ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 7)

2 р. тому від Joanna22
|
60934 переглядів 267 відповідей |
|
1...6 7 8...14
Додати публікацію
1 рік тому

Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я не знаю, що б я сказав. Ми всі намагаємося допомогти, і я думаю, що гравці рекомендують деякі досить розумні речі, оскільки вони теж пройшли через це. Я не розумію, в чому проблема, якщо вам постійно відмовляють у документах. Електронну пошту, яку порадив гравець nigeljc59, ви вже написали там?

Звісно, якщо у вас вийде все врешті-решт, повідомте нам, бо це досить складна ситуація.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, ти хочеш щось додати чи просто слідкуєш за тим, що відбувається? 🙂

Автоматичний переклад.
Asd9keko
1 рік тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Знову відмовляюся😒

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Зазвичай, якщо у мене з чимось проблема, я знаходжу друга, щоб поділитися з нею проблемою та перевірити, чи можна вирішити її разом. Це не так складно, потрібно стежити за процесом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file подивіться, що він каже😤

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще вважаю, що головне зв’язатися зі службою підтримки та надати правильні документи для проходження перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Привіт, що це означає?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Вам потрібно підтвердити свій обліковий запис протягом 21 дня, щоб користуватися вищими лімітами депозитів/зняття. Я пояснював це раніше. Ви досягли початкового порогу, встановленого mifinity для внесення та зняття коштів, тому вам потрібно скористатися додатком, перевірити необхідну документацію та пройти процедуру KYC, а потім ви зможете вносити та знімати до 10 000 без необхідності робити це знову

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не використовував цей метод для депозитів і виведення коштів. Чи використовують його новозеландські гравці?

в казино, в які я особисто граю, я використовую тільки карти і виводжу безпосередньо на них. Зазвичай я отримую гроші в той же день, можлива затримка, але не більше ніж на 3 дні

Автоматичний переклад.
benny_cakeking
1 рік тому

З мого досвіду у Великобританії ви можете робити депозити за допомогою карток, але знімати лише за допомогою банківського переказу, який дорожчий, ніж електронні гаманці, такі як mifinity, і займає більше часу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не розумію, чому я не можу вивести гроші з платформи mifinify, вони надіслали всю документацію, яку вони вимагали, і вони кажуть, що це неправильно, блін, що відбувається з цими людьми?

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
12 міс. тому

Ми все ще говоримо про ту саму проблему? Це тягнеться вже давно. Що не так із надісланою вами документацією? Що не правильно?

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
12 міс. тому

Якщо ви виконали процес перевірки, як зазначено в додатку, у вас все повинно бути добре. Також має бути підтверджено ваш банківський рахунок, на який має піти зняття. Якщо все це зроблено, він має бути готовий до зняття через 24 години, а потім через кілька хвилин після вилучення.

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
12 міс. тому

Я думаю, вам потрібно зробити це через додаток для підтвердження адреси. Я надіслав виписку з банківського рахунку, і її прийняли.

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
12 міс. тому

Якщо це перевірка адреси, на ній має бути ваша домашня адреса. Перевірка банківської адреси та Iban. Щоб отримати додаткові роз’яснення, зв’яжіться з customerservices@mifinity.com

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт, я виграв близько 14 000 євро, і казино каже, що я можу зняти через mifinity. Пробував туди зайти але акаунт заблокований зв'яжіться з підтримкою відразу нічого не чув 4 дні!!!!! Хтось може порадити, що мені робити? Куди найрозумніше перевести гроші з mifinity?

Майк

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Чи можете ви перевести на свій рахунок avanza? Чи звернуться вони до податкової служби Швеції?

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Надішліть електронну адресу customerservices@mifinty.comx, вони дадуть відповідь на цей запит

Автоматичний переклад.
Anonymized534
12 міс. тому

Чекаю вже 4 дні!! Хтось із порадами щодо того, куди найкраще та найпростіше переказувати гроші з mifinity, чув про revault?

Порадьте, будь ласка

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Мої стосунки з ними завжди були хорошими, максимум 24 години відповіді. Я не можу порадити нічого іншого, якщо ви не можете пройти перевірку через додаток

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого