11 міс. тому
За додатковими уточненнями звертайтесь
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
0
За додатковими уточненнями звертайтесь
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Вони вже сказали вам: ви завершуєте перевірку під час реєстрації, і вони можуть вимагати нові перевірки пізніше (як у вашому випадку), просто співпрацюйте та надішліть документи, які вони просять. Я ніколи не використовував mifinity, але якщо я використовую подібні гаманці (skrill), вам просто потрібно пройти перевірку, і все.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Якщо ви зробили це, щоб відкрити рахунок і змогли внести депозит, ви зможете зробити це знову 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Чесно кажучи, я не знаю, що б я сказав. Ми всі намагаємося допомогти, і я думаю, що гравці рекомендують деякі досить розумні речі, оскільки вони теж пройшли через це. Я не розумію, в чому проблема, якщо вам постійно відмовляють у документах. Електронну пошту, яку порадив гравець nigeljc59, ви вже написали там?
Звісно, якщо у вас вийде все врешті-решт, повідомте нам, бо це досить складна ситуація.
To tell you the truth, I'm not sure what I would say. We're all trying to help and I think the players are recommending some pretty reasonable things since they've been through it too. I don't understand what the problem is if they keep rejecting your documents. The email that player nigeljc59 recommended, you already wrote there ?
Of course, if you manage to manage everything in the end, let us know, because it's quite a complicated situation.
Зазвичай, якщо у мене з чимось проблема, я знаходжу друга, щоб поділитися з нею проблемою та перевірити, чи можна вирішити її разом. Це не так складно, потрібно стежити за процесом
Normally if I have a problem with something I find a friend to share the issue with and see if you can resolve it together. It's not that difficult you have to follow the process
Вам потрібно підтвердити свій обліковий запис протягом 21 дня, щоб користуватися вищими лімітами депозитів/зняття. Я пояснював це раніше. Ви досягли початкового порогу, встановленого mifinity для внесення та зняття коштів, тому вам потрібно скористатися додатком, перевірити необхідну документацію та пройти процедуру KYC, а потім ви зможете вносити та знімати до 10 000 без необхідності робити це знову
You need to verify your account within 21 days to enjoy higher deposit/withdrawal limits. I explained it before. You have reached the initial threshold that mifinity set for depositing and withdrawing so you have to use the app verify the necessary documentation and go through KYC and then you can deposit and withdraw up to 10,000 without having to do it again
Я ніколи не використовував цей метод для депозитів і виведення коштів. Чи використовують його новозеландські гравці?
в казино, в які я особисто граю, я використовую тільки карти і виводжу безпосередньо на них. Зазвичай я отримую гроші в той же день, можлива затримка, але не більше ніж на 3 дні
I have never used this method for deposits and cashouts. Is it used by New Zealand players?
in casinos which I personally play I use only cards and withdraw directly to them. Usually receive my money the same day, can be delay but no more than 3 days
З мого досвіду у Великобританії ви можете робити депозити за допомогою карток, але знімати лише за допомогою банківського переказу, який дорожчий, ніж електронні гаманці, такі як mifinity, і займає більше часу.
In my experience in the UK you can deposit with cards but only withdraw with a bank transfer which is more expensive than ewallets like mifinity and take more time.
Привіт, я не розумію, чому я не можу вивести гроші з платформи mifinify, вони надіслали всю документацію, яку вони вимагали, і вони кажуть, що це неправильно, блін, що відбувається з цими людьми?
Hello, I don't understand why I can't withdraw the money from the mifinify platform, they sent all the documentation that they requested and they say that it's not correct, damn, what's going on with those people?
Hola no entiendo porque no puedo retirarlo el dinero de la plataforma de mifinify mandó todas documentación que mi solicitaron y mi dice que no es correcto jolín qué pasa con esa gente
Ми все ще говоримо про ту саму проблему? Це тягнеться вже давно. Що не так із надісланою вами документацією? Що не правильно?
Are we still talking about the same problem ? It's been dragging on for a long time. What is wrong with the documentation you sent ? What's not correct?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.