ГоловнаФорумКазиноAmerio Casino - загальне обговорення

Amerio Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від vann1791
|
6 053 переглядів 85 відповідей |
|
1...3 4 5
ADRIELDOMINGOS

Шановний Адріель,


Ми розуміємо ваше занепокоєння та дякуємо за звернення до нас для роз’яснення. Якщо цього разу з вашим балансом не було вжито ніяких дій, це означає, що в даному випадку порушення не виявлено.


Наша мета — забезпечити справедливий ігровий досвід для всіх гравців, і ми хочемо, щоб ви почувалися впевнено, граючи на нашій платформі.


З повагою,

Команда Амеріо

Автоматичний переклад.

Шановний америус,


Знову конфіскували залишок. Я хотів би, щоб ви довели, що я зробив цього разу, оскільки раніше вони конфіскували залишок.


Справа особиста, це неможливо. Я грав нормально, а вони все одно конфіскували мій баланс.


Я вже надіслав їм повідомлення, тому що вони конфіскують кожен мій депозит.


file

Автоматичний переклад.
ADRIELDOMINGOS

Шановний користуваче! Дозвольте мені втрутитися, якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, оскільки ви вважаєте, що це нікуди не приведе, знайте, що ми тут. Надішліть скаргу в будь-який час, і ми її розглянемо.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт Ромі,

Коли вперше у мене конфіскували мій реальний баланс, мені дали причину, я зробив ще один депозит і, оскільки я знав про попередню причину, я подбав про те, що ви сказали.


Зараз у мене було більше 100 доларів бразильських реалів, і я намагався їх зняти, і вони конфіскували все без жодних підстав.


Я сподіваюся, що вони це виправдають або повернуть мені мої гроші, тому що в перший раз у мене конфіскували 510,46 доларів, і вони виправдали це, цього разу 116 доларів, як показано на друкованому зображенні вище...


Як ти так розважаєшся? Безпідставно конфіскувати наші кошти! Якщо ви можете допомогти з цією проблемою, це було б чудовою допомогою, Ромі.


Чекаємо і сподіваємося на здорове задоволення, без свавільної конфіскації.

Автоматичний переклад.
ADRIELDOMINGOS

Ми напевно хотіли б допомогти, якщо можливо.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви можете надіслати скаргу, і наша команда втрутиться у вашу справу, і, сподіваюся, ми зможемо вирішити все разом.🙏

Автоматичний переклад.

Я вніс 200 бразильських реалів, із суботнім бонусом 75% я отримав 150 бразильських реалів, я почав грати в гру Crystal Robo, я купив 3 бонуси по 120, на третій я виграв 519 бразильських реалів, я перевірив, що мій виграш не враховано, і мій баланс становить 200 бразильських реалів. file


Автоматичний переклад.
ericleo

Шановний Еріклео ,

Дякуємо за звернення. Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб ваші виграші були правильно враховані. Якщо ваш баланс не було оновлено після виграшу, можливо, на виплату вплинула технічна проблема або певні умови бонусу.

Будь ласка, зв’яжіться з нашою командою підтримки, надавши дані свого облікового запису та знімок екрана (якщо можливо), щоб ми могли провести розслідування та надати чітке пояснення. Ми тут, щоб забезпечити справедливий ігровий досвід для всіх гравців, і зробимо все можливе, щоб вирішити це за вас.

З повагою,

Команда Амеріо

Автоматичний переклад.
Amerio Casino

Я вже надіслав вам усі деталі, включаючи розрахунок того, який баланс я повинен мати, виходячи з умов суботнього бонусу 75%. file

Змінено
Автоматичний переклад.
ericleo

Безладний веб-сайт,

Я чекав аналізу утриманої суми кілька днів, а точніше 620 бразильських реалів.

Сподіваюся, ваша справа буде вирішена якомога швидше.

Автоматичний переклад.
ericleo

Якщо говорити точніше,

7 (сім) днів чекаємо на повернення!

Я спробував зняти 116 бразильських реалів, але отримав відмову.

file

Автоматичний переклад.
ADRIELDOMINGOS

Знеохочення, утримання виграшів або неврахування виграшів є найгіршими помилками казино. Ви робите депозит, щоб розважитися, а в кінцевому підсумку залишаєтеся без депозиту та без задоволення. І їм потрібна ціла вічність, щоб вирішити або не вирішити вашу проблему.

