2 р. тому
Тут ви можете обговорити Abo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️WARNING ⚠️ DONT USE THIS КАЗИНО Шахраї Шахраї ПОПЕРЕДЖЕННЯ ⚠️ ⛔️ СТОП DONT ДЕПОЗИТ БУДЬ-ЯКИХ ГРОШІ вебсайт афера ШВИДКІСТЬ ЗМІНИ ПРИ ВИСОКИЙ BETS ВИСОКИЙ BETS DONT ОТРИМАТИ ПЛАТНУ МАЛИЙ BETS DO МАЛОГО ВИПЛАТА КАЗИНО афери ХОЧЕ LOOSE І ПРОГРАЖУЙТЕ, ТО ГРАТИ В КАЗИНО ⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️
⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️WARNING ⚠️ DONT USE THIS CASINO SCAM SCAM WARNING ⚠️ ⛔️ STOP DONT DEPOSIT ANY MONEY WEBSITE IS A SCAM SPEED CHANGES WHEN HIGH BETS HIGH BETS DONT GET PAID SMALL BETS DO SMALL PAYOUTS CASINO IS A SCAM IF YOU WANT TO LOOSE AND LOOSING THEN PLAY ABO CASINO ⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️
Важко сказати, чи це шахрайство, оскільки ми не знаємо, що з вами сталося.
It's hard to say whether it's scam since we don't know what happened to you.
Я грав учора ввечері, і майже кожна гра була недоступна або вона зависла. Я в кінцевому підсумку грав у одну, зараз я VIP, і я заявив, що граю з низькими ставками, все добре, тому я ставлю на високу ставку, коли змінилися думки, що не виплати взагалі, барабани почали крутитися і знижку на 75 AUD за оберт, про який я говорю, тоді раптом раптом довелося повністю оновити телефон, і я не мав нічого грошей, нічого, тепер я вважаю, що це казино сфальсифіковане та обманює клієнтів
Was playing lastnight and nearly every game was unavailable or it froze I ended up playing one now I’m a VIP stated playing on low bets was doing ok so I bet high that’s when thinks changed no payouts at all reels started to spin glitch on and off at $75 AUD a spin I’m talking about then all of a sudden glitched completely had to refresh my phone and I had nothing no money nothing now i believe this casino is rigged and scamming customers
Будь ласка, надайте нам свою електронну адресу, щоб ми могли зв’язатися з вами.
Я запевняю вас, що ми ніяк не можемо вплинути на вашу гру!
Please give us your email address so we can contact you.
I assure you that there is no way we can influence your game in any way!
Я дізнався, що мої колеги з служби підтримки намагалися зв’язатися з вами поштою, запитуючи необхідні документи для перевірки. Відповіді не було, і, наскільки я бачу, це єдина проблема.
Будь ласка, перевірте електронну пошту, яку ви вказали під час реєстрації, або знову зв’яжіться з чатом підтримки.
Вам просто потрібно пройти верифікацію і все буде добре!
I found out that my support colleagues have been trying to contact you by mail, requesting your necessary documents for verification. There was no response, and that is the only problem as far as I can see.
Please check the email you provided when registering or contact the support chat again.
You just need to complete the verification and everything will be fine!
Що ви зарахуєте на мій рахунок 5 тис. доларів до збою у вашій системі???
What u will credit my account the $5k before the glitch in your system???
Ми вже надіслали вам електронний лист!
Будь ласка, перевірте свою електронну пошту. Якщо ні, перевірте папку зі спамом!
We have already emailed you again!
Please check your email. If not, check your spam folder!
Що ви зарахуєте на мій рахунок у розмірі 5 тис. доларів США до збою у вашій системі stevenwfry77@gmail.com
What u will credit my account the $5k before the glitch in your system stevenwfry77@gmail.com
Перш за все, необхідно розібратися в ситуації.
На жаль, я не можу прийняти ці рішення.
Я впевнений, що ви зможете вирішити свою проблему з менеджером.
First of all, it is necessary to understand the situation.
Unfortunately, I cannot make these decisions.
I'm sure you can solve your problem with manager.
Так, якщо менеджер відповів, мені вже кілька разів набридло надсилати електронні листи, чому коментарі з проханням підтвердити мій обліковий запис, і ЦЕ єдина проблема, яку ви бачите, тому нічого не було зроблено, щоб вирішити мою проблему, немає приміток про мій обліковий запис, ніщо не показує вам, наскільки ваша компанія насправді некомпетентна і ви не дбаєте про своїх клієнтів, і ви думаєте, що VIP-клієнти отримають більше підтримки, нагадуючи вам, що ми внесли тисячі доларів, так
Yeah if manger replied I have several times sick of emailing why comment asking me to verify my account and THATS the only issue you can see so nothing has been done to fix my problem no notes on my account nothing shows you how incompetent your company really is and you have 0 care for your customers and you would think VIP customers would get more support reminding you we have deposited thousands of dollars yeah
Наш менеджер уже отримав ваш лист і розглядає його. Будь ласка, дочекайтеся відповіді)
Зрозумійте, що жодним чином впливати на ваш баланс не в наших інтересах, у нас є ліцензоване казино, ми дбаємо про те, щоб гравці були задоволені і все було чесно, ми робимо все, що залежить від нас, і багато іншого!
Our manager has already received your letter and is looking into it. Please wait for a reply)
Understand that it is not in our interest to affect your balance in any way, we have a licensed casino, we care about keeping players happy and everything was fair, we do everything that depends on us and more!
Так, добре, побачимо, що не важко зрозуміти, що станеться, давайте просто почекаємо виправдання, яке я отримаю з цього приводу, у вас, можливо, є ліцензія, але це не означає, що ви не можете змінювати ігри, які є лише ліцензією казино… ……..
Yeah ok will see it’s not hard to work out what’s gunna happen let’s just wait for the excuse I’ll receive about this you might have a license but that don’t mean you can’t tamper with the games that’s just a casino license………..
Я навіть готовий укласти угоду з ABO, якщо вони нарахують на мій рахунок 5 тис. доларів, які не можна зняти, і я буду грати в них з високими ставками, а потім побачу, чи ваше казино не втручається в ігри ТА НЕ ЗАПИСУЄ ІГРИ ЗА 75 доларів. мені нема чого приховувати, мені нема чого втрачати ??????????
I’m even willing to make a deal with ABO if they credit my account the $5k unwithdrawalable and I’ll play it at high bets and then will see if your casino is tampering with the games AND ILL RECORD THE GAMES AT $75 SPIN you got nothing to hide ive got nothing to loose ??????????
Я дублюю відповідь менеджера тут:
Я перевірив ваші останні ставки.
З моменту, коли на вашому рахунку було близько 5000 євро, і до моменту, коли ви витратили всі кошти, ви грали в кілька слотів. Ви грали в Platinum Lightning Deluxe зі ставкою 12,50 AUD, потім ви змінили свій слот і грали в Buffalo Hold and Win зі ставкою 10 AUD, 20 AUD і 75 AUD, потім ви зробили близько 40 обертів у Wild Wild Vegas зі ставкою 6 AUD, а потім почніть грати в Hot Triple Sevens Special і Wolf Treasure. Загалом ви грали в 5 різних слотів, перш ніж ваш баланс досяг нуля, а кошти, про які ви говорите, просто зникли, ви використали їх для гри самостійно.
У мене є всі необхідні скріншоти, на яких видно, що ви граєте, і ніяких лаг або помилок на сайті бути не могло, враховуючи, що ви змінюєте і ставки, і слоти, при необхідності можу вислати їх менеджеру. @ Даніель
З повагою,
Команда Або.
I'm duplicating the manager's answer here:
I've rechecked your last bets.
From the moment you had about 5000 EUR on your account till the moment you have spent all the funds, you have played several slots. You played Platinum Lightning Deluxe with the stake of 12.50 AUD, then you changed your slot and played Buffalo Hold and Win with the stake of 10 AUD, 20AUD, and 75 AUD, then you made about 40 spins in Wild Wild Vegas with the stake of 6 AUD and then start playing Hot Triple Sevens Special and Wolf Treasure. In total, you have played 5 different slots before your balance reached zero, and the funds you are talking about were just gone, you have used them to play by yourself.
I have all the necessary screenshots, which show that you play, and no lag or errors on the site could not be, given that you change and bets and slots, if necessary, I can send their manager. @Daniel
Regards,
Team Abo.
ОТО, БУДЬ БУДЕ ВИПРАВДАННЯ, ТЕПЕР Я ГРАВ У КІЛЬКІ ІГРИ, ЧОМУ МІЙ ТЕЛЕФОН ПЕРЕЗАГРУЖУВАВСЯ. О, ЯК ДУПИЙ Я НЕ ЗНАЮ, ЧТО ЦЕ КАЗИНО ЗРІСНЕ ТЕБЕ, ДОКИ ВОНИ ДОПОВІДЯТЬ ПРИБУТКУ, ЩО ЇМ ПОТРІБНО, ЩО ВИРОСТИ, ТА ЩО МОЖЕ ЗАРОБИТИ ГРАЙТЕ ТУТ І ОСЬ ВІП-КЛІЄНТИ СТАВУЮТЬСЯ УСПІХУ БУТИ НОВИМ ЧЛЕНОМ
THERE YOU GO A BULL*** EXCUSE NOW I PLAYED SEVERAL GAMES WHY MY PHONE WAS RELOADING OH HOW STUPID OF ME NOT TO KNOW THIS CASINO WILL RIP YOU OFF TILL THEY MAKE THE PROFIT THEY NEED TO GROW AND MAKE MORE SO YOU WANT TO LOOSE PLAY HERE AND THIS IS HOW VIP CUSTOMERS GET TREATED GOOD LUCK BEING NEW MEMBER
НІКОЛИ НЕ ГРАЙ В ЦЬОМУ КАЗИНО НІЩО, КРІМ БРЕХНІ ТА ВИПРАВКУВАННЯ БУДУ ***ЖИВИЙ ЧАТ НЕ ДАЄ ВАМ НЕ ДОПОМОГИ НЕ ДОПОМОГАЮТЬ НЕДОХОДНІ КОМЕНТАРІ І ВОНИ ВИГЛЯДУЮТЬ ДЕЯКОГО БИКА***, ЩОБ ВИХОДИТИ ВІД СКАРГ ПРОТИ НИХ……
NEVER PLAY IN THIS CASINO NOTHING BUT LIES AND BULL EXCUSES ***LIVE CHAT GIVE YOU NO HELP UN EDUCATED INAPPROPRIATE COMMENTS AND THEM MAKE UP SOME BULL*** TO GET OUT OF COMPLAINTS MADE AGAINST THEM ABO CASINO………… SCAMMING DOGS
ВИ ДІЙСНО ДУМАЛИ, ЩО МИ, КЛІЄНТИ, НЕ ЗНАЛИ, ЯКОЮ БУДЕ ВАША ВІДПОВІДЬ, КАЖЕТЕ, ЩО ВИ ПОДОБАЄТЬСЯ, ЯКЩО ЛЮДИ НЕ ВІРЯТЬ МЕНІ, СПРАБУЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ САМ СПРАБУЙТЕ 75 доларів, ЩО ВІДМІНУТЬ 1 ВІДПОМОГАТИ БУДЄ, ТО СКАЖУ, Я БРЕШУ, НЕ БІЖНО, БУДЬ ВАЖКО ПРАВИТИ ВАШИХ Шахрайських собак
DID YOU REALLY THINK WE THE CUSTOMERS DIDNT KNOW WHAT YOUR RESPONSE WAS GOING TO BE LOL YOU A FULL OF *** SAY WHATEVER YOU LIKE IF PEOPLE DONT BELIEVE ME GO TRY FOR THEM SELF $75 SPINS AND WATCH WHAT HAPPENS CHANGE TO $1 SPINS SEE WHAT HAPPENS THEN SAY IM LIEING NOT GUNNA BE HARD TO WORK OUT YA SCAMMING DOGS
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.