7 міс. тому
Будь-кому насправді заплатили на Королівському пагорбі
Any one actually been paid on kings hill
6
Будь-кому насправді заплатили на Королівському пагорбі
Any one actually been paid on kings hill
Привіт, надішліть мені URL-адресу, оскільки я не впевнений, чи є це казино в нашій базі даних, буду вдячний.
У будь-якому разі, щоб почати з вашої проблеми виведення коштів, ми даємо казино 14 днів, щоб перевірити все та надіслати гроші гравцеві. Чи дало вам казино якусь причину, чому ви чекаєте 9 днів? Мені цього було б цілком достатньо.
Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?
Дайте мені знати, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я спробую порекомендувати наступний крок.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Привіт усім, я чекаю 7 днів на моє зняття, але все ще нічого. Щодня в чаті життя розповідають різні історії, і ніхто не може пояснити, що відбувається. Ігноруючи електронну пошту, не відповідаючи, будьте обережні, усі гравці
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Привіт, Ви досі не отримали грошей і чекаєте без відповіді? Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів.
Однак чи підтвердили ваш обліковий запис? Ви грали з бонусом чи ні?
Повідомте мене, і якщо ситуація не зміниться протягом наступних кількох днів, можливо, подання скарги стане наступним кроком, на якому наша команда спробує вам допомогти.
Я буду чекати.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Так, мій обліковий запис підтверджено і граю без бонусних грошей. Потім потрібно почекати кілька днів. Дякуємо за допомогу
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Будь ласка, повідомте нам, якщо щось зміниться.
Please let us know for sure if anything changes.
Я починаю думати, що це стає трохи довгим на мій смак. Відверто кажучи, не так багато казино обробляють виведення коштів у вихідні дні.
У будь-якому випадку, чи можу я ще раз запитати URL-адресу казино? Нам це абсолютно невідомо.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Привіт, я не впевнений і не можу сказати, скільки часу це займе. Я бачу, що ви вже запитали іншого гравця, тож було б найкраще знати, чи отримав він гроші та скільки це зайняло часу. Звичайно, ви вже підтвердили свій рахунок казино? Ви грали з бонусом чи ні?
Ми даємо їм 14 днів, щоб все розібратися, і якщо нічого не зміниться і ви не отримаєте гроші, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.
Hi, I'm not sure and I can't say how long it will take. I see you already asked the other player so it would be best to know if he got the money and how long it took. Of course, have you verified your casino account yet ? Did you play with the bonus or not ?
We give them 14 days to sort everything out and if nothing changes and you don't get the money, let us know and we will try to help.
Привіт, я все ще чекаю на зняття з Kings Hill, минуло майже 2 тижні, вони постійно кажуть, що є проблема з постачальником платежів! Я надіслав банківські виписки та все, як просили. Просто продовжуйте говорити бути терплячими!
чи може хтось допомогти, будь ласка, чи дайте мені знати, чи люди справді отримують свої гроші, чи я повинен їх списати?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Привіт, ти отримав свої гроші? Я чекаю вже майже 2 тижні, і мені постійно кажуть, що виникла проблема з постачальником платіжних послуг і чекати
Hi did you get your money? I’ve been waiting nearly 2 weeks now and keep getting told there’s a problem with the payment provider and to wait
Привіт, я все ще чекаю на зняття з Kings Hill, минуло майже 2 тижні, вони постійно кажуть, що є проблема з постачальником платежів! Я надіслав банківські виписки та все, як просили. Просто продовжуйте говорити бути терплячими!
чи може хтось допомогти, будь ласка, чи дайте мені знати, чи люди справді отримують свої гроші, чи я повинен їх списати?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Привіт, мені шкода, що у вас ще немає грошей. Коли ви говорите два тижні, це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити, і надіслати вам гроші. Якщо вони цього не зроблять, ви можете скористатися нашоюбезкоштовною функцією-скаргою . Наша команда спробує допомогти вам із ситуацією, і, сподіваємось, успішно.
Тим не менш, той факт, що у них проблеми з постачальником платежів, є єдиним, що заважає вам отримати кошти? Чи були у вас якісь успішні зняття тут раніше?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Привіт, я все ще чекаю на зняття з Kings Hill, минуло майже 2 тижні, вони постійно кажуть, що є проблема з постачальником платежів! Я надіслав банківські виписки та все, як просили. Просто продовжуйте говорити бути терплячими!
чи може хтось допомогти, будь ласка, чи дайте мені знати, чи люди справді отримують свої гроші, чи я повинен їх списати?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Привіт, мені шкода, що у вас ще немає грошей. Коли ви говорите два тижні, це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити, і надіслати вам гроші. Якщо вони цього не зроблять, ви можете скористатися нашоюбезкоштовною функцією-скаргою . Наша команда спробує допомогти вам із ситуацією, і, сподіваємось, успішно.
Тим не менш, той факт, що у них проблеми з постачальником платежів, є єдиним, що заважає вам отримати кошти? Чи були у вас якісь успішні зняття тут раніше?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Привіт, завтра, 06.06.24, минає два тижні. Мені сказали, що єдиною проблемою є постачальник платежів. Ні, я не виходив звідси раніше.
Hi it’s two weeks tomorrow 06/06/24, they have told me the only issue is the payment provider. No I haven’t withdrawn from here before.
Тоді, якщо ви нічого більше не дізналися, і це триває вже два тижні, тоді я б рекомендував відкрити скаргу, як я оголосив у своїй попередній публікації. Давайте подивимося, чи зараз ваші гроші дістануться вам, чи наша команда потребує втручання.
Ви за це?
Well then, if you haven't learned anything more and it's been going on for two weeks, then I would recommend opening a complaint as I announced in my previous post. Let's see if your money gets to you for now or if our team will need to step in.
Are you down for it?
Привіт, так, я намагаюся подати скаргу, але я не можу знайти казино, коли я вводжу його? Дякую
Hi yes I’m trying to submit a complaint but it can’t find the casino when I type it in? Thanks
Гаразд, ми говоримо про це казино?
Можливо, це просто якась помилка, що ви неправильно пишете. Або, можливо, це інше казино, і його немає в нашій базі даних.
Тож спробуйте підтвердити мені, як це є.
Звичайно, якщо в майбутньому у вас виникне проблема з казино, якого немає на нашому сайті, виберіть будь-яке казино і напишіть в описі, що це таке, і що не вдалося вибрати те, про яке ви пишете, тому що у нас немає огляду. Наша команда зрозуміє і змінить це. 🙂
Okay are we talking about this casino ?
Maybe it's just some mistake that you're writing it wrong. Or maybe it's another casino and we don't have it in our database.
So try to confirm for me how it is.
Of course, if in the future you have a problem with a casino that we don't have on our site, choose any casino and write in the description what it is and that it was not possible to choose the one you are writing about because we don't have a review. Our team will understand and change it. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.