5 міс. тому
Привіт, я завжди граю в бонусні ігри, це мої улюблені, мені не пощастило в різних іграх і живому казино
Hello , i always play bonus games those are my favourites , i had no luck in different kind of games and live casino
0
Привіт, я завжди граю в бонусні ігри, це мої улюблені, мені не пощастило в різних іграх і живому казино
Hello , i always play bonus games those are my favourites , i had no luck in different kind of games and live casino
Так, саме тому я запитав вас, чи любите ви грати з бонусами, тому що гравці частіше зазнають невдач, ніж навпаки. Але час від часу може статися така ситуація, як у вас зараз.
Тож я сподіваюся, що вам знову вдасться отримати гарний виграш і поділитися ним з нами. ☘️😎
Yes, that's why I asked you if you like to play with bonuses, because players are more likely to fail than the other way around. But every once in a while a situation like the one you have now can happen.
So I hope you will manage to hit a nice win again and share it with us. ☘️😎
Хм, це не виглядає як виграшний скріншот. Що ви хотіли сказати цим постом? 🤔
Hm, that doesn't look like a winning screenshot. What did you want to say with this post ? 🤔
Я виграв це з першим безкоштовним бонусом сьогодні. Дякую Гуру. Так сталося, що на моєму банківському рахунку залишилося до останніх 20 годин. Тепер потрібно зрозуміти, як його отримати. Я нуб у криптовалюті. Я так розгубилася
I won this with first time bonus free bonus today. Thanks Guru. I just so happened to be down to my last 20.00 in my bank account. Now to figure out how to get it. I’m a noob at crypto. I’m so lost
Я виграв це з першим безкоштовним бонусом сьогодні. Дякую Гуру. Так сталося, що на моєму банківському рахунку залишилося до останніх 20 годин. Тепер потрібно зрозуміти, як його отримати. Я нуб у криптовалюті. Я так розгубилася
I won this with first time bonus free bonus today. Thanks Guru. I just so happened to be down to my last 20.00 in my bank account. Now to figure out how to get it. I’m a noob at crypto. I’m so lost
Гей, гарна перемога. Я хотів би почати з того, що якщо у вас немає грошей, ви ніколи не повинні грати в азартні ігри, оскільки це може призвести вас до дуже неприємних ситуацій.
У будь-якому випадку, до речі, якщо у вас виникли проблеми з виведенням коштів, перше, що я зробив би, це написати SMS у чаті в казино, і вони могли б допомогти вам під час виведення коштів. Якщо ви не можете впоратися з цим, було б гарною ідеєю спробувати іншу альтернативу, а не криптовалюту. Якщо це теж не спрацює, повідомте нас, і ми подивимося, що ми можемо зробити.
Чи можемо ми укласти таку угоду?
Hey, nice win. I would like to start by saying that if you don't have the money, you should never gamble, because it can get you into some very unfortunate situations.
Anyway, to the point, if you have a problem with your withdrawal, the first thing I would do is to text the live chat at the casino and they might be able to help you when you make your withdrawal. If you can't handle that, it might be a good idea to try another alternative rather than crypto. If that doesn't work either, let us know and we'll see what we can do.
Can we make a deal like this ?
Привіт! У вас немає жодного з цих унікальних знімків екрана, щоб поділитися з нами? 😀
Hi, you don't have any of these unique screenshots to share with us ? 😀
Я зробив цей знімок екрана, а потім мій баланс зник під час наступного обертання. Не знаю, що сталося?
I took this screenshot and then my balance disappeared on the next spin, not sure what happened?
Це може бути не по темі, але минуло кілька днів, оскільки я не можу отримати доступ до веб-сайту casino.guru з Канади. є конкретна причина?
this might be off topic but its been quite a few days since i cannot access to casino.guru website from Canada . is there a particular reason?
Я зробив цей знімок екрана, а потім мій баланс зник під час наступного обертання. Не знаю, що сталося?
I took this screenshot and then my balance disappeared on the next spin, not sure what happened?
Привіт, це була б велика удача. Але ви звернулися в службу підтримки, як тільки зник баланс? Зізнатися, мені здається, що я бачу два однакових скріншоти. Обов’язково дайте мені знати, що сказало вам казино.
Hi, that would be great luck. But did you go to the support as soon as your balance disappeared? If I have to admit I feel like I'm seeing two identical screenshots. Be sure to let me know what the casino told you.
Це може бути не по темі, але минуло кілька днів, оскільки я не можу отримати доступ до веб-сайту casino.guru з Канади. є конкретна причина?
this might be off topic but its been quite a few days since i cannot access to casino.guru website from Canada . is there a particular reason?
Привіт! Я не знаю жодної причини, чому у вас виникнуть проблеми з підключенням із Канади. Чи можете ви надіслати мені знімок екрана того, що відображається, коли ви намагаєтеся отримати доступ до нашого сайту?
Hello, I don't know of any reason why you would have a problem connecting from Canada. Can you send me a screenshot of what it shows you when you try to access our site ?
Казино: High Flyer
Гра: Gold Diggin/ Money Spinner
Ставка: 3 CAD
Casino: High Flyer
Game: Gold Diggin/ Money Spinner
Bet: 3 CAD
Це те, що я отримую, коли намагаюся отримати доступ до вашого веб-сайту з Канади. (моє місцезнаходження)
Я думав, що це проблема DNS з мого боку, але я використовую DNS-сервери Google напряму, а не свого інтернет-провайдера, і це той самий результат.
This is what i get when i try access to your website from Canada.(my location)
I thought was the DNS issue from my end but im using google DNS servers directly not my internet provider and its the same result.
Ідеально, ці речі можна заповнити, навіть якщо ви опублікуєте знімок екрана за допомогою цієї кнопки. З’явиться форма, і ви зможете заповнити казино, зробити ставку, завантажити скріншот і так далі.
Тож гарного проведення часу на наступних сесіях. 😀
Perfect, these things can be filled in even if you post a screenshot via this button. A form will pop up and you can fill in the casino, bet, upload a screenshot and so on.
So, have a great time in the next sessions. 😀
Це те, що я отримую, коли намагаюся отримати доступ до вашого веб-сайту з Канади. (моє місцезнаходження)
Я думав, що це проблема DNS з мого боку, але я використовую DNS-сервери Google напряму, а не свого інтернет-провайдера, і це той самий результат.
This is what i get when i try access to your website from Canada.(my location)
I thought was the DNS issue from my end but im using google DNS servers directly not my internet provider and its the same result.
Я спробую дізнатися, що відбувається, і повідомлю вам, щойно отримаю відповідь. Я не знаю, у чому може бути проблема, але я думаю, ми з’ясуємо. 🙂
I'll try to find out what's going on and let you know as soon as I get an answer. I don't know what the problem might be but I guess we'll find out. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.