Це фігня..
Це те, що вони просять! Коли ви намагаєтеся отримати свій виграш...
Привіт Петро,
Дякуємо, що граєте з нами!
Ми зв’язуємося з вами щодо вашого останнього запиту на зняття коштів. Будь ласка, зверніть увагу, це не вдалося. Ваша картка не приймає зняття. З цієї причини вам потрібно буде знову подати запит за допомогою банківського переказу.
Щоб завершити процес перевірки, нам все ще потрібні такі документи:
ID:
Завжди надсилайте нам обидві сторони документа.
Ми приймаємо:
• посвідчення особи
• Паспорт
Переконайтеся, що він не прострочений і що ми можемо бачити повний текст і всі чотири кути документа.
Зверніть увагу, що нам потрібна кольорова фотографія, скановані документи не приймаються.
Підтвердження адреси: переконайтеся, що документ не старше 3 місяців, дата видачі чітко вказана та всі чотири кути документа видно.
Документи, які ми затверджуємо:
• Рахунок за комунальні послуги (газ, вода або стаціонарний/широкосмуговий зв’язок)
• Банківський документ (виписка або інший лист, надісланий вам)
• Державний документ
Кредитна картка: **6321
Будь ласка, надішліть чітку фотографію передньої та зворотної сторони кредитної картки під своїм іменем. Переконайтеся, що видно лише перші 6 і останні 4 цифри, дотримуючись скороченого формату: 1234 56XX XXXX 6789 на лицьовій стороні, з таким самим покриттям на звороті. Не приховуйте термін придатності або код CVC (3 цифри). Крім того, картка повинна містити видимий підпис для перевірки.
Банківський рахунок:
Нам потрібен PDF-файл банківської виписки XXXXXX з вашого онлайн-банку. Нам потрібні і ми бачимо ПІБ, логотип банку, IBAN і BIC / SWIFT. Це можна дізнатися, увійшовши в його онлайн-банк.
Після повторного запиту ми обробимо ваші кошти якомога швидше.
Не соромтеся звертатися до нас, якщо ми можемо ще щось для вас зробити. Ми раді Вам допомогти!
Гарного дня!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Автоматичний переклад.