ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриІнтенсивна виплата казино

Інтенсивна виплата казино

 від Pinto88n
|
18 459 переглядів 44 відповідей |
|
1 23

Добрий ранок. Хтось встиг зняти гроші з напруженого казино? За допомогою skrill або іншого способу оплати? І якщо так ... скільки часу потрібно було прийняти і отримати після прийняття? Дякую

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Привіт, ти вже підтвердив свій рахунок у казино? Ви надіслали їм своє посвідчення особи та інші необхідні документи? Це те, що зазвичай займає деякий час. Сам висновок повинен бути досить швидким.

Автоматичний переклад.
Daniel

Добрий день. Так, у мене все гаразд .. тоді, коли я просив про викуп 17 числа цього місяця. Але через два дні це було не що інше, як очікування. Я скасував .. Мені довелося зняти 185 €. Тоді 19-го я досяг 220 €. Я розмістив замовлення .. і запитав у чаті, чи завжди його отримували 14 днів. Вони сказали, що це швидше. Минуло 7 днів, і це все ще очікує на розгляд. Я запитував скрил, як правило, дуже швидко. Я підтвердив з ними, у мене є всі правильні документи. Але вони продовжують відставати ...

Автоматичний переклад.

Тоді у мене було € 900. Вони ніколи не приймали документи. Я втратив банкрол, вони його прийняли відразу. Але існував бонус у розмірі 10 євро за плату в розмірі 10 євро. І я виконав прохання, і підтримав 185, зараз 220 євро, в чистоті та міг зібрати. Коли у мене було 900 євро, вони попросили депозит у розмірі 100 євро, щоб "обдурити" систему і мати можливість підняти все. Але, оскільки я підозрілий, я сказав, що покладу лише 10 євро. Поки що без проблем .. якщо ви не платите мені, я просто втратив 10 євро. Але казино незабаром повинно стати дуже поганою репутацією. Так як вони обманюють клієнта.

Автоматичний переклад.

filefile

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Скріншоти, які ви опублікували, чудові! Можливо, я би зв’язувався з ними раз на день і запитував, чому вилучення все ще очікується, коли документи вже перевірені. Якщо вони не схвалюють це протягом тижня, ви, мабуть, повинні подати скаргу на нашому веб-сайті: https://casino.guru/casino-intense-review#tab=js-tab-reputation

Просто, будь ласка, не втрачайте гроші знову і НЕ ВІДМІНЮЙТЕ ВІДВІД ОЧАКУВАННЯ. Оскільки ти кажеш, що робив це востаннє, я вважаю, що це міг бути їхнім планом - почекати, поки ти його не загубиш.

Автоматичний переклад.
Daniel

Щиро дякуємо за час та ваші поради. Так, я вже маю скаргу на них тут .. але жоден модератор казино там не відповів.

Сьогодні я надіслав повідомлення в чаті, модератор зателефонував Джоані сказав мені, що вона збирається залишити попередження для технічної команди, щоб побачити ситуацію. І так, я більше не скасовуватиму. Я почекаю, поки вони мені заплатять ... і навряд чи колись повернусь туди, щоб так грати. Я не думаю, що вони знають, як мотивувати клієнта. Довго чекав оплати ..

Автоматичний переклад.

Привіт. Після першої перевірки рахунку кошти знімали протягом декількох днів. Тоді чим більше ви граєте, тим швидше ви знімаєте гроші.

Змінено
Автоматичний переклад.

Так я зрозумів. Але вони спричиняють цю затримку підйому, змушують втратити бажання більше грати або навіть грати у своїй кімнаті. Мені подобається гра у відьми

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Так, час очікування жахливий, коли у вас перевіряють усі документи. Я не розумію, що відбувається, але я впевнений, що ви знайдете казино, де вони будуть до вас ставитися краще.

Автоматичний переклад.
Daniel

Так справді .. вони дуже затримують оплату. Я розчарований. Я граю в покер-зірках та 20bet.

Автоматичний переклад.
Pinto88n

20bet? Це не 22bet?

Автоматичний переклад.
Daniel

Я думаю, що це частина тієї самої "сім'ї". Це 20bet так

Автоматичний переклад.
Pinto88n

Не могли б ви дати мені посилання на казино? Я не думаю, що ми переглядаємо його на нашому веб-сайті, тому я б переконався, що огляд зроблено.

Автоматичний переклад.
Daniel

Так, я можу, звичайно.

20bet.com


Змінено
Автоматичний переклад.
Pinto88n

Дякую. Я просто зрозумів , що ми вже розглянули , що тут 🙂 https://casino.guru/20bet-casino-review

Автоматичний переклад.
Daniel

Чудово 🙂


Набагато простіше, ніж моє опитування. Я все ще чекаю ..

Вже є 3 модератори, які кажуть, що вони попередить технічну групу. Але вони ніколи не надсилають електронних листів і навіть, здається, не хочуть вирішити мою проблему.

Я починаю втрачати надію, що вони насправді заплатять .. оцінки казино 0 за мене.

Змінено
Автоматичний переклад.
Pinto88n

Я справді не розумію, чому потрібно так багато часу, щоб надіслати на рахунок Skrill просте виведення коштів, яке насправді не надто велике. Я не розумію.

Автоматичний переклад.
Daniel

Я також не друг. 4 модератори вже пообіцяли вирішити цю проблему. І це залишається незмінним .. Я починаю думати, що я клоун у цьому казино ..

Автоматичний переклад.

filefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого