ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриІнтенсивна виплата казино

Інтенсивна виплата казино (Сторінка 2)

 від Pinto88n
|
18 394 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3

file U filefile

Автоматичний переклад.

Я втратив решту терпіння. Щодня вони говорять одне і те ж ... проблеми ... вони зв'яжуться з технічною командою. Краще б сказали, що вони не хочуть платити.

Автоматичний переклад.
Pinto88n
"проблема не в тому, що ви не отримаєте грошей, це швидше в питанні" коли "

Вибачте, але це насмішило 😀

Єдине, що добре, що вони не заперечують, що ви виграли гроші чесно і чесно.

Автоматичний переклад.
Daniel

Так, у мене є друг. Але сьогодні 12 днів тому. І не платити

Автоматичний переклад.

file Я прочитав це повідомлення 6 разів. Це завжди однаково

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Оскільки ви подали скаргу тут, на нашому веб-сайті, давайте подивимось, чи вдасться нам її пришвидшити. У будь-якому випадку, те, що вони пишуть вам про великий обсяг виграшів, на мій погляд, є повною фігнею. Надіслати вам виграш просто не може так довго.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую приятелю .. якщо вони не можуть заплатити 200 €, краще закрити казино. Вони завжди пишуть виправдання

Змінено
Автоматичний переклад.

Я читаю повідомлення, наскільки я бачу, що ви виправдовуєтеся безглуздо, вам просто потрібно сказати, що перевірку документів було відхилено, ви повинні бути терплячими і наполягати, оскільки те, що ви виграли, було чесним і належить вам.

Автоматичний переклад.
diezcar

Мої документи приймаються друзі. Вже багато днів ... Я чесно заробив гроші ... вони відправляли повідомлення, щоб виправдовуватися, що не платять ... і пройшло вже 14 днів.

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Поки що єдиним хорошим знаком є той факт, що вони не заперечують, що ви повинні отримати гроші. Але я не розумію, чому надсилання його через Skrill займає 2 тижні.

Автоматичний переклад.
Daniel

Запит все ще знаходиться на розгляді. І я не думаю, що звідти це зміниться. Вони просто виправдовуються і виправдовуються більше.

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Привіт Пінто,

Я насправді так само почуваюся в казино Samosa.

Перевірка 3 місяці тому, все нормально.

Що стосується виплат, то потрібно подати тисячі документів.

Ви робите все добре, а потім приходить ах, нам все ще потрібно це і те,

справді дратує. Я кажу про казино оператора N1!

Це здається новою аферою щодо вищих виплат!

LG

Ратцепуц

Автоматичний переклад.
Ratzeputz

Мені шкода почути про ваші труднощі. Тут мене більше нічого не просять ... вони просто кажуть, що це проблема технічної групи, тоді це вже у фінансовому відділі. І ще тисяча і одне вибачення ..

Автоматичний переклад.

file сім чи 8 модераторів говорять мені те саме. Але сьогодні почекайте 16 днів ..

Автоматичний переклад.

Мені шкода почути про ваші труднощі. Тут мене більше нічого не просять ... вони просто кажуть, що це проблема технічної групи, тоді це вже у фінансовому відділі. І ще тисяча і одне вибачення ..

Автоматичний переклад.

Я думаю, що, можливо, зміна способу виведення допомогла б?

Автоматичний переклад.

Я про це думав. але час збирався починати все спочатку ... і це вже 16 днів. Мені не хочеться чекати стільки днів

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Я сьогодні розмовляв зі своїм колегою про вашу справу, і він сказав мені, що він уже надіслав електронний лист на контакт, який ми маємо в казино, але вони досі не відповіли на нього 😕

Автоматичний переклад.
Daniel

У будь-якому разі я ціную ваше терпіння та допомогу другові. Я не скасовував зняття коштів. Але я трохи втратив до них терпіння. І я відправив їх обідати на свої гроші 🙂

Автоматичний переклад.

file 17 днів

Автоматичний переклад.

22 дні ..

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого