ФорумЗагальна дискусіяНіколи не повідомляйте свій пароль третім особам!

Ніколи не повідомляйте свій пароль третім особам! (Сторінка 4)

5 міс. тому від Daniel
|
15429 переглядів 56 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
1 місяць тому

Бонуси

Автоматичний переклад.
zgaptr
1 місяць тому

Привіт!

Вам потрібна підказка, щоб знайти буси на цьому сайті? 🙂 не йдіть далі; просто натисніть або торкніться цього зеленого посилання 👈

Яка ваша думка щодо цієї теми? Він називається «Ніколи не повідомляйте свій пароль третім особам!»

Автоматичний переклад.
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано zgaptr видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано lukkandr12 видалено адміністратором Romi
Причина: Спам
3 тиж. тому

Я маю виграш на суму 350 євро, а казино не відповідає та не відповідає на всі мої електронні листи, які я надіслав зі знімками екрана та всіма документами

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

350 євро

Автоматичний переклад.
cwillenbacher
3 тиж. тому

Я чекав на оплату майже 2500 доларів 30 днів, але вони не відповіли. Я відмовився від них.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу їх попрасувати

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я маю виграш на суму 350 євро, а казино не відповідає та не відповідає на всі мої електронні листи, які я надіслав зі знімками екрана та всіма документами

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, не могли б ви також сказати мені, яке це казино? Згідно з тим, що ви написали, ви проходили перевірку, коли надсилали документи. Це було успішно чи ще не завершено? Скільки часу ви чекаєте на зняття коштів і верифікацію, якщо ви не пройшли процес успішно. Не могли б ви дати мені знати?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я чекав на оплату майже 2500 доларів 30 днів, але вони не відповіли. Я відмовився від них.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

О, цього теж досить, ми говоримо про казино, проти якого у вас є скарга, яка все ще триває? Якщо так, не здавайтесь і спробуйте зачекати та перевірити, чи зможе наша команда вам допомогти. Вам жодного разу не відповіли, щоб пояснити причину, чому виникла така ситуація?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Коли люб’язно сплатіть залишок мого виграшу на моєму рахунку

Автоматичний переклад.
luzienjones101
5 дн. тому

Привіт, я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі. У вас є гроші на рахунку казино і ви хочете їх зняти? Або це щось інше? 🤔

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Мої подарунки

Автоматичний переклад.
lindalee071013
3 дн. тому

Привіт, чи є глибше значення та вказівка на тему чи розмову? Чи можете ви пояснити щось більше?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.