ФорумОбговорення скаргBet365, неправильний логін і код LL01

Bet365, неправильний логін і код LL01

1 рік тому від MassEffect
|
26251 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, хлопці, сьогодні я спробував увійти до свого облікового запису Bet365, але він повідомляє мені «неправильні дані» або щось подібне, плюс код для повідомлення: LL01. Це більше не дозволяє мені увійти.

(Предпосылка: "історичний" та запущений обліковий запис .. Я використовую його з 2019 року, вилучено в минулому тощо ..)


Я зв’язуюсь у чаті, і після деяких перевірок мені кажуть, що я маю надіслати звичайні фотографії водійських прав + екран PayPal електронною поштою та чую:

пояснення щодо моєї діяльності в казино.


Тепер, під час останнього періоду, коли я випадково зайшов у живе казино, я спостерігав за рулетками принаймні 5 однакових кольорів поспіль (так, я знаю, у рулеток немає ефекту пам’яті тощо… але все одно) і я почав робити ставки 3 євро , потім я подвоював, якщо пасмо того ж кольору продовжувався, 6/12/24/48/100/200/400 .. до тих пір, поки воно не вийшло, або я втратив усе ..

Я написав те саме та ідентичні речі також у поясненні через електронну пошту, також тому, що це чиста правда .. Я зробив це.


Чи можете ви сказати мені на основі свого досвіду, чи зможу я переглянути свій обліковий запис, чи принаймні вони дозволять мені зняти кошти? (Також тому, що всередині є чимала кількість).

Як проходять часи допомоги? Швидко чи мені доведеться чекати місяці й місяці??? Чи варто мені хвилюватися?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки італійською, і англійською, але ніхто не відповідає.

Дуже дякую


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, досі немає відповіді від Bet365, як італійською, так і англійською. Я ще не можу увійти, і в мене більше 1 тисячі євро, які я навіть не можу зняти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці, сьогодні я спробував увійти до свого облікового запису Bet365, але він повідомляє мені «неправильні дані» або щось подібне, плюс код для повідомлення: LL01. Це більше не дозволяє мені увійти.

(Предпосылка: "історичний" та запущений обліковий запис .. Я використовую його з 2019 року, вилучено в минулому тощо ..)


Я зв’язуюсь у чаті, і після деяких перевірок мені кажуть, що я маю надіслати звичайні фотографії водійських прав + екран PayPal електронною поштою та чую:

пояснення щодо моєї діяльності в казино.


Тепер, під час останнього періоду, коли я випадково зайшов у живе казино, я спостерігав за рулетками принаймні 5 однакових кольорів поспіль (так, я знаю, у рулеток немає ефекту пам’яті тощо… але все одно) і я почав робити ставки 3 євро , потім я подвоював, якщо пасмо того ж кольору продовжувався, 6/12/24/48/100/200/400 .. до тих пір, поки воно не вийшло, або я втратив усе ..

Я написав те саме та ідентичні речі також у поясненні через електронну пошту, також тому, що це чиста правда .. Я зробив це.


Чи можете ви сказати мені на основі свого досвіду, чи зможу я переглянути свій обліковий запис, чи принаймні вони дозволять мені зняти кошти? (Також тому, що всередині є чимала кількість).

Як проходять часи допомоги? Швидко чи мені доведеться чекати місяці й місяці??? Чи варто мені хвилюватися?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки італійською, і англійською, але ніхто не відповідає.

Дуже дякую


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що ваш обліковий запис може бути заблоковано через якесь розслідування чи перевірку. Я б припустив, що ви повинні бути поінформовані.

Я припускаю, що це може бути пов’язано з вашими «стратегіями» ставок. Чесно кажучи, я не зовсім знайомий із моделями ставок і особливо, скажімо так, із забороненими моделями ставок, але це цілком випадковий збіг. Вам не здається?

Будь ласка, про що були ті «пояснення щодо моєї діяльності в казино»?

Ви можете вказати?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, досі немає відповіді від Bet365, як італійською, так і англійською. Я ще не можу увійти, і в мене більше 1 тисячі євро, які я навіть не можу зняти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо можна припустити, що зараз триває певна перевірка.

На жаль, тільки казино може пояснити більше. Як довго ваш обліковий запис заблоковано?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

На жаль, жодних пояснень, справді, якби я не спробував увійти, я б навіть не помітив блокування, я не отримав жодної електронної пошти, мені довелося звернутися до чату (служба допомоги по телефону, з іншого боку, більше не працює в Італії відповідає записаний голос, який каже звернутися до чату чи електронної пошти).

У чаті кажуть, що терміни залежать від обсягу роботи, і більше нічого не кажуть..

Справа в тому, що Bet365 є однією з найбільших груп у світі, а не маленькою букмекерською конторою, я лише прошу, щоб вони не залишали мене тривожними, для них ця сума мало означає, для мене 1300 євро натомість значать багато і навіть не мати можливість зняти або знати, чому я не можу увійти в обліковий запис, неприємно ..

Я дуже добре розумію засоби контролю, але вони повинні бути швидкими в таких ситуаціях .. вони не можуть ставитися до мене як до злочинця.

На електронну пошту мені ніхто не відповідає.

У них тисячі співробітників, я також вибрав їх, тому що вони вселили в мене впевненість ..


У чаті вони попросили мене надіслати електронною поштою документи про водійські права + знімки екрана PayPal (і це було надіслано), і вони попросили надати «пояснення щодо моєї діяльності в казино» або (я перекладаю) пояснити, що я робив, коли грав у казино. .

Я відразу подумав про те, що я зайшов в рулетку і грав на подвоєння, не більше і не менше ..

На додаток до цього, думаючи локально, я грав у баккара кілька тижнів тому, чи, можливо, місяць тому .. а потім цими днями вони дали мені 25 обертань у слотах (які я використовую лише тоді, коли вони дають мені оберти, інакше я ніколи не використовую їх із реальним балансом), і я виграв 30 євро, ці 30 євро бонусу я потім конвертував їх у гроші, які можна зняти, завжди повторюючи їх у живій рулетці, я не знаю, чи це причина, навіть якщо це здається абсурдним, якщо вони більше не хочуть я, як клієнт, просто кажу це, і я закриваю свій рахунок і знімаю гроші, але вони не можуть мене тривожити.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Привіт,

Я також вважаю, що всіх цих неприємних відчуттів можна уникнути, якби казино надіслало один розумний електронний лист.

Я хотів би вас запевнити, що скоро все буде добре, але я впевнений, що ви б його не купили

я на даний момент.

Я не бачу жодної шкоди в тому, що ви спробували кілька ігор і отримали певний бонус, я не вимагаю жодних пояснень з цього приводу, але знову ж таки, я не маю поняття, що розслідує казино на даний момент. Можливо, вони знайшли якийсь подібний шаблон, який використовує інший гравець - зараз це просто припущення.

Чи можу я знати, скільки часу ви чекали, відколи виявили, що ваш обліковий запис закрито? Або, що ще важливіше, коли ви надіслали ці документи для перевірки?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, так, вони повинні розуміти, що за кожним акаунтом все ще стоїть людина з почуттями, то те, що тиша, не допомагає, я також через них погано сплю.

Сьогодні вранці я надіслав ще один електронний лист, відповіді немає, незважаючи на те, що ми в 2022 році, в епоху миттєвого спілкування.

Компанія велика і мені здається абсурдним, що між сторонами немає комунікації ні з боку італійської команди, ні з англійської..

Я знайшов закритий обліковий запис 2 дні тому, хоча точно не знаю, коли він був закритий, оскільки вони не надсилали жодного повідомлення (і досі нічого не надсилають).

Я негайно зв’язався з чатом і негайно надіслав електронні листи з тим, що вони просили.

Я знаю, що до мене все одно залишилося кілька днів (навіть якщо для мене вони вже ціла вічність), і тому я ще не подав скаргу, але також бачу інших користувачів, яких я читаю в Інтернеті, з подібним досвідом заблоковані облікові записи. Я боюся, що довго не отримуватиму новин, тому вирішив відкрити цю публікацію, щоб «підготуватися» та інформувати вас про порядок роботи.

Я просто хочу, щоб все вирішилося, ще й тому, що я не зробив нічого поганого, я також задоволений закритим рахунком, якщо мені не подобаються, головне переглянути гроші назад ..

Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Привіт, Mass Effect!

Я співпереживаю вашим почуттям, я впевнений, що на вашому місці я відчував би те саме.

Приділіть стільки часу, скільки потрібно.

Виходячи зі скарг, я зрозумів, що деякі перевірки безпеки або додаткові перевірки можуть тривати навіть місяць (вибачте за погані новини), але головна проблема не зникає, казино мало повідомити вас і надати певний часовий проміжок.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радко, дякую за слова, навіть почути їх трохи допомагає, повір мені! і тому можу тільки подякувати!


Я абсолютно готовий почекати навіть місяць, і було б чудово, якби вони вирішили в ці часи ..

Я також був доступний для отримання телефонних дзвінків або відеодзвінків, і я завжди дуже люб’язно поводився з електронними листами чи в чаті, але нічого ..

Але якщо перевірки тривають довго, то як діяти? Чи можете ви дати мені якусь пораду?


У будь-якому випадку така поведінка Bet365 залишається дуже сумною, я завжди вважав її серйозною та також дуже великою компанією, я не очікував такого поганого обслуговування клієнтів, клієнт повинен бути в курсі, і якщо хтось із менеджерів читає ці слова, Сподіваюся, ви візьмете це до відома, тому що це справді здається покинутим.

Це схоже на те, щоб покласти гроші в банк, ніхто б не вибрав ненадійний банк, і оскільки в цьому випадку також багато грошей, я думав, що почуваюся комфортно з цією компанією.

Навіть сьогодні жодної відповіді від компанії, все мовчить.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

привіт


Дозвольте сказати, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку облікового запису та продовжити виплату.

Але, як я вже писав, несправедливо, що ви не знаєте жодних деталей чи певних часових рамок для цієї перевірки.

Я все ще вважаю, що вам слід подати скаргу через наш центр вирішення проблем. Просто натисніть тут .

Дайте нам можливість розглянути це.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка!

По-перше, дякую за те, що ви продовжуєте мені відповідати, повірте, я дуже ціную це зараз, принаймні ви не почуваєтесь самотніми в цій ситуації.

Оновлення: вчора після того, як вони наполягали, щоб вони нарешті надіслали мені електронний лист від служби підтримки, вони сказали мені, що «з міркувань безпеки вони не можуть продовжити розмову електронною поштою», і вони закликали мене зв’язатися з чатом (знову).

Я зв’язався з чатом, і вони сказали мені, що хочуть зателефонувати мені, запитуючи день, коли я можу бути доступний (крім вчорашнього дня, очевидно, відповідальний відділ не працює у вихідні).

Тож я домовився про телефонну розмову завтра вранці .. Сподіваюся, мені зателефонують, навіть якщо переглянути інший досвід в Інтернеті, не впевнений, що завтра щось вирішиться, але вони, ймовірно, просто хочуть знати, чи я той справжній користувач облікового запису, і вони хочуть переконатися (очевидно, це я). Але натомість перевірки проводять інші відділи.

Я не дуже оптимістично налаштований, але я почекаю завтра .. Я оновлю вас!

Якщо так триватиме й надалі, то я подам скаргу через вас, також тому, що я тривожна людина, і ця ситуація змушує мене дуже погано спати!


Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Гарного вам дня.

Це чудово, тому що тепер ми знаємо, що зараз відбувається додаткова перевірка безпеки. Я б сказав, що дзвінок — гарна ідея, чи правильно я зрозумів, що це буде певний дзвінок для перевірки?

Якщо так, зберігайте спокій. Насправді це невелика проблема, і це найпростіше та найпряміше рішення, коли особа перевіряється. Я впевнений, що у вас все вийде.

Можливо, ви можете оновити кілька деталей, наприклад:

коли ваш обліковий запис було створено

використовуваний вами метод оплати депозиту та зняття коштів

в які ігри ви грали тощо

Лише основи, щоб ви відчували себе комфортніше. Будь ласка, дайте мені знати, як це було.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора, Радко!

Я хотів повідомити новини, але, на жаль, незважаючи на чат мені сказали, що сьогодні я отримаю дзвінок .. жодного дзвінка! Я також прийшов їх зустріти, сказав, що вони можуть подзвонити мені в будь-який час .. але нічого.

Все більше і більше розчаровуючи службу підтримки клієнтів цієї компанії, я думаю, що навіть якби їм довелося все виправляти, я все частіше хочу закрити обліковий запис і піти кудись в інше місце.. Я вибрав їх через нібито серйозність.

Я розумію, що для них я не дуже прибутковий клієнт, але на даний момент вони могли б закрити мій рахунок і віддати мені баланс, який у мене є всередині, замість того, щоб продовжувати цей маленький театр..


Я оновлюю деталі, ви маєте рацію, поспішаючи написати пост, я забув надати важливу інформацію:


Рахунок відкрито в грудні 2018 року

Я завжди вносив і знімав кошти за допомогою Paypal, я не перезавантажував кошти з 2020 року, тоді як цього року я зняв у травні близько 1000 євро двома траншами (500 на початку травня та 500 наприкінці травня), знову за допомогою Paypal.

До минулого року я в основному робив ставки на спорт, у 2020 і 2019 роках навіть на «значну» суму без будь-яких проблем, а іноді навіть у живих казино.


Хоча цього року я грав лише в живе казино (рулетка та баккара зі схемою Playtech), на додаток до цього, вони час від часу давали мені безкоштовні оберти на слотах, і я грав у них на слоті «Острів Юрського періоду».


Дуже дякую за відповідь на мої дописи! Ви більше присутні, ніж допомога Bet365 .. і ви робите це безкоштовно!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Мені не подобається, куди це йде, дякую за оновлення.

З кожним гравцем потрібно поводитися обережно та чесно, не починайте думати, що все добре, якщо сума ваших депозитів може якось вплинути на те, як казино ставиться до вас - це не так.

Хочеться думати, що казино з такою репутацією здатне сказати своє слово.

Ви змогли вчора отримати якесь пояснення?

У будь-якому випадку, скарга все ще можлива, без тиску точно, лише люб’язне нагадування.

Я хотів би допомогти тобі більше, але все ж дякую за добрі слова!



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радко, сьогодні середа .. вони повинні були подзвонити мені в понеділок, і все ще нічого. Навіть сьогодні без дзвінків.

Наразі я не хочу зв’язуватися з ними знову в чаті, тому що я не хочу задихатися, але я вирішив дати кінцевий термін: якщо до п’ятниці я не отримаю подальших контактів, я скористаюся послугами вашого центру вирішення питань .. сподіваючись це буде корисно.

Я намагаюся поводитися з компанією якомога добріше, але, на жаль, у мене таке відчуття, що я розмовляю зі стіною..

Як завжди, велике спасибі за вашу підтримку та ваші слова!

Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Привіт, Mass Effect (хоча одна з моїх улюблених саг консольних ігор від EA 🙂)

Добре, тоді п'ятниця.

Мені шкода, що доброта тебе ні до чого не приведе, але я вірю, що це ще не кінець. Будь ласка, підготуйте всі електронні листи, пов’язані з питанням, знімки екрана чату та все, що вам буде корисно.

Я перевірю вас завтра.

Спокійного дня, якщо можливо.🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка!

Радий, що ви знаєте Mass Effect! 🙂 Моє ім'я користувача походить із цієї гри !! 😀 Ви завершили їх усі?


У мене є "новини" і тримайся .. вони абсурдні .. якби я не був зацікавленою людиною, я б навіть засміявся.

Вони не дзвонили мені, але сьогодні вранці я знайшов від них електронний лист із проханням надіслати фотографії + виписку з моєї картки, що закінчується на * 4592, пов’язаної з моїм обліковим записом PayPal..


Все добре я б сказав .. але ні! Тому що в мене немає картки, яка закінчується на цей номер, і тому я нишу додому, щоб її знайти .. можливо, це була якась прострочена картка (на щастя, я завжди їх зберігаю) .. але я нічого не можу знайти!


Тоді виникає сумнів: це останні 4 цифри мого номера телефону, які з’являються на екрані PayPal, який я надсилаю в першому електронному листі минулого тижня .. (а на екрані, який я надіслав, чітко написано: «номер телефону + 39 ******** 4592).


file Я додаю вирізку екрана, «numeriditelefon o» італійською означає «номер телефону», «P rincipale C ellular e» означає «Основний мобільний»


Тож я надсилаю електронний лист у відповідь із поясненням непорозуміння та для повноти надсилаю фотографії (лицьову та зворотну сторони) моїх 4 карток, підключених до PayPal + виписки з рахунку + телефонний рахунок + довідку з місця проживання .. на практиці я зробив всю роботу за нього . . Я також надав йому додаткові документи, щоб було зрозуміло, що я справжній користувач облікового запису .. Я не знаю, що робити далі.


Для свого душевного спокою я підключаюся до чату, щоб повторити непорозуміння, і запитую, чи вони отримали електронний лист .. і це стає ще абсурднішим: це як взаємодія з роботом .. дівчина в чаті відповідає мені звичайною копією та вставте фрази про те, що я маю надіслати (фотокартка, яка закінчується на * 4592 і звичайні речі) .. і я повторюю, що в мене немає картки, яка закінчується цим номером, але це мій номер телефону, і що вони плутають .. що вони обмінялися за номер картки на екрані paypal !!

Людина в чаті роздратовано відповідає, звичайним копіюванням і вставкою, каже мені переписати в електронній пошті ім’я користувача, адресу та фотокартку, яка закінчується на * 4592 ..


І я відчуваю, що спілкуюся з людиною з Марса!

Я втратив дар мови для цієї компанії .. це стає кошмаром!

На даний момент я прошу, щоб вони мене найняли, я міг би допомогти їм краще працювати для своїх клієнтів, оскільки вони обмінюють номери телефонів на номери платіжних карток.


Зараз, як ніколи, я готовий просити вас про допомогу, тому що я більше не знаю, що робити, це стає дуже смішно!

Електронні листи, знімки екрана тощо, чи потрібно надсилати їх із конфіденційними даними? Куди їх тобі надіслати?

Вітаю, і вам дозволено посміятися зі мною!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Привіт (командир Шепард🙂)!


(звичайно, усі DLC закінчено, я навіть грав у частини PVP. Що ж, це повертає ці спогади 🤯...)




До вашої не дуже смішної проблеми, тому що я зовсім не сміюся.


Верифікація, ймовірно, все ще триває, або якась додаткова перевірка, і тепер вам потрібно підтвердити, що платіжна картка не існує, тому що це, ймовірно, результат того, що номер вашого мобільного телефону переплутали з номером вашої картки. Чи така ситуація?


Будь ласка, надішліть скаргу ( клацніть це посилання ), я впевнений, що зараз вам знадобиться допомога.


Просто скопіюйте та вставте ваші попередні дописи, опубліковані в цій темі, щоб вам не довелося нічого писати знову, хоча певне узагальнення повинно допомогти - все стало досить складним, я думаю 🙂


Крім того, вставляйте кожну електронну пошту, спілкування в чаті – будь ласка, все важливе та пов’язане.

Сподіваюся, ми зможемо вирішити ситуацію.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка!

Я щойно все зробив і подав скаргу.

Я був дуже багатослівним, але не хотів залишати нічого напризволяще, тож перепрошую, якщо написав багато, але для метушні я хотів бути якомога повнішим, таким чином у вас є всі елементи, щоб мати можливість працювати над справою. Я все переписав, намагаючись окреслити та "резюмувати" ..

Я створив і прикріпив 3 pdf-файли, де всередині є електронні листи, які я надіслав і отримав, + переклад англійською мовою, який, я сподіваюся, допоможе вам, тому вам не доведеться перекладати з італійської, другий pdf-файл містить екрани Paypal (включно з перше, що, на мою думку, створило плутанину для оператора), а третє чат .. в останньому, на жаль, я зміг екстраполювати кілька речень, тому що чат bet365, на жаль, якщо ви його закриєте, ви втратите всю інформацію .. тому в поспішаючи, я встиг зробити лише кілька екранів.


На додаток до цього я додав екран помилки, який Bet365 показує мені, коли я намагаюся увійти.


Я думаю, що, можливо, я зробив помилку, вставивши «Оспорювану суму», тобто 1315 євро, тоді як насправді (на жаль) це 1315 євро.


Я сподіваюся, що я був максимально вичерпним, і я перепрошую, якщо довжина публікації перебільшена .. але дякую вам за ваше терпіння.

За будь-які інші роз'яснення я готовий відповісти, сподіваючись, що ситуацію вдасться розблокувати!

Це все від командира Шепарда 🙂 Сподіваюся, що в майбутньому ми зможемо поговорити про Mass Effect і Sci-Fi у більш спокійній формі 😀

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MassEffect
1 рік тому

Привіт, командире!

Я перевірив вашу cmplaint і вважаю, що всі важливі частини є.

Не турбуйтеся про довжину, деякі випадки більш складні і вимагають відповідного пояснення. 🙂

У будь-якому випадку, я бачив, що Нік поставив тобі ще кілька запитань, понови його найближчим часом, будь ласка.


PS: є розділ «не по темі», спеціально створений для таких гарних науково-фантастичних розмов:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1 🙂

Не соромтеся опублікувати там, коли ви достатньо розслабитеся. 👽



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого