3 міс. тому
Добре, я зроблю те саме. Якщо вони мені заплатять, я надішлю вам повідомлення.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Добре, я зроблю те саме. Якщо вони мені заплатять, я надішлю вам повідомлення.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Привіт,
Мене звуть Васіліс, я з Греції, і я зареєструвався на Legiano 24 грудня 2024 року. Підтвердження не було потрібно, окрім мого номера телефону та електронної адреси.
Зараз у мене є нерозглянуті запити на зняття по 500 євро кожен, датовані 25, 26 і 27 грудня. На моєму рахунку все ще відображається баланс 2500 євро, що становить 4000 євро.
У чаті вони продовжують відповідати тими самими автоматизованими та, здавалося б, неправдивими повідомленнями, стверджуючи, що фінансовий відділ переповнений запитами на зняття коштів, і просять мене проявити терпіння.
Я ніколи не використовував жодних бонусів.
Я підозрюю, що вони шахраї. Будь ласка, допоможіть мені повернути гроші.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Я, але я це зробив близько 12 днів і після великого тиску??? Ви коли-небудь знімали кошти???
Me but I did close to 12:days and after a lot of pressure??? Have you ever made a withdrawal???
Εγώ αλλά έκανα κοντά στις 12:μέρες και μετά από πολύ πίεση???Ποτέ έκανες ανάληψη???
Зробив висновок 26.12!!! Тож у нас є шлях.......
I made a withdrawal on 26.12!!! So we have a way.......
26.12 έκανα ανάληψη!!! Άρα έχουμε δρόμο.......
Крістос, ти зняв 2500 за 2 тижні? Як вам це вдалося??
Зачекайте, я не отримаю 4K.
Christos, you withdrew 2500 in 2 weeks? How did you manage it??
Wait, I won't get the 4K.
Χρήστο έκανες ανάληψη 2500 σε 2 βδομάδες; πως τα κατάφερες;;
Σιγά μην πάρω τα 4Κ εγώ
1 місяць на льоду. Щось дуже погано пахне.
1 month on ice. Something smells really bad.
1 μήνα στον πάγο. Κάτι βρωμάει πολύ άσχημα
Не знаю, друже, побачимо.
I don't know, buddy, we'll see.
Δεν ξέρω ρε φίλε θα δείξει.
Привіт,
Мене звуть Васіліс, я з Греції, і я зареєструвався на Legiano 24 грудня 2024 року. Підтвердження не було потрібно, окрім мого номера телефону та електронної адреси.
Зараз у мене є нерозглянуті запити на зняття по 500 євро кожен, датовані 25, 26 і 27 грудня. На моєму рахунку все ще відображається баланс 2500 євро, що становить 4000 євро.
У чаті вони продовжують відповідати тими самими автоматизованими та, здавалося б, неправдивими повідомленнями, стверджуючи, що фінансовий відділ переповнений запитами на зняття коштів, і просять мене проявити терпіння.
Я ніколи не використовував жодних бонусів.
Я підозрюю, що вони шахраї. Будь ласка, допоможіть мені повернути гроші.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
привіт
Як я бачу, ви вже зустрічалися з іншими гравцями, які борються з казино. Мені шкода, що тобі довелося це дізнатися саме так. У будь-якому випадку, я вважаю, що подання скарги також може допомогти.
Це не займе багато часу, і це може стати шансом допомогти вам. Почніть, будь ласка, за цим посиланням 👈👈.
Я підозрюю, що казино стало майже неактивним, але чим більше скарг подано, тим краще.
Hi.
As I see it, you have already met the other players struggling with the casino. I'm sorry you had to find it out like this. In any case, I believe it might help to submit a complaint too.
It won't take too long and could represent a chance for helping you out. Start by using this link 👈👈, please.
I suspect the casino has become almost inactive, but the more complaints submitted the better.
Що означає, що казино майже не працює?
What do you mean the casino has become almost inactive?
Τι εννοείτε το καζίνο έχει γίνει σχεδόν ανενεργό.;
Я думаю, я запитаю своїх колег, чи можуть вони зв’язатися з кимось із казино. Хоча це може бути не дуже корисним, це може бути підказкою. Наскільки я бачу, казино втратило ліцензії в листопаді, тому не здається, що вони планували бути бездіяльними...
I think I will ask my colleagues whether they can get in touch with anyone from the casino. Though it might not be that helpful, it could be a clue. As far as I can see, the casino swipped licenses in November, so it does not seem like they have planned to be inactive...
Ознака того, що казино є шахрайством і що ми не збираємося отримати свої гроші? Тоді чому у вас все ще висока оцінка цього казино?
Indication that the casino is a scam and that we are not going to get our money? Then why do you still have a high rating for this casino?
Ένδειξη ότι το καζινο είναι απάτη και ότι δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα μας ;Και τότε γιατί έχετε ακόμα υψηλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο.;
Думаю, це важко витримати, але ознаки - це не докази. По-перше, скарги мають розкривати, що відбувається. Ми повинні дати казино можливість відреагувати на проблему.
I imagine this is hard to bear, but indications are not proofs. First, the complaints must reveal what is going on. We have to give the casino a chance to respond to the issue.
Так, ви все одно не можете продовжити їм все це. Я подаю скаргу на вашому сайті вже 9 днів, тоді як минуло 19 днів, як я здійснив відкликання, і все, що ви зробили, це надіслали мені через 8 днів, що ви доручили справу іншому своєму представнику.
Yes, you still can't give them an extension on all this. I have been filing a complaint on your site for 9 days now, while 19 days have passed since I made a withdrawal, and all you did was send me after 8 days that you had assigned the matter to another representative of yours.
Ναι δεν γίνετε και εσείς ακόμα να τους δίνετε παράταση σε όλο αυτό,εγώ έχω κάνει καταγγελία εδώ και 9 ημέρες στο site σας ενώ είχανε περάσει 19 ημέρες από τότε που έκανα ανάληψη και το μόνο που κανατε είναι μετά από 8 ημέρες να μου στείλετε ότι αναθέσατε σε έναν άλλο εκπροσωπο σας το θέμα.
Костас!!! Почекай, я теж про це подумав. Сьогодні на мій рахунок поклали 2 з 3 виведень!!!
Kostas!!! Wait, that's what I thought too. Today they put 2 out of 3 withdrawals in my account!!!
Kostas!!! Περίμενε, έτσι νόμιζα και γω. Σήμερα μου έβαλαν τις 2 από τις 3 αναλήψεις!!!
Коли ви подали заявку на відкликання?
When did you apply for withdrawal?
Πότε έκανες αίτηση ανάληψης ;
Тепер я побачив, що ви зробили це 26.12. Як це можливо, і я, який робив це з 6.12, вони ще не поставили це?
Now I saw that you did it on 12/26, how is this possible and I, who have done it since 12/6, haven't they put it in yet?
Τώρα είδα ότι έχεις κάνει στις 26/12 ρε συ πώς γίνετε αυτό και εγώ που έχω κάνει από τις 6/12 δεν τα έχουνε βάλει ακομα.;
26.12 2 схвалені сьогодні виведення!!! І в мене ще один очікує на розгляд 30.12. То може це через свята?? Що я можу сказати??? Я теж був розчарований.
26.12 2 withdrawals which were approved today!!! And I have another one pending on 30.12. So maybe it's because of the holidays?? What can I say??? I was disappointed too.
26.12 2 αναλήψεις οι οποίες εγκρίθηκαν σήμερα!!! Και έχω άλλη μια 30.12 εκρεμμει. Άρα μήπως λόγο γιορτών;; Τι να πω;;;; Και γω είχα απογοητευτει.
Справа в тому, що немає черговості. Я подала заявку на зняття за 20 днів до вас.
The thing is, there is no order of priority. I applied for a withdrawal 20 days before you.
Το θέμα ρε συ ειναι ότι δεν υπάρχει κάποια σειρά προτεραιότητας εγώ έχω κανει αίτηση ανάληψης πριν 20 ημέρες από εσένα.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.