ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 7)

2 р. тому від Joanna22
|
63177 переглядів 267 відповідей |
|
1...6 7 8...14
1 рік тому

Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я не знаю, що б я сказав. Ми всі намагаємося допомогти, і я думаю, що гравці рекомендують деякі досить розумні речі, оскільки вони теж пройшли через це. Я не розумію, в чому проблема, якщо вам постійно відмовляють у документах. Електронну пошту, яку порадив гравець nigeljc59, ви вже написали там?

Звісно, якщо у вас вийде все врешті-решт, повідомте нам, бо це досить складна ситуація.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, ти хочеш щось додати чи просто слідкуєш за тим, що відбувається? 🙂

Автоматичний переклад.
Asd9keko
1 рік тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Знову відмовляюся😒

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Зазвичай, якщо у мене з чимось проблема, я знаходжу друга, щоб поділитися з нею проблемою та перевірити, чи можна вирішити її разом. Це не так складно, потрібно стежити за процесом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще вважаю, що головне зв’язатися зі службою підтримки та надати правильні документи для проходження перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Привіт, що це означає?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Вам потрібно підтвердити свій обліковий запис протягом 21 дня, щоб користуватися вищими лімітами депозитів/зняття. Я пояснював це раніше. Ви досягли початкового порогу, встановленого mifinity для внесення та зняття коштів, тому вам потрібно скористатися додатком, перевірити необхідну документацію та пройти процедуру KYC, а потім ви зможете вносити та знімати до 10 000 без необхідності робити це знову

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не використовував цей метод для депозитів і виведення коштів. Чи використовують його новозеландські гравці?

в казино, в які я особисто граю, я використовую тільки карти і виводжу безпосередньо на них. Зазвичай я отримую гроші в той же день, можлива затримка, але не більше ніж на 3 дні

Автоматичний переклад.
benny_cakeking
1 рік тому

З мого досвіду у Великобританії ви можете робити депозити за допомогою карток, але знімати лише за допомогою банківського переказу, який дорожчий, ніж електронні гаманці, такі як mifinity, і займає більше часу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не розумію, чому я не можу вивести гроші з платформи mifinify, вони надіслали всю документацію, яку вони вимагали, і вони кажуть, що це неправильно, блін, що відбувається з цими людьми?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Ми все ще говоримо про ту саму проблему? Це тягнеться вже давно. Що не так із надісланою вами документацією? Що не правильно?

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
1 рік тому

Якщо ви виконали процес перевірки, як зазначено в додатку, у вас все повинно бути добре. Також має бути підтверджено ваш банківський рахунок, на який має піти зняття. Якщо все це зроблено, він має бути готовий до зняття через 24 години, а потім через кілька хвилин після вилучення.

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
1 рік тому

Я думаю, вам потрібно зробити це через додаток для підтвердження адреси. Я надіслав виписку з банківського рахунку, і її прийняли.

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
1 рік тому

Якщо це перевірка адреси, на ній має бути ваша домашня адреса. Перевірка банківської адреси та Iban. Щоб отримати додаткові роз’яснення, зв’яжіться з customerservices@mifinity.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я виграв близько 14 000 євро, і казино каже, що я можу зняти через mifinity. Пробував туди зайти але акаунт заблокований зв'яжіться з підтримкою відразу нічого не чув 4 дні!!!!! Хтось може порадити, що мені робити? Куди найрозумніше перевести гроші з mifinity?

Майк

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви перевести на свій рахунок avanza? Чи звернуться вони до податкової служби Швеції?

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Надішліть електронну адресу customerservices@mifinty.comx, вони дадуть відповідь на цей запит

Автоматичний переклад.
Anonymized534
1 рік тому

Чекаю вже 4 дні!! Хтось із порадами щодо того, куди найкраще та найпростіше переказувати гроші з mifinity, чув про revault?

Порадьте, будь ласка

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Мої стосунки з ними завжди були хорошими, максимум 24 години відповіді. Я не можу порадити нічого іншого, якщо ви не можете пройти перевірку через додаток

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого