ГоловнаФорумОбговорення скаргНеможливо вивести кошти з казино fatpirate.com

Неможливо вивести кошти з казино fatpirate.com (Сторінка 3)

11 міс. тому від womblelina1967
|
8 071 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
2 міс. тому

Зрештою я скористався командою скарг/розв’язання на CasinoGuru.


Вони були надзвичайно корисні. Чесно кажучи, я пройшов через те саме, що й ваш друг. Це зайняло кілька місяців, але я нарешті отримав, коли я здійснив банківський переказ.


Успіхів... для вирішення моїх проблем знадобилося багато часу, але врешті-решт це було досягнуто.

Автоматичний переклад.
dornernikoletta
2 міс. тому

Дуже приємно, що ви намагаєтеся допомогти своєму другові таким чином, але, на жаль, ми не зможемо зробити багато, якщо ваш друг не напише нам.

Тому, будь ласка, повідомте своєму другу, що ми можемо втрутитися, лише якщо він/вона напише нам. Тоді, сподіваюся, ми краще розглянемо проблему та отримаємо найкращий результат.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зрештою я скористався командою скарг/розв’язання на CasinoGuru.


Вони були надзвичайно корисні. Чесно кажучи, я пройшов через те саме, що й ваш друг. Це зайняло кілька місяців, але я нарешті отримав, коли я здійснив банківський переказ.


Успіхів... для вирішення моїх проблем знадобилося багато часу, але врешті-решт це було досягнуто.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Лише маленька порада, якщо можна: наступного разу скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб користувач отримав сповіщення про ваше повідомлення.

І, звичайно, я радий, що ми змогли вам допомогти. 😉

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Шановна Ромі,


Ми чекаємо ще одного відгуку від служби підтримки клієнтів, після чого я дам йому знати, щоб зв’язатися з вами.

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
dornernikoletta
2 міс. тому

Не хвилюйтеся, ми будемо тут готові допомогти, якщо знадобиться.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Шановна Ромі,

Я та людина, яку згадала Ніколетта. Я чекаю вже тиждень, тому що служба підтримки запропонувала мені здійснити платіж вручну, якщо проблема все ще виникне. Я надіслав деталі, але протягом 1 тижня нічого не сталося, а проблема з оплатою все ще на сайті. Я не можу попередити чат у прямому ефірі, оскільки він завжди закінчується тим, що мій запит пересилають у фінансову службу для розслідування.


Раніше я міг ініціювати зняття суми, що дорівнювала денному максимальному ліміту... а останнім часом лише обмежену суму, яка становила 35% денного ліміту.


Що порадите в цьому випадку?


Наперед дякую!





Автоматичний переклад.
akoskonyves
2 міс. тому

привіт

Я радий, що ви зайшли на наш сайт, і сподіваюся, що ми зможемо допомогти в цій ситуації.

Чи означає це, що ваш обліковий запис повністю підтверджено і ви раніше успішно знімали кошти в цьому казино? правильно?

Будь ласка, коли ви востаннє знімалися?

Ви випадково отримали електронний лист із поясненням цієї затримки чи взагалі нічого?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Шановна Ромі!


Останній раз мені платили наприкінці березня, але тоді я міг перерахувати лише обмежену суму. Я не підтверджений, тому що він ніколи про це не просив.


Важливо, що цей ліміт і проблема зі зняттям виникли після того, як я виграв більшу суму. (~9000x у слоті Bowery Boys Hackshaw)

У мене ніколи раніше не було таких проблем і я вже переказував більшу суму.

Я думаю, що ця проблема якось пов’язана з великим виграшем... Що ви думаєте?



Автоматичний переклад.
akoskonyves
2 міс. тому

На жаль, я не можу відповісти на це запитання, оскільки я не працюю в цьому казино, але наша група розгляду скарг може дослідити цю справу та, сподіваюся, з’ясувати, що відбувається.

Будь ласка, надішліть свою скаргу тут і все добре опишіть.

Скарга абсолютно безкоштовна, а про те, як це працює, можна прочитати тут .

Будь ласка, дайте нам знати, як у вас справи, і повідомляйте про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
akoskonyves
2 міс. тому

Чи пробували ви знімати менші кошти? Мушу визнати, що все, що я намагався, просто не спрацювало, тому я подав запит, а потім подав скаргу.


Зрештою гуру казино виступив посередником, і я отримав свій платіж.


Платіж все ще знаходиться на етапі "очікування"?

Автоматичний переклад.
womblelina1967
2 міс. тому

Я спробував багато різних кількостей, на жаль, жодна з них не працює. Платіж не очікує на розгляд, оскільки я навіть не можу ініціювати платіж через помилку. Він завжди каже: "Сталася неочікувана помилка"

Я ніколи не бачив подібного повідомлення про помилку ні від кого іншого...

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Дякую за допомогу, незабаром я повідомлю про проблему на цій платформі.

Автоматичний переклад.
akoskonyves
2 міс. тому

Це дивно.


ви пробували інші веб-браузери? Якщо ви користуєтеся Chrome, спробуйте Edge, якщо ви ще цього не зробили.


Також очистіть свої файли cookie (знову ж таки, якщо ви цього ще не зробили).

Автоматичний переклад.
womblelina1967
2 міс. тому

Я спробував кілька браузерів, кілька пристроїв, навіть пристрої, на яких ніколи раніше не входив.


Дивно те, що система зараз дозволяє депозит, пише помилку тільки при виведенні... так що проблема не в системі... цікаво, мабуть маніпулювали..

Автоматичний переклад.
akoskonyves
2 міс. тому

Все звучить дуже дивно.


Бажаю успіху, і я сподіваюся, що ви швидко знайдете рішення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблему вирішено, я подумав, що поділюся з вами тим, що сталося:

Онлайн-казино завжди мають число у своїй URL-адресі (наприклад, Fatpirate1.com).

Протягом 3 тижнів, коли я повідомив про проблему з платежем, сайт перенаправляв мене на Fatpirate4.com. Через 3 тижні сайт знову переключився на Fatpirate1.com. Спочатку він дозволяв вивести максимум 5000 форинтів, але через кілька днів він дозволив суму, що дорівнює денному максимальному ліміту.


Я не знаю, чому онлайн-казино змінюють свої URL-адреси, але саме це спричинило для мене проблему.


Тож вирішенням цієї проблеми було почекати 3 тижні...


Ще раз дякую всім за вашу допомогу!

Автоматичний переклад.
akoskonyves
1 місяць тому

Гей. Чи правильно я розумію, що цю вашу справу було успішно вирішено?

Це справді чудово, навіть попри те, що це зайняло так багато часу.

Ви щойно перестали відповідати нашій команді, і в нас, власне, не було жодної інформації.

URL-адреси, які ви згадали, насправді є так званими дзеркалами веб-сайту казино та змінюють номери залежно від країни, з якої ви відвідуєте сайт. Однак це не повинно ні на що впливати. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, це вирішило проблему. Я відвідував сайт з тієї ж країни, і я також не використовую VPN.


Я думаю, що це була марна трата часу, оскільки будь-хто, хто нетерплячий, втратить свій виграш протягом 3 тижнів до обробки виплати.


Тож, усі, хто має таку проблему, будьте терплячими! 🙂

Автоматичний переклад.
akoskonyves
1 місяць тому

Це справді чудово. Я повідомлю нашу команду зі скарг, що вам зрештою заплатили.

Ви досі там граєте?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ні, я намагаюся грати на безпечніших сайтах казино.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Pragmatic_Amazon competition_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого