ГоловнаФорумОбговорення скаргBet365, неправильний логін і код LL01

Bet365, неправильний логін і код LL01

 від MassEffect
|
53 922 переглядів 47 відповідей |
|
1 23

Привіт, хлопці, сьогодні я спробував увійти до свого облікового запису Bet365, але він повідомляє мені «неправильні дані» або щось подібне, плюс код для повідомлення: LL01. Це більше не дозволяє мені увійти.

(Предпосылка: "історичний" та запущений обліковий запис .. Я використовую його з 2019 року, вилучено в минулому тощо ..)


Я зв’язуюсь у чаті, і після деяких перевірок мені кажуть, що я маю надіслати звичайні фотографії водійських прав + екран PayPal електронною поштою та чую:

пояснення щодо моєї діяльності в казино.


Тепер, під час останнього періоду, коли я випадково зайшов у живе казино, я спостерігав за рулетками принаймні 5 однакових кольорів поспіль (так, я знаю, у рулеток немає ефекту пам’яті тощо… але все одно) і я почав робити ставки 3 євро , потім я подвоював, якщо пасмо того ж кольору продовжувався, 6/12/24/48/100/200/400 .. до тих пір, поки воно не вийшло, або я втратив усе ..

Я написав те саме та ідентичні речі також у поясненні через електронну пошту, також тому, що це чиста правда .. Я зробив це.


Чи можете ви сказати мені на основі свого досвіду, чи зможу я переглянути свій обліковий запис, чи принаймні вони дозволять мені зняти кошти? (Також тому, що всередині є чимала кількість).

Як проходять часи допомоги? Швидко чи мені доведеться чекати місяці й місяці??? Чи варто мені хвилюватися?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки італійською, і англійською, але ніхто не відповідає.

Дуже дякую


Змінено
Автоматичний переклад.

На жаль, досі немає відповіді від Bet365, як італійською, так і англійською. Я ще не можу увійти, і в мене більше 1 тисячі євро, які я навіть не можу зняти

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, сьогодні я спробував увійти до свого облікового запису Bet365, але він повідомляє мені «неправильні дані» або щось подібне, плюс код для повідомлення: LL01. Це більше не дозволяє мені увійти.

(Предпосылка: "історичний" та запущений обліковий запис .. Я використовую його з 2019 року, вилучено в минулому тощо ..)


Я зв’язуюсь у чаті, і після деяких перевірок мені кажуть, що я маю надіслати звичайні фотографії водійських прав + екран PayPal електронною поштою та чую:

пояснення щодо моєї діяльності в казино.


Тепер, під час останнього періоду, коли я випадково зайшов у живе казино, я спостерігав за рулетками принаймні 5 однакових кольорів поспіль (так, я знаю, у рулеток немає ефекту пам’яті тощо… але все одно) і я почав робити ставки 3 євро , потім я подвоював, якщо пасмо того ж кольору продовжувався, 6/12/24/48/100/200/400 .. до тих пір, поки воно не вийшло, або я втратив усе ..

Я написав те саме та ідентичні речі також у поясненні через електронну пошту, також тому, що це чиста правда .. Я зробив це.


Чи можете ви сказати мені на основі свого досвіду, чи зможу я переглянути свій обліковий запис, чи принаймні вони дозволять мені зняти кошти? (Також тому, що всередині є чимала кількість).

Як проходять часи допомоги? Швидко чи мені доведеться чекати місяці й місяці??? Чи варто мені хвилюватися?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки італійською, і англійською, але ніхто не відповідає.

Дуже дякую


Автоматичний переклад.

Привіт,

Я б сказав, що ваш обліковий запис може бути заблоковано через якесь розслідування чи перевірку. Я б припустив, що ви повинні бути поінформовані.

Я припускаю, що це може бути пов’язано з вашими «стратегіями» ставок. Чесно кажучи, я не зовсім знайомий із моделями ставок і особливо, скажімо так, із забороненими моделями ставок, але це цілком випадковий збіг. Вам не здається?

Будь ласка, про що були ті «пояснення щодо моєї діяльності в казино»?

Ви можете вказати?


Автоматичний переклад.

На жаль, досі немає відповіді від Bet365, як італійською, так і англійською. Я ще не можу увійти, і в мене більше 1 тисячі євро, які я навіть не можу зняти

Автоматичний переклад.

Якщо можна припустити, що зараз триває певна перевірка.

