Привіт.
Будь ласка, надішліть мені електронний лист: radka@casino.guru на адресу електронної пошти, яку ви використовували при створенні облікового запису тут (реєстраційний електронний лист, який можна знайти у вашому обліковому записі в розділі «мій профіль»), і я видалю ваш обліковий запис назавжди.
Щось пішло не так, будь ласка?
Якщо вам потрібна допомога, просто запитайте.
Hello.
Please send me an email: radka@casino.guru via the email address you used when creating an account here (registration email which can be found in your account in section "my profile") and I will delete your account permanently.
Has anything gone wrong, please?
If you need any help, just ask.
Якщо ви хочете видалити свій обліковий запис у казино, вам доведеться зв’язатися зі службою підтримки клієнтів і повідомити їм, що ви надсилаєте запит на самовиключення, або повідомте їм, що ви хочете, щоб ваш обліковий запис було закрито, зауважте, під час запиту.... переконайтеся, що ви надали їм свою адресу електронної пошти, яку ви використовували під час відкриття облікового запису.
If you want to delete your account in a casino, you'll have to contact the customer support and tell them you request a self exclude, alternatively tell them you want your account to be closed, mind you,when requesting....make sure you provide them your email address, the one you used in opening the account.
Привіт, вам потрібно написати в службу підтримки в різних казино. Ви спочатку отримуєте безкоштовні обертання, щоб залишатися клієнтом і грати довше.
Hello, you have to write to the support in the different casinos. You get free spins first so that you can remain a customer and play for longer.
Hallo, sie müssen den Support in den verschiedenen Casinos anschreiben. Sie bekommen erstmal freispiele damit sie noch länger Kunde bleiben und spielen.
На жаль, немає ідеального інструменту для закриття всіх акаунтів у всіх казино, в яких ви коли-небудь грали. 🙁
Ми намагаємося розробити такий інструмент, але він ще далекий від готовності.
Зверніть увагу: якщо ви боретеся з будь-якою формою залежності від азартних ігор, завжди повідомляйте казино про цю причину самовиключення.
Sadly there is no ultimate tool to close all accounts in all casinos you have ever played in. 🙁
We're trying to develop such tool, but it's far from ready yet.
Just a kind note, if you fight any form of gambling addiction, always inform the casino, about this reason for self-exclusion.
Параметр майже завжди знаходиться в налаштуваннях, у кінці всього
The option is almost always found in settings, at the end of everything
Хм, це неправда. Але якщо ви майже завжди знаходите цю опцію в налаштуваннях, чи можете ви зробити знімок екрана та показати його нам?
Hmm, that's not true. But if you almost always found this option in settings, can you take a screenshot and show it to us maybe ?
З цим я теж не можу погодитися, тому що при видаленні облікового запису зникає ім'я, яке замінюється, як ми бачимо - Анонімним. Потік усе ще буде видно.
I can't agree with this either, because when the account is deleted, the name disappears, which is replaced as we can see- Anonymized. The thread will still be visible.
Вибачте, оскільки у вас є відкрита скарга. Я просто не можу цього зробити зараз.
Ви дійсно впевнені, що вам не потрібна допомога з вашою проблемою? Я можу попросити команду розгляду скарг закрити скаргу, щоб закрити цей обліковий запис. Ви цього хочете?
I'm sorry, since you have an open complaint. I just can't do that now.
Are you really sure you don't need help with your issue? I can ask the Complaint Team to close the complaint in order to close this account, is this what you want, please?
Ну, ви явно нічого не зробили від мого імені, але не залиште скаргу відкритою. Перестаньте надсилати мені повідомлення, щоб спровокувати образи та реакцію, оскільки ви дуже непродуктивні, але ні, не залиште це відкритим. Я просто заблокую вас зі свого боку, щоб ви знали, що вони забирають шахрайським шляхом гроші людей несправедливо, і у вас є шия, і це все, що вам потрібно, щоб захищати це казино чи будь-яке інше, оскільки я бачив багато скарг на цьому форумі про те, що це сталося з багатьма людьми, тому
Well you've clearly done nothing on my behalf but no leave the complain open stop messaging me as to provoke abuse and reaction as your very unproductive but no leave it open I'll just block you on my end so you know they are fraudulently taking people's money unfairly and you have a neck that's all you have to defend this casino or any for that matter as I've seen loads of complaints on this forum stating it happened to loads of people so
Не могли б ви просто перестати бути образливим?
Як адміністратор цього форуму, я прошу вас востаннє. Будь-який інший образливий допис буде видалено.
Ви знаєте, що є сотні відкритих скарг, тому Команда має тиждень для кожного ходу, це вказано в довіднику, чи варто дивитися?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Вам потрібно набратися терпіння. Сподіваюся, ти це розумієш.
Гарних вихідних!
Could you just stop being offensive?
As an admin of this forum, I ask you one last time. Any other offensive post will be deleted.
You know there are hundreds of open complaints, thus the Team has a week for each turn, this is stated in the guide, care to take a look?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
You need to be patient. I hope you can understand that.
Have a nice weekend!
Я припиню публікувати повідомлення, я просто захищаю себе, хочу не бути образливим і до побачення
I will stop posting I'm just defending my self I wish not to be offensive and googbye
Сьогодні я отримав від вас повідомлення, я все ще хочу оскаржити це, оскільки так, деякі умови могли бути порушені, про що я не знав, але гроші, про які йде мова, мали бути автоматично повернені в казино, оскільки бонус не виконано, і гроші ніколи не повинні бути бути конфіскованим, оскільки я не знав про умови, згідно з якими вони можуть робити те, що вони робили, оскільки інші казино не дозволяли ігри, але це ніколи не повинно призводити до того, що гравець втрачатиме свої гроші на невизначений термін, оскільки вони там робили, не повинні були робити те, що вони робили, як я Я просто клієнт, і вони незаконно покарали мене, вкравши 191,00, що дуже несправедливо, і це є в іграх, і я можу чесно сказати, що 40,00 було накопичено чесно, а 150,00 я виграв на рулетці, тому що стосується ставки, так, це був не я, але вони повинні відніміть частину бонусної ставки від моєї фактичної ставки, щоб ці одиниці були порушені справедливо, ви бачите, що я жертва крадіжки, якщо ви можете переглянути цю проблему, щойно я дізнався, що це незаконно, на них можуть подати до суду, якщо я зв’яжусь з гральна комісія
So I got a message from you today I do still wish to dispute this as yes some terms could of been breached that I was unaware of but the money in question should of automatically been returned to the casino as bonus not fuffilled and the money should never be conviscated as I was unaware of there terms that they can do what they did as other casinos have not allowed games but that should never cause the player to loose his money indefinitely as they have done there not supposed to do wats they did as I'm just the customer and they punished me unlawfully by stealing the 191.00 that's very unfair and it's there games ando I can honestly say 40.00 was accumulated fair and the 150.00 I won on roulette so as regArds the wager yes it was not me according but they should deduct somega of the bonus wager against my actual wager so the breached these units fairly you can see I'm the victim of theft if you can relook at this issue just I found out this is illegal they can be sued if I got in touch with the gaming commission
Там доступний там, якщо що, їм не можна дозволяти займатися бізнесом, оскільки це сайт, який не дотримувався та порушував закон і може бути оштрафований, я вважаю, що я не робив нічого протизаконного, лише грав там у ігри
There available on there end if anything they shouldn't be allowed to do business period as it's there site that did not abide and broke a law and can be fined I believe as I done nothing illegal only played there games
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.