Я знайшов гарну гру і в результаті виграв R21000,00, але не можу отримати свій виграш, це завжди виправдання. Спочатку я маю використовувати рахунок своєї кредитної картки для EFT, потім мій чековий рахунок, потім EFT має технічну проблему, і я маю використовувати електронні гаманці, потім я не можу використовувати біткойни, оскільки ніколи не використовував їх для здійснення депозиту. Я намагався кілька днів, але мені було відмовлено 21 раз! Не грайте на цій платформі!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Ви маєте на увазі, що ніхто ніколи не запитував у вас пароль? Це добре, принаймні ви знаєте, що казино не нечесне.
Крім того, я бачу, що ви пишете довідку, вам потрібна допомога?
You mean no one has ever asked you for your password ? That's good, at least you know the casino isn't dishonest.
Also, I see you're writing help, do you need a hand with anything ?
Я знайшов гарну гру і в результаті виграв R21000,00, але не можу отримати свій виграш, це завжди виправдання. Спочатку я маю використовувати рахунок своєї кредитної картки для EFT, потім мій чековий рахунок, потім EFT має технічну проблему, і я маю використовувати електронні гаманці, потім я не можу використовувати біткойни, оскільки ніколи не використовував їх для здійснення депозиту. Я намагався кілька днів, але мені було відмовлено 21 раз! Не грайте на цій платформі!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Привіт, чи не могли б ви сказати мені, про яку платформу ми говоримо, де ви намагаєтесь вивести гроші? Я вважаю, що це неприємно, якщо ваше відкликання було відхилено кілька разів, і за цим завжди є щось інше, навіть якщо ви використали альтернативу. Як довго ви намагалися зняти? Чи рекомендує вам щось казино, щоб запобігти повторній відмові у знятті грошей?
Hello, could you tell me what platform are we talking about where you are trying to withdraw money ? I believe it's not nice if your withdrawal has been rejected several times and there is always something different behind it even if you used an alternative. How long have you been trying to withdraw ? Is there anything that the casino has recommended to you to prevent your withdrawal from being rejected again ?
Привіт, дуже добре, днями ми з членом сім’ї внесли гроші з їх кредитної картки на мій рахунок mystake, приблизно 30 євро, ми заробили 480 євро, і коли настав час знімати, вони попросили мене підтвердити свою кредитну картку, оскільки я фізично його не було, тому я надіслав виписку з банку. з усіма депозитами, зробленими цією карткою в казино. Вони відповіли мені, що не можуть перевірити це за допомогою сканера (оскільки мій банк надав мені документ лише фізично) вони попросили мене надіслати виписку з мого рахунку, у якій див. всі зроблені депозити, я відправив його, на що я не отримав жодної відповіді. Нарешті, коли я не отримав відповіді, я зв’язався з банком, щоб дізнатися, чи є спосіб отримати виписку з картки у форматі PDF, і надіслав її знову без відповіді.
Hello, very good, the other day a family member and I deposited money with their credit card into my mystake account, about 30 euros, we earned 480 euros and when it was time to withdraw, they asked me to verify my credit card since I didn't have it physically, so I sent the bank statement. with all the deposits made with that card in the casino They responded to me that they could not verify it through a scanner (since my bank only provided me with the document physically) they asked me to send a statement of my account in which To see all the deposits made, I sent it to which I did not receive any response. Finally, when I did not receive a response, I contacted the bank to see if there was any way to get the card statement in PDF and I sent it again without a response.
Hola muy buenas el otro día un familiar y yo ingresamos dinero con su tarjeta de crédito en mi cuenta de mystake unos 30 euros ganamos 480 euros y a la hora de retirar me solicitaron la verificación de mi tarjeta de crédito al no tenerla física mande el extracto bancario con todos los depósitos hechos con esa tarjeta en el casino Me respondieron que no podían verificarlo a través de un escáner (ya que en mi banco solo me aportaban el documento de manera física)me pidieron que sino mandase un extracto de mi cuenta en el que se vieran todos los depósitos realizados lo envié a lo que no recibí respuesta alguna por último al no recibir respuesta me contacté con el banco para ver si había alguna manera de conseguir el extracto de la tarjeta en PDF y lo Volví a mandar sin respuesta
Привіт. Чи можу я спершу запитати, будь ласка, в якому казино ви все це відчули?
Крім того, якого члена сім’ї ви маєте на увазі? Можливо, у вас є спільний рахунок з цією людиною? Я питаю, тому що зазвичай не дозволяється використовувати іншу картку, окрім тієї, яка написана на ваше ім’я. Можуть бути деякі винятки, коли мова йде лише про спільні рахунки.
Будь ласка, коли саме розпочався процес перевірки?
Hello there. May I first ask at which casino did you experience all this, please?
Also, what family member do you mean? Have you got some joint account with this person, perhaps? I am asking because usually it is not allowed to use another card except the one which is in your name. There might be some exceptions when it comes to joint accounts only.
When exactly did the verification process start, please?
Це фігня..
Це те, що вони просять! Коли ви намагаєтеся отримати свій виграш...
Привіт Петро,
Дякуємо, що граєте з нами!
Ми зв’язуємося з вами щодо вашого останнього запиту на зняття коштів. Будь ласка, зверніть увагу, це не вдалося. Ваша картка не приймає зняття. З цієї причини вам потрібно буде знову подати запит за допомогою банківського переказу.
Щоб завершити процес перевірки, нам все ще потрібні такі документи:
ID:
Завжди надсилайте нам обидві сторони документа.
Ми приймаємо:
• посвідчення особи
• Паспорт
Переконайтеся, що він не прострочений і що ми можемо бачити повний текст і всі чотири кути документа.
Зверніть увагу, що нам потрібна кольорова фотографія, скановані документи не приймаються.
Підтвердження адреси: переконайтеся, що документ не старше 3 місяців, дата видачі чітко вказана та всі чотири кути документа видно.
Документи, які ми затверджуємо:
• Рахунок за комунальні послуги (газ, вода або стаціонарний/широкосмуговий зв’язок)
• Банківський документ (виписка або інший лист, надісланий вам)
• Державний документ
Кредитна картка: **6321
Будь ласка, надішліть чітку фотографію передньої та зворотної сторони кредитної картки під своїм іменем. Переконайтеся, що видно лише перші 6 і останні 4 цифри, дотримуючись скороченого формату: 1234 56XX XXXX 6789 на лицьовій стороні, з таким самим покриттям на звороті. Не приховуйте термін придатності або код CVC (3 цифри). Крім того, картка повинна містити видимий підпис для перевірки.
Банківський рахунок:
Нам потрібен PDF-файл банківської виписки XXXXXX з вашого онлайн-банку. Нам потрібні і ми бачимо ПІБ, логотип банку, IBAN і BIC / SWIFT. Це можна дізнатися, увійшовши в його онлайн-банк.
Після повторного запиту ми обробимо ваші кошти якомога швидше.
Не соромтеся звертатися до нас, якщо ми можемо ще щось для вас зробити. Ми раді Вам допомогти!
Гарного дня!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Привіт, про яке казино ми говоримо? Я прочитав весь пост, але маю відчуття, що це звичайні документи, які гравець надає в казино для перевірки. Що в цьому поганого? 🤔
Hi, what casino are we talking about here ? I have read the whole post but I have a feeling that it is the normal documents that a player provides to the casino to verify themselves. What's wrong with that ? 🤔
Neonvegas.com
Я заплатив карткою, і вони сказали на своєму веб-сайті, що повернуть гроші на мій рахунок.. тепер вони хочуть, щоб я надіслав їм стільки інформації про себе та свою кредитну картку.. я не буду!
Я збираюся звернутися до поліції
Neonvegas.com
I paid with card and they say on their website that they will transfer the money back to my account.. now they want me to send them so much information about my self and my credit card.. i will not!
I am going to contact the police
Ну, я думаю, що це перевірка, яку ви зробили б майже в будь-якому казино, якщо б хотіли зняти гроші, тому це не здається мені чимось дивним, як я вже згадував. Ви завжди перевіряєте себе та спосіб оплати, тож у чому ви бачите проблему? Ви вперше граєте в онлайн казино?
Лише коли ви успішно пройдете цей процес, вам буде дозволено зняти кошти, тож, очевидно, саме тому ви повинні знову повернути гроші на свій рахунок гравця. 🤔
Well, I think it's a verification that you would do in almost any casino if you wanted to withdraw money, so it doesn't seem to me as something strange as I already mentioned. You always verify yourself and the payment method so what do you see as the problem ? Are you playing in an online casino for the first time ?
Only when you go through this process successfully you will be allowed to withdraw, so obviously that's why you should get the money back to your player account again. 🤔
Ні це не вперше!
І вони чітко заявляють, що повернуть гроші на мою карту Master Card!!!!
1-5 банківських днів
Ви занадто багато думаєте
No it's not the first time!
And they clearly state that they will pit the money back on my Master card !!!!
1-5 bank days
You think to much
Я не думаю, що надто багато думаю. Я просто хотів знати, де ви бачите проблему, тому що я не бачив її в тому, що ви написали.
Те, що казино не хоче давати вам гроші, безсумнівно, буде одним із них, але це не так, якщо ви не пройшли перевірку. Це звичайна річ, яка трапляється.
Якщо ви успішно пройдете його, як я сказав, ви зможете вийти.
I don't think I think too much. I just wanted to know where you see the problem, because I didn't see it in what you wrote.
That the casino doesn't want to give you money would certainly be one, but it's not if you haven't done the verification. That's a common thing that happens.
If you pass it successfully like I said, then you should be able to withdraw.
Привіт, у вас виникли проблеми зі зняттям коштів у казино, я правильно зрозумів? Де це відбувається з тобою? З якої причини ви не можете відмовитися? Скажіть, будь ласка, більше?
Hi, you have a casino withdrawal issue, did I get that right ? Where is it happening to you ? What is the reason you can't withdraw, could you tell me more please ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.