ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 6)

2 р. тому від Joanna22
|
61078 переглядів 267 відповідей |
|
1...5 6 7...14
Додати публікацію
Anonymized534
1 рік тому

Ось що я зробив, я також просканував своє обличчя

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт, дуже добре, що ви повинні надіслати, щоб вони могли підтвердити ваш обліковий запис? Чому я надіслав свій ID в банк банку і все, а вони не перевірили? Що я можу надіслати, щоб вони могли це перевірити? Не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Anonymized534
1 рік тому

Амі, я не розумію ні біометрії, ні свого обличчя.

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

А як ти це робиш, чому я не можу сканувати своє обличчя?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наскільки я пам’ятаю, мені довелося завантажити свій паспорт і зробити його біометричне сканування та біометричне сканування свого обличчя для перевірки посвідчення особи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І все пройшло добре, і перевірка пройшла успішно, так? Я бачив, що ви рекомендували гравцеві електронний лист, за яким вона могла б зв’язатися зі службою підтримки, але я не впевнений, спробувала вона це чи ні. Я думаю, що це було б найкраще, оскільки вони зможуть надати їй відповідну інформацію.

Автоматичний переклад.
Andoni21
1 рік тому

Це тільки те, що я повинен зробити. Відкрийте програму та подивіться, чи потрібно щось перевірити, і дотримуйтесь інструкцій. Можливо, вам знадобляться не біометричні дані обличчя, а лише ваш паспорт. Або зайдіть на you tube або Google, скануйте біометричний паспорт для перевірки, і він вам покаже. Це просто, якщо ви знаєте, як це зробити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дуже добре, що ви повинні надіслати, щоб вони могли підтвердити ваш обліковий запис? Чому я надіслав свій ID в банк банку і все, а вони не перевірили? Що я можу надіслати, щоб вони могли це перевірити? Не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що у вас теж така проблема, і ви не можете перевірити себе. Ви також намагалися написати на електронну адресу, яку nigeljc59 додав на попередній сторінці?

У будь-якому випадку, в чому, здається, проблема?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Подивіться, що потрібно перевірити в додатку. Дотримуйтесь інструкцій, якщо ви не знаєте, як зробити біометричне сканування, знайдіть його, будь-які додаткові проблеми та щоб отримати ясність, customerservices@mifinity.com. очікуйте перевірки ідентифікатора двічі один раз під час реєстрації та під час першого зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться, що потрібно перевірити в додатку. Дотримуйтесь інструкцій, якщо ви не знаєте, як зробити біометричне сканування, знайдіть його, будь-які додаткові проблеми та щоб отримати ясність, customerservices@mifinity.com. очікуйте перевірки ідентифікатора двічі один раз під час реєстрації та під час першого зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відповів Andoni21 своїм дописом. Мені не потрібна допомога, тому все гаразд, але все одно дякую за допомогу.

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

У мене була така ж проблема, вам потрібно пройти повторну перевірку KYC!! Я теж не міг цього зрозуміти, але як тільки це зроблено, так і все. Я думаю, це тому, що ви досягли певних критеріїв депозиту/виведення.

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Я не розмовляю іспанською, але я думаю, що це та сама проблема, яка була у мене. Вам потрібно скористатися додатком, щоб побачити, де вам потрібно перевірити, і дотримуватися процесу, оскільки ви досягли ліміту депозитів/зняття, встановленого mifinity, і тепер вам потрібно пройти перевірку KYC, перш ніж ви зможете зняти свої гроші. Він не оброблятиметься на вихідних, тож у вас є час переглянути свій додаток і побачити, що потрібно зробити, це не так складно, якби це зробив я 😂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось знає, чому мені дали зняти тільки 150 євро, а тепер більше не дозволяють, кажуть, що потрібно відправити документи, я не розумію, Боже.

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Я пояснив, що коли ви вперше відкриваєте обліковий запис, вам потрібно підтвердити посвідчення особи з адресою, банківським рахунком і картками.

Коли ви внесли або зняли певну суму грошей, вам потрібно знову пройти перевірку KYC так само, як і під час першого використання програми. Після завершення KYC ви можете вільно вносити та знімати за бажанням.

Я не можу пояснити це простіше

Автоматичний переклад.
Anonymized534
1 рік тому

За додатковими уточненнями звертайтесь

clientservices@mifinity.com

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Вони вже сказали вам: ви завершуєте перевірку під час реєстрації, і вони можуть вимагати нові перевірки пізніше (як у вашому випадку), просто співпрацюйте та надішліть документи, які вони просять. Я ніколи не використовував mifinity, але якщо я використовую подібні гаманці (skrill), вам просто потрібно пройти перевірку, і все.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви нарешті змогли завершити перевірку чи проблеми все ще виникають? Я вважаю, що відповіді інших гравців, безумовно, доречні, і я сподіваюся, що вони допомогли вам вирішити вашу проблему. У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, як у вас справи, чи все йде гладко, чи вам все ще важко? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони все одно не дозволяють мені зняти гроші, я добре поясню свою ситуацію, дивіться, вони вимагали наступну документацію... посвідчення особи, підтвердження банківського рахунку тощо. Тож уся моя документація іспанська, але я з Бразилії, тому я вже багато років живу в Іспанії. Насправді я маю іспанське громадянство, і в Іспанії я працюю на себе. Я маю на увазі, що маю невеликий бізнес, тому іноді я не розумію, чому вони відхиляють мої документи, але привіт, я буду продовжувати намагатися, дякую за все 😊

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
1 рік тому

Якщо ви зробили це, щоб відкрити рахунок і змогли внести депозит, ви зможете зробити це знову 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

🙂

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого