Я втратив решту терпіння. Щодня вони говорять одне і те ж ... проблеми ... вони зв'яжуться з технічною командою. Краще б сказали, що вони не хочуть платити.
I lost the rest of my patience. Every day they say the same thing ... problems ... they will contact the technical team. It would be better to say that they do not want to pay.
Perdi o resto da paciência. Todos dias dizem o mesmo .. problemas.. vão contactar a equipa técnica. Melhor seria dizerem que não querem pagar.
"проблема не в тому, що ви не отримаєте грошей, це швидше в питанні" коли "
Вибачте, але це насмішило 😀
Єдине, що добре, що вони не заперечують, що ви виграли гроші чесно і чесно.
"the problem is not that you will not receive the money, it's rather an issue of "when"
I'm sorry, but this made be laugh 😀
The only good thing is that they don't deny you won the money fair and square.
Так, у мене є друг. Але сьогодні 12 днів тому. І не платити
Yes, I got a friend. But 12 days ago today. And don't pay
Sim ganhei amigo. Mas 12 dias faz hoje. E não pagam
Оскільки ви подали скаргу тут, на нашому веб-сайті, давайте подивимось, чи вдасться нам її пришвидшити. У будь-якому випадку, те, що вони пишуть вам про великий обсяг виграшів, на мій погляд, є повною фігнею. Надіслати вам виграш просто не може так довго.
Since you submitted the complaint here on our website, let's see if we manage to speed it up. Anyway, what they write to you about high volume of winnings is complete bullshit in my opinion. It simply can't take so long to send you the winnings.
Дякую приятелю .. якщо вони не можуть заплатити 200 €, краще закрити казино. Вони завжди пишуть виправдання
Thanks buddy .. if they can't pay 200 € it is better to close the casino. They always write excuses
Obrigado amigo.. eles se não conseguem pagar 200€ é melhor fecharem o casino. Andam sempre a escrever desculpas
Я читаю повідомлення, наскільки я бачу, що ви виправдовуєтеся безглуздо, вам просто потрібно сказати, що перевірку документів було відхилено, ви повинні бути терплячими і наполягати, оскільки те, що ви виграли, було чесним і належить вам.
I read the messages what I see that you are making meaningless excuses, you just need to be told that the verification of documents was rejected, you have to be patient and keep insisting since what you won was fairly and belongs to you.
lei los mensajes lo que veo que te esta poniendo escusas sin sentido solo falta que te digan que la verificación de documentos fue rechazada toca tener paciencia y seguir insistiendo ya que lo que ganaste fue de manera justa y te pertenece
Мої документи приймаються друзі. Вже багато днів ... Я чесно заробив гроші ... вони відправляли повідомлення, щоб виправдовуватися, що не платять ... і пройшло вже 14 днів.
My documents are accepted friend. For many days now ... I have earned the money honestly ... they have been sending messages to make excuses for not paying ... and it has been 14 days.
Os meus documentos estão aceites amigo . Há muitos dias já.. ganhei o dinheiro honestamente.. eles é que vêm enviando mensagens a dar desculpas para não pagar .. e já lá vão 14 dias.
Поки що єдиним хорошим знаком є той факт, що вони не заперечують, що ви повинні отримати гроші. Але я не розумію, чому надсилання його через Skrill займає 2 тижні.
The only good sign so far is the fact that they don't deny you should get the money. But I don't understand why it takes 2 weeks to send it via Skrill.
Запит все ще знаходиться на розгляді. І я не думаю, що звідти це зміниться. Вони просто виправдовуються і виправдовуються більше.
The request is still pending. And I don't think it will change from there. They just make excuses and more excuses.
Pois é que o pedido continua pendente. E acho que não muda dali. Só me dão desculpas e mais desculpas.
Привіт Пінто,
Я насправді так само почуваюся в казино Samosa.
Перевірка 3 місяці тому, все нормально.
Що стосується виплат, то потрібно подати тисячі документів.
Ви робите все добре, а потім приходить ах, нам все ще потрібно це і те,
справді дратує. Я кажу про казино оператора N1!
Це здається новою аферою щодо вищих виплат!
LG
Ратцепуц
Hello Pinto,
I actually feel the same way at Samosa Casino.
Verification 3 months ago, everything ok.
When it comes to payouts, what feels like thousands of documents should be submitted.
You do everything well and then comes ah, we still need this and that,
really annoying. I'm talking about an N1 operator casino!
That seems like the new scam for higher payouts!
LG
Ratzeputz
Hallo Pinto,
ähnlich geht es mir tatsächlich bei Samosa Casino.
Verifizierung vor 3 Monaten, alles ok.
Wenn es um Auszahlungen geht sollen gefühlte tausende Dokumente eingereicht werden.
Das machste dann auch noch brav alles und dann kommt ah, wir brauchen nun doch noch das und jenes,
voll nervig. Ich spreche hier von einem N1 Betreiber Casino!
Das scheint die neue Masche bei höheren Auszahlungen zu sein!
LG
Ratzeputz
Мені шкода почути про ваші труднощі. Тут мене більше нічого не просять ... вони просто кажуть, що це проблема технічної групи, тоді це вже у фінансовому відділі. І ще тисяча і одне вибачення ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Мені шкода почути про ваші труднощі. Тут мене більше нічого не просять ... вони просто кажуть, що це проблема технічної групи, тоді це вже у фінансовому відділі. І ще тисяча і одне вибачення ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Я про це думав. але час збирався починати все спочатку ... і це вже 16 днів. Мені не хочеться чекати стільки днів
I thought about it. but the time was going to start all over again ... and it's already 16 days. I don't feel like waiting for so many days
Pensei nisso. mas ia começar o tempo tudo de novo.. e já são 16 dias. Não me apetece esperar outros tantos dias
Я сьогодні розмовляв зі своїм колегою про вашу справу, і він сказав мені, що він уже надіслав електронний лист на контакт, який ми маємо в казино, але вони досі не відповіли на нього 😕
I talked to my colleague about your case today and he told me that he already sent an email to the contact we have in the casino, but they still haven't replied to it 😕
У будь-якому разі я ціную ваше терпіння та допомогу другові. Я не скасовував зняття коштів. Але я трохи втратив до них терпіння. І я відправив їх обідати на свої гроші 🙂
Anyway I appreciate your patience and help friend. I did not cancel the withdrawal. But I lost a little patience with them. And I sent them out to dinner with my money 🙂
De qualquer maneira agradeço a sua paciência e ajuda amigo. Eu não cancelei o levantamento. Mas perdi um pouco a paciência com eles. E mandei eles irem jantar com o meu dinheiro 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.