Я перевіряю вашу скаргу, пов’язану з Ice Casino, і вважаю, що найбільша проблема полягає не в тому, що у вас було 2 акаунти, а в тому, що ви вибрали бонуси на обох облікових записах. У будь-якому випадку, досі не ясно, чи призвело отримання цих бонусів до ваших виграшів чи ні. Ви виграли після того, як використали якийсь бонус, чи це був звичайний депозит, який призвів до виграшу?
I'm checking your complaint related to the Ice Casino and I believe the biggest problem isn't the fact you had 2 accounts, but you opted for bonuses on both of the accounts. Anyways, it still isn't clear whether taking those bonuses led to your winnings or not. Did you win after you used some bonus or was it just a standard deposit that led to the winnings?
У мене були деякі бонуси, але я нічого не виграв з бонусами, суми навіть не ставилися тощо. Основні виграші були моїми численними депозитами
I did have some bonuses, but I didnt win anything with the bonuses, amounts were not even wagered atc. The main winnings were from my multiple deposits
Я не знаю, що я буду робити тепер, я не можу жити без цих грошей, я дав обіцянки своїй сім’ї, тепер я не знаю, що я буду робити😭😭 Будь ласка, допоможіть мені, будь ласка, я благаю. Я не знаю, що я буду робити
I dont know what will I do now, I cant live without this money, I made promises to my family, now I dont know what will I doo😭😭 please help me someno, pleas I am begging. I dont know what will I do
Чому мій мій ? Чому завжди той, хто цього потребує найбільше?????
Чому вони розблокували цей акаунт? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Whyyy meeee ? Why always someone who needs it the most ?????
Why they unblocked this account ? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Таке враження, що вони спеціально зробили мій місяць як рік, люблять у нас красти. Але будь ласка, чи може хтось мені допомогти?? Якщо хтось бажає мені допомогти, зв’яжіться зі мною електронною поштою kr.madars@gmail.com. Будь ласка, я хочу знову відчути себе людиною😔
It looks like they specially made my month feel like a year, they like to steal from us. But please can somebody help me, pleaseee ?? If anyone is willing to help me please contact me by email kr.madars@gmail.com. Please I want to feel like person again😔
Привіт MadarsK, здається, що, на жаль, ми більше нічого не можемо зробити для вас з нашого боку. Я розумію, що ти зараз засмучений. Але, як зазначено у відповіді Мартіна, «Після перегляду та перегляду всіх деталей, особливо щодо бонусів, використаних на обох облікових записах, мені дуже прикро повідомляти вам, що ми не можемо підтримати вас у цьому випадку». Правила є правила, і, як зазначалося раніше в казино, це суперечить положенням і умовам. 🙁 Я сподівався на успішний кінець з вами. 😕 Доля інколи грається з нами і дає нам уроки. Я вірю, що незабаром ви знайдете більш ефективний і гідний похвали спосіб отримати фінанси для себе та своєї родини. Бажаю тобі удачі та багато позитивних життєвих можливостей.
Hello MadarsK, it seems like there's unfortunately nothing more we can do for you from our side. I understand you feel down now. But as stated in Martin's answer "After seeing and reviewing all the details, especially with the bonuses used on both accounts, I am really sorry to tell you that we are not able to support you in this case". Rules are rules and as the casino has mentioned it earlier, this goes against terms & condition. 🙁 I was hoping for a successful ending with you. 😕 Fate sometimes plays with us and teaches us lessons. I believe that you will find a more effective and commendable way soon how to get finance for yourself and your family. I wish you a good luck and many positive life opportunities.
Дуже дякую, Магда. Це не було уроком для мене, це сміялося мені в обличчя, я не можу описати, що це відчуває, я можу, але тоді це було б фараграфією. Крижане казино щойно заробило 11 тисяч, нічого не роблячи, просто змушуючи людей почуватися. Якщо я щось зроблю, то повідомлю всім, що це вина Айс
Thank you very much Magda. This wasnt teaching a lesson for me, this was laughing at my face, I cant describe what it feels like, I can but then it would be a pharaghrap. Ice casino just earned 11k without doing anything, just making people feel down. If I will do something then I will let everyone know that it’s Ice fault
справді? Тоді розкажіть нам більше про те, що відбувається. Мені цікаво. 😀
Really? Then give us more details about what's going on. I am curious. 😀
Вони просто відкрили мій обліковий запис і сказали мені в моїй скарзі - схоже, ви не намагалися увійти у свій обліковий запис
Тож я спробував і YESSS вони відкрили його, вони забрали 5 тисяч, але насправді я цим теж задоволений, мені дуже допомагає, дякую всім, хто був зі мною❤️
They just out of blue sky opened my account and said to me in my complaint - looks like you havent tried to log in to your account
So I did try and YESSS they opened it, they took away 5k, but actually I am happy with it too, helps me very much, thanks to everyone that was standing by with me❤️
Я радий за тебе. Надія вмирає останньою. 🎄✨ З Різдвом Христовим вас MadarsK! 😀
I am happy for youuu. Hope dies last of all. 🎄✨ Merry belated Christmas to you MadarsK! 😀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.