ФорумЗагальна дискусіяНіколи не повідомляйте свій пароль третім особам!

Ніколи не повідомляйте свій пароль третім особам! (Сторінка 2)

7 міс. тому від Daniel
|
21423 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт

коли я хотів зняти гроші і попросив мене надіслати номер мого банківського рахунку на електронну адресу, і я це зробив, але ніхто мені не допоміг і не написав у відповідь

хтось може допомогти

Автоматичний переклад.
Javid10
5 міс. тому

Ми обов'язково спробуємо вам допомогти. Будь ласка, дозвольте мені почати з назви казино, де ви це стикалися. Не могли б ви надати це, будь ласка, разом із додатковою інформацією?

Ви можете увійти до свого облікового запису? Будь ласка, коли ви востаннє зверталися до служби підтримки?


Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Мене звуть у koto Javid10


Я написав листа три дні тому і щойно сказав спасибі


не допомагає


Я написав електронний лист сьогодні, як зазвичай, але, на жаль, не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
Javid10
5 міс. тому

Вибачте за непорозуміння. Я мав на увазі назву казино, де ви граєте і стикаєтеся з проблемою. Будь ласка, яке це казино? Ситуація залишається такою ж?

Автоматичний переклад.
8pt64ygmxh
4 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви сказати мені, в якому казино у вас ця проблема?

Що стосується самої верифікації, ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити це питання, і якщо вони цього не зроблять, я б рекомендував подати скаргу за цим посиланням . ⬅️

І все-таки, яку причину вказує вам казино, щоб не перевірити ваші документи? Чи були якісь прийняті?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

бонус


Автоматичний переклад.
jekotigara9
3 міс. тому

Якщо ви шукаєте бонус, відвідайте розділ «Бонуси та акції» на нашому форумі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мене ніколи не просили, і я вважаю, що цей посібник casino.website є дуже корисним

Довідка

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знайшов гарну гру і в результаті виграв R21000,00, але не можу отримати свій виграш, це завжди виправдання. Спочатку я маю використовувати рахунок своєї кредитної картки для EFT, потім мій чековий рахунок, потім EFT має технічну проблему, і я маю використовувати електронні гаманці, потім я не можу використовувати біткойни, оскільки ніколи не використовував їх для здійснення депозиту. Я намагався кілька днів, але мені було відмовлено 21 раз! Не грайте на цій платформі!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мене ніколи не просили, і я вважаю, що цей посібник casino.website є дуже корисним

Довідка

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви маєте на увазі, що ніхто ніколи не запитував у вас пароль? Це добре, принаймні ви знаєте, що казино не нечесне.

Крім того, я бачу, що ви пишете довідку, вам потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знайшов гарну гру і в результаті виграв R21000,00, але не можу отримати свій виграш, це завжди виправдання. Спочатку я маю використовувати рахунок своєї кредитної картки для EFT, потім мій чековий рахунок, потім EFT має технічну проблему, і я маю використовувати електронні гаманці, потім я не можу використовувати біткойни, оскільки ніколи не використовував їх для здійснення депозиту. Я намагався кілька днів, але мені було відмовлено 21 раз! Не грайте на цій платформі!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви сказати мені, про яку платформу ми говоримо, де ви намагаєтесь вивести гроші? Я вважаю, що це неприємно, якщо ваше відкликання було відхилено кілька разів, і за цим завжди є щось інше, навіть якщо ви використали альтернативу. Як довго ви намагалися зняти? Чи рекомендує вам щось казино, щоб запобігти повторній відмові у знятті грошей?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, дуже добре, днями ми з членом сім’ї внесли гроші з їх кредитної картки на мій рахунок mystake, приблизно 30 євро, ми заробили 480 євро, і коли настав час знімати, вони попросили мене підтвердити свою кредитну картку, оскільки я фізично його не було, тому я надіслав виписку з банку. з усіма депозитами, зробленими цією карткою в казино. Вони відповіли мені, що не можуть перевірити це за допомогою сканера (оскільки мій банк надав мені документ лише фізично) вони попросили мене надіслати виписку з мого рахунку, у якій див. всі зроблені депозити, я відправив його, на що я не отримав жодної відповіді. Нарешті, коли я не отримав відповіді, я зв’язався з банком, щоб дізнатися, чи є спосіб отримати виписку з картки у форматі PDF, і надіслав її знову без відповіді.

Автоматичний переклад.
dd7hxfpfp5
3 міс. тому

Привіт. Чи можу я спершу запитати, будь ласка, в якому казино ви все це відчули?

Крім того, якого члена сім’ї ви маєте на увазі? Можливо, у вас є спільний рахунок з цією людиною? Я питаю, тому що зазвичай не дозволяється використовувати іншу картку, окрім тієї, яка написана на ваше ім’я. Можуть бути деякі винятки, коли мова йде лише про спільні рахунки.

Будь ласка, коли саме розпочався процес перевірки?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

приємно

Автоматичний переклад.
dd7hxfpfp5
3 міс. тому

Пекло9


Автоматичний переклад.
memharmagaso110796
3 міс. тому

приємно

Автоматичний переклад.
Daniel
3 міс. тому

vp0206.lp333@gmail.comvp

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це фігня..


Це те, що вони просять! Коли ви намагаєтеся отримати свій виграш...


Привіт Петро,


Дякуємо, що граєте з нами!


Ми зв’язуємося з вами щодо вашого останнього запиту на зняття коштів. Будь ласка, зверніть увагу, це не вдалося. Ваша картка не приймає зняття. З цієї причини вам потрібно буде знову подати запит за допомогою банківського переказу.

Щоб завершити процес перевірки, нам все ще потрібні такі документи:


ID:

Завжди надсилайте нам обидві сторони документа.

Ми приймаємо:

• посвідчення особи

• Паспорт


Переконайтеся, що він не прострочений і що ми можемо бачити повний текст і всі чотири кути документа.

Зверніть увагу, що нам потрібна кольорова фотографія, скановані документи не приймаються.


Підтвердження адреси: переконайтеся, що документ не старше 3 місяців, дата видачі чітко вказана та всі чотири кути документа видно.

Документи, які ми затверджуємо:

• Рахунок за комунальні послуги (газ, вода або стаціонарний/широкосмуговий зв’язок)

• Банківський документ (виписка або інший лист, надісланий вам)

• Державний документ


Кредитна картка: **6321

Будь ласка, надішліть чітку фотографію передньої та зворотної сторони кредитної картки під своїм іменем. Переконайтеся, що видно лише перші 6 і останні 4 цифри, дотримуючись скороченого формату: 1234 56XX XXXX 6789 на лицьовій стороні, з таким самим покриттям на звороті. Не приховуйте термін придатності або код CVC (3 цифри). Крім того, картка повинна містити видимий підпис для перевірки.


Банківський рахунок:

Нам потрібен PDF-файл банківської виписки XXXXXX з вашого онлайн-банку. Нам потрібні і ми бачимо ПІБ, логотип банку, IBAN і BIC / SWIFT. Це можна дізнатися, увійшовши в його онлайн-банк.

Після повторного запиту ми обробимо ваші кошти якомога швидше.

Не соромтеся звертатися до нас, якщо ми можемо ще щось для вас зробити. Ми раді Вам допомогти!


Гарного дня!


2050:3025181

Автоматичний переклад.
kaizensweden
2 міс. тому

Привіт, про яке казино ми говоримо? Я прочитав весь пост, але маю відчуття, що це звичайні документи, які гравець надає в казино для перевірки. Що в цьому поганого? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Neonvegas.com

Я заплатив карткою, і вони сказали на своєму веб-сайті, що повернуть гроші на мій рахунок.. тепер вони хочуть, щоб я надіслав їм стільки інформації про себе та свою кредитну картку.. я не буду!

Я збираюся звернутися до поліції

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого