Привіт усім, я чекаю 7 днів на моє зняття, але все ще нічого. Щодня в чаті життя розповідають різні історії, і ніхто не може пояснити, що відбувається. Ігноруючи електронну пошту, не відповідаючи, будьте обережні, усі гравці
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.
Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Я трохи збентежений, тому що я щойно приєднався до цього казино, і трохи хвилювався щодо внесення депозиту після прочитання коментарів вище, але що не має сенсу, так це на веб-сайті казино Guru не було жодних скарг, тому я хотілося б знати, чи люди змішуються з іншим казино kinghill чорний логотип, просто намагаючись отримати роз’яснення, тому що я очікував, що вони матимуть погані відгуки про casino guru, і коли я подивився тут на Kings Hill, його не було скарги або відгуки дуже заплутані
I'm slightly confused because I just joined this casino and a bit worried about making a deposit after reading the comments above but what doesn't make no sense is on the casino Guru website it hasn't got any complaint made against it so I would love to know if people are getting mixed up with a different casino kinghill a black logo just trying to get some clarification,, Because I would expect they would have bad reviews on casino guru and when I looked up Kings Hill on here it has no complaints or reviews very confused
На жаль, як ви можете прочитати в цій темі, ніхто не дав нам чіткої відповіді на наше запитання, яке саме казино вони тут згадують. Тож, будь ласка, не могли б ви опублікувати URL-адресу казино, у якому ви б хотіли грати, і дізнатися, наскільки воно насправді безпечне?
Unfortunately, as you can read in this thread, no one gave us a clear answer to our question which casino exactly are they mentioning here. So, please, could you post the URL of the casino you would like to play at and know how safe it actually is?
Дякую тобі за це. Тепер ми знаємо, про які Кінгхіллс йде мова.
На жаль, ще немає відгуків користувачів про казино, але я знайшов деякі скарги. Подивіться тут. Я бачу там деякі затримки платежів.🤷♀️
Ви вже там грали?
Thank you for that. Now we know which Kinghills we are talking about.
Unfortunately, there are no user reviews submitted yet about the casino, but I found some complaints. Have a look here. I can see some delayed payments there.🤷♀️
Have you played there yet?
Ви пробували подати скаргу з цього приводу? Хочете розповісти нам більше, будь ласка?
Have you tried to file a complaint regarding this? Would you like to tell us more, please?
Ні, я не грав і, мабуть, не буду, прочитавши про це щось
No I haven't played and probably will not after reading things about it
Важливо завжди шукати інформацію про казино. Іноді ви можете вберегти себе від проблем заздалегідь, коли також є досвід інших гравців.
Тож ви краще спробуєте в іншому місці? Ви збентежені тим, що вам надіслала Ромі, і скаргами гравців? 🤔
It is important to always look up information about the casino. Sometimes you can save yourself problems in advance, when other players' experiences are also available.
So you'd rather try somewhere else ? Are you discouraged by what Romi sent you and the complaints that players have made ? 🤔
Гей, яку причину вказує казино, що ти ще не маєш грошей? Як довго ви чекали? Вам потрібно було перевіряти тут чи ні?
Ми даємо казино 14 днів, щоб у всьому розібратися та надіслати гроші гравцям, тож якщо цього не станеться й у вас не буде коштів, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.
А поки дайте мені знати, як справи.
Hey, what reason does the casino give you for not having your money yet ? How long exactly have you been waiting ? Did you need to verify here or not ?
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the players, so if that doesn't happen and you don't have the funds, be sure to let me know and we'll try to help you out.
In the meantime, let me know how it is.
Можливо, я тут наївний, але звик, що зняття грошей дається легко. Королівство здається складним, але пройшов і каже, що зняття прийнято, але тепер «виконує перевірки»…….. Тепер, дивлячись на коментарі, люди чекають днями, якщо не тижнями, але ніхто не каже, що їм насправді заплатили. Це місце шахрайство? І чи варто мені просто списувати те, що я сподівався отримати?? І відповідь оцінена
Maybe I’m being naive here, but used to withdrawals being easy. Kingship seems elaborate, but went through and says withdrawal accepted but now " performing checks"…….. now on looking at comments, folks are waiting days, if not weeks , but no-one saying they have actually been paid. Is this place a scam ? And should I just write off what I was hoping to get paid ?? And response appreciated
Вибачте, мав на увазі «Kingshill», проклятий інтелектуальний текст!!
Sorry meant "kingshill", damn predictive text !!
привіт!
Найменше, що я можу для вас зробити, це перемістити ваш допис у більш завантажену тему Kingshill, яку мені вдалося знайти. Чесно кажучи, я також не зміг знайти жодної додаткової інформації щодо фактичних платежів.
Однак є одна річ, яку ви можете спробувати. Будь ласка, використовуйте кнопку відтворення, яка з’являється в кожній публікації, опублікованій іншим користувачем у цій темі. Можливо, хтось відповість оновленням.
Я припускаю, що більше інформації про ці перевірки не надано. Це прикро, оскільки, як нещодавно створене казино, надійну інформацію ніколи не легко отримати.
Hey!
The least I can do for you is to move your post to the busier Kingshill thread that I managed to find. To be honest, I was also unable to locate any additional information regarding actual payments.
There is one thing you can try, though. Please use the replay button that appears on every post made by a different user in this thread. Maybe someone will respond with an update.
I assume no further information has been provided about these checks. That is unfortunate because, as a recently established casino, trustworthy information is never easy to come by.
Я думаю, що Кінгс-Хіллом можуть керувати шахраї, що стоять за Ninewins. Вони дозволяють мешканцям Великобританії підтверджувати паспорт, підтвердження адреси та номер телефону +44, але якщо ви прочитаєте їхні положення та умови 4.2, там зазначено, що гравцям у юрисдикції Великобританії заборонено грати на реальні гроші. Незважаючи на те, що вони приймають ваші депозити, коли справа доходить до виплати, вони звертають вашу увагу на пункт 4.2, який я вказав вище. Хитрі підступні шахраї. Навіть купують позитивні відгуки про Trust Pilot, де багато жителів Великобританії вихваляють переваги свого казино. Trust pilot тепер корумпований!!
I think Kings hill could be run by the crooks behind Ninewins. They let UK residents verify with passport, proof of address and +44 phone number but if you read their terms and conditions 4.2 it states players in the jururistion of the UK are forbidden to play for real money. Even though they accept your deposits when it comes to paying out they draw your attention to 4.2 of which I have stated above. Sly underhand crooks. The even buy positive reviews on trust pilot with loads of GB residents extolling the virtues of their casino. Trust pilot is now corrupt!!
Дякую за це, хлопці! Я переглянув T & C і бачу під «TETENT» Cl. 17.2, що ігри казино Netent не застосовуються у Великобританії серед інших країн. Не бачите інших згадок про Великобританію в інших пунктах, але це може бути неправильно. Незважаючи на це, вони попросили додаткову перевірку (виписку з банківського рахунку), яку, за їхніми словами, наразі перевірено та знову очікує на розгляд!! …… знову кажуть, що має бути 24 години, але я знову не покладаю особливої надії. Але частина мене певною мірою налаштована підштовхнути їх до цього - це майже так само весело, як грати в ігри, ха-ха-ха... триматиму вас в курсі того, як у мене справи. Ще раз вітаємо вас за допомогу!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Сподіваюся, ви праві. Там не сказано, що британським гравцям заборонено грати на реальні гроші в цьому казино, як це відбувається в Ninewins і Jokabet. Тому, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.
Hopefully your right. It doesn't say UK players are excluded from playing for real money at this casino like it does at Ninewins and Jokabet. So hopefully you will get your money.
Дякую за це, хлопці! Я переглянув T & C і бачу під «TETENT» Cl. 17.2, що ігри казино Netent не застосовуються у Великобританії серед інших країн. Не бачите інших згадок про Великобританію в інших пунктах, але це може бути неправильно. Незважаючи на це, вони попросили додаткову перевірку (виписку з банківського рахунку), яку, за їхніми словами, наразі перевірено та знову очікує на розгляд!! …… знову кажуть, що має бути 24 години, але я знову не покладаю особливої надії. Але частина мене певною мірою налаштована підштовхнути їх до цього - це майже так само весело, як грати в ігри, ха-ха-ха... триматиму вас в курсі того, як у мене справи. Ще раз вітаємо вас за допомогу!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Чудово, якщо документ було прийнято, тому я сподіваюся, що більше проблем не виникне. Казино запитувало вас ще про щось, чи ви повністю перевірені?
Будемо чекати подальших оновлень.
удачі ☘️
Great if the document has been accepted so I hope there will be no further problems. Did the casino ask you anything else or are you fully verified ?
We will wait for further updates.
Good luck. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.