5 міс. тому
Привіт Хуліо.
Це дуже важлива інформація. Де ти це взяв?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
0
Привіт Хуліо.
Це дуже важлива інформація. Де ти це взяв?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
Я намагався зняти гроші з товстого пірата, і постійно отримував ту саму відповідь у чаті, впевнений, що все одно зараз, коли я натискаю на чат, він навіть не завантажується, ніби я нічого не натискаю
Been trying to withdraw money from fat pirate and kept getting same response of the live chat sure it’s ai anyway now when I click on live chat it dosent even load it’s as if I’m not clicking anything
Завжди краще зв’язуватися зі службою підтримки електронною поштою, коли мова заходить про зняття коштів, якщо говорити правду.
Чи можу я запитати, як давно ви надсилали запит і чи була потрібна перевірка?
It is always better to get in touch with the support by email when it comes to withdrawals, to tell you the truth anyway.
May I ask how long ago you requested it and if the verification was needed, please?
Ці казино з ліцензією на Кюрасао не є надійними. Вони змінюють умови щодня, щоб не платити. У мене було багато проблем, і врешті-решт ви здалися і втратили гроші. Крім того, запит на перевірку KYC після зняття коштів є незаконним. Вони повинні попросити його перед внесенням депозиту або не вимагати його зняття, протилежне абсолютно незаконно.
These Curacao-licensed casinos are not reliable. They change the conditions from one day to the next to avoid paying. I have had many problems and in the end you give up and end up losing your money. Also, requesting KYC verification once you make a withdrawal is illegal. They have to ask for it before depositing or not ask for it to withdraw, the opposite is totally illegal.
Estos casinos con licencia de Curaçao no son fiables. Cambian las condiciones de un día para el otro para no pagar. He tenido muchos problemas y al final uno desiste y termina perdiendo el dinero. Además, solicitar la verificación por KYC una vez haces el retiro es ilegal. Tienen que pedirla antes de depositar o no pedirla para retirar, lo contrario es totalmente ilegal.
Згідно з нашою інформацією про це казино , воно фактично працює без ліцензії.
Ви там гравець?
Можна також запитати, будь ласка, чи це незаконно у вашій країні? Чи існує якийсь закон щодо цього?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Тому що це траплялося зі мною кілька разів, з цими казино Кюрасао. Ви нескінченно чекаєте, щоб отримати можливість зняти 800 або 1000 євро, і врешті-решт здаєтесь і програєте в казино після тижнів спроб зняти їх. Вони хочуть, щоб ви нудьгували і втратили гроші.
Because it has happened to me several times, with these Curacao casinos. You wait endlessly to be able to withdraw 800 or 1000 euros, and in the end, you give up and end up losing at the casino after weeks of trying to withdraw it. They want that, that you get bored and lose the money.
Porque me ha pasado varias veces, con estos casinos de Curaçao. Esperas infinitas para poder lograr retirar 800 o 1000 euros, que al final, desistes y terminas perdiendo en el casino después de semanas de intentar retirarlo. Ellos buscan eso, que te aburras y pierdas el dinero.
Згідно з нашою інформацією про це казино , воно фактично працює без ліцензії.
Ви там гравець?
Можна також запитати, будь ласка, чи це незаконно у вашій країні? Чи існує якийсь закон щодо цього?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Це казино та всі подібні працюють без офіційної ліцензії, тому вони не можуть запитувати KYC.
Вони просять KYC лише тоді, коли ви досягли великого виграшу (понад 500 євро), що є абсолютно незаконним. Але... кому ти скаржишся? Ніхто «офіційно» не володіє цим казино, просто його ліцензія незаконна. Вони крадуть ваші гроші. Немає закону, який би захистив вас від такого типу платформи. Серйозні платформи мають KYC перед реєстрацією, і їм не потрібно більше 24 годин, щоб надіслати платіж на ваш банківський рахунок.
Я навіть намагався зняти кошти в цьому казино, casinia, cashed, my empire, legiano casino... і жодне з них не спрацювало. Я зміг зняти гроші лише в bizzo casino, gransino та 5gringos, причому перші два також були від того самого постачальника.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Я повинен залишатися анонімним, тому що я тестувальник онлайн-казино, і я кілька разів вигравав, і, як я вже сказав, зняти гроші з цих казино абсолютно неможливо. Усі ці казино, які не платять протягом 24 годин, є шахрайством. Якщо вони не заплатять протягом 24 годин, вони не заплатять вам.
Як я кажу: bizzo casino, gransino... вони заплатили мені 200 доларів того ж дня без проблем.
Оскільки моя робота змушує мене грати в цих казино, з яких неможливо вивести те, що я виграв, інакше я грав би в таких казино, як betfury, fortunejack... які є криптовалютними казино і виводяться на ваш гаманець за лічені хвилини. Як виведення через USDT має бути миттєвим або майже. Але мені доводиться грати в цих казино без ліцензії Кюрасао через мою роботу тестувальника онлайн-казино.
Ми майже впевнені, що це казино, які використовуються на території Білорусі, Росії... для відмивання грошей власником, який має ліцензію на Кюрасао.
I have to remain anonymous because I am an online casino tester and I have had wins on a few occasions and as I said, it is totally impossible to withdraw money from these casinos. All these casinos that do not pay within 24 hours are a scam. If they do not pay within 24 hours they will not pay you.
As I say: bizzo casino, gransino... they have paid me 200 USD on the same day without any problem.
Because my job makes me play in these casinos, which is impossible to withdraw what I have won, otherwise I would play in casinos like betfury, fortunejack... which are crypto casinos and are withdrawn to your wallet in a matter of minutes. As a withdrawal by USDT should be, instant or almost. But I have to play in these casinos without a Curacao license because of my job as an online casino tester.
We are almost certain that these are casinos used in the area of Belarus, Russia... for money laundering by the owner, licensed in Curaçao.
Tengo que mantenerme en el anonimato porque soy tester de casinos en línea y he conseguido victorias en algunas ocasiones y como digo, es totalmente imposible retirar dinero de estos casinos. Todos estos casinos que no pagan en 24 horas, son una estafa. Si no pagan en 24 horas no te pagarán.
Como digo: bizzo casino, gransino... me han llegado a pagar el mismo dia 200 usdt sin problema.
Porque mi trabajo me hace jugar en estos casinos, que es un imposible conseguir retirar lo ganado, sino jugaria en casinos como betfury, fortunejack... que son de crypto y se retira a tu billetera en cuestión de minutos. Como debe ser un retiro por USDT, instantáneo o casi. Pero tengo que jugar en estos casinos sin licencia de Curaçao por mi trabajo de tester de casinos en línea.
Estamos casi seguros de que son casinos que se usan en la zona de Bielorrusia, Rusia... para lavar dinero por parte del propietario, con licencia en Curaçao.
Я прошу вас негайно зв’язатися з цими нестандартними казино та попросити їх надати наступне. Ви є тими, хто може це зробити. Ситуація, в якій ми живемо з цими онлайн-казино Кюрасао, які лише прагнуть вкрасти гроші та час у користувачів, є неприйнятною. На щастя, я ніколи не грав на власні гроші.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Це казино та всі подібні працюють без офіційної ліцензії, тому вони не можуть запитувати KYC.
Вони просять KYC лише тоді, коли ви досягли великого виграшу (понад 500 євро), що є абсолютно незаконним. Але... кому ти скаржишся? Ніхто «офіційно» не володіє цим казино, просто його ліцензія незаконна. Вони крадуть ваші гроші. Немає закону, який би захистив вас від такого типу платформи. Серйозні платформи мають KYC перед реєстрацією, і їм не потрібно більше 24 годин, щоб надіслати платіж на ваш банківський рахунок.
Я навіть намагався зняти кошти в цьому казино, casinia, cashed, my empire, legiano casino... і жодне з них не спрацювало. Я зміг зняти гроші лише в bizzo casino, gransino та 5gringos, причому перші два також були від того самого постачальника.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Ну, я не впевнений щодо будь-яких законних чи незаконних речей, як ви їх тут називаєте. Ми тут не юристи, знаєте,
Але, не захищаючи це казино, не є чимось незвичайним, що казино починає процес перевірки лише тоді, коли надходить запит на зняття коштів.
Будь ласка, подумайте так: уявіть, що 100 гравців зареєструвалися в онлайн-казино. Вони пробують якісь ігри, програють і більше не хочуть грати в те казино, тому що воно їм не дуже сподобалося. Скажімо, 10 з них будуть щасливі і, можливо, там щось виграють. А тепер уявіть, скільки часу займе казино, щоб заздалегідь перевірити всі ці 100 гравців. Ви мене тут розумієте?
Чи не могли б ви розповісти нам, чому ви не можете зняти кошти в інших казино?
Well, I am not sure about any legal or illegal things, as you call them here. We are not laywers here, you know,
But, without protecting this casino, it is not unusual that a casino would start the verification process only whenever a withdrawal is requested.
Please take it this way: imagine that there are 100 players who sign up to an online casino. They try some games, they lose, and they don't want to play at that casino again because they didn't like it very much. Just let's say 10 of them will be happy and maybe win something there. So now imagine how time-consuming it would be for the casino to verify all these 100 players beforehand. Do you get me here?
Could you maybe tell us what was the reason for you not being able to withdraw, though, at other casinos?
Я прошу вас негайно зв’язатися з цими нестандартними казино та попросити їх надати наступне. Ви є тими, хто може це зробити. Ситуація, в якій ми живемо з цими онлайн-казино Кюрасао, які лише прагнуть вкрасти гроші та час у користувачів, є неприйнятною. На щастя, я ніколи не грав на власні гроші.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Ну, на жаль, навіть якщо ви вимагаєте від нас щось зробити, ми не маємо таких повноважень, знаєте.
Ми лише посередники між гравцями та казино, які прагнуть до чесних азартних ігор, щоб ви знали. 🤷♀️
Well, unfortunately, even if you request something from us to do, we have no such power, you know.
We are just a mediator between players and casinos who aims for fair gambling here, for you to know. 🤷♀️
Це незаконно, оскільки запит на перевірку KYC має бути зроблений перед першим депозитом. Це трапляється з будь-яким регульованим онлайн-казино (bet365, bwin...), це казино + букмекерські контори, але в цьому випадку вони пропонують те саме.
Фактично процедура є незаконною в Євросоюзі, т.к
Я тестувальник онлайн-казино і звик до цих шахрайських платформ.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Це незаконно, оскільки запит на перевірку KYC має бути зроблений перед першим депозитом. Це трапляється з будь-яким регульованим онлайн-казино (bet365, bwin...), це казино + букмекерські контори, але в цьому випадку вони пропонують те саме.
Фактично процедура є незаконною в Євросоюзі, т.к
Я тестувальник онлайн-казино і звик до цих шахрайських платформ.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Я думаю, що ви надто спростили всю справу. Не кажучи вже про те, що ми віддаємо перевагу справедливому підходу, а не суворому, здебільшого складному міжнародному національному праву. Але я вважаю, що мета та сама.
Тому питання законності та профілактики слід обговорювати з юристом. Будь ласка, не очікуйте, що ми будемо обговорювати закони; замість цього ми будемо застосовувати Кодекс чесних азартних ігор . 👈
На мою думку, цікавитися законністю у випадку неліцензійних казино мало сенсу. Якби такі сайти дбали про правила та закони, вони стали б ліцензованими, тобто, насамперед, регульованими.
I think you quite oversimplified the whole matter. Not to speak about the fact that we prefer a fair approach rather than a strict, mostly complicated international national law. Yet I believe the goal is the same.
So, questions of legality and prevention should be discussed with lawyer. Kindly do not expect us to discuss laws; we will apply the Fair Gambling Codex instead. 👈
In my opinion, being interested in legality in the case of unlicensed casinos makes little sense. If such sites cared about regulations and laws, they would become licensed—meaning regulated in the first place.
Привіт Хуліо, я пишу тобі, тому що я був зареєстрований у Gransino і веб-сайт працював нормально, я навіть двічі зняв 500 євро, і вони надійшли на мій рахунок. Проблема полягає в тому, що сьогодні я зайшов на веб-сайт, і там написано (Вміст заблоковано за запитом компетентного органу, передано цьому оператору), і я спробував увійти через VPN з іншої країни, але мені все одно не дозволяє. Справа в тому, що у мене було незавершене зняття 500 євро, і тепер я не знаю, чи воно надійде, чи вони закрили казино. Я поняття не маю. Можливо, ви щось знаєте і можете мені допомогти.
Hello Julio, I'm writing to you because I was registered in Gransino and the website was working fine, I even made a withdrawal of 500 euros twice and it arrived in my account. The problem is that today I went to enter the website and it says (Content blocked by request of the Competent Authority, communicated to this Operator) and I have tried to enter through VPN from a different country and it still doesn't let me. The fact is that I had a pending withdrawal of 500 euros and now I don't know if it will arrive or if they have closed the casino. I have no idea. Maybe you know something and can help me.
Hola julio te escribo por qué estaba dado de alta en gransino y la web me iva bien incluso hice retiro de 500 euros x 2 veces y llego a mi cuenta el problema es que hoy fui a entrar en la web y me pone(Contenido bloqueado por requerimiento de la Autoridad Competente, comunicado a esta Operadora) y he probado de entrar a través de VPN desde distinto país y tampoco me deja el caso es que tenía un retiro pendiente de 500 euros y ahora no sé si me llegará o han cerrado el casino no tengo ni idea igual tú sabes algo y puedes ayudarme
Спочатку зв’яжіться з їхньою командою обслуговування клієнтів і з’ясуйте, у чому проблема. Ви можете перейти за посиланням підтримки (я думаю, що воно в нижньому лівому куті) і подивитися, що вони кажуть. Я щойно спробував увійти на сайт, і він виявився незахищеним сайтом, тож, можливо, його зупинено через це?
удачі
Contact their customer service team first and see what the problem is. You can access the support link (I think it's in the bottom left hand corner) and see what they say. I just tried to enter the site and it's coming up as an unsecure site so it may be that it's being stopped because of that?
Good luck
Те, що вас не пускають, не означає, що казино закрито?
Just because they won't let you in doesn't mean the casino is closed?
Que no te deje entrar no quiere decir que el casino haya cerrado?
Насправді ні, я все ще можу отримати доступ до Gransino тут: https://gransino1.com/en/, тому він, здається, відкритий.
Спробуйте скористатися центром вирішення проблем Casino Guru тут: https://casino.guru/complaints/all
Вони дуже допомагали, коли мені потрібна була допомога
Not really, I can still access Gransino here: https://gransino1.com/en/ so it appears to be open.
Try the Casino Guru resolution centre here: https://casino.guru/complaints/all
They were really helpful when I needed help
Привіт Оскар. Я повідомляю вам, що ваша проблема з Gransino є вашою особистою, тому що ваша компанія вирішила певним розпорядженням іспанського уряду закрити вам доступ. Уряд має заборонити нам грати на наші гроші в цих казино. У випадку з Gransino скажіть, що він справді платить без запиту перевірки.
Спробуйте увійти за допомогою платного VPN. З повагою.
Hello Oscar. I inform you that the problem you have with Gransino is your own, because your company has decided by some order of the Spanish government to close your access. It is a government matter to prohibit us from playing with our money at these casinos. In the case of Gransino, say that it does pay without requesting verification.
Try to log in with a paid VPN. Regards.
Hola Oscar. Te informo que el problema que tienes con Gransino es tuyo propio, debido a que tu compañía ha decidido por alguna orden del gobierno de España cerrarte el acceso. Es un asunto gubernamental para prohibir que juguemos con nuestro dinero a estos casinos. En el caso de Gransino decir que si paga sin solicitar verificación.
Prueba a intentar entrar con VPN de pago. Un saludo.
Щиро дякую, проблема в тому, що я чекаю на зняття, і оскільки я не можу увійти, я не знаю, який це статус на даний момент. Вчора вони відповіли мені та сказали, що виведення коштів очікує на обробку, але це відбувається з невеликою затримкою. Я сподіваюся, що він прийде.
Thank you very much, the problem is that I am waiting for a withdrawal and since I cannot log in, I don't know what status it is at the moment. Yesterday they answered me and told me that the withdrawal was pending processing but that it was going with a slight delay. I hope it arrives.
Muchas gracias el problema que estoy esperando un retiro y como no puedo entrar no sé en el estado que está de momento ayer me contestaron y me dijeron que el retiro estaba pendiente de ser procesado pero que iba con un mínimo retraso espero que me llegue.
Думаю, я б не хвилювався, якщо проблеми триватимуть і казино перестане відкриватися, у вас є відкрита скарга, і наша команда спробує вам допомогти. Що стосується VPN, я б точно побоювався використовувати його в казино. Я завжди перевіряю Умови або перевіряю в чаті та, звичайно, роблю знімок екрана.
У всякому разі, давайте почекаємо розв'язки всієї справи, сподіваюся, що вийде добре. 🙂
I think I wouldn't worry, if the problems continue and the casino stops opening, you have an open complaint and our team will try to help you. As far as the VPN is concerned, I would definitely be wary of using it in the casino. I would always check the Terms or check with live chat and of course take a screenshot.
Anyway, let's wait for the resolution of the whole case, I hope it will turn out well. 🙂
Привіт хлопці!
Я знаю, що минуло багато часу після цих коментарів, але у мого друга є деякі проблеми з цією платформою казино fatpirate, можливо, у вас є якісь ідеї, як досягти успіху в процесі виведення коштів. Він з Угорщини, а не з Великобританії. Він міг успішно зняти близько 100 доларів, тому це не те, що зняття було неможливо, але після цього нічого. Процес вилучення зупинено. Він спілкується зі службою обслуговування клієнтів (можливо, штучним інтелектом), але все це нікуди не йде. Команда підтримки клієнтів висловила купу різних ідей (спробуйте пізніше, спробуйте з іншого пристрою, спробуйте іншу суму тощо). Повідомлення про помилку, яке він отримує під час спроби продовжити виведення: "Сталася несподівана помилка".
Я відкритий для будь-яких ідей, дякую, хлопці! 🙂
Hey guys!
I know it's been a while since these comments, but my friend have some issues with this fatpirate casino platform, you may have some ideas to succeed with the withdraw process. He is from Hungary, not from UK. He could successfully withdraw around 100$,so it's not like no withdraw was ever possible, but after that nothing. The withdraw process stopped. He is chatting with the customer service ( possibly AI), but this whole thing is going nowhere. The customer support team said a bunch of different ideas ( try later, try from a different device, try a different amount, etc... ) . The error message what he receives when trying to proceed the withdraw is: " Unexpected error occurred."
I am opened to any idea, thanks guys forward! 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.