ФорумЗагальна дискусіяНіколи не повідомляйте свій пароль третім особам!

Ніколи не повідомляйте свій пароль третім особам! (Сторінка 3)

7 міс. тому від Daniel
|
21383 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
kaizensweden
2 міс. тому

Ну, я думаю, що це перевірка, яку ви зробили б майже в будь-якому казино, якщо б хотіли зняти гроші, тому це не здається мені чимось дивним, як я вже згадував. Ви завжди перевіряєте себе та спосіб оплати, тож у чому ви бачите проблему? Ви вперше граєте в онлайн казино?

Лише коли ви успішно пройдете цей процес, вам буде дозволено зняти кошти, тож, очевидно, саме тому ви повинні знову повернути гроші на свій рахунок гравця. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ні це не вперше!

І вони чітко заявляють, що повернуть гроші на мою карту Master Card!!!!

1-5 банківських днів

Ви занадто багато думаєте

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сло має. Гроші всередині, як їх забрати з виведення, що це за соус

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні це не вперше!

І вони чітко заявляють, що повернуть гроші на мою карту Master Card!!!!

1-5 банківських днів

Ви занадто багато думаєте

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не думаю, що надто багато думаю. Я просто хотів знати, де ви бачите проблему, тому що я не бачив її в тому, що ви написали.

Те, що казино не хоче давати вам гроші, безсумнівно, буде одним із них, але це не так, якщо ви не пройшли перевірку. Це звичайна річ, яка трапляється.

Якщо ви успішно пройдете його, як я сказав, ви зможете вийти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сло має. Гроші всередині, як їх забрати з виведення, що це за соус

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у вас виникли проблеми зі зняттям коштів у казино, я правильно зрозумів? Де це відбувається з тобою? З якої причини ви не можете відмовитися? Скажіть, будь ласка, більше?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Бонуси

Автоматичний переклад.
zgaptr
2 міс. тому

Привіт!

Вам потрібна підказка, щоб знайти буси на цьому сайті? 🙂 не йдіть далі; просто натисніть або торкніться цього зеленого посилання 👈

Яка ваша думка щодо цієї теми? Він називається «Ніколи не повідомляйте свій пароль третім особам!»

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я маю виграш на суму 350 євро, а казино не відповідає та не відповідає на всі мої електронні листи, які я надіслав зі знімками екрана та всіма документами

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

350 євро

Автоматичний переклад.
cwillenbacher
2 міс. тому

Я чекав на оплату майже 2500 доларів 30 днів, але вони не відповіли. Я відмовився від них.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я хочу їх попрасувати

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я маю виграш на суму 350 євро, а казино не відповідає та не відповідає на всі мої електронні листи, які я надіслав зі знімками екрана та всіма документами

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, не могли б ви також сказати мені, яке це казино? Згідно з тим, що ви написали, ви проходили перевірку, коли надсилали документи. Це було успішно чи ще не завершено? Скільки часу ви чекаєте на зняття коштів і верифікацію, якщо ви не пройшли процес успішно. Не могли б ви дати мені знати?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я чекав на оплату майже 2500 доларів 30 днів, але вони не відповіли. Я відмовився від них.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

О, цього теж досить, ми говоримо про казино, проти якого у вас є скарга, яка все ще триває? Якщо так, не здавайтесь і спробуйте зачекати та перевірити, чи зможе наша команда вам допомогти. Вам жодного разу не відповіли, щоб пояснити причину, чому виникла така ситуація?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Коли люб’язно сплатіть залишок мого виграшу на моєму рахунку

Автоматичний переклад.
luzienjones101
1 місяць тому

Привіт, я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі. У вас є гроші на рахунку казино і ви хочете їх зняти? Або це щось інше? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мої подарунки

Автоматичний переклад.
lindalee071013
1 місяць тому

Привіт, чи є глибше значення та вказівка на тему чи розмову? Чи можете ви пояснити щось більше?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, хлопці, я зараз у біді на кону sloty. Я вніс 20 євро, але не отримав бонус у 20 євро, і безкоштовних обертань також немає. Сперечаюся зі службою підтримки вже більше години і 2 години вчора. Мені пообіцяли, що його зарахують протягом 24 годин. Наразі нічого не сталося, і вони послали мене на те, що я скасував бонус через 2 хвилини після внесення депозиту. Який у цьому сенс? Якщо вам не потрібні нові люди у вашому інтернет-середовищі, просто дайте мені знати. Я радий витрачати свої гроші по-іншому, але я збираюся повідомити про весь портал, тому що це вже п’ятий випадок, коли тут щось не так, відколи я тут увійшов, я все записав і занотував і задокументував повністю тому, що я терпів це один раз, але це все. Це про гроші і кого це хвилює. Я просто повідомлю про це в податкову, і якщо я потраплю в халепу, то це не можна буде так передати. Обдирати людей, які сидять за фасадом і говорять якусь дурницю, щоб отримати ваші гроші, і покласти їх собі в кишеню – так я бачу всю платформу тут, і я її уважно розглядав. Ви всі пов’язані один з одним. Як не дивно, я де бачу трохи більше, ніж усі інші, хто в Інтернеті. Я не проти, але не за мій рахунок, а тепер почекаю і побачу

Автоматичний переклад.
Marcy.1
10 год. тому

Я бачу, що нічого не сталося, і це досить дивно, якщо вони кажуть, що ви скасували бонус, якщо ви говорите, що це неправда. Ви думали подати скаргу з цього приводу чи це для вас не так важливо і це принципово?

Також можна було б опублікувати url-адресу, я не думаю, що я бачив це казино в нашій базі даних. Це було б, звичайно, добре.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого