1 рік тому
Ось що я зробив, я також просканував своє обличчя
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
0
Ось що я зробив, я також просканував своє обличчя
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
Привіт, дуже добре, що ви повинні надіслати, щоб вони могли підтвердити ваш обліковий запис? Чому я надіслав свій ID в банк банку і все, а вони не перевірили? Що я можу надіслати, щоб вони могли це перевірити? Не могли б ви мені допомогти?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Амі, я не розумію ні біометрії, ні свого обличчя.
Ami, I don't get the biometric thing or the thing about my face.
Ami no me sale lo de biométrico ni lo de mi rostro
А як ти це робиш, чому я не можу сканувати своє обличчя?
And how do you do it, why can't I scan my face?
Y eso como lo hacéis por qué ami para escanear mi rostro no me sale
Наскільки я пам’ятаю, мені довелося завантажити свій паспорт і зробити його біометричне сканування та біометричне сканування свого обличчя для перевірки посвідчення особи.
From what I remember I had to upload my passport and take a biometric scan of it and a biometric scan of my face for ID verification.
І все пройшло добре, і перевірка пройшла успішно, так? Я бачив, що ви рекомендували гравцеві електронний лист, за яким вона могла б зв’язатися зі службою підтримки, але я не впевнений, спробувала вона це чи ні. Я думаю, що це було б найкраще, оскільки вони зможуть надати їй відповідну інформацію.
And everything went fine and the verification was successful yes ? I saw that you recommended an email to the player where she could reach support but I'm not sure if she tried it or not. I think that would probably be the best thing to do because they will be able to give her relevant information.
Це тільки те, що я повинен зробити. Відкрийте програму та подивіться, чи потрібно щось перевірити, і дотримуйтесь інструкцій. Можливо, вам знадобляться не біометричні дані обличчя, а лише ваш паспорт. Або зайдіть на you tube або Google, скануйте біометричний паспорт для перевірки, і він вам покаже. Це просто, якщо ви знаєте, як це зробити.
This is only what I have to do. Open your app and see if anything needs to be verified and follow the instructions You may not need a facebiometric reading just your passport. Either go on you tube or Google scanning biometric passport for verification and it will show you. It's simple once you know how to do it.
Привіт, дуже добре, що ви повинні надіслати, щоб вони могли підтвердити ваш обліковий запис? Чому я надіслав свій ID в банк банку і все, а вони не перевірили? Що я можу надіслати, щоб вони могли це перевірити? Не могли б ви мені допомогти?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Я бачу, що у вас теж така проблема, і ви не можете перевірити себе. Ви також намагалися написати на електронну адресу, яку nigeljc59 додав на попередній сторінці?
У будь-якому випадку, в чому, здається, проблема?
I see that you also have a similar problem and you can't verify yourself. Did you also try to write to the email that nigeljc59 added on the previous page ?
Anyway, what seems to be the problem with you ?
Подивіться, що потрібно перевірити в додатку. Дотримуйтесь інструкцій, якщо ви не знаєте, як зробити біометричне сканування, знайдіть його, будь-які додаткові проблеми та щоб отримати ясність, customerservices@mifinity.com. очікуйте перевірки ідентифікатора двічі один раз під час реєстрації та під час першого зняття коштів.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Подивіться, що потрібно перевірити в додатку. Дотримуйтесь інструкцій, якщо ви не знаєте, як зробити біометричне сканування, знайдіть його, будь-які додаткові проблеми та щоб отримати ясність, customerservices@mifinity.com. очікуйте перевірки ідентифікатора двічі один раз під час реєстрації та під час першого зняття коштів.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
У мене була така ж проблема, вам потрібно пройти повторну перевірку KYC!! Я теж не міг цього зрозуміти, але як тільки це зроблено, так і все. Я думаю, це тому, що ви досягли певних критеріїв депозиту/виведення.
I had the sam problem you have to go through a second KYC check!! I couldn't understand it either but once it's done once that's it. I think it's because you hit a certain deposit/withdrawal criteria.
Я не розмовляю іспанською, але я думаю, що це та сама проблема, яка була у мене. Вам потрібно скористатися додатком, щоб побачити, де вам потрібно перевірити, і дотримуватися процесу, оскільки ви досягли ліміту депозитів/зняття, встановленого mifinity, і тепер вам потрібно пройти перевірку KYC, перш ніж ви зможете зняти свої гроші. Він не оброблятиметься на вихідних, тож у вас є час переглянути свій додаток і побачити, що потрібно зробити, це не так складно, якби це зробив я 😂
I don't speak Spanish but I think it is the same problem I had. You have to use the app see where you need to verify and follow the process it because you have reached a deposit/withdrawal limit set by mifinity and now you have to go through KYC check before you can withdraw your money. It won't be processed over the weekend so you've got time to go through your app and see what needs doing it's not that difficult if I did it 😂
Привіт, хтось знає, чому мені дали зняти тільки 150 євро, а тепер більше не дозволяють, кажуть, що потрібно відправити документи, я не розумію, Боже.
Hello, does anyone know why they only let me withdraw €150, now they don't allow me to withdraw more, they say I have to send documents, I don't understand, God.
Hola alguien sabes porque solo mi dejo retirar 150€ ahora ya no mi permiten retirar más ellos mi dice que tengo que enviar documentos no entiendo dios
Я пояснив, що коли ви вперше відкриваєте обліковий запис, вам потрібно підтвердити посвідчення особи з адресою, банківським рахунком і картками.
Коли ви внесли або зняли певну суму грошей, вам потрібно знову пройти перевірку KYC так само, як і під час першого використання програми. Після завершення KYC ви можете вільно вносити та знімати за бажанням.
Я не можу пояснити це простіше
I explained when you first open your account you have to verify ID proof of address and bank account and cards.
When you have deposited or withdrawn a certain amount of money you have to go through KYC again the same way as the first time using the app. Once you have completed the KYC you are then free to deposit and withdraw at will.
I can't explain it more simply
За додатковими уточненнями звертайтесь
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Вони вже сказали вам: ви завершуєте перевірку під час реєстрації, і вони можуть вимагати нові перевірки пізніше (як у вашому випадку), просто співпрацюйте та надішліть документи, які вони просять. Я ніколи не використовував mifinity, але якщо я використовую подібні гаманці (skrill), вам просто потрібно пройти перевірку, і все.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Якщо ви зробили це, щоб відкрити рахунок і змогли внести депозит, ви зможете зробити це знову 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.