ФорумОбговорення скаргЗабанений акаунт в IceCasino

Забанений акаунт в IceCasino

1 рік тому від MadarsK
|
4373 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт ! Я виграв 11 тисяч в IceCasino, це гроші, які вирішать усі мої проблеми і дозволять мені жити як звичайні люди, звичайно, це допоможе моїй родині. Тиждень тому я виграв 11 тисяч євро в IceCasino, але сьогодні мій обліковий запис забанили після того, як вони сказали, що все з моїми виведеннями в порядку, я, звичайно, був радий, але потім мене забанили, сказавши, що у мене є дублікат облікового запису, я не збираюся брехня, можливо, у мене це є, я міг створити чи ні створити його сам, але якщо він був створений, то він був неактивним і без KYC і всього необхідного, мій тепер активний обліковий запис підтверджено, і все, я зробив депозити, і це спрацювало добре, після того, як я виграв, я думав, що це Боже слово послав мені цей виграш, який привітає всю мою родину, але тепер я більше не знаю, що робити, чи є шанс, що хтось може мені допомогти?🙁

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт MadarsK, мені шкода за вашу ситуацію. Використання кількох облікових записів у певних казино раніше було заборонено, і казино може заблокувати ваші виграші. Якщо казино вважає, що у вас є дублікати облікових записів, вони зазвичай конфіскують гроші. Чи знаєте ви, як довго ваш другий обліковий запис був неактивним і чи грали ви з бонусом? Було б чудово, якби ти міг згадати.

А щодо вашого призу в 11 тис. це залежить від обставин. Будь ласка, ви виграли з використанням бонусу чи без нього? Я намагаюся з'ясувати, чи була у вас якась перевага над казино.

До речі, це формулювання я знайшов прямо в їхніх умовах.

file

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Він повинен бути неактивним принаймні більше місяця. Гроші вигравали без бонусів, тільки моїми грошима.

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт,

це добре, якщо можна сказати.

Розумієте, правило кількох облікових записів — це спосіб, за допомогою якого казино захищаються від мисливців за бонусами. Такі гравці створюють нові облікові записи, щоб отримати всі доступні бездепозитні бонуси, які зазвичай пропонуються лише новим гравцям, що означає, що таким чином вони отримують перевагу над казино.

На жаль, казино іноді сліпо застосовують це правило до кожного гравця, який так чи інакше пов’язаний з іншим будь-яким способом. Той самий IP-адреса, схожа адреса електронної пошти або стиль гри можуть легко створити такий зв’язок. Це те, що ми намагаємося змінити.

Казино має анулювати виграші лише у випадку, якщо гравець отримав певну перевагу над казино, створивши інший обліковий запис.

У мене таке відчуття, що це не ваш випадок.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я сподіваюся, що у мене ще є шанс, ви не можете собі уявити, як я зараз почуваюся погано, через якусь дурну помилку моє Різдво та весь рік можуть бути зіпсовані ;(

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт MadarsK, я бачу, що ти щойно відповів Томасу. Я сподіваюся, що все підійде для вас, і казино та Томас принесуть позитивні відгуки. Чекайте тепер на їх відповідь, бажаю вам удачі. 🤞

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Дуже дякую!🙂


Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт знову,

Мабуть, це нервує, але будь ласка, намагайся зберігати спокій. Тепер черга казино, ми побачимо, які докази надасть казино, і я впевнений, що Мартін добре подбає про скаргу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ці нервові дні, я більше не можу витримати😭 погано спала, завжди перевіряю, чи є якась відповідь

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Тільки тримайся!

По-перше, нам потрібно знати, що має сказати казино, згідно з таймером, залишився лише один день. Спробуйте зосередитися на інших речах, які вам подобаються. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ця їхня відповідь мені не дуже допомогла, чи доведеться мені чекати ще тиждень на інше запитання, тиждень за тижнем😕

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Отже, електронний лист був неправильним, як я бачу в скарзі . Але тепер, коли у казино є ваш ідентифікатор, ми дізнаємося більше.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ! Я справді не розумію, чого саме я зараз чекаю? 😕

Важко зміцнити прямий розум

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи хтось матиме силу мені допомогти? 😔

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що казино відповіло на вашу скаргу, тому Мартін має перевірити це, оцінити можливі докази щодо кількох облікових записів, які вас звинуватили у відкритті, а потім поставити додаткові запитання, якщо необхідно.

Це найважливіша частина.

Будь терплячим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене залишилася трохи надії, але це не так добре, я пообіцяв своїй родині, що все буде цього року для нас, але зараз я не знаю, про що я можу навіть подумати😔

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт MadarsK, я схрещую пальці. Від Мартіна ще немає відповіді, а Різдво за дверима. Я розумію ваші почуття. На жаль, я не впевнений, чи здатний Мартін займатися цією справою зараз і в ці святкові дні. Побачимо, це ще не кінець. Спробуйте зосередитися на інших радощах і відсторонитися від думок, спрямованих саме сюди. Бажаю тобі почуватися краще і 🤞.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я не можу зосередитись ні на чому іншому, оскільки це була моя остання надія гарно провести Різдво чи принаймні Новий рік для своєї родини. Але вітаю вас з Різдвом Христовим і дякую, що ви поруч❤️😕

Автоматичний переклад.
MadarsK
1 рік тому

Привіт Мадарськ,

Вибачте, що ви опинилися в цій ситуації. Це не найкраще місце, особливо коли тобі так потрібні гроші. Більшість казино доводять свої Умови використання до крайності, і я думаю, що це може бути й у цій ситуації, але я не знаю напевно. Але я раджу вам або будь-кому іншому утримуватися від використання кількох облікових записів або порушення будь-яких Умов використання. Завжди читайте тонкі рядки, тому що жодне казино не любить повертати гроші гравцям.

Проте я хотів би закликати задіяне казино вийти за межі очевидного та спробувати бути трохи людяним. Це те, що ми зробили б у Fortune.st, якби це колись виникло. Однак це залежить від того, якими діями ви займалися з другим обліковим записом.

Бажаю вам всього найкращого та щасливого Різдва.

Денис, Fortune.st

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Fortune.st! Щиро дякую за таку щедру відповідь з вашого боку, я дуже вдячний за це, насправді це дало мені трохи більше надії на те, що насправді є люди, які є людьми, а також казино.

З моєї точки зору, я вважаю, що вони повинні мати можливість розблокувати мій виграш, тому що на другому рахунку я на 100% впевнений, що не було зроблено навіть жодного депозиту чи зняття, і це було без kyc. Я б навіть погодився, якби вони стягнули % від мого виграшу як штраф. Я думаю, що після того, як я зробив депозит на свій рахунок, їм потрібно було запитати мій ідентифікатор, щоб вони могли перевірити, чи немає у мене кількох облікових записів. Оскільки це означає, що якщо хтось має декілька облікових записів у Ice, це означає, що він має 100% право лише втрачати гроші, але не ein, оскільки вони дозволяють депозити та блокують вас, коли ви виграєте.

Дякую, що привітав мене з Різдвом, це приємно, але ці дні для мене будуть не такими, як я сподівався, я не щасливий😕

Але вітаю вас і всю вашу команду з Різдвом Христовим😌

Я був би дуже вдячний, якби ви також могли поспілкуватися зі мною щодо цієї скарги, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого