Привіт CasinoGuru,
Я хотів би попросити вас видалити мій обліковий запис і всі існуючі дані. Мої дописи та записи також мають бути видалені.
Нагадую про політику конфіденційності.
Велике спасибі заздалегідь.
З повагою, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
привіт, я хотів би попросити закрити мій рахунок гуру казино. Я більше не хочу користуватися цим веб-сайтом, у мене є проблема з азартними іграми, і я хотів би видалити зі свого життя будь-які речі, пов’язані з азартними іграми.
з повагою, wasim
hi, i would like to request my casino guru account to be closed please. I no longer wish to use the website, i have a gambling problem and would like to remove any gambling related things from my life.
kind regards, wasim
Привіт CasinoGuru,
Я хотів би попросити вас видалити мій обліковий запис і всі існуючі дані. Мої дописи та записи також мають бути видалені.
Нагадую про політику конфіденційності.
Велике спасибі заздалегідь.
З повагою, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
Привіт!
Оскільки це ваше єдине повідомлення на форумі, я не дуже добре розумію ваш запит чи нагадування. Можливо, ви хочете, щоб ваша публікація скарги була прихована як конфіденційна?
Щоб ви знали, ми не видаляємо скарги, оскільки вони впливають на Індекс безпеки казино та є свого роду попередженням для спільноти.
Буду чекати вашої відповіді.
Hello!
Since this is your only forum post, I do not understand your request or reminder very well. Do you perhaps wish your complaint post to be hidden as sensitive?
Just for you to know, we do not delete complaints because they affect the Casino Safety Index and serve as a sort of warning for the community.
I'll wait for your response.
Якщо ви хочете видалити свій обліковий запис, ми зробимо це за вас. Просто підтвердьте свій запит, будь ласка.
If you wish to delete your account, we will do it for you. Just confirm your request, please.
так, це саме те, що я хочу
yes that is exactly what I want
ja genau das wünsche ich mir
Так, саме так я собі це уявляв, але я б також хотів зареєструватися з іншою адресою електронної пошти, а не через Google, тому що я рідко заходжу в свою пошту Google.
У мене вже був обліковий запис у вас під petermischker@web.de і деактивував його деякий час тому. Чи можете ви просто повторно активувати його та деактивувати мій обліковий запис Google.
Дякую
Yes, that's exactly how I imagined it, but I would also like to register with a different email address and not via Google, because I rarely go to my Google mail.
I already had an account with you under petermischker@web.de and deactivated it some time ago. Can you simply reactivate it and deactivate my google account.
Thank you
ja genau so habe ich mir das vorgestellt,aber ich würde mich auch gerne mit einer anderen email adresse anmelden und nicht über google.Weil ich gehe zu selten auf meine google mail.
Ich hatte bei Ihnen schon mal ein Konto unter petermischker@web.de und habe es vor einiger Zeit deaktiviert.Können sie es einfach wieder aktivieren und mein google konto deaktivieren.
Vielen Dank
Привіт. Ми зробимо так, як ви просите.
На жаль, через GDPR неможливо повторно активувати ваш попередній обліковий запис. Отже, якщо ви хочете відкрити новий обліковий запис, сміливо робіть це з самого початку.
Якщо вам потрібна інша допомога, дайте нам знати, будь ласка.
Hello. We will do as you request.
Unfortunately, it is not possible to reactivate your previous account due to GDPR. So, if you wish to open a new account, feel free to do it from the beginning.
If you need any other help, let us know, please.
Привіт, я радий, що вам вдалося вирішити вашу справу.
Тепер я закриваю ваш обліковий запис.
Будьте здорові! 🙂
Hello, I'm glad you managed to solve your case.
Now I'm closing your account.
Stay well ! 🙂
Отже, ви хочете закрити інший обліковий запис чи закрити свій обліковий запис Casino Guru? Чесно кажучи, я не міг сказати. Дайте нам знати, будь ласка.
So, do you want to close another account or do you want to close your Casino Guru account? Frankly, I couldn't tell. Let us know, please.
Привіт, чи можу я знати, чому ви хочете закрити свій обліковий запис? Я бачив, що у вас є відкрита скарга на казино, і ви не відповіли Томасу, щоб спробувати вам допомогти.
Вам не здається, що якщо у вас виникла проблема, краще спочатку спробувати її вирішити, а потім закрити обліковий запис?
Hi, could I please know why you want to close your account ? I saw that you have an open complaint against the casino and you didn't reply to Tomas to try to help you.
Don't you think that if you have a problem it would be better to try to solve it first and then close the account ?
ні, дуже дякую, я хочу скасувати скаргу та видалити свій обліковий запис, оскільки я вже спілкувався з казино, і проблема вирішена, велике спасибі
no thanks a lot I want to cancel the complaint and delete my account because I already talked with casino and problem is fixed thanks a lot
Тоді ваш обліковий запис закрито.
Гарного дня 🙂!
Well then, your account has been closed now.
Have a good day 🙂 !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.