Автоматичний переклад.
ericleo

Раніше я грав у цьому казино щодня, тепер я не грав з 8 числа. Я подав скаргу в Casinoguru і чекаю, поки вони перевірять, що сталося з моїми неврахованими виграшами. Важко виграти в казино, і коли ви виграєте, виникає проблема, мені цікаво, чи це навмисно. Я не знаю, як працює Casino on LINE, або якщо є багато скарг, які потрібно вирішити, я на передостанньому VIP-рівні, і я думаю покинути це казино, я чекаю.

Автоматичний переклад.
ericleo

Шановний Еріклео .

Ми розуміємо ваше розчарування та цінуємо ваше терпіння під час розгляду цієї справи. Ми запевняємо вас, що всі виграші обробляються чесно та відповідно до наших умов. Якщо виникла проблема з неврахованими виграшами, наша команда готова провести розслідування та надати чітке рішення.

Ваша лояльність як VIP-гравця високого рівня важлива для нас, і ми хочемо забезпечити вам найкращий досвід на нашій платформі.

З повагою,

Команда Амеріо

Автоматичний переклад.
Amerio Casino

Ви виключили мою гру. Я купив 6 бонусів по 120 бразильських реалів у грі Crystal Robo, тобто 720 бразильських реалів, останній бонус, який я купив, сплатив 519,00. Я все ще був у дефіциті в цій грі, але оскільки виграш не враховувався, я втратив практично 720 бразильських реалів, для вас це проста помилка, яку ви вже могли вирішити, але для мене я програв 720 бразильських реалів, у вас є мій депозит в історії. активований бонус в історії, у вас є ставки та гра, на яку я зробив ставки в історії, ви знаєте, що вони не були враховані.


Змінено
Автоматичний переклад.

Безладний веб-сайт,

Я чекав аналізу утриманої суми кілька днів, а точніше 620 бразильських реалів.

Сподіваюся, ваша справа буде вирішена якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Отже, нічого не змінилося, чи не так? Я дивився вашу скаргу, і чи знаєте ви, що коли ви робите те, що ви зробили, це є порушенням правил? Я бачив, що ви написали, що були дві ситуації з двома сумами, де ви зробили навпаки.

Автоматичний переклад.
Jaro

Шановний Джаро,

Саме так, нічого не змінилося, і в правилах бонусів немає ліміту (сума в бразильських реалах), яку я можу використовувати для ставок, незважаючи на це, позов про першу конфіскацію полягав у тому, що я порушив правила. Однак у другому випадку я вчинив зовсім інакше, і мій виграш все одно було конфісковано.

Таким чином, ми опинились у владі безпідставної риторики, оскільки в обох випадках різні методи гри мали свої виграші.


Якою буде риторика вдруге? Я чекаю на це.

Автоматичний переклад.
ADRIELDOMINGOS

Я теж хотів би знати, але, можливо, казино взяло обидві ситуації та, порушивши правила в одній із них, вони також забрали виграш з іншої ситуації. Але буде можливість уточнити це в скарзі.

Автоматичний переклад.
Jaro

У цьому випадку було б розумніше заблокувати мене, оскільки я сподіваюся вкласти свої гроші та грати заради задоволення та, якщо все піде добре, виграшу. Як працює казино, я вношу депозит, а мої виграші та власні гроші утримуються? Чи це було б справедливо?

Змінено
Автоматичний переклад.
ericleo

Відповідно до того, що сказав Ерік, ми на високому VIP-рівні в Амеріо, а це означає, що обсяг наших ігор на платформі був надзвичайно високим. Незважаючи на це, тепер із цією помилкою в їхньому бонусі нас штрафують, те, що через час, який ми грали, застає нас зненацька та не розуміє, чому така конфіскація!

Автоматичний переклад.

У цьому випадку було б розумніше заблокувати мене, оскільки я сподіваюся вкласти свої гроші та грати заради задоволення та, якщо все піде добре, виграшу. Як працює казино, я вношу депозит, а мої виграші та власні гроші утримуються? Чи це було б справедливо?

Автоматичний переклад.

Що ж, було б справедливо, якщо б ви порушували правила казино, інакше не дуже. Звичайно, як я вже сказав, у казино буде можливість прояснити все необхідне, і ми побачимо, що про це подумають наші експерти, а отже, і команда, і як це буде розвиватися.

Я просто хочу, щоб це було, як ви сказали, справедливо вирішено. ☘️

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого