2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888Starz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, загалом я вважаю, що, незважаючи на те, що постачальник може бути обмежений, казино завжди несе відповідальність за те, щоб ви не могли грати в ігри в його казино. Коли вони дозволяють це вам, це може бути частиною їхньої бізнес-стратегії.
Вони можуть просто вирішити піти на ризик і дозволити ігри в країнах, де їх конкуренти (інші казино) обмежують їх. У таких випадках усі виграші повинні бути виплачені, а втрати повинні розглядатися як справедливі втрати.
Звичайно, ви не можете прийняти програш гравців, але відмовитися від виплати виграшів через обмеження країни. З нашої точки зору, найважливішою частиною азартної гри є її справедливість. Кожен раз, коли гравець вносить депозит і втрачає гроші, у нього завжди повинен бути шанс виграти.
Hi, generally speaking, I believe that even though the provider can be restricted, it's always casino's responsibility to make sure that you can't play the games in their casino. When they allow this to you, it may be a part of their business strategy.
They can simply decide to take the risk and allow the games in countries where their competitors (other casinos) restrict them. In such cases, all winnings should be paid out and losses should be taken as fair losses.
Of course, you can't accept players losses, but refuse to pay winnings due to country restrictions. From our point of view, the most important part of the gambling is its fairness. Whenever a player deposits and loses money, they should always have a chance to win as well.
Якщо у вас є хороші шанси виграти, то ви повинні мати справедливий шанс програти. Постачальник може бути офіційно заборонений, але просто погляньте на нього з іншої точки зору. Звичайно, є гравці, яким подобаються ігри від провайдера. Гравцям було б дуже сумно, якби вони раптом не змогли грати в ігри від провайдера. Тоді казино вирішує надати ігри для цих гравців. Гравці задоволені, тому що знайшли місце, де можна грати в ігри, які інакше для них заборонені.
Ми покараємо казино? Не зовсім. Це їхній власний ризик. Вони ризикують мати проблеми зі своїм органом ліцензування, вони ризикують мати проблеми з урядом конкретної країни, оскільки вони пропонують ігри, які там не ліцензовані, і вони також ризикують створити погані відносини з постачальником ігор, оскільки вони пропонують свої ігри на обмеженій території.
If you have a fair chance to win, then you should have a fair chance to lose. The provider might be officially banned, but just look at it from a different perspective. There are certainly players who like games from the provider. The players would be very sad if they suddenly couldn't play games from the provider. Then a casino decides to provide the games for those players as well. The players are happy, because they found a place where they can play games that are otherwise forbidden for them.
Would we punish the casino? Not really. It's their own risk. They risk to have issues with their licensing authority, they risk to have troubles with the government of the specific country, because they provide games that aren't licensed there and they also risk to create bad relations to the game provider since they offer their games in a restricted territory.
Я надіслав два електронні листи (на адреси nikolas.b@casino.guru та privacy@casino.guru) із запитом на остаточне видалення моєї скарги, яка була подана як невирішена. Казино 888starz вирішило повернути гроші, але попросило мене видалити претензію. Тому, будь ласка, перейдіть до видалення скарги та цього обговорення. Спасибі.
I have sent two emails (to nikolas.b@casino.guru and to privacy@casino.guru) to request the permanent removal of my complaint which has been filed as unresolved. 888starz casino decided to refund but asked me to have the claim removed. So please proceed to remove the complaint and this discussion. Thanks.
Ho inviato due mail (a nikolas.b@casino.guru e a privacy@casino.guru) per chiedere la rimozione definitiva del mio reclamo che è stato archiviato come non risolto. Il casinò 888starz ha deciso di rimborsare ma mi ha chiesto che venga eliminato il reclamo. Quindi per favore procedete alla rimozione del reclamo e di questa discussione. Grazie.
Привіт,
Я також передав вашу інформацію Миколаю.
Завтра перевірю.
Hello,
I forwarded your information to Nikolas as well.
I will check it up tomorrow.
Я бачив, що ви змінили його з невирішеного на вирішене, але я попросив його назавжди видалити. Чому його не видалили?
I saw that you changed it from unresolved to resolved but I had asked for it to be permanently deleted. Why hasn't it been deleted?
Ho visto che lo avete passato da non risolto a risolto ma io ne avevo chiesto la cancellazione definitiva. Perché non è stato eliminato?
Привіт, carsix79!
оскільки ми не видаляємо скарги, ми можемо зробити скаргу анонімною. У всякому разі, я порадився з Ніколасом, він зв’яжеться з вами електронною поштою.
Hello carsix79,
it's because we do not delete complaints, we can make the complaint anonymized. Anyway, I consulted with Nikolas, he will get back to you by email.
Чи не могли б ви підтвердити, що 888starz більше не надає ігри від постачальника ігор Evolution?
Could you please confirm that 888starz no longer provides games from the Evolution gaming provider?
Potreste confermarmi che ora 888starz non fornisce più giochi del provider Evolution gaming?
Я запитав оператора чату:
«Постачальник ігор Evolution недоступний на нашому веб-сайті».
I asked the live chat operator:
"Evolution gaming provider is not available on our website."
Тому вони видалили постачальника ігор Evolution після того, як я надіслав скаргу на те, що цей постачальник не може бути запропонований італійським (і не тільки) гравцям, якщо вони не мають місцеву ліцензію країни, якій пропонують ігри Evolution (у моєму випадку італійська ліцензія ADM ). Тому я мав рацію, що вони порушили основні правила ліцензії постачальника і не вказали жодних обмежень у своїх умовах. Це також означає, що є ще десятки казино Кюрасао, які порушують територіальні обмеження Evolution.
Те ж саме сталося зі мною з казино Power, яке зараз також закрито.
So they removed the Evolution gaming provider after I had sent the complaint that this provider could not be offered to Italian (and not only) players unless they have the local license of the country they offer Evolution games to (in my case the Italian license ADM). So I was right that they violated the provider's underlying license rules and did not specify any limitations in their terms and conditions. This also means that there are still dozens of Curacao casinos that are violating the territorial restrictions on Evolution.
The same thing happened to me with Power casino which has now also been closed ..
Quindi hanno rimosso il provider Evolution gaming dopo che avevo inviato il reclamo per il fatto che tale provider non poteva essere offerto ai giocatori italiani (e non solo) a meno che non abbiano la licenza locale del Paese a cui offrono i giochi Evolution (nel mio caso la licenza italiana ADM). Perciò avevo ragione io sul fatto che avessero violato le regole della licenza sottostante al provider e nei loro termini e condizioni non specificavano alcuna limitazione. Questo vuol dire anche che ci sono ancora decine di casinò di Curacao che stanno violando le restrizioni territoriali su Evolution.
La stessa cosa mi era successa con Power casinò che ora è stato pure chiuso..
Привіт, Carsix79!
Я розумію вашу точку зору, але я б сказав, що казино залежить від того, чи хочуть вони надавати гравцям ігри з обмеженим доступом і ризикувати проблемами з залученим постачальником ігор або органом ліцензування. Я можу уявити, що багато італійських гравців пропустять ці ігри.
Я вважаю, що ключовим моментом є те, чи виплачує казино виграші, які ви можете отримати, граючи в «офіційно» обмежені ігри. Дозвольте мені прояснити, цю ситуацію ніколи не слід використовувати проти гравця.
Hello Carsix79,
I can understand your point of view, but I'd say that it's up to the casino whether they want to provide restricted games to players and risk troubles with the involved game provider or licensing authority. I can imagine that lot of Italian players will miss those games.
I believe that the key point is whether the casino pays out the winnings you can gain by playing "officially" restricted games. Allow me to be clear, this situation should never be used against the player.
По-перше, вибачте за мою погану англійську. Я нещодавно зареєстрований у цьому казино, і я отримав безкоштовні обертання як пропозицію в своєму повідомленні. Після гри в них я маю 29 $ як виграш від безкоштовного обертання. Я шукав на сайті, як поставити цей виграш, але нічого не можу знайти. Якщо ви знаєте, як це працює, покажіть мені, дякую
First sorry for my bad English. I am new registered in this casino and I received a free spins as offer in my message.after play them I have 29 $ as winnings from free spin. I surched in the site how to wager this winnings but can't find anything. If you have any idea how does it work please show me.thank you
Привіт, я думаю, ти добре впорався з англійською. Чи можна було б надати нам деяку інформацію про бонус, з яким ви грали?
Як альтернатива, щодо бонусу, ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки чи в чаті? Думаю, вони зможуть надати найбільш достовірну інформацію про ситуацію. Ви спробуєте?
Hi, I think you did pretty well with the English. Would it be possible to give us some information about the bonus you played with ?
Alternatively, regarding the bonus, did you try to check with support or live chat ? I think they will be able to provide the most reliable information on the situation. Will you try it ?
Привіт, панове, у мене виникають проблеми зі зняттям коштів у казино 888starz .
Вони заблокували моє зняття , і було запропоновано перевірку облікового запису, і в процесі вже було надіслано кілька документів, і вони завжди вимагають більше, щоб ускладнити процес і змусити клієнта відмовитися.
Його вже передано:
- 2 документа, що посвідчують особу (надсилається двічі)
- Підтвердження депозитів із персональними даними
- Фото для селфі з документом, що засвідчує особу
- Селфі-фото поблизу обличчя та на задньому плані мають бути видимі електронні листи, якими обмінюється відділ безпеки 888starz , і всі дані (що це за запит?)
- Підтвердження рахунків за послуги, де виникають труднощі з перевіркою документів.
Я надіслав фото рахунку за воду, фото рахунку за електроенергію, а також надіслав рахунок за воду та електроенергію у форматі PDF. Але вони завжди відповідають.
«Просимо звернути увагу на вимоги Департаменту безпеки».
або
«Надайте нестиснуті зображення. Переконайтеся, що розмір файлу перевищує 1 МБ».
Я нічого не стискаю, як я взяв, тим же людям перенаправили.
Я вже не знаю, що робити
Чи може хтось мені допомогти?
Hello gentlemen, I am having problems making withdrawals at 888starz casino.
They blocked my withdrawal, and account verification was requested and in the process, multiple documents have already been sent and they always ask for more in order to complicate the process and make the customer give up.
It has already been forwarded:
- 2x identity document (sent twice)
- Proof of deposits with personal data
- Selfie photo holding identity document next to face
- Selfie photo close to the face and in the background the emails exchanged with the 888starz security department and all data must be visible (What request is this?)
- Proof of service bills, where difficulties are being created to validate documents.
I sent a photo of the water bill, a photo of the electricity bill, and sent the water bill and electricity bill in PDF format. But they always respond.
"Please pay attention to the requirements of the Security Department."
or
"Provide uncompressed images, Make sure the file size exceeds 1 MB."
I'm not compressing anything, the way I took it was forwarded to the same people.
I don't know what to do anymore
Can anyone help me?
Привіт, я бачу, що у вас є проблема з підтвердженням облікового запису, зокрема з рахунками за послуги. Чи є розмір файлу більшим за 1 Мб, якщо це одна з вимог? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, у чому проблема, оскільки ви вважаєте, що вводите все правильно, і все має бути добре?
У будь-якому випадку, я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у цьому випадку. Чи можна було б відповісти Томасу, щоб він міг йти далі? Це, звичайно, було б доцільно.
Я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена, і ви зрештою зможете підтвердити свій обліковий запис. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.
Hi, I see that you have a problem with account verification and specifically with service bills. Is the file size larger than 1MB if this is one of the requirements ? Did you try to ask support what the issue is, since you think you're entering everything correctly and it should be fine ?
Anyway, I see that you have already managed to file a complaint, so our team will try to help you in this case. Would it be possible to reply to Tomas so that he can then move on ? That would certainly be appropriate.
I hope that your case will be resolved and that you will eventually be able to verify your account. If you have any new information, don't hesitate to let us know.
Привіт Яро, дякую за увагу.
Після того, як я знову переслав деякі документи та інші запити від служби підтримки 888Stars , наприклад:
- Паспортна фотографія
- Актуальна фотографія з кодом, наданим службою підтримки з поточною датою
листок.
Сьогодні вранці служба підтримки 888Stars повідомила мене, що мій обліковий запис заблоковано для нових ставок і дозволено зняття коштів.
Я зміг зняти кошти, і все було вирішено після кількох запитів KYC.
Залишаючи свою думку про 888Stars , я не рекомендую це казино, я обмінювався електронними листами зі службою підтримки майже три тижні, щоб підтвердити мій обліковий запис і здійснити виведення коштів, з усіх казино, якими я користувався, це було найгірше.
Це був найвиснажливіший процес перевірки облікового запису, через який я коли-небудь проходив.
Справді виснажливо
Дякуємо Casino Guro за надану нам можливість поділитися досвідом роботи з онлайн-казино.
Hi Jaro, thanks for your attention.
After I forwarded some documents again and other requests from 888Stars support such as:
- Passport photo
- Current photo with code provided by support with current date
a leaf.
This morning I heard back from 888Stars support informing me that my account is blocked from new bets and that withdrawals are allowed.
I was able to make the withdrawal and everything was resolved, after several KYC requests.
Leaving my opinion about 888Stars, I do not recommend this casino, I have been exchanging emails with support for almost three weeks to verify my account and make the withdrawal, of all the casinos I have used this was the worst.
This was the most tiring account verification process I have ever gone through.
Really exhausting
Thank you to Casino Guro for providing the space for us to share our experiences with online casinos.
Я радий, що ти зрештою отримав свої гроші, але я бачу ціну. Я думаю, що це було досить виснажливо для вас, і я не здивований, що ви зайняли таке ставлення до казино.
Я також думаю, що принаймні ваш досвід може бути корисним для інших гравців, і я твердо вірю, що подібні ситуації з вами більше не траплятимуться, і що, коли ви граєте в казино, все буде гладко. Я бажаю вам удачі. ☘️
I'm glad you got your money in the end, but I can see the price. I think it was pretty exhausting for you and I'm not surprised that you took that attitude towards the casino.
I also think that at least your experience could be useful for other players, and I firmly believe that such situations won't happen to you in the future and that when you play in a casino everything will go smoothly. I wish you good luck. ☘️
На початку мій досвід був хорошим, я з Аргентини, я використовував метод внесення грошей готівкою, тому що це простіше, ніж купувати крипто, з листопада вони не дозволяють мені виводити те, що я заробив, вони просять мене надіслати їм "банківська виписка", я пояснив їм, що це не застосовуватиметься, оскільки оплата здійснюється готівкою, у мене є рахунки-фактури, які я оплатив, я дав їм те, що вони мене просили, але вони не відповіли мені з електронного листа безпеки, якщо тільки б вони мені щось сказали.
My experience at the beginning was good, I am from Argentina, the method I used to deposit money was in cash because it is easier than buying cryptos, since November they have not let me withdraw what I earn, they ask me to send them a "bank statement", I explained to them that it would not apply because the payment is in cash, I have the invoices that I paid, I gave them what they asked me for but they did not respond to me from the security email, if only they would tell me something.
Привіт, так шкода, що виникли проблеми після того, як все було добре. Однак як довго триває така ваша ситуація? Я бачу, що вас попросили надати додаткові документи, тому вам доведеться пройти додаткову перевірку. Скільки часу казино не реагувало на те, що ви надали?
Дай мені знати.
Hi so it's a pity when there were problems after it was quite fine. However, how long does this situation of yours last ? I see that you have been asked for more documents and so you will have to go through additional verification. How long has the casino not responded to what you provided ?
Let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.