На жаль, тільки казино може пояснити більше. Як довго ваш обліковий запис заблоковано?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт,

На жаль, жодних пояснень, справді, якби я не спробував увійти, я б навіть не помітив блокування, я не отримав жодної електронної пошти, мені довелося звернутися до чату (служба допомоги по телефону, з іншого боку, більше не працює в Італії відповідає записаний голос, який каже звернутися до чату чи електронної пошти).

У чаті кажуть, що терміни залежать від обсягу роботи, і більше нічого не кажуть..

Справа в тому, що Bet365 є однією з найбільших груп у світі, а не маленькою букмекерською конторою, я лише прошу, щоб вони не залишали мене тривожними, для них ця сума мало означає, для мене 1300 євро натомість значать багато і навіть не мати можливість зняти або знати, чому я не можу увійти в обліковий запис, неприємно ..

Я дуже добре розумію засоби контролю, але вони повинні бути швидкими в таких ситуаціях .. вони не можуть ставитися до мене як до злочинця.

На електронну пошту мені ніхто не відповідає.

У них тисячі співробітників, я також вибрав їх, тому що вони вселили в мене впевненість ..


У чаті вони попросили мене надіслати електронною поштою документи про водійські права + знімки екрана PayPal (і це було надіслано), і вони попросили надати «пояснення щодо моєї діяльності в казино» або (я перекладаю) пояснити, що я робив, коли грав у казино. .

Я відразу подумав про те, що я зайшов в рулетку і грав на подвоєння, не більше і не менше ..

На додаток до цього, думаючи локально, я грав у баккара кілька тижнів тому, чи, можливо, місяць тому .. а потім цими днями вони дали мені 25 обертань у слотах (які я використовую лише тоді, коли вони дають мені оберти, інакше я ніколи не використовую їх із реальним балансом), і я виграв 30 євро, ці 30 євро бонусу я потім конвертував їх у гроші, які можна зняти, завжди повторюючи їх у живій рулетці, я не знаю, чи це причина, навіть якщо це здається абсурдним, якщо вони більше не хочуть я, як клієнт, просто кажу це, і я закриваю свій рахунок і знімаю гроші, але вони не можуть мене тривожити.

Змінено
Автоматичний переклад.
MassEffect

Привіт,

Я також вважаю, що всіх цих неприємних відчуттів можна уникнути, якби казино надіслало один розумний електронний лист.

Я хотів би вас запевнити, що скоро все буде добре, але я впевнений, що ви б його не купили

я на даний момент.

Я не бачу жодної шкоди в тому, що ви спробували кілька ігор і отримали певний бонус, я не вимагаю жодних пояснень з цього приводу, але знову ж таки, я не маю поняття, що розслідує казино на даний момент. Можливо, вони знайшли якийсь подібний шаблон, який використовує інший гравець - зараз це просто припущення.

Чи можу я знати, скільки часу ви чекали, відколи виявили, що ваш обліковий запис закрито? Або, що ще важливіше, коли ви надіслали ці документи для перевірки?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, Радка, так, вони повинні розуміти, що за кожним акаунтом все ще стоїть людина з почуттями, то те, що тиша, не допомагає, я також через них погано сплю.

Сьогодні вранці я надіслав ще один електронний лист, відповіді немає, незважаючи на те, що ми в 2022 році, в епоху миттєвого спілкування.

Компанія велика і мені здається абсурдним, що між сторонами немає комунікації ні з боку італійської команди, ні з англійської..

Я знайшов закритий обліковий запис 2 дні тому, хоча точно не знаю, коли він був закритий, оскільки вони не надсилали жодного повідомлення (і досі нічого не надсилають).

Я негайно зв’язався з чатом і негайно надіслав електронні листи з тим, що вони просили.

Я знаю, що до мене все одно залишилося кілька днів (навіть якщо для мене вони вже ціла вічність), і тому я ще не подав скаргу, але також бачу інших користувачів, яких я читаю в Інтернеті, з подібним досвідом заблоковані облікові записи. Я боюся, що довго не отримуватиму новин, тому вирішив відкрити цю публікацію, щоб «підготуватися» та інформувати вас про порядок роботи.

Я просто хочу, щоб все вирішилося, ще й тому, що я не зробив нічого поганого, я також задоволений закритим рахунком, якщо мені не подобаються, головне переглянути гроші назад ..

Автоматичний переклад.
MassEffect

Привіт, Mass Effect!

Я співпереживаю вашим почуттям, я впевнений, що на вашому місці я відчував би те саме.

Приділіть стільки часу, скільки потрібно.

