ГоловнаФорумКазино888Starz Casino - загальне обговорення

888Starz Casino - загальне обговорення

2 р. тому від carsix79
|
5 419 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888Starz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
carsix79
2 р. тому

Привіт, загалом я вважаю, що, незважаючи на те, що постачальник може бути обмежений, казино завжди несе відповідальність за те, щоб ви не могли грати в ігри в його казино. Коли вони дозволяють це вам, це може бути частиною їхньої бізнес-стратегії.

Вони можуть просто вирішити піти на ризик і дозволити ігри в країнах, де їх конкуренти (інші казино) обмежують їх. У таких випадках усі виграші повинні бути виплачені, а втрати повинні розглядатися як справедливі втрати.

Звичайно, ви не можете прийняти програш гравців, але відмовитися від виплати виграшів через обмеження країни. З нашої точки зору, найважливішою частиною азартної гри є її справедливість. Кожен раз, коли гравець вносить депозит і втрачає гроші, у нього завжди повинен бути шанс виграти.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Якщо у вас є хороші шанси виграти, то ви повинні мати справедливий шанс програти. Постачальник може бути офіційно заборонений, але просто погляньте на нього з іншої точки зору. Звичайно, є гравці, яким подобаються ігри від провайдера. Гравцям було б дуже сумно, якби вони раптом не змогли грати в ігри від провайдера. Тоді казино вирішує надати ігри для цих гравців. Гравці задоволені, тому що знайшли місце, де можна грати в ігри, які інакше для них заборонені.

Ми покараємо казино? Не зовсім. Це їхній власний ризик. Вони ризикують мати проблеми зі своїм органом ліцензування, вони ризикують мати проблеми з урядом конкретної країни, оскільки вони пропонують ігри, які там не ліцензовані, і вони також ризикують створити погані відносини з постачальником ігор, оскільки вони пропонують свої ігри на обмеженій території.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надіслав два електронні листи (на адреси nikolas.b@casino.guru та privacy@casino.guru) із запитом на остаточне видалення моєї скарги, яка була подана як невирішена. Казино 888starz вирішило повернути гроші, але попросило мене видалити претензію. Тому, будь ласка, перейдіть до видалення скарги та цього обговорення. Спасибі.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Привіт,

Я також передав вашу інформацію Миколаю.

Завтра перевірю.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я бачив, що ви змінили його з невирішеного на вирішене, але я попросив його назавжди видалити. Чому його не видалили?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Привіт, carsix79!

оскільки ми не видаляємо скарги, ми можемо зробити скаргу анонімною. У всякому разі, я порадився з Ніколасом, він зв’яжеться з вами електронною поштою.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи не могли б ви підтвердити, що 888starz більше не надає ігри від постачальника ігор Evolution?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Я запитав оператора чату:

file

«Постачальник ігор Evolution недоступний на нашому веб-сайті».

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тому вони видалили постачальника ігор Evolution після того, як я надіслав скаргу на те, що цей постачальник не може бути запропонований італійським (і не тільки) гравцям, якщо вони не мають місцеву ліцензію країни, якій пропонують ігри Evolution (у моєму випадку італійська ліцензія ADM ). Тому я мав рацію, що вони порушили основні правила ліцензії постачальника і не вказали жодних обмежень у своїх умовах. Це також означає, що є ще десятки казино Кюрасао, які порушують територіальні обмеження Evolution.

Те ж саме сталося зі мною з казино Power, яке зараз також закрито.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Привіт, Carsix79!

Я розумію вашу точку зору, але я б сказав, що казино залежить від того, чи хочуть вони надавати гравцям ігри з обмеженим доступом і ризикувати проблемами з залученим постачальником ігор або органом ліцензування. Я можу уявити, що багато італійських гравців пропустять ці ігри.

Я вважаю, що ключовим моментом є те, чи виплачує казино виграші, які ви можете отримати, граючи в «офіційно» обмежені ігри. Дозвольте мені прояснити, цю ситуацію ніколи не слід використовувати проти гравця.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

По-перше, вибачте за мою погану англійську. Я нещодавно зареєстрований у цьому казино, і я отримав безкоштовні обертання як пропозицію в своєму повідомленні. Після гри в них я маю 29 $ як виграш від безкоштовного обертання. Я шукав на сайті, як поставити цей виграш, але нічого не можу знайти. Якщо ви знаєте, як це працює, покажіть мені, дякую

Автоматичний переклад.
biboutou
1 рік тому

Привіт, я думаю, ти добре впорався з англійською. Чи можна було б надати нам деяку інформацію про бонус, з яким ви грали?

Як альтернатива, щодо бонусу, ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки чи в чаті? Думаю, вони зможуть надати найбільш достовірну інформацію про ситуацію. Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, панове, у мене виникають проблеми зі зняттям коштів у казино 888starz .

Вони заблокували моє зняття , і було запропоновано перевірку облікового запису, і в процесі вже було надіслано кілька документів, і вони завжди вимагають більше, щоб ускладнити процес і змусити клієнта відмовитися.

Його вже передано:

- 2 документа, що посвідчують особу (надсилається двічі)

- Підтвердження депозитів із персональними даними

- Фото для селфі з документом, що засвідчує особу

- Селфі-фото поблизу обличчя та на задньому плані мають бути видимі електронні листи, якими обмінюється відділ безпеки 888starz , і всі дані (що це за запит?)

- Підтвердження рахунків за послуги, де виникають труднощі з перевіркою документів.


Я надіслав фото рахунку за воду, фото рахунку за електроенергію, а також надіслав рахунок за воду та електроенергію у форматі PDF. Але вони завжди відповідають.


«Просимо звернути увагу на вимоги Департаменту безпеки».

або

«Надайте нестиснуті зображення. Переконайтеся, що розмір файлу перевищує 1 МБ».


Я нічого не стискаю, як я взяв, тим же людям перенаправили.

Я вже не знаю, що робити


Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
jhonydrigues
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас є проблема з підтвердженням облікового запису, зокрема з рахунками за послуги. Чи є розмір файлу більшим за 1 Мб, якщо це одна з вимог? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, у чому проблема, оскільки ви вважаєте, що вводите все правильно, і все має бути добре?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у цьому випадку. Чи можна було б відповісти Томасу, щоб він міг йти далі? Це, звичайно, було б доцільно.

Я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена, і ви зрештою зможете підтвердити свій обліковий запис. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро, дякую за увагу.

Після того, як я знову переслав деякі документи та інші запити від служби підтримки 888Stars , наприклад:

- Паспортна фотографія

- Актуальна фотографія з кодом, наданим службою підтримки з поточною датою

листок.

Сьогодні вранці служба підтримки 888Stars повідомила мене, що мій обліковий запис заблоковано для нових ставок і дозволено зняття коштів.


Я зміг зняти кошти, і все було вирішено після кількох запитів KYC.


Залишаючи свою думку про 888Stars , я не рекомендую це казино, я обмінювався електронними листами зі службою підтримки майже три тижні, щоб підтвердити мій обліковий запис і здійснити виведення коштів, з усіх казино, якими я користувався, це було найгірше.

Це був найвиснажливіший процес перевірки облікового запису, через який я коли-небудь проходив.

Справді виснажливо


Дякуємо Casino Guro за надану нам можливість поділитися досвідом роботи з онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
jhonydrigues
1 рік тому

Я радий, що ти зрештою отримав свої гроші, але я бачу ціну. Я думаю, що це було досить виснажливо для вас, і я не здивований, що ви зайняли таке ставлення до казино.

Я також думаю, що принаймні ваш досвід може бути корисним для інших гравців, і я твердо вірю, що подібні ситуації з вами більше не траплятимуться, і що, коли ви граєте в казино, все буде гладко. Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На початку мій досвід був хорошим, я з Аргентини, я використовував метод внесення грошей готівкою, тому що це простіше, ніж купувати крипто, з листопада вони не дозволяють мені виводити те, що я заробив, вони просять мене надіслати їм "банківська виписка", я пояснив їм, що це не застосовуватиметься, оскільки оплата здійснюється готівкою, у мене є рахунки-фактури, які я оплатив, я дав їм те, що вони мене просили, але вони не відповіли мені з електронного листа безпеки, якщо тільки б вони мені щось сказали.


Автоматичний переклад.
reptile019
1 рік тому

Привіт, так шкода, що виникли проблеми після того, як все було добре. Однак як довго триває така ваша ситуація? Я бачу, що вас попросили надати додаткові документи, тому вам доведеться пройти додаткову перевірку. Скільки часу казино не реагувало на те, що ви надали?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт! З 14 листопада я пишу на вашу електронну адресу безпеки те, що ви мене запитуєте, але я досі не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого