, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати нам скаргу.

Тож дайте нам знати, де ви знаходитесь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви подали запит на відкликання 13.03.2024

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я шкодую, що грав у цьому казино, тому що це група злодіїв

Автоматичний переклад.
abdo1234s
1 місяць тому

Добре, тоді спробуйте зв’язатися зі службою підтримки, щоб переконатися, що ви все ввели правильно та на якому етапі перебуває ваше виведення. Я б теж трохи нервував, тому що більше тижня – це не найменше.

Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, ви можете звернутися до нас і, як я вже сказав, подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого