ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 7)

2 р. тому від Joanna22
|
54921 переглядів 267 відповідей |
|
1...6 7 8...15
Додати публікацію
Anonymized534
11 міс. тому

За додатковими уточненнями звертайтесь

clientservices@mifinity.com

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
11 міс. тому

Вони вже сказали вам: ви завершуєте перевірку під час реєстрації, і вони можуть вимагати нові перевірки пізніше (як у вашому випадку), просто співпрацюйте та надішліть документи, які вони просять. Я ніколи не використовував mifinity, але якщо я використовую подібні гаманці (skrill), вам просто потрібно пройти перевірку, і все.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
11 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
11 міс. тому

Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
11 міс. тому

Якщо ви зробили це, щоб відкрити рахунок і змогли внести депозит, ви зможете зробити це знову 😁

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чесно кажучи, я не знаю, що б я сказав. Ми всі намагаємося допомогти, і я думаю, що гравці рекомендують деякі досить розумні речі, оскільки вони теж пройшли через це. Я не розумію, в чому проблема, якщо вам постійно відмовляють у документах. Електронну пошту, яку порадив гравець nigeljc59, ви вже написали там?

Звісно, якщо у вас вийде все врешті-решт, повідомте нам, бо це досить складна ситуація.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Гей, ти хочеш щось додати чи просто слідкуєш за тим, що відбувається? 🙂

Автоматичний переклад.
Asd9keko
11 міс. тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Знову відмовляюся😒

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
11 міс. тому

Зазвичай, якщо у мене з чимось проблема, я знаходжу друга, щоб поділитися з нею проблемою та перевірити, чи можна вирішити її разом. Це не так складно, потрібно стежити за процесом

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я все ще вважаю, що головне зв’язатися зі службою підтримки та надати правильні документи для проходження перевірки.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file Привіт, що це означає?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
10 міс. тому

Вам потрібно підтвердити свій обліковий запис протягом 21 дня, щоб користуватися вищими лімітами депозитів/зняття. Я пояснював це раніше. Ви досягли початкового порогу, встановленого mifinity для внесення та зняття коштів, тому вам потрібно скористатися додатком, перевірити необхідну документацію та пройти процедуру KYC, а потім ви зможете вносити та знімати до 10 000 без необхідності робити це знову

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я ніколи не використовував цей метод для депозитів і виведення коштів. Чи використовують його новозеландські гравці?

в казино, в які я особисто граю, я використовую тільки карти і виводжу безпосередньо на них. Зазвичай я отримую гроші в той же день, можлива затримка, але не більше ніж на 3 дні

Автоматичний переклад.
benny_cakeking
10 міс. тому

З мого досвіду у Великобританії ви можете робити депозити за допомогою карток, але знімати лише за допомогою банківського переказу, який дорожчий, ніж електронні гаманці, такі як mifinity, і займає більше часу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я не розумію, чому я не можу вивести гроші з платформи mifinify, вони надіслали всю документацію, яку вони вимагали, і вони кажуть, що це неправильно, блін, що відбувається з цими людьми?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
10 міс. тому

Ми все ще говоримо про ту саму проблему? Це тягнеться вже давно. Що не так із надісланою вами документацією? Що не правильно?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Cristianfs10 видалено
1...6 7 8...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.