Провівши цілий день, перевіряючи суперечності у відповідях служби підтримки казино та маючи справу з непідготовленими, непрофесійними, саркастичними, неввічливими, зневажливими, грубими, безрозсудними... добре, я міг би використати весь мій англійський словник прикметників, тому що просто неймовірно, як цю справу, яка має бути простою, розглянули!!!
Окрім, з моєї точки зору, грубої помилки аналізу, команда підтримки просто показала, як не відвідувати клієнта. Шкода, що компанія, яка займається таким бізнесом, як азартні ігри, не може обробляти прості запити. І це не вина окремої людини. Для мене зрозуміло, що це проблема управління командою. Але це не моя справа. Лише мої 5 центів.
І я навіть не вимагала повернення своїх грошей - я просто хотіла зрозуміти, який пункт умов було порушено!!!!!
Я отримав відповідь від команди підтримки, що я порушив умови бонусу, оскільки використовував той самий бонусний код для кількох валют... у вересні 2024!!!! І грошей з цього не отримав!!! І граю так, ніби цього ніколи не було!!! Я навіть не знала або навіть не пам'ятала!!!
Крім того, це не те, що я роблю, ніби я знайшов експлойт чи щось інше.
І навіть якби я це робив... Я б не знав, що це порушення, тому що це не міститься в Умовах!!!
Крім того, платформа дозволила мені використовувати бонусні коди, і зазвичай вона блокується, коли я не відповідаю вимогам.
І вишенька на торті: передбачуване порушення було у вересні, але положення та умови востаннє оновлювалися в жовтні!!! Тож вони карають мене через 6 місяців на основі передбачуваних положень та умов, які були реалізовані ПІСЛЯ ФАКТУ, ЩО СТАЛОСЯ!!!!!!
Все одно я втомився. Розмова ні до чого не привела.
Я кинув спроби говорити.
Я надіслав останній електронний лист із цією заявою про дату положень та умов. Якщо вони все ще наполягають на тому, щоб покарати мене за ймовірне зловживання бонусом, коли умови навіть не були дійсними... Я збираюся посилити це.
Згідно з наданими вами Положеннями та умовами, у Розділі 20.5 згадується існування відділу обслуговування клієнтів для вирішення суперечок і підтримки. Однак мені важко знайти цей відділ або отримати адекватну допомогу для моєї справи.
Я з нетерпінням чекаю на чітку та об’єктивну відповідь, щоб ми могли належним чином вирішити це питання.
After spending my whole day evidencing contradictions on answers from casino support and dealing with unprepared, unprofessional, sarcastic, unpolite, dismissive, rude, reckless... well I could use my whole english vocabulary of adjectives because it's just unbelievable how this case that should be simple has been handled!!!
Besides the, from my point of view, rude analysis error, the support team just gave a show of how to not attend a customer. It's a shame that a company that deals with a business like gambling can't handle simple requests. And it's not the individual's fault. For me it's clear that it's a team management problem. But it's none of my business. Just my 5 cents.
And I did not even requested my money back - I just wanted to understand which clause of the terms and conditions was broken!!!!!
I got a responsefrom the support team that I violated a bonus terms because I used the same bonus code for multiple currencies... on september 2024!!!! And did not get any money from that!!! And have been playing as if it never happened since that!!! I did not even know or didn't even remember!!!
Also it's not something I do, as if I found out an exploit or anything.
And even if I had been doing it.... I wouldn't know that it was a violation, because it is not contained on Terms and Conditions!!!
Plus the platform allowed me to use the bonus codes, and it usually blocks when I don't match the requirements.
And the icing on the cake: the supposed violation was in september but the terms and conditions last update was october!!! So they are punishing me 6 months later based on supposed terms and conditions that were implementer AFTER THE FACT HAPPENED!!!!!!
Anyway, I'm tired. Talking didn't result in anything.
I gave up trying to talk.
I have sent a last email with this statement of the terms and conditions date. If they are still insisting in punish me for supposedly abuse bonus when the terms and conditions were not even valid... I'm going to escalate it.
According to the Terms and Conditions you provide, Section 20.5 mentions the existence of a Customer Service Department for dispute resolution and support. However, I am having difficulty locating this department or receiving adequate assistance for my case.
I look forward to receiving a clear and objective response so that we can resolve this matter appropriately.
Автоматичний переклад.