Виходячи зі скарг, я зрозумів, що деякі перевірки безпеки або додаткові перевірки можуть тривати навіть місяць (вибачте за погані новини), але головна проблема не зникає, казино мало повідомити вас і надати певний часовий проміжок.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радко, дякую за слова, навіть почути їх трохи допомагає, повір мені! і тому можу тільки подякувати!


Я абсолютно готовий почекати навіть місяць, і було б чудово, якби вони вирішили в ці часи ..

Я також був доступний для отримання телефонних дзвінків або відеодзвінків, і я завжди дуже люб’язно поводився з електронними листами чи в чаті, але нічого ..

Але якщо перевірки тривають довго, то як діяти? Чи можете ви дати мені якусь пораду?


У будь-якому випадку така поведінка Bet365 залишається дуже сумною, я завжди вважав її серйозною та також дуже великою компанією, я не очікував такого поганого обслуговування клієнтів, клієнт повинен бути в курсі, і якщо хтось із менеджерів читає ці слова, Сподіваюся, ви візьмете це до відома, тому що це справді здається покинутим.

Це схоже на те, щоб покласти гроші в банк, ніхто б не вибрав ненадійний банк, і оскільки в цьому випадку також багато грошей, я думав, що почуваюся комфортно з цією компанією.

Навіть сьогодні жодної відповіді від компанії, все мовчить.

Змінено
Автоматичний переклад.
MassEffect

привіт


Дозвольте сказати, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку облікового запису та продовжити виплату.

Але, як я вже писав, несправедливо, що ви не знаєте жодних деталей чи певних часових рамок для цієї перевірки.

Я все ще вважаю, що вам слід подати скаргу через наш центр вирішення проблем. Просто натисніть тут .

Дайте нам можливість розглянути це.


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка!

По-перше, дякую за те, що ви продовжуєте мені відповідати, повірте, я дуже ціную це зараз, принаймні ви не почуваєтесь самотніми в цій ситуації.

Оновлення: вчора після того, як вони наполягали, щоб вони нарешті надіслали мені електронний лист від служби підтримки, вони сказали мені, що «з міркувань безпеки вони не можуть продовжити розмову електронною поштою», і вони закликали мене зв’язатися з чатом (знову).

Я зв’язався з чатом, і вони сказали мені, що хочуть зателефонувати мені, запитуючи день, коли я можу бути доступний (крім вчорашнього дня, очевидно, відповідальний відділ не працює у вихідні).

Тож я домовився про телефонну розмову завтра вранці .. Сподіваюся, мені зателефонують, навіть якщо переглянути інший досвід в Інтернеті, не впевнений, що завтра щось вирішиться, але вони, ймовірно, просто хочуть знати, чи я той справжній користувач облікового запису, і вони хочуть переконатися (очевидно, це я). Але натомість перевірки проводять інші відділи.

Я не дуже оптимістично налаштований, але я почекаю завтра .. Я оновлю вас!

Якщо так триватиме й надалі, то я подам скаргу через вас, також тому, що я тривожна людина, і ця ситуація змушує мене дуже погано спати!


Автоматичний переклад.
MassEffect

Гарного вам дня.

Це чудово, тому що тепер ми знаємо, що зараз відбувається додаткова перевірка безпеки. Я б сказав, що дзвінок — гарна ідея, чи правильно я зрозумів, що це буде певний дзвінок для перевірки?

Якщо так, зберігайте спокій. Насправді це невелика проблема, і це найпростіше та найпряміше рішення, коли особа перевіряється. Я впевнений, що у вас все вийде.

Можливо, ви можете оновити кілька деталей, наприклад:

коли ваш обліковий запис було створено

використовуваний вами метод оплати депозиту та зняття коштів

в які ігри ви грали тощо

Лише основи, щоб ви відчували себе комфортніше. Будь ласка, дайте мені знати, як це було.


Автоматичний переклад.
Radka

Доброго вечора, Радко!

Я хотів повідомити новини, але, на жаль, незважаючи на чат мені сказали, що сьогодні я отримаю дзвінок .. жодного дзвінка! Я також прийшов їх зустріти, сказав, що вони можуть подзвонити мені в будь-який час .. але нічого.

Все більше і більше розчаровуючи службу підтримки клієнтів цієї компанії, я думаю, що навіть якби їм довелося все виправляти, я все частіше хочу закрити обліковий запис і піти кудись в інше місце.. Я вибрав їх через нібито серйозність.

Я розумію, що для них я не дуже прибутковий клієнт, але на даний момент вони могли б закрити мій рахунок і віддати мені баланс, який у мене є всередині, замість того, щоб продовжувати цей маленький театр..


Я оновлюю деталі, ви маєте рацію, поспішаючи написати пост, я забув надати важливу інформацію:


Рахунок відкрито в грудні 2018 року

Я завжди вносив і знімав кошти за допомогою Paypal, я не перезавантажував кошти з 2020 року, тоді як цього року я зняв у травні близько 1000 євро двома траншами (500 на початку травня та 500 наприкінці травня), знову за допомогою Paypal.

До минулого року я в основному робив ставки на спорт, у 2020 і 2019 роках навіть на «значну» суму без будь-яких проблем, а іноді навіть у живих казино.


Хоча цього року я грав лише в живе казино (рулетка та баккара зі схемою Playtech), на додаток до цього, вони час від часу давали мені безкоштовні оберти на слотах, і я грав у них на слоті «Острів Юрського періоду».


Дуже дякую за відповідь на мої дописи! Ви більше присутні, ніж допомога Bet365 .. і ви робите це безкоштовно!

Змінено
Автоматичний переклад.
MassEffect

Мені не подобається, куди це йде, дякую за оновлення.

З кожним гравцем потрібно поводитися обережно та чесно, не починайте думати, що все добре, якщо сума ваших депозитів може якось вплинути на те, як казино ставиться до вас - це не так.

Хочеться думати, що казино з такою репутацією здатне сказати своє слово.

Ви змогли вчора отримати якесь пояснення?

У будь-якому випадку, скарга все ще можлива, без тиску точно, лише люб’язне нагадування.

Я хотів би допомогти тобі більше, але все ж дякую за добрі слова!



Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, Радко, сьогодні середа .. вони повинні були подзвонити мені в понеділок, і все ще нічого. Навіть сьогодні без дзвінків.

Наразі я не хочу зв’язуватися з ними знову в чаті, тому що я не хочу задихатися, але я вирішив дати кінцевий термін: якщо до п’ятниці я не отримаю подальших контактів, я скористаюся послугами вашого центру вирішення питань .. сподіваючись це буде корисно.

Я намагаюся поводитися з компанією якомога добріше, але, на жаль, у мене таке відчуття, що я розмовляю зі стіною..

Як завжди, велике спасибі за вашу підтримку та ваші слова!

Автоматичний переклад.
MassEffect

Привіт, Mass Effect (хоча одна з моїх улюблених саг консольних ігор від EA 🙂)

Добре, тоді п'ятниця.

Мені шкода, що доброта тебе ні до чого не приведе, але я вірю, що це ще не кінець. Будь ласка, підготуйте всі електронні листи, пов’язані з питанням, знімки екрана чату та все, що вам буде корисно.

Я перевірю вас завтра.

Спокійного дня, якщо можливо.🤞


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка!

Радий, що ви знаєте Mass Effect! 🙂 Моє ім'я користувача походить із цієї гри !! 😀 Ви завершили їх усі?


У мене є "новини" і тримайся .. вони абсурдні .. якби я не був зацікавленою людиною, я б навіть засміявся.

Вони не дзвонили мені, але сьогодні вранці я знайшов від них електронний лист із проханням надіслати фотографії + виписку з моєї картки, що закінчується на * 4592, пов’язаної з моїм обліковим записом PayPal..


Все добре я б сказав .. але ні! Тому що в мене немає картки, яка закінчується на цей номер, і тому я нишу додому, щоб її знайти .. можливо, це була якась прострочена картка (на щастя, я завжди їх зберігаю) .. але я нічого не можу знайти!


Тоді виникає сумнів: це останні 4 цифри мого номера телефону, які з’являються на екрані PayPal, який я надсилаю в першому електронному листі минулого тижня .. (а на екрані, який я надіслав, чітко написано: «номер телефону + 39 ******** 4592).


file Я додаю вирізку екрана, «numeriditelefon o» італійською означає «номер телефону», «P rincipale C ellular e» означає «Основний мобільний»


Тож я надсилаю електронний лист у відповідь із поясненням непорозуміння та для повноти надсилаю фотографії (лицьову та зворотну сторони) моїх 4 карток, підключених до PayPal + виписки з рахунку + телефонний рахунок + довідку з місця проживання .. на практиці я зробив всю роботу за нього . . Я також надав йому додаткові документи, щоб було зрозуміло, що я справжній користувач облікового запису .. Я не знаю, що робити далі.


Для свого душевного спокою я підключаюся до чату, щоб повторити непорозуміння, і запитую, чи вони отримали електронний лист .. і це стає ще абсурднішим: це як взаємодія з роботом .. дівчина в чаті відповідає мені звичайною копією та вставте фрази про те, що я маю надіслати (фотокартка, яка закінчується на * 4592 і звичайні речі) .. і я повторюю, що в мене немає картки, яка закінчується цим номером, але це мій номер телефону, і що вони плутають .. що вони обмінялися за номер картки на екрані paypal !!

Людина в чаті роздратовано відповідає, звичайним копіюванням і вставкою, каже мені переписати в електронній пошті ім’я користувача, адресу та фотокартку, яка закінчується на * 4592 ..


І я відчуваю, що спілкуюся з людиною з Марса!

Я втратив дар мови для цієї компанії .. це стає кошмаром!

На даний момент я прошу, щоб вони мене найняли, я міг би допомогти їм краще працювати для своїх клієнтів, оскільки вони обмінюють номери телефонів на номери платіжних карток.


Зараз, як ніколи, я готовий просити вас про допомогу, тому що я більше не знаю, що робити, це стає дуже смішно!

Електронні листи, знімки екрана тощо, чи потрібно надсилати їх із конфіденційними даними? Куди їх тобі надіслати?

Вітаю, і вам дозволено посміятися зі мною!


Змінено
Автоматичний переклад.
MassEffect

Привіт (командир Шепард🙂)!


(звичайно, усі DLC закінчено, я навіть грав у частини PVP. Що ж, це повертає ці спогади 🤯...)




До вашої не дуже смішної проблеми, тому що я зовсім не сміюся.


Верифікація, ймовірно, все ще триває, або якась додаткова перевірка, і тепер вам потрібно підтвердити, що платіжна картка не існує, тому що це, ймовірно, результат того, що номер вашого мобільного телефону переплутали з номером вашої картки. Чи така ситуація?


Будь ласка, надішліть скаргу ( клацніть це посилання ), я впевнений, що зараз вам знадобиться допомога.


Просто скопіюйте та вставте ваші попередні дописи, опубліковані в цій темі, щоб вам не довелося нічого писати знову, хоча певне узагальнення повинно допомогти - все стало досить складним, я думаю 🙂


Крім того, вставляйте кожну електронну пошту, спілкування в чаті – будь ласка, все важливе та пов’язане.

Сподіваюся, ми зможемо вирішити ситуацію.


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка!

Я щойно все зробив і подав скаргу.

Я був дуже багатослівним, але не хотів залишати нічого напризволяще, тож перепрошую, якщо написав багато, але для метушні я хотів бути якомога повнішим, таким чином у вас є всі елементи, щоб мати можливість працювати над справою. Я все переписав, намагаючись окреслити та "резюмувати" ..

Я створив і прикріпив 3 pdf-файли, де всередині є електронні листи, які я надіслав і отримав, + переклад англійською мовою, який, я сподіваюся, допоможе вам, тому вам не доведеться перекладати з італійської, другий pdf-файл містить екрани Paypal (включно з перше, що, на мою думку, створило плутанину для оператора), а третє чат .. в останньому, на жаль, я зміг екстраполювати кілька речень, тому що чат bet365, на жаль, якщо ви його закриєте, ви втратите всю інформацію .. тому в поспішаючи, я встиг зробити лише кілька екранів.


На додаток до цього я додав екран помилки, який Bet365 показує мені, коли я намагаюся увійти.


Я думаю, що, можливо, я зробив помилку, вставивши «Оспорювану суму», тобто 1315 євро, тоді як насправді (на жаль) це 1315 євро.


Я сподіваюся, що я був максимально вичерпним, і я перепрошую, якщо довжина публікації перебільшена .. але дякую вам за ваше терпіння.

За будь-які інші роз'яснення я готовий відповісти, сподіваючись, що ситуацію вдасться розблокувати!

Це все від командира Шепарда 🙂 Сподіваюся, що в майбутньому ми зможемо поговорити про Mass Effect і Sci-Fi у більш спокійній формі 😀

Змінено
Автоматичний переклад.
MassEffect

Привіт, командире!

Я перевірив вашу cmplaint і вважаю, що всі важливі частини є.

Не турбуйтеся про довжину, деякі випадки більш складні і вимагають відповідного пояснення. 🙂

У будь-якому випадку, я бачив, що Нік поставив тобі ще кілька запитань, понови його найближчим часом, будь ласка.


PS: є розділ «не по темі», спеціально створений для таких гарних науково-фантастичних розмов:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1 🙂

Не соромтеся опублікувати там, коли ви достатньо розслабитеся. 👽



Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого