ФорумКазиноAbo Casino - загальне обговорення

Abo Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Radka
|
20343 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
franztheuerw
1 рік тому

Отже, вам досі не вдалося верифікувати свій обліковий запис, так? Мені також смішно, коли ви говорите, що ви вже підтверджені в кількох казино, які мають однакове керівництво.

Якщо ви не встигли перевірити, я б подумав над тим, щоб подати скаргу, тому що альтернативи від казино у вас немає, а таку дрібницю, на мою думку, можна вирішити набагато швидше. Що ти сказав ? Ви збираєтеся почекати ще деякий час і спробувати вирішити це питання чи збираєтеся піти далі та подати скаргу? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт

Я насправді не знаю, чи буду я там знову платити. Якщо так, я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Чи означає це, що у вас немає грошей у цьому казино? У мене було відчуття, що ви так, оскільки ви згадали, що ви не можете перевірити себе. Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Потім я зіграв це.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Шкода це чути, оскільки це зводить шанси на скаргу до нуля. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я теж не хотів подавати скаргу. Вони не перевіряють мене, тому я відпустив це. Я верифікований у партнерських казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Потім я зіграв це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ви не самотні. Саме так закінчується багато потенційних скарг.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого