привіт
Загалом, користувальницький досвід, здається, не викликає нічого захоплюючого. 😀
Виправлення помилок також зайняло у них досить багато часу... Що ж, я думаю, що ці додаткові процедури дуже дратують. Основна проблема, на мій погляд, полягає в тому, що казино буквально не пояснять, чому це потрібно, доки не буде завершено розслідування — так, це більше стосується перевірки чи вивчення активності вашого облікового запису. Хоча іноді це може бути випадкова перевірка, ці облікові записи зазвичай позначаються в системі, і казино має переконатися, що не було порушено жодних правил, тому необхідна додаткова перевірка.
Хоча гравці зазвичай порівнюють перевірку з іншими «подібними» подіями, я б цього не робив. Для перевірки або перегляду облікових записів гравців потрібно набагато більше функцій, ніж для простої перевірки вашої особистої інформації для іншої програми.
Однак, як я вже згадував раніше, основна проблема полягає в тому, що казино не інформують гравців про це, тому їм залишається робити припущення. На мою думку, вони також повинні зосередитися на цьому.
У будь-якому випадку, дайте мені знати, як справи. Наприклад, якщо ви бачите щось надзвичайно незвичне, розгляньте скаргу.
Про всяк випадок.
Hi!
Generally speaking, the user experience is nothing thrilling, it seems. 😀
Fixing errors took them quite some time too... Well, I imagine these additional procedures are quite annoying. The primary problem, in my opinion, is that casinos literally will not explain why it is required until the investigation is finished—yes, it is more about checking or looking into your account activity. Although it may occasionally be a random check, these accounts are typically flagged in the system, and the casino needs to make sure that no rules have been broken, which is why the extra verification is necessary.
Although it is common for players to compare the verification to other "similar" events, I would not do that. It takes a lot more features to verify or look into player accounts than it does to simply verify your personal information for another app.
However, as I mentioned earlier, the primary issue is that casinos do not inform players of this, so they are left to make assumptions. They ought to focus on that as well, in my opinion.
Anyway, let me know how it goes. For instance, if you see something highly unusual, consider the complaint.
Just in case.
Автоматичний переклад.